Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#98714 By: Charles Bradley, Editor-in-Chief
Posted: 6 hours ago
Hollywood superstar Robert De Niro has revealed that he is to play Enzo Ferrari in a big-budget biopic of the legendary Italian marque founder.

In an interview with Italian newspaper Il Messaggero, De Niro has announced that this project will have his top priority, and that production will begin soon.

The film, which will be produced in Italy, is expected to be released in 2016.

it is an honour and a joy to tell the life of an extraordinary man who revolutionised the automotive world.

Robert De Niro

The New York-born actor – star of Raging Bull, The Deer Hunter, Taxi Driver, Goodfellas and Cape Fear – is now 71. He will play Ferrari, who founded the famous car manufacturer in 1947 and died in 1988, aged 90.

His team, Scuderia Ferrari, has been active since 1929 – first running Alfa Romeos – and went on to win a record 16 Formula 1 Constructors' titles since 1950.

“For me it is an honour and a joy to tell the life of an extraordinary man who revolutionised the automotive world and across historical periods,” said De Niro.

A high budget movie

The film will be produced by former photographer Gianni Bozzacchi, owner of Triworld Cinema, in collaboration with De Niro’s Tribeca Enterprises concern.

"The film will be titled Ferrari and will be based on an epic story," said Bozzacchi, "It will have a high budget and will cover a wide span – from 1945 to the eighties in a twisted game of eras and episodes.”

Clint Eastwood has been approached to direct the film, and Bozzacchi claims he was “very interested” but wanted to read the script. The writers of Oliver Stone’s Nixon, Stephen J Rivele and Christoper Wilkinson, have also been linked to the movie.

De Niro has been linked to playing Ferrari as early as 1993, when he was expected to play the lead in a production directed by Michael Mann with a budget of $65 million, but this fell through.

http://www.motorsport.com/f1/news/rober ... ovie-epic/
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#103336 Ιστορία τύπου Πάνος Γεραμάνης, απ' αυτές που γουστάρει να διαβάζει ο Geo.

http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/127 ... -raikkonen

"I remember it was the 10th or 12th of December and I was asking [chief designer] Simone Resta, and Rory [Byrne, Ferrari consultant], we were watching a picture of the car and I said what can you do to transfer the weight of the car a bit more in front?" Arrivabene explained. "Because I said Kimi likes to feel the car in this way and Sebastian [Vettel] is more or less the same.

"They said we need six months. I said what can you do in three? They said we have to work day and night. I said ok, I'll work together with you guys, come on."

:metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By ttc
#109725 Ουγκ ουγκ με τον αριβαμπενε σκιζουμε, ουγκ ουγκ δυσκολεψαμε το Χάμιλτον, ουγκ ουγκ στον Καναδά φέρνουμε αναβαθμίσεις, ουγκ ουγκ

:lol:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#109749 we were watching a picture of the car and I said what can you do to transfer the weight of the car a bit more in front?

Πόσο Θεός είναι τελικά αυτός ο Αριβεντέρτσι;
Από μια εικόνα διέκρινε την προβληματική κατανομή βάρους. :superman:
Ριπερ συγγνώμη για την ιεροσυλία, αλλά σχεδόν αγγίζει το επίπεδο του Μεγάλου Ρον.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#109753 Πραγματικά εντυπωσιακός, αλλά μη το παρατραβάς και εσύ! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By sparticle
Corto Maltese έγραψε:Tι παρτάκιας κοπρίτης ρε σεις. Ούτε για τα μάτια του κόσμου δε βοηθά τον Φέτελ για τη 2η θέση. Αχρηστο τομάρι.
I sacrificed race pace for Ferrari
Αχ αυτο το αγορι, τι θυσιες κανει για τη Σκουντερω και δεν του το αναγνωριζουμε.... :s_roses :s_howdy :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#110123 Αν ο άνθρωπος είναι |λογοκρισία|, είναι |λογοκρισία|. Του αλλάξανε το αμάξι για πάρτη του, χάνει 5-0. Του φέρνουν αναβαθμίσεις και τις απορρίπτει. Τρώει παπάρα και μας πουλάει σουπορτεροσύνη κι αυτός, ότι θυσιάστηκε για τη Φερρρρρρράρρρρρι. Και ενώ έκανε το γύρο του με καινούργιο σετ ελαστικών του φταίει ότι κάηκε το προηγούμενο και τρίχες κατσαρές. Το τυπάκι έχει φτιάξει ένα φανκλαμπ με γίδια που χρόοοοοοονια τώρα τρώνε ότι πίπα τους σερβίρει και όσο πάει και αποθρασύνεται.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#110127 Η συγκεκριμένη δήλωση Κοίμη μου φάνηκε τελείως άκυρη από τη στιγμή που ήταν δική του απόφαση να γυρίσει στο παλιό πακέτο.

Ακόμα και αν ήθελε να "γκρινιάξει" (?) ότι το νέο πακέτο δεν του πήγαινε τόσο, ήταν |λογοκρισία|.

Τώρα για το fun club που λες, άλλος έχει πείσει κόσμο ότι περπατάει πάνω σε αεροτομές και ευλογεί τη γόμα να αντέξει παραπάνω γύρους.
Ένας ατάλαντος μπεκρής όπως ο Κοίμης να μην σερβίρει και αυτός μια πίπα;

:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#110194 Αντιλαμβάνομαι ότι μυγιάστηκες και υπενθυμίζω ότι εδώ μιλάμε για τη Φερράρι και τους οδηγούς της. :)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#110291 Αντιλαμβάνομαι ότι από τη στιγμή που το προσπέρασμα στο χτεσινό αγώνα είχε φοβερές τεχνικές δυσκολίες (βλ. Λούη), από κάπου έπρεπε να πιαστείς για να βγάλεις χολή αλλά για οδηγό της Ferrari μιλάω.
:)
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#110337 Πετάει τη μαλ@κια ο Vanzini στο Sky το Σάββατο το πρωί, ότι δήθεν το ποιος θα φορτωθεί το παλιό πακέτο αποφασίστηκε στο στρίψιμο του νομίσματος και ο Rai στο post quali τη διαψεύδει και στο post race τη συντηρεί,πηγαίνοντάς την ένα βήμα πιο πέρα.Ο ίδιος ο Vet στο post quali δηλώνει κατηγορηματικά "εγώ επέλεξα το νέο πακέτο, ο άλλος όχι"......και ο iron Mauri ανέχεται να ψιθυρίζονται σενάρια για εύνοιες και μούτρα. Ο Rivola απουσιάζει από τη Βαρκελώνη, οι φήμες για απόλυσή του οργιάζουν και η ferrari αρκείται σε ένα " no comment". Περίεργα πράγματα :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#110385 Πολλές άγνωστες λέξεις μέσα. Δε μας ρίχνεις και μία μετάφραση ρε Κάστι;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#110675 Vanzini τηλεσχολιαστής f1 sky sport italia μαζί με Gene και Villeneuve.
Iron Mauri το προσωνύμιο του Arrivabene στην Ιταλία (φαν των iron maiden) :dizzy:
Rivola αγωνιστικός διευθυντής της ferrari