Forum για τη Formula 1

Ποιος πιστεύετε πως θα κερδίσει;

3
12%
3
12%
4
15%
4
15%
0
N/A
0
N/A
1
4%
1
4%
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
2
8%
2
8%
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#326139
nass έγραψε:
Bayern7 έγραψε:Όταν είσαι στο εσωτερικό της αριστερής στροφής, στην έξοδο της δε θα φύγεις δεξιά να γλειψεις το κερμπ.


:dizzy:
Στις πίστες τα κερμπ συνηθίζεται να βρίσκονται εκεί που "γλύφεις" και γενικά στη σωστή αγωνιστική γραμμή. Στην περίπτωση αυτή ο Max είχε τη σωστή γραμμή, όλοι πάταγαν το κέρμπ εκεί.

Bayern7 έγραψε: Εφόσον δεξιά σου έχεις άλλο μονοθεσιο θα πάρεις πιο κλειστά την στροφή για να στριψετε και οι 2. Δεν θα πάρεις τη στροφή σα να είσαι μόνος σου, θα αφήσεις χώρο δεξιά σου για τον άλλον. Χώρο ενός μονοθεσίου.


Σου ζήτησα να μου πεις ποιός κανονισμός παραβιάστηκε τόσο προφανώς που έλεγες στον προηγούμενο μήνυμα και έκανες :whistlink:

Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο κανονισμός του χώρου ενός μονοθεσίου, που λες, δεν ισχύει για αυτόν που έχει μόλις προσπεράσει, αλλά για αυτόν που είναι μπροστά και προσπαθεί να εμποδίσει το προσπέρασμα. Αν έχει κάποιος μόλις προσπεράσει έχει δικαίωμα να διαλέξει τη σωστή αγωνιστική γραμμή -που είναι αυτή που πήρε ο Max.

Δεν είναι τυχαίο, που κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα (εκτός από τον Seb και σένα ).
Σωστός ο Giuseppe Busso παραπάνω.

@Geo F1
Η χολή που βγάζεις για έναν από τους συμπαθέστερους οδηγούς του grid είναι :protest:

Συγγνώμη δεν θυμάμαι απέξω τον αριθμό του άρθρου και την παράγραφο. [WINKING FACE]
Απάντησα στον νικο. Ο Μαξ δεν είχε ολοκληρώσει κανένα προσπερασμα. Ηταν ακόμα, στην έξοδο της στροφης, δίπλα δίπλα ΜΕ ΤΟΝ Φεττελ.
Αλλά όπως με ενημέρωσε ο Νικος αυτός που βουτάει για προσπερασμα εφόσον έχει πάρει την αγωνιστική γραμμή δεν οφείλει να αφήνει χώρο σε αυτόν που προσπαθεί να περάσει ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
Κατανοητό. :rolleyes:



<
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#326147 Προς cmarin και nass.

Αν εννοειτε πως ο Μαξ μπορουσε, ισως, να πιασει το Λουη στο τελευταιο στιντ, μετα το τελευταιο SC, με τα πολυ πιο φρεσκα λαστιχα αν ειχε πιο πολλους γυρους μπροστα του, δεν το αποκλειω.

Αν εννοειτε ομως οτι σε καθε σημειο του αγωνα ο Μαξ ειχε τη δυνατοτητα να πιασει το Λουη αλλα με τις διακοπες, τα SC και τη λαθος στρατηγικη δεν τα καταφερε τοτε απλα παραθετω το παρακατω.

Νομιζω οτι στην κοκκινη σημαια επιτρεπεται αλλαγη ελαστικων, οποτε στο στιντ που περιγραφω παρακατω ειχαν ακριβως ιδιας ηλικιας λαστιχα. Αν δεν επιτρεπεται, τοτε ο Μαξ ειχε λιγο πιο φρεσκα...

Yugo_para_siempre έγραψε:Χθες ουσιαστικα καθαρο αγωνα για ενα σεβαστο αριθμο γυρων και χωρις διαφορα στη φθορα των ελαστικων, ειχαμε μετα το τελος του γυρου 31 και μεχρι το τελος του γυρου 47.

Στο ξεκινημα αυτου του στιντ ο Νικο ηταν 0.7" και ο Μαξ 1.1" πισω απο του Λουη και ο Μαξ περασε αμεσως το Ροσμπεργκ.

Στο τελος του γυρου 42 ο Μαξ ήταν 8.3" και ο Νικο 10.9" πισω απο το Λουη, στον επομενο ο Μαξ μπηκε να βαλει ιντερ (και χαρισε στο Νικο τη δευτερη θεση :rant:).

Στο τελος του γυρου 47 ο Νικο ηταν 18.5" πισω απο το Λουη εχοντας κανει σημαντικο λαθος στο γυρο 44 που του κόστισε περιπου 4.5" και βεβαια ηταν πολυ τυχερος που δε βγηκε εκτος αγωνα.

Κατοπιν μπηκε παλι το SC και ο Μαξ αλλαξε σε ολοφρεσκα μπλε και εκανε παπαδες.


