- 01 Σεπ 2016, 17:00
#295396
Billopoulos έγραψε:Εκτος της δηλωμενης απο τον ιδιο βλακειας που ο Y.V. απο πανω ανεφερε, Νικο στο θεμα με το φρεναρισμα διπλα στον Kimi τι δικαιολογεις ακριβως;
Τι σημαινει "παραπανω φορα"; Λεει πουθενα ο κανονισμος οτι "πρεπει παντα να αφηνετε ενα πλατος μονοθεσιου στον αντιπαλο σας που βρισκεται διπλα σας ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ εχετε παραπανω φορα;"
Τι σημαινει το "αν ειχε ελεγχομενη φορα θα ειχε στριψει";
Και στο κατω κατω, τι δικαιολογουμε με το "το λαθος ειχε ξεκινησει απο πριν"; Εχει σημασια ποτε ξεκιναει το λαθος;
Αναγκαστηκε ο Kimi να βγει εξω για να μην πληρωσει το λαθος που ειχε ξεκινησει απο πριν ή οχι; Τι ακριβως συζηταμε απο κει και περα;
Καταρχήν δε δικαιολογώ. Νομίζω έχω γράψει πολλές φορές ότι ο Μαξ έκανε λάθος.
Εξηγώ, δε δικαιλογώ.
Προσπαθώ να στο εξηγήσω από την οπτική του αγωνιζόμενου και να εξηγήσω τι εννοούσε ο Phaeton.
Μη μου λες για τον κανονισμό. Ο κανονισμός λέει 2 μονοθέσια και θα έπρεπε να είχε αφήσει χώρο στον Κίμι βάσει κανονισμού όταν γίνεται η προσπέραση. Ο λόγος που δεν το έκανε είναι γιατί ήρθε εντελώς λάθος και γιαυτό βγήκε εκτός πίστας. Ήρθε με πάρα πολύ φόρα.
Αναγκάστηκε ο Κίμι να βγει γιατί έκανε λάθος υπολογισμό ο Μαξ.
Αλλά όχι να τον σταυρώσουμε κιόλας, that's racing κι αν ο Κίμι είχε ψηλιαστεί η κίνηση, θα βούταγε δεξιά και θα τον είχε περάσει καθαρά. Σου λέω δηλαδή και την άλλη όψη.
Για τη κίνηση στην ευθεία, ο nass με κάλυψε αν και το έγραψα και πιο πριν.