Forum για τη Formula 1

Ποιος πιστεύετε πως θα κερδίσει;

3
12%
3
12%
4
15%
4
15%
0
N/A
0
N/A
1
4%
1
4%
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
2
8%
2
8%
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#326053 Για αυτο που εβαλα μεσα στο quote βεβαια τουμπεκα...
Οταν τον κερδιζει ο Μπατον ομως ποσταρεις μια χαρα :roll:

Εκτος αν εισαι sad που φευγει ο Μασσα :s_sorry :s_sorry
Koyragio
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#326057 Ωωωωω μα δεν το είχα προσέξει.
Πέρασε τον Πασχάλη τον Βερλάν και το Στέφανο τον Οκόν;
:lipsealed:
Αυτό σηκώνει ξεχωριστό τοπικό.

Βασικά είμαι sad που δεν ξεκουμπίζονται οι συνταξιούχοι και μένουν εκτός δυνατών μονοθεσίων και άλλοι "ημίθεοι" τύπου Verstappen.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#326059 Δεδομενης της ταχυτητας του χρεπιου ναι αυτους περασε..
Τι να κανουμε τωρα..Γυρνουσε 3 σεκ τον γυρο πιο γρηγορα απο τον Θεο των περιεργων συνθηκων ΤΖΕΝΣΟΝ ΜΠΑΤΟΝ.

Αλλα σε νιωθω..
Οι αγαπες σου σβουριξαν στον ιδιο τοιχο με λιγα μετρα να τους χωριζουν..
Ευτυχως ο ενας σε ακουσε και μας χαιρετησε χθες :s_cry
Οπως και στην Μακα αφηνουν εκτος τον αμπασαντορ για να ερθει το νεο αιμα ο Στοφελ. Προς τι λοιπον ο εκνευρισμος?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#326061
Οπως και στην Μακα αφηνουν εκτος τον αμπασαντορ για να ερθει το νεο αιμα ο Στοφελ. Προς τι λοιπον ο εκνευρισμος?


Κεπτ φορ φιούτσερ ρέφερενς.
:shifty: :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#326064 Για το '17 μιλάω κι εγώ...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#326065 Εντυ παλαμάκια στον Ναντο χτύπησε ο Σέννα από εκεί ψηλά ή είχε πάει για κατουρημα;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#326078 viewtopic.php?f=5&t=1503&start=60#p326052

Έπαιζε τάβλι λέμε. :rtfm: :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#326080 Πάντως FWIW ο Αλόνσο είχε παλιά λάστιχα ειδικά σε σύγκριση με τον Μπάτον που είπε στα παπάρια μου και άλλαξε πίσω σε μπλε. Ο Μαξ καλός, χρυσός και άγιος, αλλά σε σύγκριση πχ με τον Φέτελ είχε 34 γύρους πιο φρέσκο λάστιχο. Δε θέλω να παραγνωρίσω την επίδοση του Μαξ ΕΙΔΙΚΑ συγκρινόμενη με αυτή του Ρικιάρντο που κι αυτός είχε φρέσκο λάστιχο, αλλά είναι μια παράμετρος που βλέπω πως όλοι παραβλέπουν για να μη χαλάσει μία όμορφη ιστορία από αυτές που λέμε στα παιδιά μας όταν ξεκουτιάνουμε
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#326088 όλοι ξέρουμε τον κωλοπαιδαρισμό του Μαξ, τον τσαμπουκά και το χάιδεμα των αυτιών του, πολλές φορές φέτος, αλλά η οδήγηση του ήταν απίστευτη, σαν....Playstation. Θα μπορούσε να αποδειχτεί το αντίθετο με κάποια γερή στούκα, ή εκεί που την γλίτωσε αλά Ken Block από τις μπαριέρες, αλλά ρίσκαρε και του βγήκε. Το πιο πιθανό ήταν όλοι οι υπόλοιποι να φοβόταν σε αυτές τις συνθήκες, αφού παιζόταν τίτλοι και βαθμοί.
Ειδικά η προσπέραση του Ros από την εξωτερική ήταν οσκαρική!!! Αν μάλιστα είχε καλύτερη τακτική από την ομάδα, ή αν δεν υπήρχε τόσο μεγάλη διακοπή και συνεχόμενα SC, ακόμη και ο Ham θα τα έβλεπε σκούρα. αφού ο ρυθμός του ήταν για σχιζοφρενείς με αυτές τις συνθήκες.
Oi Ferrari ήταν λίγες στο βρεμένο, όπως και ο Richiardo που τον περίμενα καλύτερο, αλλά και ο Rosberg στάθηκε τυχερός, που μάλλον αυτή η 2η θέση του δίνει το πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#326089 Μαλτέζε τα παραμύθια είναι για τα παιδάκια και για τους πάσης φύσεως believers.

