Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#14674 Το 2012 το βασικο προβληνα του Lewis ηταν η τραγικη εικονα της McLaren σε pit stop και στρατηγικη. Κι εγω πισετυω οτι ηταν η καλυτερη του χρονια γενικοτερα (και απο τη φετινη μεχρι στιγμης). Ειχε παρει απιστευτες pole και ειχε κερδισει εντυπωσιακα τον Vettel σε καποιες πιστες.

Απλως την παρασταση την εκλεψαν οι Vettel και Alonso, δικαιολογημενα.

@casti:
Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που γραφεις κι εγω ετσι ειχα την ιστορια της Ferrari στο κεφαλι μου παρολο που δεν προλαβα πολυ παλιες εποχες. Ωστοσο δεν βλεπω πώς μπορει να λειτουργησει σημερα αυτο.

Δηλαδη τι πιστευεις; Οτι μπορει η Scuderia να αρχιζει να φτιαχνει τεχνολογικα θαυματα και πρωτοπορα μονοθεσια (εγκαταλειπωντας την συντηρητικη προσεγγιση) και να αρχισει να παιρνει τιτλους σε στυλ RBR οπως εχεις γραψει "εμεις κανουμε τον πιλοτο κι οχι αυτος εμας";

Για καποιο λογο δεν το βλεπω πιθανο. Το οτι η ρομαντικη προσεγγιση των πιλοτων τους κανει να καλοβλεπουν το να οδηγησουν για το...χρεπι της Ferrari, ειναι προφανως ατου για να εχεις στην ομαδα σου καποιον με μεγαλυτερες φιλοδοξιες απο αυτες που μπορει να εκπληρωσεις στην πραγματικοτητα.

Οπως και να'χει ενα διδυμο Button-Raikkonen μου κανει για πολυ αδιαφορο, νε βολοδερνει στο οριο της βαθμολογουμενης δεκαδας, χωρις εντυπωσιακα ξεσπασματα και εκπληξεις (τουλαχιστον φετος ειδαμε τον Alonso να περπαταει στο νερο βλ. Ουγγαρια)

Και προφανως η αναστατωση που θα προκαλεσει ολο αυτο και η γκρινια δε νομιζω οτι θα αφυπνισουν κανεναν για ουσιαστικες αλλαγες, πιο πολυ το βλεπω παλι σε φαση υπερβολης να πεφτουν κεφαλια και να απολυονται για το τιποτα τυποι που σε αλλες ομαδες διακρεπουν σημερα.
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#14725
sparticle έγραψε:Δηλαδη τι πιστευεις; Οτι μπορει η Scuderia να αρχιζει να φτιαχνει τεχνολογικα θαυματα και πρωτοπορα μονοθεσια (εγκαταλειπωντας την συντηρητικη προσεγγιση) και να αρχισει να παιρνει τιτλους σε στυλ RBR οπως εχεις γραψει "εμεις κανουμε τον πιλοτο κι οχι αυτος εμας";

Για καποιο λογο δεν το βλεπω πιθανο.


Oύτε ακατόρθωτο είναι,ούτε ιδιαίτερα δύσκολο.
Η φετινή κυριαρχία της ΜΒ οφείλεται στην εμπειρία της εταιρείας στα υβριδικά συστήματα ευρείας παραγωγής, στη δουλειά του MS πριν τρία χρόνια ή στο δίδυμο των πιλότων της;Φυσικά σε τίποτα από τα παραπάνω ή μη μόνον στο ότι δούλεψε πάνω στην PU επί τρία χρόνια,απασχολώντας 400 άτομα στο τμήμα κινητήρα και έχοντας ένα υπερεξελιγμένο τμήμα σχεδιασμού στο οποίο προϊστανται οι Willis και Elliot.
H Mc/Honda είναι το νέο μεγάλο στοίχημα και έχει πιθανότητες επιτυχίας επειδή υπάρχει η Honda και ο Προδρόμου.......την ίδια ώρα το progetto 666 (2015) τελεί και πάλι υπό την αιγίδα του Τomb the bomb (του πιο σκάρτου απο τους αεροδυναμιστές κατά Newey)..........και μεις παρακαλάμε τον Alonso και τον Kimi να μείνουν.........ή να μας έρθει ο Vettel και ο Lewis.......και μας βρωμάει ο Button,o Bianchi και ο Perez..............μήπως δεν πάμε καλά;
όταν το 1996 ο MS φρέσκος φρέσκος στην scuderia οδήγησε την 412 Τ2 του 95.......αναρωτιόταν πώς τα κατάφεραν και δεν πήραν τίτλο με αυτή......η εξήγηση...καμία προσοχή στην αξιοπιστία της και "ο Alesi,που οδηγεί στο στυλ μου, δεν μπορούσε να βρει ένα set up που να του ταιριάζει και τον έβαζαν να τρέξει με αυτό του Berger......ο οποίος οδηγεί με το αντιδιαμετρικά αντίθετο στυλ από το δικό μου,παραμένει γρήγορος.....αλλά μετά το ατύχημα στην Imola δεν ρισκάρει πια".

