Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#59032 Το ειχα βαλει (ημιτελες) στο θεμα της Βραζιλιας, και ειχε προταθει να το συζητησουμε μετα το τελος της σεζον, στη νεκρη περιοδο.

Εικόνα

Συγκριση της ΡΡ του 2014 με αυτη του 2013 (CAN 2012 γιατι το 2013 ηταν βρεγμενο).

Συγκρισιμοι 11 αγωνες
Καινουριοι 2
Βρεγμενοι το 14 = 4 (μη συγκρισιμοι)
Μη συγκρισιμη η Γερμανια λογω αλλης πιστας (το τελευταιο Χοκενχάιμ εγινε πολυ πισω, χωρις DRS)
Μη συγκρισιμη και η Βραζιλια (βρεγμενο το 2013 & 2012, νεα ασφαλτος φετος)
------------------------------------
Συνολο 19

Ταξινομηση στη διαφορα %. Στη στηλη # ο αυξων αριθμος του αγωνα, για να δουμε πως εξελιχθηκαν οι χρονοι κατα τη διαρκεια της χρονιας.

Ελαβα υποψη μονο την ΡΡ, γιατι εκει γινεται η απολυτη προσπαθεια, ενω ο FL εξαρταται απο πιο τυχαιες παραμετρους (αν καποιος κυνηγαει στο τελος, αν καποιος μπηκε λογω ενος κλαταρισματος και εβαλε φρεσκια γομα κτλ).

Εχω προσθεσει και τις γομες, που εχουν μεν αλλη συνθεση απο περυσι, αλλα γενικα χρησιμοποιουσαν πιο μαλακο τυπο φετος.

Με μια ματια φαινεται οτι οι διαφορες υπερ του 2013 ειναι κυριως στις αργες πιστες (ESP, HUN, MON, SIN), κατι αναμενομενο λογω αεροδυναμικης.

Το 2014 τα παει καλυτερα στην Ιταλια (λογω αεροδυναμικων ρυθμισεων) και στους τελευταιους αγωνες Abu Dhabi, USA (και BRA που τη θεωρησα ομως μη συγκρισιμη). Αυτο μαλλον σημαινει οτι μεχρι το τελος γινοταν ακομα προοδος, δεν ειχε εξαντληθει η δυναμικη των αυτοκινητων.

Ανεξηγητο μου φαινεται γιατι το Βελγιο ειναι τοσο πιο αργο φετος (ειχε προβλημα η πιστα;)

Αν λαβουμε υποψη τα λαστιχα και τον περιορισμο της ροης του καυσιμου, πιστευω οτι με αρκετη βεβαιοτητα μπορουμε να πουμε οτι τα φετινα μονοθεσια ειναι στην πραγματικοτητα ταχυτερα.

Pirelli expects much faster F1 cars in 2015
Read more at http://en.espnf1.com/f1/motorsport/stor ... xXDAhGg.99

F1 tyre supplier Pirelli is expecting a significant step in performance from all the teams in 2015 as they make big strides following the first winter of development under the current regulations.

The new V6 turbo engines and revised aerodynamic regulations saw teams off the pace of previous years at the start of 2014, but on certain tracks towards the end of the year the cars were back up to speed. Pirelli has developed its 2015 tyres on the assumption the teams will make even bigger gains over the winter as they not only develop their chassis and aerodynamics but also benefit from power unit upgrades.

"Even if we took the same [compound] choices everywhere [as in 2014], what was conservative [in 2014] might start becoming aggressive because the pace evolution for next year is going to be pretty dramatic," Pirelli motorsport director Paul Hembery said. "We saw big improvements towards the end of the season and that's without them being able to get anywhere near the powertrain in the way they'd like to. We can expect quite a big jump again in performance, and if we are talking a second to two seconds a lap speed improvement then that dramatically changes the way the tyres are used, so we have to be wary of that and follow that."

Hembery believes F1's new regulations created interesting races in 2014.
"The racing [in 2014] has been by and large very good. It was very interesting with a lot of battles and a lot of in-team battles - we haven't seen a lot of that in recent years with team-mates having battles, there tends to be a dominant factor in most teams but we have seen less of that and a lot of very strong battles between team-mates. If you take away the Mercedes dominance, it has been pretty tight with the group behind and the racing has been good. Considering what we thought coming into the season - that it might not be that exciting with reliability [issues] - you've got to say that the teams and engine manufacturers have done a good job with such a dramatic change in regulations to not have such dramatic problems."
Άβαταρ μέλους
By milanopassion
#59048 Ωραια αναλυση!Αναρωτιεμαι αν η ταχυτητα αυτη των μονοθεσιων του 2015 μεταφραζεται σε εξισου ανταγωνιστικο ρυθμο αγωνα.Εχω την εντυπωση(λανθασμενη ισως) οτι η δυναμη των PU ειναι σαφως μεγαλυτερη στα flying laps,εφοσον στον αγωνα δεν μπορει να φορτιστει το ιδιο καλα το ERS,οπως πχ στα out laps των δοκιμαστικων.Θα ηταν πχ ενδιαφερον να συγκρινουμε stints μεταξυ της περσινης RBR και φετινηs Μεrcedes,μια και οπως πολυ σωστα αναφερεις τα FL τα τελευταια χρονια δεν μπορουν ευκολα να ερμηνευτουν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#59144
kantoniou έγραψε:Αν λαβουμε υποψη τα λαστιχα και τον περιορισμο της ροης του καυσιμου, πιστευω οτι με αρκετη βεβαιοτητα μπορουμε να πουμε οτι τα φετινα μονοθεσια ειναι στην πραγματικοτητα ταχυτερα.


