Οταν τον κερδιζει ο Μπατον ομως ποσταρεις μια χαρα
Εκτος αν εισαι sad που φευγει ο Μασσα
Koyragio
Οπως και στην Μακα αφηνουν εκτος τον αμπασαντορ για να ερθει το νεο αιμα ο Στοφελ. Προς τι λοιπον ο εκνευρισμος?
Nikos! έγραψε:edmond έγραψε:Νίκο, με τον τρόπο του ο Μαξ πετάει τον Φέτελ έξω. Βασικά αυτό κάνει συνέχεια με όλους, ποντάροντας ότι δεν θα εμπλακεί κανείς σε γερό τζαρτζάρισμα με αποτέλεσμα στενές επαφές, εγκατάλειψη κλπ.
Μετά από κάνα δυο γύρους, ήταν αυτός που θα έβγαινε εκτός αν το έπαιζε μάγκας ο Perez. Ο οποίος Perez όμως το έπνιξε δίνοντάς του χώρο και άρα αναγκαστικά να μείνει πίσω. Νταξ θα έμενε έτσι κι αλλιώς πίσω, σύντομα κιόλας, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
This is racing, κάτι το οποίο απουσιάζει αρκετά από τη F1 τον τελευταίο καιρό και ευτυχώς που υπάρχουν τέτοια σκηνικά να μας το υπενθυμίζουν.
Ο Μαξ σε παλαιότερες καταστάσεις από την αρχή της στροφής ερχόταν πολύ κοντά όπως λες (στο οποίο αν ελέγχει την απόσταση σωστά και έχει τη συναίσθηση του χώρου, δε βλέπω κάτι κακό), σε αυτή τη περίπτωση έδωσε αρκετό χώρο στον Vettel στην είσοδο της στροφής να αμυνθεί (αν μπορούσε, που δεν) και να κρατηθεί.
Στην έξοδο, παίρνει τη σωστή γραμμή για να κερδίσει το προσπέρασμα.Bayern7 έγραψε:Όταν είσαι στο εσωτερικό της αριστερής στροφής, στην έξοδο της δε θα φύγεις δεξιά να γλειψεις το κερμπ. Εφόσον δεξιά σου έχεις άλλο μονοθεσιο θα πάρεις πιο κλειστά την στροφή για να στριψετε και οι 2. Δεν θα πάρεις τη στροφή σα να είσαι μόνος σου, θα αφήσεις χώρο δεξιά σου για τον άλλον. Χώρο ενός μονοθεσίου. Όχι ενός ελαστικού. Αν δεν είχε βγει εκτός ο φεττελ θα είχαμε επαφή και πιθανότατα ατύχημα.
<
Αγορίνα, από αγωνιστική γραμμή ξέρεις, έτσι δεν είναι?
Όταν έχεις μπει τόσο aggressive στη στροφή για να περάσεις, είναι δυνατόν να κρατηθείς μέσα αν δε μεγαλώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο το τόξο που διανύεις? Οπότε προφανώς και θα βγει στο κερμπ στην έξοδο ο Μαξ. Κι ο Vettel το ξέρει αυτό, απλά το παίζει σαν κάτι ποδοσφαιριστές που πέφτουν για το ΜΠέναλντι.
Δεν υπάρχει περίπτωση να "πάρεις πιο κλειστά τη στροφή" όπως λες, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες τη στιγμή που όσο πιο χαμηλά κατεβαίνεις στη στροφή τόσο πιο πολύ νερό θα βρεις. Γιαυτό τον πέρασε από την εξωτερική τον Ros, ο Μαξ γιατί πήρε τη γνωστή "καρτογραμμή" στο βρεγμένο.
Χώρο λοιπόν για τον άλλον αφήνεις στην είσοδο της στροφής, εφόσον έχεις κρατηθεί μέσα στη στροφή η έξοδος είναι δική σου επιλογή διότι έχεις ήδη κερδίσει το προσπέρασμα. Όλοι οι οδηγοί το γνωρίζουν αυτό.
Δεν υπαρχει 17αρης με νικη στην φ1 FIA releases Ab[…]
Ξέρουμε κάποια επιχείρηση στα ΝΠ κατά προτίμηση πο[…]
είμαι στο 3ο επεισόδιο... το οποίο απαιτεί "[…]
ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ https://[…]
Σε ρωτώ ευθέως, αν ήσουν ο John Elkann και είχες […]
Ο μικρός μου πάλι (11 χρονών) έχει λίγο καιρό που […]