Δεν είναι λοιπόν κάτι τόσο δύσκολο....αλλά όταν τη ferrari την απασχολεί ποιόν θα χρίσει πρόεδρο ο Marchionne και τις εφημερίδες ποιοί θα είναι οι πιλότοι...........τι περιμένεις; A propos.......φήμες θέλουν έναν από την οικογένεια... με θητεία στα διοικητικά της Juve να προαλείφεται για πρόεδρος......
άρχισε να ψέλνεις το de profundis
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14741 Συνοπτικά γιατί δεν το έχω με τα σεντόνια:
1) Το 2009 η Ferrari έπαιξε το τζόκερ του KERS που δεν της έκατσε και το έφαγε στη μάπα όλη τη χρονιά. Η Renault εφέτο έχει λύσει τα χοντρά προβλήματα απ' την αρχή της χρονιάς και στην πλάτη της RB κερδίζει αγώνες ενώ και η Minardi ( :shifty: ) παίρνει καλά αποτελέσματα.

2) Άνευ σχολιασμού - παραληρείς.

3) Παραλήρημα #2 που ούτε ο ttc δεν θα έλεγε. Η McLaren είχε το καλύτερο μονοθέσιο και οι πιλότοι της δεν τιμωρήθηκαν βαθμολογικά για ότι έγινε. Θες να πεις τύχη στον τελευταίο αγώνα με το κιβώτιο του Λούη; Πες το. Καταχωρείται.

4) Ρίζος; Χαίρω πολύ Έντης

5 &6) Ποιος ξεφόρτωσε τι; Ρίξε μια ματιά στα νούμερα έστω πριν απαντήσεις.

7) Δεν σε πιάνω Τάκη... Το σύνηθες θέαμα το 2005 ήταν να σπάει κάτι είτε στον αγώνα, είτε πριν τον αγώνα και ο Σωτήρης να κάνει το Βέγγο για να τερματίσει podium.
Αυτό που λέει ο Geo επίσης δεν το καταλαβαίνω γιατί ο Montoya (άλλος ultimo campeon de campeones αυτός) με ίδιο διαστημόπλοιο πήρε ένα μύδι για 2 συνεχόμενες χρονιές το οποίο διαστημόπλοιο δεν έσπαγε όσο του Σώτου.
Κανένα κυπελάκι δεν παίρνουμε (χαζομάρες είναι αυτά), απλά κάποιος μίλησε για μαγική εικόνα πριν.

Αλλα και το αστερι του 2006 να το δωσουμε στον Μιχαλακι που περναει δυσκολες ωρες


Μην γίνεσαι μαλάκας.

Φιλικά.

:s_smile :s_smile

Αν συνειδητοποιημένα το σβήσεις, σβήνω κι εγώ το quote.
:s_smile
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#14750
sparticle έγραψε:Και το 2012 λέγαμε το μονοθέσιο γτΜπ αλλά παραλίγο να το σηκώσει. Ομοίως το 2010. Και δεν ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του Ισπανού προφανώς.