Στο παραπανω στιντ ομως Λουης-Μαξ-Νικο ειχαν ιδιας διαρκειας μπλε μετα τη δευτερη κοκκινη σημαια.
Οποτε ναι, ο μικρος ηταν καταπληκτικος στο τελευταιο στιντ του με φρεσκα λαστιχα· εντυπωσιακος σε συγκριση με το Ρικιαρντο που εκανε αξιοπρεπη ανακαμψη αλλα οχι φοβερη, ομως οταν ειχε ιδιας φθορας ελαστικα με το Λουη ο τελευταιος ανοιγε τη διαφορα και μαλιστα με καλο ρυθμο...

Κριμα να μη βγει 3ος ο Νικο χθες... :protest:
Άβαταρ μέλους
By nass
#326163
Bayern7 έγραψε:
nass έγραψε:
Bayern7 έγραψε:Όταν είσαι στο εσωτερικό της αριστερής στροφής, στην έξοδο της δε θα φύγεις δεξιά να γλειψεις το κερμπ.


:dizzy:
Στις πίστες τα κερμπ συνηθίζεται να βρίσκονται εκεί που "γλύφεις" και γενικά στη σωστή αγωνιστική γραμμή. Στην περίπτωση αυτή ο Max είχε τη σωστή γραμμή, όλοι πάταγαν το κέρμπ εκεί.

Bayern7 έγραψε: Εφόσον δεξιά σου έχεις άλλο μονοθεσιο θα πάρεις πιο κλειστά την στροφή για να στριψετε και οι 2. Δεν θα πάρεις τη στροφή σα να είσαι μόνος σου, θα αφήσεις χώρο δεξιά σου για τον άλλον. Χώρο ενός μονοθεσίου.


Σου ζήτησα να μου πεις ποιός κανονισμός παραβιάστηκε τόσο προφανώς που έλεγες στον προηγούμενο μήνυμα και έκανες :whistlink:

Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο κανονισμός του χώρου ενός μονοθεσίου, που λες, δεν ισχύει για αυτόν που έχει μόλις προσπεράσει, αλλά για αυτόν που είναι μπροστά και προσπαθεί να εμποδίσει το προσπέρασμα. Αν έχει κάποιος μόλις προσπεράσει έχει δικαίωμα να διαλέξει τη σωστή αγωνιστική γραμμή -που είναι αυτή που πήρε ο Max.

Δεν είναι τυχαίο, που κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα (εκτός από τον Seb και σένα ).
Σωστός ο Giuseppe Busso παραπάνω.

@Geo F1
Η χολή που βγάζεις για έναν από τους συμπαθέστερους οδηγούς του grid είναι :protest:

Συγγνώμη δεν θυμάμαι απέξω τον αριθμό του άρθρου και την παράγραφο. [WINKING FACE]
Απάντησα στον νικο. Ο Μαξ δεν είχε ολοκληρώσει κανένα προσπερασμα. Ηταν ακόμα, στην έξοδο της στροφης, δίπλα δίπλα ΜΕ ΤΟΝ Φεττελ.
Αλλά όπως με ενημέρωσε ο Νικος αυτός που βουτάει για προσπερασμα εφόσον έχει πάρει την αγωνιστική γραμμή δεν οφείλει να αφήνει χώρο σε αυτόν που προσπαθεί να περάσει ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
Κατανοητό. :rolleyes:



<


Σου το είχα βάλει το άρθρο 27 και με λινκ κιόλας :rtfm: OK σόρι βαρέθηκα να το κάνω quote.
Και σου εξήγησα ότι τα περί "να αφήσει χώρο" σύμφωνα με τους κανονισμούς (τους οποίους εσύ επικαλέστηκες και μάλιστα με σιγουριά) ισχύουν για τον μπροστά όταν ο από πίσω προσπαθεί να προσπεράσει, όχι όταν ο μπροστά έχει ήδη προσπεράσει.
Και όχι, δεν ήταν ακριβώς δίπλα ο Vettel, τον είχε προσπεράσει ο Verstappen όταν τον "έσπρωξε" έξω απλά ακολουθώντας, όπως είχε δικαίωμα, την αγωνιστική γραμμή (που γιαυτό είναι εκεί το κέρμπ, δεν το βάζουν για πλάκα)
Αν, προκειμένου να αποφύγει το ατύχημα, ο Verstappen είχε υποχρέωση να αφήσει χώρο στο Vettel, γιατί δεν είχε υποχρέωση για τον ίδιο λόγο ο Vettel να αφήσει γκάζι, αφού είχε ήδη προσπεραστεί ?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#326165 Yugo νομίζω ότι στην κόκκινη σημαία άλλαξαν λάστιχα όσοι ήταν υποχρεωμένοι λόγω της διαταγής των αγωνοδικών να βάλουν όλοι μπλε. Οι άλλοι έτσι κι αλλιώς τα φορούσαν μόνο για 6 γύρους πίσω από το SC άρα ενδέχεται και να μην τα άλλαξαν ως μη έχοντες λόγο να το κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#326170
Corto Maltese έγραψε:Yugo νομίζω ότι στην κόκκινη σημαία άλλαξαν λάστιχα όσοι ήταν υποχρεωμένοι λόγω της διαταγής των αγωνοδικών να βάλουν όλοι μπλε. Οι άλλοι έτσι κι αλλιώς τα φορούσαν μόνο για 6 γύρους πίσω από το SC άρα ενδέχεται και να μην τα άλλαξαν ως μη έχοντες λόγο να το κάνουν.


