Forum για τη Formula 1

Ποιος πιστεύετε πως θα κερδίσει;

3
13%
3
13%
2
8%
2
8%
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
4%
1
4%
1
4%
1
4%
0
N/A
0
N/A
1
4%
1
4%
1
4%
1
4%
2
8%
2
8%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#321235
JBT έγραψε:Το να κρίνεις κάτι υποκειμενικά ενώ θα έπρεπε να ήταν αντικειμενικό, είναι που κάνει την ζημιά.

Φιλοσοφώντας αυτήν την ατάκα, έχει πει κάτι ωραίο ένας Βρετανός φιλόσοφος-κριτικός λογοτεχνίας, ότι «η αμεροληψία δεν εξυπηρετεί την αντικειμενικότητα. Η αληθινή σύνεση σημαίνει να παίρνεις θέση. Έχουμε την τάση να θεωρούμε ότι το υποκειμενικό ανάγεται στον εαυτό ενώ το αντικειμενικό στον κόσμο. Ότι το υποκειμενικό είναι ζήτημα αξίας ενώ ο κόσμος είναι αντικειμενικό γεγονός. Αντικειμενικότητα όμως δεν σημαίνει να κρίνουμε από το πουθενά. Αντιθέτως, μπορείς να ξέρεις πώς έχει η κατάσταση αν είσαι σε θέση να ξέρεις».

Θέλω να πω, ούτε καν σε ένα τόσο νομοκρατούμενο σπορ όπως η F1 δεν υπάρχει ..αντικειμενική αντικειμενικότητα. Οι αγωνοδίκες οφείλουν (και το κάνουν) να κρίνουν με το πώς ερμηνεύουν εκείνοι το πνεύμα του νόμου. Δηλαδή με την υποκειμενικότητά τους σε πλήρη έξαρση! Τότε μπορούμε να ελπίζουμε σε "αντικειμενική" απόφαση.

Διάλειμμα τέλος, συνεχίζουμε :-) :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#321250
Corto Maltese έγραψε:Aφου βλέπω ότι συνεχίζεται ο χουλιαμάς ας ξαναπω 2-3 πράματα:
1. Ασχέτως το τι έγινε ή δεν έγινε στην πίστα, οι αγωνοδικοκριτές επιβράβευσαν την ανηθικότητα και την καταπάτηση του fair play από μία ομάδα. Αυτό είναι απαράδεκτο, ανοίγει το δρόμο για αυτοδικίες εντός πίστας με 350χαω, εντάξει, ότι ακριβώς πρέπει να αποφεύγεται. Μία απόφαση του στυλ ΔΕΝ τιμωρούμε τον Φέτελ ως οφείλαμε για να μάθει η RBR να [b]μην κάνει βρακολάστιχο τους κανόνες θα ήταν η ιδανική.
[/b]2. Το κακό ήταν προσχεδιασμένο και αναμενόμενο. Ας υπήρχε μία οδηγία ότι όποιος χάνει την πρώτη στροφή ή οποιαδήποτε στροφή, πρέπει να είναι εντός πίστας ΠΡΙΝ το apex της επόμενης και να δείτε δραματική βελτίωση της αξιοπιστίας των φρένων που είχαμε
3. Να δω πότε θα σταματήσουν οι δικαιολογίες δημοτικού του στυλ "είδα τι έκανε ο γιωργάκης και επειδή δεν του τη φορέσανε είπα να κάνω κι εγώ κάτι που ΝΟΜΙΖΑ ότι είναι το ίδιο".


+1 με εξαίρεση το bold.
Το πιο λογικό θα ήταν μια βαρύτερη ποινή στην RB και ποινή στον Vettel κανονικά.

Επειδή διάβασα αρκετές φορές το σχόλιο "Άρα καλά έκανε ο Verstappen γιατί είδε ότι δεν τιμώρησαν το Λούη".
ΤΙ ΕΙΔΕ;
ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΕΟΝΤΑ ΤΟ ΕΙΔΕ;

Εδώ οι τηλεθεατές και οι αγωνοδίκες θέλουν να δουν κάτι 8 φορές στο replay και πάλι το μελετάνε, ο Verstappen στο ίδιο επίπεδο και 30-40 μέτρα πίσω μπορεί να έχει ξεκάθαρη εικόνα και μάλιστα να κρίνει τι έχει συμβεί;
:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#321254 Γιαρνο υπάρχει λόγος που ακόμα αφήνονται αποφάσεις σε υποκειμενικό επίπεδο, όπως ακριβώς γίνεται στο ποδόσφαιρο πχ.

Φαντάσου τι θα γίνει εάν ξαφνικά κοπούν όλες εκείνες οι αποφάσεις που περιέχουν "ανθρώπινο λάθος".

Όχι θα λέγεσαι RM ή BM και θα σε παίζουν 50-50 κόντρα στην θελτα βιγκο ή στην μπραουνσβάικ.

:s_empathy

Το πρωτάθλημα θα τελείωνε προχθές Έτσι και έπεφτε καμπάνα στον Λιουι. Είναι που είναι άδειες οι κερκίδες, να γίνει κι αυτό, θα χάσει 4 ζωές η γατουλα ο Μπαιρνει.

:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By g8777
#321273 http://www.skysports.com/f1/news/24096/10639883/martin-brundle-on-the-mexican-gp-stewards-decisions-and-why-lewis-hamilton-wasnt-penalised

The key consideration in these types of incidents is whether a 'lasting advantage' is deemed to have been gained. But the data sent back to Race Control from Hamilton's Mercedes showed that he got off the throttle when he came back on track to take himself back towards the pack even before the Virtual Safety Car was deployed.