δυστυχώς ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του ισπανού με μοναδικό σύμμαχο την περιστασιακή αναξιοπιστία των RBR,όπως παραδέχονται εκ των υστέρων και στο Μaranello.......
H F2012A ήταν το χειρότερο μονοθέσιο της τετραετίας, η κατάσταση βελτιώθηκε μετά τη Βαρκελώνη με τη versione B,αλλά και πάλι όσες αναβαθμίσεις δοκίμασαν μετά το καλοκαίρι,ήταν τόσο καλές..... που τα κομμάτια που τοποθετούσαν στα FP της Παρασκευής τα ξήλωναν το Σάββατο.......μετά ήρθε ο Grosjean και τελείωσε το παραμύθι....αν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με τους εναλλάκτες στην RBR το πρωτάθλημα θα είχε κλείσει πριν φτάσουμε στο σκάνδαλο του Interlagos.....
H F10 ήταν μια μικρή εξέλιξη της προβληματικής F60 και στα χέρια οποιουδήποτε πιλότου δεν λεγόταν Alonso, δύσκολα θα κατακτούσε την 5η θέση της τελικής κατάταξης (6η είχε φέρει ο Rai την F60).Aπέναντι τής είχε την RB6 που όσο αναξιόπιστη και αν ήταν,δεν δυσκολεύτηκενα γράψει 15 pole και να κάνει 13 φορές το 1-2.......τι λέμε τώρα...ένα μονοθέσιο για το οποίο ο Heidfeld στις χειμερινές δοκιμές είχε αναφέρει:"The Red Bull is clearly the best car. It's almost frightening how easily Vettel and Webber are able to drive it at the limit" .....

sparticle έγραψε:Κουτσά στραβά κάτι γινόταν........ . Τώρα προφανώς (ελέω οικονομικών συνθηκών) μόνο έτσι μπορεί η Ferrari.

εγώ φοβάμαι ότι δεν μπορεί ούτε έτσι πια.......
- με τη στελεχειακή ένδεια (κανείς αξιόλογος τεχνικός δεν θέλει να έρθει πια στο Maranello......ενώ από τα στελέχη του τμήματος του progetto 059/3 και μόνο έχουν γεμίσει βιογραφικά τα γραφεία των βρετανικών ομάδων,καθώς προτιμούν να δουλέψουν κάπου που θα πληρώνονται αξιοπρεπώς και το κυριότερο δεν θα φθείρουν και την υγεία τους........μόνο και μόνο για να λένε ότι δουλεύουν στη ferrari)
-το πάγωμα εξέλιξης στις PU
-και το τεχνικό προβάδισμα των αντιπάλων
προβλέπω ότι η περίοδος που θα χρειαστεί η ferrari για να ξαναγίνει ανταγωνιστική δεν θα είναι διετής......αλλά τουλάχιστον διπλάσια..... η λογική λέει ότι την επόμενη διετία, εύκολα η δύσκολα η ΜΒ θα διατηρήσει μεγάλο μέρος από το προβάδισμα της.....και μετά ίσως έχει σειρά το πείραμ της Honda.......
Το ποιοί θα είναι οι οδηγοί σε αυτό το διάστημα έχει δευτερεύουσα σημασία.......συμφωνώ ότι θα χάσουμε το show Alonso....αλλά...........
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#14766 “Michael is a great racer, very strong in the race and very strong in the way he controlled the rear end of the car. He was very talented in this respect, even if he could be a bit too aggressive sometimes in the races. Kimi was very, very quick when the car was operating in a certain window, although when the car was not in that window, he had to work harder to find the optimal point with the car. And with Fernando, his strong point is that, basically, he does not have weak points! He is strong as a driver in the car in all conditions, from dry to extreme wet and outside the car, he is very consistent and strong mentally, which is very important in modern Formula 1.”

Αndrea Stella
ίσως βοηθάει λίγο στο να καταλάβουμε γιατί ο Κimi έβγαλε μάτια το 2005 και το 2013......
δεν ξέρω αν η Lotus ήταν όντως μονοθέσιο τίτλου,αλλά σίγουρα στα χέρια κάποιου άλλου πέρυσι θα είχε προβληματίσει πολύ περισσότερο τις RBR.

Για τον τίτλο του 2007..........ο μόνος τρόπος να σωθεί ένα minimum έξωθεν καλής μαρτυρίας του θεσμού,ήταν να μην καταλήξει σε οδηγό της McLaDren.......έτυχε ή πέτυχε;όπως έχει τη διάθεση να το δει κανείς...............

2010-2014 υπολογισμοί μέχρι δυο τρεις αγώνες πριν
Ham 1037 points-teammates 1063
Ham 14 wins-teammates 12
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#14783 Από που προκύπτει ότι η Λότους πέρσι θα προβλημάτιζε τις RBR? Αν μη τι άλλο όχι από τα λεγόμενα του Στέλλα ο οποίος δήλωσε πως με μονοθέσιο στα μέτρα του, ο Κίμι είναι σίφουνας.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14796
H F10 ήταν μια μικρή εξέλιξη της προβληματικής F60


Η F60 ήταν ένα από τα μονοθέσια που ψώνισαν από σβέρκο με το KERS με αποτέλεσμα να έχουν μόνιμο και σταθερό μειονέκτημα καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Η F10 ήταν ανταγωνιστική από τον πρώτο αγώνα κάτι που φάνηκε και από τις επιδόσεις του Massa.
Εκτός αν υπάρχει θεωρία ότι ο Massa τότε και μόνο τότε είχε κάποια έκλαμψη οδηγικού ταλέντου.
Πείτε το να ενημερωθούμε σχετικά.

