sparticle έγραψε:Προφανώς και δε θέλω να φύγει ο Alonso απ' τη Ferrari.......
Αλλά αν φύγει, ποιος Button ρε παιδιά;.......
Προτιμώ Vettel......
Σου απαντώ με μια γενική τοποθέτηση πάνω στο θέμα πιλότος-ferrari και όταν έχω χρόνο θα αναφερθώ διεξοδικά στα άλλα σημεία του post σου....
από την εποχή της πρόσληψης Schumacher (μα ίσως και από την περιόδο Prost - Senna......που ευτυχώς στη ferrari δεν είχαμε την ατυχία να ζήσουμε)η Ferrari διαχειρίστηκε το θέμα των πιλότων με νοοτροπία και πνεύμα ομάδας που ανήκει στη μέση/πάτο του βαθμολογικού πίνακα: προσλαμβάνουμε το super οδηγό....επειδή αποδεχόμαστε a priori ότι το καλύτερο μονοθέσιο θα το φτιάχνει πάντα κάποιος ανταγωνιστής μας. Τη διαφορά επί εποχής Schumacher την έκανε το εξωπραγματικό budget,που συμπτωματικά είχε ως αποτέλεσμα να κατασκευαστεί και το κορυφαίο μονοθέσιο της εποχής. Παρ'όλα αυτά,ακόμα και τότε, η πρόσληψη Schumacher έκρυβε από κάτω της την εξής μύχια σκέψη:"πήραμε τον καλύτερο πιλότο...ώστε οι τεχνικοί μας να μην έχουν πια καμιά δικαιολογία αποτυχίας βασισμένη στη μετριότητα του Berger και στην ατυχία του Alesi".
Ιστορικά,εκτός από τις περιπτώσεις Schumacher και Fangio,κανένας πιλοτος που κέρδισε τίτλο με τη Ferrari είχε προηγουμένως κερδίσει τίποτα με άλλη ομάδα και με εξαίρεση την περίπτωση Surtees στην πρώτη του προσπάθεια (μα τότε ήταν ένα άλλο σύμπαν...)η Ferrari πάντα κέρδιζε τον τίτλο στους οδηγούς με αυτοκίνητο που είχε κερδίσει και τον τίτλο στους κατασκευαστές και μερικές φορές κέρδιζε μόνο τον τιτλο κατασκευαστών.
Τα παραπάνω για να δείξουν ότι η προσωπολατρεία των τελευταίων είκοσι- εικοσιπέντε ετών που εμφανίσαμε ως σύμπτωμα απέναντι στον Νο1 οδηγό της Ferrari,οποιοσδήποτε και αν ήταν αυτός,στην πραγματικότητα ήταν αντίθετη στην ιστορία και στην παράδοση της Ferrari.......και έπαιξε το ρόλο του φύλλου συκής στο χρόνιο σύνδρομο τεχνικής κατωτερότητας που αισθανόταν η ομάδα απέναντι σε κάθε είδους αντίπαλο.
Επιπλέον η Ferrari μετατράπηκε σε ομάδα ενός μονοθεσίου,αλλά από τέτοιες ομάδες είναι γεμάτες ο πάτος της κατάταξης.Το όνομα και η αίγλη της μπορεί σήμερα να προσελκύει ακόμα κάποιον ρομαντικό, αλλά αν υπάρχει κάποιος που πραγματικά αξίζει,πιλότος ή τεχνικός, γιατί να ενδιαφερθεί να δουλέψει σε μια Caterham υπό μεγένθυση όταν πχ. υπάρχουν οι MB, Red Bull και Williams,που ενδιαφέρονται να νικήσουν και όχι αποκλειστικά να τα περιμένουν όλα από την πριμαντόνα,κάνοντάς της σε αντάλλαγμα όλα τα χατήρια;
Σήμερα ένας Vergne παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari θα άξιζε όσο ο πρώτος Lauda και όσο μια ντουζίνα από Schumacher, Alonso και Prost μαζί για την ομάδα, γιατί θα αποδείκνυε ότι είναι η Ferrari που κάνει τον οδηγό να νικά και όχι το αντίστροφο.Ό,τι ακριβώς δηλ. λανθασμένα πίστευε ο Alonso όταν απέρριπτε την καλύτερη προσφορά της RBR το 2009 για να επιλέξει το αλογάκι.....την ίδια στιγμή που στο Maranello ήταν απασχολημένοι με το να αποστηθίσουν το "εγχειρίδιο του καλού Briatore"...