REALZEUS έγραψε:Αισχρό αισθητικά το halo και δεν βλέπω να κάνει σοβαρή δουλειά με τόσο μεγάλα ανοίγματα.
A modified version of the 'halo' will be tested in June.
This is said to be a more elegant solution than the design tested in Spain in February.
It is made of titanium rather than steel and the central hub where the forward and side arms intersect is smaller.
Work will continue on the 'aeroscreen' with a view to introducing it in 2018.
Τεστ του Φεττελ με την περσινη Φερραρι η οποια φορα ελαστικα του 2017, ενω η πισω αεροτομη πρεπει να ειναι προδιαγραφων 2017, γιατι ειναι αρκετα πιο χαμηλη και πιο φαρδια. Ισως και η μπροστα να ειναι προδιαγραφων 2017 αλλα αυτη η αλλαγη δε χτυπαει εντονα στο ματι.
Τα ελαστικα μπορει και να παραειναι φαρδια αλλα η γενικοτερη εικονα ειναι καλαισθητη και πιο ομορφη απο την παρουσα. Γουστα ειναι αυτα βεβαια...
Νομιζω πως του χρονου οι χρονοι θα κατεβουν ραγδαια...
Yugo_para_siempre έγραψε:Ελπιζω να μην εχει ηδη μπει.
Τεστ του Φεττελ με την περσινη Φερραρι η οποια φορα ελαστικα του 2017, ενω η πισω αεροτομη πρεπει να ειναι προδιαγραφων 2017, γιατι ειναι αρκετα πιο χαμηλη και πιο φαρδια. Ισως και η μπροστα να ειναι προδιαγραφων 2017 αλλα αυτη η αλλαγη δε χτυπαει εντονα στο ματι.
Τα ελαστικα μπορει και να παραειναι φαρδια αλλα η γενικοτερη εικονα ειναι καλαισθητη και πιο ομορφη απο την παρουσα. Γουστα ειναι αυτα βεβαια...
Νομιζω πως του χρονου οι χρονοι θα κατεβουν ραγδαια...
Με βάση όσα είδα εκείνες τις μέρες:
Η πίσω αεροτομή δε θα είναι έτσι του χρόνου. Ο σχεδιασμός της Ferrari στο παραπάνω είναι παράνομος. Είναιη αεροτμή του 2015 αλλά πιο πλατιά (ίδιο ύψος) για να γίνει μία προσομοίωση της αύξησης κάθετης δύναμης για το 2017. Καμία άλλη αλλαγή απ' όσο θυμάμαι
Για το πισω μερος που ειναι σηκωμενο σαν ντρακστερ θα γινει τιποτα?
We need to look at the traditional concept of one long race. Two 40-minute races with a 40-minute break in the middle when the drivers could be interviewed, cars worked on, would be attractive to viewers, the TV companies, the sponsors and advertisers would love it.
"Cars would qualify on a Saturday as usual for the first race and that would set the grid for the second. It would shake things up with lighter, faster cars.
40 λεπτά αγώνας, 40 λεπτά κλωτσιδια μεταξύ Ναντο, Φεττελακου και Μαξ; Δεν είναι κακό.. Άσε που προλαβαίνει και ο Νίκο για ανταυγειες (φαμπιουλους). Το πρόβλημα βέβαια είναι να ξαναμαζεψεις το Λουη και τον Κίμη για το 2ο ημίχρονο.
cmarin έγραψε:
Λυπάμαι αυτούς στα πιτ που θα κουβαλάνε/τοποθετούν τα πίσω ελαστικά.