Περιορισμοί πάντα υπήρχαν. Μέχρι πέρσι ήταν οι ΣΑΛ που περιόριζαν το μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
ByGTO
#59379 Ενοείτε ότι αυτό με τη Honda είναι παράλογο.Σαν να λέμε επειδή ένας αθλητής είχε περισσότερο χρόνο για προπόνηση τον προηγούμενο χρόνο,να ξεκινάει 1 λεπτό μετά τους άλλους....
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#78988 F1 helmet design changes in-season to be banned

Formula 1 drivers will be banned from changing helmet designs in-season under new rules set to be introduced this year, AUTOSPORT can reveal.

As part of a push to improve the promotional appeal of the sport, F1 chiefs have grown concerned that fans are turned off by drivers constantly changing their helmet colours
Unlike the days of Ayrton Senna when a drivers' iconic helmet design was part of his appeal, these days some drivers change their colours at every race.

One of the most extreme examples is four-time world champion Sebastian Vettel, who has used around 60 different helmet designs over the course of his career.


Just like a rule introduced last year that has forced drivers to keep the same car number for their career in a bid to make it better for marketing, F1 will now force drivers to not change helmet designs as much.

High-level sources have revealed that teams, the FIA and Bernie Ecclestone have agreed to limit drivers to just one helmet design for the season.

This was approved at a meeting of the F1 commission in Geneva this week, and is set to be ratified by the FIA's World Motor Sport Council for introduction this season.

The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.




Και κλαμα ο Φεττελ!!! :sorry: :sorry:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#79076 Συνεχίζεται ο πόλεμος στη Φερράρι :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#88741 Honda granted nine engine development tokens
http://www.grandprixtimes.com/news/display/09996

Honda will have nine development tokens to use throughout the 2015 season to upgrade its power unit, the FIA confirmed on Friday.
(...)
Mercedes, Renault and Ferrari are given 32 tokens each, with which they can use to modify their engine.
Honda wasn't included in this, but later complained to the governing body and they reversed their decision with certain restrictions.
Honda would only be granted an average of what its three rivals had remaining come the first race of the season, which works out at nine.
Mercedes has used 25 of its 32, therefore has seven remaining. Ferrari has 10 and Renault 12. An average is 9.66, which the FIA has rounded down.
(...)
Άβαταρ μέλους
By Άμπαλος
#88782
kantoniou έγραψε:Mercedes has used 25 of its 32, therefore has seven remaining. Ferrari has 10 and Renault 12. An average is 9.66, which the FIA has rounded down.


Όχι 9,66 αλλά ούτε 966 τόλκινς δε φτάνουν σ'αυτούς τους πανίβλακες.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#88787 Καλά που τα πήγαν στο 9 και όχι στο 10 γιατί αλλιώς θα τους παίρναμε τα σώβρακα.
Αποδεικνύεται και πόσο δίκιο είχαν που δεν τους άφησαν με 32 όπως όλους τους άλλους. Θα είχε διαλυθεί ο ανταγωνισμός.
Σοφή FIA. :thumbsup:

Ενδιαφέρον βέβαια ότι αυτή που χρησιμοποίησε τα περισσότερα ήταν αυτή που είχε τον μακράν καλύτερο κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#88795
ripper έγραψε:Ενδιαφέρον βέβαια ότι αυτή που χρησιμοποίησε τα περισσότερα ήταν αυτή που είχε τον μακράν καλύτερο κινητήρα.

Μαλλον αυτο δειχνει οτι, εκτος απο πολυ μπροστα, ηταν και πιο ετοιμοι. Οι αλλοι και πισω ηταν και δεν προλαβαν να αξιοποιησουν οσες δυνατοτητες ειχαν. Να ποτε και τι αλλαγες θα φερουν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#88844
kantoniou έγραψε:
ripper έγραψε:Ενδιαφέρον βέβαια ότι αυτή που χρησιμοποίησε τα περισσότερα ήταν αυτή που είχε τον μακράν καλύτερο κινητήρα.

Μαλλον αυτο δειχνει οτι, εκτος απο πολυ μπροστα, ηταν και πιο ετοιμοι. Οι αλλοι και πισω ηταν και δεν προλαβαν να αξιοποιησουν οσες δυνατοτητες ειχαν. Να ποτε και τι αλλαγες θα φερουν.


Μπα όχι. Είναι στρατηγικές αυτές οι αποφάσεις. Πάντως σαν να ισοφάρισε η Φερραρι σε κινητήρα. Η Ρενω έμεινε πίσω.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#88875
ripper έγραψε:Ενδιαφέρον βέβαια ότι αυτή που χρησιμοποίησε τα περισσότερα ήταν αυτή που είχε τον μακράν καλύτερο κινητήρα.

O εκπρόσωπος τύπου τι έγινε ρε σεις;