Κακώς υπάρχει κλάψα για τέτοιους λόγους.
Κλάψα δικαιολογείται μόνο σε περιπτώσεις που τα χεις κάνει πουτάνα ο ίδιος με την ομάδα σου ή απλά όταν δεν μπορείς να περάσεις τον Petrov στον Άμπου Ντάντη.
Εκεί ναι να το καταλάβω.
g8777 έγραψε:Εκεί ήταν το κομβικο σημείο ναι. Με το που γλυστραγε το πρωτάθλημα από τα νύχια του Ροσμπεργκ, μπαμ και κάτω. Ατυχία τι να πεις.
Α, και στην Κίνα που ξεκίνησε τελευταίος λόγω κινητήρα.
Α, και στην Ρωσία που ξεκίνησε δεκατος λόγω κινητήρα.
Α, και στο Σπα που ξεκίνησε τελευταίος λόγω αλλαγής κινητήρα.
Ατυχιες τι να πεις.
Geo f1 έγραψε:Κλαψα..ναι και αυτα μεσα στο παιχνίδι ειναι
nass έγραψε:Bayern7 έγραψε:nass έγραψε:Bayern7 έγραψε:Όταν είσαι στο εσωτερικό της αριστερής στροφής, στην έξοδο της δε θα φύγεις δεξιά να γλειψεις το κερμπ.
Στις πίστες τα κερμπ συνηθίζεται να βρίσκονται εκεί που "γλύφεις" και γενικά στη σωστή αγωνιστική γραμμή. Στην περίπτωση αυτή ο Max είχε τη σωστή γραμμή, όλοι πάταγαν το κέρμπ εκεί.Bayern7 έγραψε: Εφόσον δεξιά σου έχεις άλλο μονοθεσιο θα πάρεις πιο κλειστά την στροφή για να στριψετε και οι 2. Δεν θα πάρεις τη στροφή σα να είσαι μόνος σου, θα αφήσεις χώρο δεξιά σου για τον άλλον. Χώρο ενός μονοθεσίου.
Σου ζήτησα να μου πεις ποιός κανονισμός παραβιάστηκε τόσο προφανώς που έλεγες στον προηγούμενο μήνυμα και έκανες
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο κανονισμός του χώρου ενός μονοθεσίου, που λες, δεν ισχύει για αυτόν που έχει μόλις προσπεράσει, αλλά για αυτόν που είναι μπροστά και προσπαθεί να εμποδίσει το προσπέρασμα. Αν έχει κάποιος μόλις προσπεράσει έχει δικαίωμα να διαλέξει τη σωστή αγωνιστική γραμμή -που είναι αυτή που πήρε ο Max.
Δεν είναι τυχαίο, που κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα (εκτός από τον Seb και σένα ).
Σωστός ο Giuseppe Busso παραπάνω.
@Geo F1
Η χολή που βγάζεις για έναν από τους συμπαθέστερους οδηγούς του grid είναι
Συγγνώμη δεν θυμάμαι απέξω τον αριθμό του άρθρου και την παράγραφο. [WINKING FACE]
Απάντησα στον νικο. Ο Μαξ δεν είχε ολοκληρώσει κανένα προσπερασμα. Ηταν ακόμα, στην έξοδο της στροφης, δίπλα δίπλα ΜΕ ΤΟΝ Φεττελ.
Αλλά όπως με ενημέρωσε ο Νικος αυτός που βουτάει για προσπερασμα εφόσον έχει πάρει την αγωνιστική γραμμή δεν οφείλει να αφήνει χώρο σε αυτόν που προσπαθεί να περάσει ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
Κατανοητό. :rolleyes:
<
Σου το είχα βάλει το άρθρο 27 και με λινκ κιόλας OK σόρι βαρέθηκα να το κάνω quote.
Και σου εξήγησα ότι τα περί "να αφήσει χώρο" σύμφωνα με τους κανονισμούς (τους οποίους εσύ επικαλέστηκες και μάλιστα με σιγουριά) ισχύουν για τον μπροστά όταν ο από πίσω προσπαθεί να προσπεράσει, όχι όταν ο μπροστά έχει ήδη προσπεράσει.
Και όχι, δεν ήταν ακριβώς δίπλα ο Vettel, τον είχε προσπεράσει ο Verstappen όταν τον "έσπρωξε" έξω απλά ακολουθώντας, όπως είχε δικαίωμα, την αγωνιστική γραμμή (που γιαυτό είναι εκεί το κέρμπ, δεν το βάζουν για πλάκα)
Αν, προκειμένου να αποφύγει το ατύχημα, ο Verstappen είχε υποχρέωση να αφήσει χώρο στο Vettel, γιατί δεν είχε υποχρέωση για τον ίδιο λόγο ο Vettel να αφήσει γκάζι, αφού είχε ήδη προσπεραστεί ?
Geo f1 έγραψε:Γιατι το παμε στον Αλονσο συνεχεια ??
Αν ηθελε η Μερσεντες να το παρει ο Ροσμπεργκ θα το αφηνε στον τελευταιο αγωνα που ολα μπορουν να γινουν?
Δλδ τον Ιουλιο που εκανε ο Λουης 4 νικες στους 4 αγωνες, ηταν οκ?
Geo f1 έγραψε:Yugo Αν ειχε +2 τιτλους και συνεβαινε αυτο φετος πιστεψε με δεν θα ελεγα τπτ
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]
Πάντως και οι δύο γέροι έδειξαν μεγάλη κλάση... […]
Μας έχουν πρήξει το ήπαρ με τις βλακείες ωράρια
Κων. Φίλης στην «Κ»: Σύγκρουση εντυπώσεων και συμβ[…]