Δεν αποκλειεται οσοι τα ειχαν φορεσει για λιγο και σε γυρους που ηταν μονο πισω απο το SC να μην αλλαξαν ξανα.

Παντως στο παρακατω link φαινεται οτι σχεδον ολοι (αν οχι ολοι) τα φρεσκαραν και στις δυο κοκκινες σημαιες.

http://www.f1fanatic.co.uk/2016/11/13/2 ... pit-stops/


Geo f1 έγραψε:Εικόνα

< edge >


Δεν μπορει να μιλαει ο Σεμπ εφοσον εκανε το ιδιο στο Ναντο... Απο την αλλη ο Ισπανος αρχισε και αυτος την κλαψα Γκεακο.
Άβαταρ μέλους
By nass
#326174
Corto Maltese έγραψε:Yugo νομίζω ότι στην κόκκινη σημαία άλλαξαν λάστιχα όσοι ήταν υποχρεωμένοι λόγω της διαταγής των αγωνοδικών να βάλουν όλοι μπλε. Οι άλλοι έτσι κι αλλιώς τα φορούσαν μόνο για 6 γύρους πίσω από το SC άρα ενδέχεται και να μην τα άλλαξαν ως μη έχοντες λόγο να το κάνουν.


Δεν πρόσεξα ποιοί άλλαξαν λάστιχα από μπλε σε μπλε. Πάντως επιτρέπεται.

Yugo_para_siempre η εντύπωσή μου όταν ο Verstappen προσπέρασε το Rosberg ότι θα έφτανε το Hamilton ωστόσο δεν το τεκμηριώνω όπως εσύ άρα μάλλον κάνω λάθος :)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#326193
Bayern7 έγραψε:Α οκ δλδ όταν στρίβουν μαζί δίπλα δίπλα δεν πρέπει να αφήσει χώρο αυτός που έχει την εσωτερική και την αγωνιστική γραμμή. Ασχέτως αν ο άλλος που βρίσκεται στην εξωτερική έχει καταφέρει να στρίψει δίπλα του.
Δεν το ξερά αυτό. :rolleyes:

<


Νομίζω στο εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα όταν έκανα αναφορά στην αγωνιστική γραμμή.

Όταν στρίβουν ΜΑΖΙ, τότε προφανώς και θα προσπαθήσει να αφήσει χώρο. Σε αυτή τη περίπτωση όμως δεν έστριψαν ΜΑΖΙ. Έστριψε πιο μπροστά ο Μαξ και η έξοδος ήταν "δική του".

ΛΗΞΙΣ. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#326222
Geo f1 έγραψε:Μα ειπα καλος χρυσος. Ωραιο τυπακι..Περασε δυσκολα με το ατυχημα, αλλα χθες εκαναν λες και εγκατελειπε την δραση ο 5 φορες παγκοσμιος βραζιλιανος πρωταθλητης.
Εκτος αν σε ολους αυτους λειψει ο ανθρωπος Μασσα...


Μπας και το καταλάβεις... :iconcool:

nass έγραψε:Καλά έκανε ο Rosberg που είχε τα πάντα να χάσει, σε αντίθεση με το Verstappen, που δεν είχε τίποτα να χάσει.
Και αν δεν είχε κάνει |λογοκρισία| η RBR με τη στρατηγική και έφτανε το Hamilton, πάω στοίχημα ότι και ο Hamilton δεν θα ασχολιόταν να τζαρτζαριστούν, θα τον άφηνε να περάσει
BTW εξαιρετικός ο Hamilton, καθαρό κεφάλι και μηδέν λάθη σε συνθήκες φάρ-ουέστ :)

+1 για τον Hamilton. Φέτος εκτιμώ ότι θα είναι στο τέλος η χρονιά της Britney, προχτές όμως ο Λούης ήταν πραγματικά άψογος. Αν τον έφτανε ο Μαξ πάντως, θα είχε ακόμα ελπίδες μαθηματικά αν έβγαιναν HAM-ROS 2-3; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#326223 Ζορζ μην μπερδεύεσαι. Το πρωτάθλημα δεν το κέρδισε ο Νίκο, το έχασε ο Χάμιλτον. Υπάρχει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#326236 Εκεί ήταν το κομβικο σημείο ναι. Με το που γλυστραγε το πρωτάθλημα από τα νύχια του Ροσμπεργκ, μπαμ και κάτω. Ατυχία τι να πεις.

Α, και στην Κίνα που ξεκίνησε τελευταίος λόγω κινητήρα.

Α, και στην Ρωσία που ξεκίνησε δεκατος λόγω κινητήρα.


Α, και στο Σπα που ξεκίνησε τελευταίος λόγω αλλαγής κινητήρα.


Ατυχιες τι να πεις.