It was also the case that the two cars behind him were squabbling for position with one cutting the corner and not challenging him for the lead of the race. So hence he wasn't penalised.

Also the grassy nature of the Mexican Turn One run-off means that we can't have a penalty zone or slalom such as we see in Sochi and Monza, and the drivers are all too well aware of that, as well as the geography of the bumps and kerbs involved such that they won't break their car…
Άβαταρ μέλους
By g8777
#321287 Brundle=Ο πιο ολοκληρωμενος δημοσιογραφος του γκριντ
Τελευταία επεξεργασία από g8777 και 03 Νοέμ 2016, 19:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#321292 Και δεν το λέει μόνο ο g8777 αυτό.
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#321294 Φοβερός δεν αντιλέγω. Αγαπημένος μου.
Αλλά με Χάμιλτον Μπατον κλπ είναι λίγοοο πιο φιλικός να το πω..

< edge >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#321305
thazio έγραψε:Και εδώ βλέπουμε στο (0:25) τι έπρεπε να κάνουν και τα δύο τα καλόπαιδα για να παίξουν σωστά...
https://www.youtube.com/watch?v=qqnQsX0nCIk

Οτιδήποτε άλλο = ποινή

Eννοείται πως πρέπει να μπούνε μέσα πριν το άπεξ της επόμενης.

Αυτά που λέει ο Μπραντλ είναι αστεία. Το θέμα είναι να μην είναι ο οδηγός σανίδα ΕΚΤΟΣ πίστας και όχι αφού κέρδισε το πλεονέκτημα να αφήνει το γκάζι κρατώντας όμως το τρακ ποζίσιον. Βέβαια στην πρώτη στροφή του αγώνα δύσκολα μπαίνεις κατευθείαν πάλι μέσα αλλά tough luck μεγάλε.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#321348
EDDIE_147 έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Aφου βλέπω ότι συνεχίζεται ο χουλιαμάς ας ξαναπω 2-3 πράματα:
1. Ασχέτως το τι έγινε ή δεν έγινε στην πίστα, οι αγωνοδικοκριτές επιβράβευσαν την ανηθικότητα και την καταπάτηση του fair play από μία ομάδα. Αυτό είναι απαράδεκτο, ανοίγει το δρόμο για αυτοδικίες εντός πίστας με 350χαω, εντάξει, ότι ακριβώς πρέπει να αποφεύγεται. Μία απόφαση του στυλ ΔΕΝ τιμωρούμε τον Φέτελ ως οφείλαμε για να μάθει η RBR να [b]μην κάνει βρακολάστιχο τους κανόνες θα ήταν η ιδανική.
[/b]2. Το κακό ήταν προσχεδιασμένο και αναμενόμενο. Ας υπήρχε μία οδηγία ότι όποιος χάνει την πρώτη στροφή ή οποιαδήποτε στροφή, πρέπει να είναι εντός πίστας ΠΡΙΝ το apex της επόμενης και να δείτε δραματική βελτίωση της αξιοπιστίας των φρένων που είχαμε
3. Να δω πότε θα σταματήσουν οι δικαιολογίες δημοτικού του στυλ "είδα τι έκανε ο γιωργάκης και επειδή δεν του τη φορέσανε είπα να κάνω κι εγώ κάτι που ΝΟΜΙΖΑ ότι είναι το ίδιο".


+1 με εξαίρεση το bold.
Το πιο λογικό θα ήταν μια βαρύτερη ποινή στην RB και ποινή στον Vettel κανονικά.

Επειδή διάβασα αρκετές φορές το σχόλιο "Άρα καλά έκανε ο Verstappen γιατί είδε ότι δεν τιμώρησαν το Λούη".
ΤΙ ΕΙΔΕ;
ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΕΟΝΤΑ ΤΟ ΕΙΔΕ;

Εδώ οι τηλεθεατές και οι αγωνοδίκες θέλουν να δουν κάτι 8 φορές στο replay και πάλι το μελετάνε, ο Verstappen στο ίδιο επίπεδο και 30-40 μέτρα πίσω μπορεί να έχει ξεκάθαρη εικόνα και μάλιστα να κρίνει τι έχει συμβεί;
:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Δλδ βαρύτερη ποινή στην RB του τύπου; :hmmm:
Θεωρούμε δεδομένο ότι ο Ρικιάρντο ο οποιος ευνοηθηκε και αυτός δεν μπορεί να πάρει ποινή γιατί δεν έκανε τπτ.
Τι ποινή θα μπορούσαν να δώσουν στη redbull?

O ίδιος ο Φερσταπεν το δήλωσε αυτό. Δεν ήταν και τόσο πίσω. Ακριβώς πίσω από τον Χάμιλτον ήταν. Μια χαρά είδε τι έγινε. Βέβαια η δικαιολογία του παραμένει της πλάκας.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#321357 Σόρι αναφερόμουνα στον Verstappen για τιμωρία.

Ο οδηγός σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγάζει συμπέρασμα για τέτοιες περιπτώσεις.
Αυτή είναι δουλειά της ομάδας.

Φαντάσου μεθαύριο να πει "νόμισα ότι ο τάδε πιλότος που προσπαθούσα να περάσω άλλαξε παραπάνω από μια φορά κατεύθυνση, δεν τον είδα να τιμωρείται, οπότε κι εγώ κόλλησα στον τοίχο τον επόμενο που πήγε να με περάσει γιατί η όλη φάση μου φάνηκε legit".

:metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#321379