Για τον τίτλο του 2007..........ο μόνος τρόπος να σωθεί ένα minimum έξωθεν καλής μαρτυρίας του θεσμού,ήταν να μην καταλήξει σε οδηγό της McLaDren.......έτυχε ή πέτυχε;όπως έχει τη διάθεση να το δει κανείς...............


Μαϊμουδεμένο το πρόβλημα με το κιβώτιο του Λούη;
Και αν είχε έβγα ο κουλοΣωτήρης;
Θα του έδιναν 10 βαθμούς για το καλύτερο κούρεμα ας πούμε;

Το χειρουργείο του Βίκτωρα θα είχε πιάσει δουλειά από το Fuji...
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#14809 greo cortese, μην γινεσαι και εσυ Κομανετσι, δεν σου παει.
Για Φετελ - Κιμι: Οπως ειπε και ο Εντης, η χρονια ή ειναι μεταβατικη για ολους ή δεν ειναι.

Για Κιμι σκετο: Θυμιζω μεγαλειωδεις δηλωσεις οτι με τον ερχομο του Μικι στη Λοτους θα γελασει ο καθε πικραμενος, οτι διωξαν τον γιγαντα Πετροφ για να μην τον ξεφτιλισει κτλ.
Το οτι η Λοτους περυσι ηταν αυτοκινητο τιτλου, δεν ειναι ουτε για τα ανεκδοτα. Μιλαμε για τη χρονια που ο Φετελ εσπασε ολα τα ρεκορ, πως στο διαολο θα επαιρνε αλλος τον τιτλο;
Θυμιζω οτι η Λοτους ηταν ανυπαρκτη και ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ τον Κιμι. Αν ηταν εκει τη διετια του Κιμισεως κανενας Αλονσο, κανενας Σουμι, κανενας Κουμπιτσα (που τα ιδια λεγαν οταν ηταν στην BMW) θα διαβαζαμε για τον οδηγο-ηγετη-πατερουλη-φωτεινο παντογνωστη-170%, που τους εβαλε και δουλευουν, εμπνεει την ομαδα, φερνει τους καλυτερους τεχνικους κοντα του κτλ. Ηταν ομως ο Κιμι και διαβαζουμε οτι ειχε μονοθεσιο-πυραυλο και πηρε μονο δυο νικες. Ενω ο Γκροζαν (που κι αυτος θα τον εσκιζε) ειδαμε κι αυτος τι πηρε... (δυο @@)
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#14817
EDDIE_147 έγραψε:Συνοπτικά γιατί δεν το έχω με τα σεντόνια:
1) Το 2009 η Ferrari έπαιξε το τζόκερ του KERS που δεν της έκατσε και το έφαγε στη μάπα όλη τη χρονιά. Η Renault εφέτο έχει λύσει τα χοντρά προβλήματα απ' την αρχή της χρονιάς και στην πλάτη της RB κερδίζει αγώνες ενώ και η Minardi ( :shifty: ) παίρνει καλά αποτελέσματα.

Θες να πεις ότι ο Γκροζάν τερματίζει εκεί που ήταν πέρσι; Ρεαλιτι τσεκ -> φέιλ
2) Άνευ σχολιασμού - παραληρείς.

Μπορείς να μου πεις τι γινόταν στο δεύτερο μισό της σεζόν στη Λότους; Μπα. Αστο.
3) Παραλήρημα #2 που ούτε ο ttc δεν θα έλεγε. Η McLaren είχε το καλύτερο μονοθέσιο και οι πιλότοι της δεν τιμωρήθηκαν βαθμολογικά για ότι έγινε. Θες να πεις τύχη στον τελευταίο αγώνα με το κιβώτιο του Λούη; Πες το. Καταχωρείται.
Ναι ρε συ. Πήρε πρωτάθλημα επειδή κάποιος δε βρήκε την είσοδο των πιτς και στον επόμενο αγώνα έβαζε και έβγαζε ταχύτητες κατά το δοκούν. ΟΚ. Καταχωρείται κι αυτό.
4) Ρίζος; Χαίρω πολύ Έντης