Εγώ αυτό που κρατάω από προχτές είναι ένα καυλωμένο παιδί που έπαιρνε ρίσκα βασιζόμενος στο ταλέντο αλλά και τη γαμάτη ψυχολογία του.
Γι αυτό και θεωρώ fail όσους κράζουν Rosberg που πήγαινε φυλαγμένα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#326095 Καλά έκανε ο Rosberg που είχε τα πάντα να χάσει, σε αντίθεση με το Verstappen, που δεν είχε τίποτα να χάσει.
Και αν δεν είχε κάνει |λογοκρισία| η RBR με τη στρατηγική και έφτανε το Hamilton, πάω στοίχημα ότι και ο Hamilton δεν θα ασχολιόταν να τζαρτζαριστούν, θα τον άφηνε να περάσει
BTW εξαιρετικός ο Hamilton, καθαρό κεφάλι και μηδέν λάθη σε συνθήκες φάρ-ουέστ :)
Πάντως η οδήγηση του πιτσιρικά μου θύμισε (θου κύριε φυλακή τω στόματί μου :s_omg ) Senna Donington 93, που τους πέρναγε επίσης όλους σαν σταματημένους
Ναι σωστά είχε και φρέσκα λάστιχα... όπως όμως και κάποιοι απ΄όσους πέρασε έτσι, όχι ο Vettel αλλά σίγουρα κάμποσοι άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#326104 Αυτά που βλέπουμε τώρα από το γιο του Γιος τα έχουμε ξαναδεί στο Σένα της δεκαετίας του '80, στο Schumacher της Benneton, στον Villeneuve το '96, στους Κοίμη-Alonso τα πρώτα τους χρόνια, στο Λούη το 2007 και πάει λέγοντας.

Η ταμπακιέρα του πράγματος είναι να εμπιστεύονται οι μεγάλες ομάδες πιτσιρικάδες που βράζει το αίμα τους.
Και όταν λέω εμπιστεύονται εννοώ όπως η RB το γιο του Γιος και όχι να τους καίνε όπως η McLaren τον Perez...

To έχω ξαναπεί και ας κράζουν οι πάσης φύσεως believers, θρησκόληπτοι και αυτοί που ψάχνουν το Μεσσία: τεράστιο ρόλο στο τι κάνει ένας πιλότος παίζουν εκτός από το ταλέντο του και οι λοιπές συνθήκες.
Τι μονοθέσιο οδηγεί, τι κάνει ο ανταγωνισμός, αν η ομάδα του τον στηρίζει, αν πέσει δίπλα σε Νο1 οδηγό δόγματος Briatore κλπ.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#326134 Στα της McLaren να συμπληρώσω ότι ο Alonso όντως έκανε πάρα πολύ καλό αγώνα (εκτός φυσικά του τετ α κε).
Ότι λέει ο Geo δεν είναι αυτόματα λάθος. Το τελευταίο στιντ του ήταν εντυπωσιακό.

Σύγκριση με Button εδώ δεν μπορεί να γίνει γιατί κάτι ήταν πολύ στραβό με το μονοθέσιο του (κάποιο πρόβλημα, πολύ λάθος στήσιμο, δεν ξέρουμε).
Σαν να μη συμμετείχε στον αγώνα ήταν. Μονίμως τελευταίος.