Εξυπναδουλίτσες. Και δικιές σου και του καντονίου. Για τον Φέτελ εχω δώσει 3 διαφορετικά ελαφρυντικά. Τα 2 (κορεσμος από 4 τίτλους και αιφνιδιασμός από τη δυναμική του Ρικ) ο Κίμι δεν τα έχει ούτε μετά την 20η βότκα. Το 3ο ας πούμε ότι το έχει, αλλά ο Φέτελ δεν έχει χάσει με σκορ 218-1.
5 &6) Ποιος ξεφόρτωσε τι; Ρίξε μια ματιά στα νούμερα έστω πριν απαντήσεις.

Ειπες παραπληγικός και κατάλαβα τον σερ. ΟΚ, τουλάχιστον υπερβολικός σε μία χρονιά που ο Χαμ ήταν σε φάση Σιανίδης. Ηταν και άλλες 2 χρονιές που δεν είδα ήττα σταθερά. Όχι διασυρμό ή συντριβή, αλλά σταθερή ήττα.
7) Δεν σε πιάνω Τάκη... Το σύνηθες θέαμα το 2005 ήταν να σπάει κάτι είτε στον αγώνα, είτε πριν τον αγώνα και ο Σωτήρης να κάνει το Βέγγο για να τερματίσει podium.
Συνηθες; 2 ποινες στα δοκιμαστικά αν θυμάμαι καλά, η Ίμολα και το Ρινγκ στο οποίο φταίει 100%. Όλα αυτά τους 40 βαθμούς που τον είχε στη μέση της σεζόν ο Αλόνσο δε μας τους φτάνουν, άσε που στην Κίνα έπεσε το γέλιο της αρκούδας. Δεν έπεσε; Αν δε θυμάστε να σας φρεσκάρω τη μνήμη. Ή μάλλον να μου τη φρεσκάρετε εσείς. Τι δικαιολογίες είχε το κουτάκι για τον Κίμι;

καντονίου στο έχω αναγνωρίσει. Ο Κίμι είναι ανώτερος του Πετροφ και την πρώτη χρονιά του ρούκι Γκροζαν. Δε σου φτάνει τόση αναγνώριση; Επίσης και ο Αλόνσο πήρε 2 νίκες με τη Ρενό, αλλά δεν του γράψανε και τραγούδια
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14824 Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...

Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος

(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)

Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.

Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#14828 Δεν παρακολουθώ Φ1, αλλά με έχετε εντυπωσιάσει. Εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χτες, εσείς θυμάστε τι έγινε σε έναν αγώνα του κάποτε. Ρισπέκτ. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#14848
EDDIE_147 έγραψε:Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...

Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος

(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)

Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.

Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.


Στην Ιταλια πλην της ποινης των 10 θεσεων στην εκκινηση ειχε και σκασμενο λαστιχο στον αγωνα... :s_smile
" Räikkönen would have had a chance of winning with a one-stop-strategy, but a deflated tyre forced him to make a second pit-stop."
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#14849 Eddie γιατι παρεξηγησες το σχολιο για τον ΜΣ? Νομιζεις οτι θα εκανα πλακα η θα ειρωνευομουν για τετοια θεματα?? :s_no
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#14850
Corto Maltese έγραψε:Επίσης και ο Αλόνσο πήρε 2 νίκες με τη Ρενό, αλλά δεν του γράψανε και τραγούδια

Σιγουρα ηταν 2;;; :shifty:
Γιατι την μια δεν θελει να την θυμαται ουτε ο ιδιος...
Τραγουδι αμα θες του γραφω, απλα δεν θα σου αρεσει.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#14855
Corto Maltese έγραψε:καντονίου στο έχω αναγνωρίσει. Ο Κίμι είναι ανώτερος του Πετροφ και την πρώτη χρονιά του ρούκι Γκροζαν.

Τη δευτερη χρονια του οχι-πλεον-ρουκι-Γκροζαν ειχαμε (πρωτος ο KR):
Νικες: 1-0
Βαθμοι: 183-132 (με δυο αγωνες λιγοτερους για τον KR)
Μεταξυ τους στους αγωνες: 8-4
Μεταξυ τους στα quals: 10-7

Που δηλαδη ηταν καλυτερος ο Γκρο ή εστω ισοδυναμος και το λες ξανα και ξανα;