Ξαναλέω για Λούη, ήταν πολύ γρήγορος, δεν φαίνεται λόγω του ότι ήταν μονίμως πρώτος. Δεν νομίζω να μπορούσε να τον χτυπήσει ούτε αυτός ο Verstappen.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#326137
Nikos! έγραψε:
edmond έγραψε:Νίκο, με τον τρόπο του ο Μαξ πετάει τον Φέτελ έξω. Βασικά αυτό κάνει συνέχεια με όλους, ποντάροντας ότι δεν θα εμπλακεί κανείς σε γερό τζαρτζάρισμα με αποτέλεσμα στενές επαφές, εγκατάλειψη κλπ.
Μετά από κάνα δυο γύρους, ήταν αυτός που θα έβγαινε εκτός αν το έπαιζε μάγκας ο Perez. Ο οποίος Perez όμως το έπνιξε δίνοντάς του χώρο και άρα αναγκαστικά να μείνει πίσω. Νταξ θα έμενε έτσι κι αλλιώς πίσω, σύντομα κιόλας, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.


This is racing, κάτι το οποίο απουσιάζει αρκετά από τη F1 τον τελευταίο καιρό και ευτυχώς που υπάρχουν τέτοια σκηνικά να μας το υπενθυμίζουν.

Ο Μαξ σε παλαιότερες καταστάσεις από την αρχή της στροφής ερχόταν πολύ κοντά όπως λες (στο οποίο αν ελέγχει την απόσταση σωστά και έχει τη συναίσθηση του χώρου, δε βλέπω κάτι κακό), σε αυτή τη περίπτωση έδωσε αρκετό χώρο στον Vettel στην είσοδο της στροφής να αμυνθεί (αν μπορούσε, που δεν) και να κρατηθεί.

Στην έξοδο, παίρνει τη σωστή γραμμή για να κερδίσει το προσπέρασμα.

Bayern7 έγραψε:Όταν είσαι στο εσωτερικό της αριστερής στροφής, στην έξοδο της δε θα φύγεις δεξιά να γλειψεις το κερμπ. Εφόσον δεξιά σου έχεις άλλο μονοθεσιο θα πάρεις πιο κλειστά την στροφή για να στριψετε και οι 2. Δεν θα πάρεις τη στροφή σα να είσαι μόνος σου, θα αφήσεις χώρο δεξιά σου για τον άλλον. Χώρο ενός μονοθεσίου. Όχι ενός ελαστικού. Αν δεν είχε βγει εκτός ο φεττελ θα είχαμε επαφή και πιθανότατα ατύχημα.

<


Αγορίνα, από αγωνιστική γραμμή ξέρεις, έτσι δεν είναι?

Όταν έχεις μπει τόσο aggressive στη στροφή για να περάσεις, είναι δυνατόν να κρατηθείς μέσα αν δε μεγαλώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο το τόξο που διανύεις? Οπότε προφανώς και θα βγει στο κερμπ στην έξοδο ο Μαξ. Κι ο Vettel το ξέρει αυτό, απλά το παίζει σαν κάτι ποδοσφαιριστές που πέφτουν για το ΜΠέναλντι. :thumbsdown:

Δεν υπάρχει περίπτωση να "πάρεις πιο κλειστά τη στροφή" όπως λες, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες τη στιγμή που όσο πιο χαμηλά κατεβαίνεις στη στροφή τόσο πιο πολύ νερό θα βρεις. Γιαυτό τον πέρασε από την εξωτερική τον Ros, ο Μαξ γιατί πήρε τη γνωστή "καρτογραμμή" στο βρεγμένο.

Χώρο λοιπόν για τον άλλον αφήνεις στην είσοδο της στροφής, εφόσον έχεις κρατηθεί μέσα στη στροφή η έξοδος είναι δική σου επιλογή διότι έχεις ήδη κερδίσει το προσπέρασμα. Όλοι οι οδηγοί το γνωρίζουν αυτό. :s_howdy

Α οκ δλδ όταν στρίβουν μαζί δίπλα δίπλα δεν πρέπει να αφήσει χώρο αυτός που έχει την εσωτερική και την αγωνιστική γραμμή. Ασχέτως αν ο άλλος που βρίσκεται στην εξωτερική έχει καταφέρει να στρίψει δίπλα του.
Δεν το ξερά αυτό. :rolleyes:

<