Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By ripper
#334964 Ούτε καν τράβηγμα αυτιού; :sorry:

Και ότι ήμουνα έτοιμος να πιστέψω για τον διαβολικό υπάλληλο που αγνόησε εντολές της ΟΜΑΔΑΣ. Για την εξωφρενική του κίνηση να παλέψει για το πρωτάθλημα. Σα δε ντρέπεται ο αλήτης.



Εικόνα

Μάλλον θα υπερίσχυσε ο racer :svivhaha: μέσα του.
Για αυτό δεν τον στέλνει να οδηγήσει για τον Horner

Πρώτα φορά βλέπω Λύκο να κάνει κοκοκο

Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#334966 http://www.news.com.au/sport/motorsport ... 325471b04e

Niki Lauda isn’t impressed with Nico Rosberg


“What annoys me the most is that now Nico is telling us that he would have continued had he not won the world championship,” Lauda was quoted as saying by Germany’s Die Welt newspaper.

“This is something he could have at least hinted at when he signed his contract. In this case, we could have prepared a Plan B — we would have had to in order to be ready. But it is as it is.

“We all gave him the opportunity to become world champion in a fantastic car — and then he tells us he wants to retire.

“This has created a huge hole in this great working team. And we’re left looking dumb.”


Συμφωνώ κι εγώ ότι ένα πρόστιμο στο Λούη θα ήταν πολύ σχετικό αυτή τη χρονική στιγμή.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#334971 Λογικα αν δεν την εκανε ο Ρος , ισως του τραβουσαν το αυτι...Τωρα δεν εχει νοημα πχια..

Ετσι οπως παει το πραγμα, εγω το εχω σιγουρο πια οτι μετα τα 3 χρονια με πολυ tense, η ομαδα θα παει σε safe mode με Λουη πρωτο βιολι και κανεναν Πασκαλ, Οκον κλπ 2ο βιολι..

Οκ ειναι να παει Φορς Ινδια (σου σηκωθηκε Jason?) o Ocon αλλα αυτα ευκολα αλλαζουν
Άβαταρ μέλους
By ripper
#334972 Υπήρχαν κι άλλες χρονικές στιγμές. Πριν και μετά.

Και καρά-unfair και έγραψε την ομάδα στα παπάκια του. Και ........... τίποτα; :sorry:

Πάμε πάλι το σουξέ του Τοτού.
Κο κο κοκοκο ...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#334980 Γκεάκο ο Αργοναύτης είναι ανοιχτός τώρα το χειμώνα;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#334984
EDDIE_147 έγραψε:Γκεάκο ο Αργοναύτης είναι ανοιχτός τώρα το χειμώνα;


Εχουν και απεργια τα καραβια και δεν μπορω να γυρισω βρε Εντι μου :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#334986 Βγάλε σέλφι έξω από την εκκλησία και ανέβασε τη στη σελίδα του Alonso.

Να σου πω αρχίζω να καραγουστάρω με το σενάριο.
Η Μερκεντέ στη θέση του Πάντι Λόου θα προσλάβει Γκάνταλφ για να ανταπεξέλθει.
:yahoo:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#335406 _

Ωραίος ο Webber...

O Mark Webber αποκαλύπτεται!
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016, 15:00


Πρόκειται για έναν από τους πιο συμπαθείς οδηγούς στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Έναν άνθρωπο που κέρδισε τον σεβασμό όλων, απέκτησε φήμη, δόξα και πλούτη, αγωνιζόμενος στο πρωτάθλημα FIA GT, στη Formula 3, στη Formula 1 και στο Le Mans.

Ο 40χρονος Αυστραλός αποσύρθηκε από την ενεργό δράση στο τέλος της εφετινής σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIA Endurance στο Μπαχρέιν, που πραγματοποιήθηκε στις 19 Νοεμβρίου.

Σε μια πέρα από τα συνηθισμένα συνέντευξη, ο Mark Webber μιλά για τον ίδιο και δίνει συμβουλές στον 25χρονο εαυτό του, λίγο πριν από το ντεμπούτο του στη F1, για το πώς να διαχειριστεί τη ζωή στον κόσμο της ταχύτητας.

Τα χρόνια θα περάσουν πολύ πιο γρήγορα από ό,τι φαντάζεσαι και θα σε απογειώσουν στα ύψη με το παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1. Θα γνωρίσεις ανθρώπους και ευκαιρίες που θα σε διαμορφώσουν και θα σε επηρεάσουν σε ό,τι κι αν κάνεις. Όπως ήδη ξέρεις, το να βρεθείς στη F1 είναι εξαιρετικά δύσκολο. Είναι ήδη μια τεράστια αλλαγή από το 1997 όταν ο θρύλος του Αυστραλιανού rugby, David Campese, σου δάνεισε χρήματα για να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι στη Βρετανική F3!

Θυμάσαι όταν ήσουν 6 χρόνων και συνήθιζες να καβαλάς το dirt bike σου στη φάρμα στην Αυστραλία, σχολιάζοντας ''τον αγώνα'' σαν να ήσουν μαζί με τους ήρωες σου; Και τις μέρες που έκανες καρτ με τα όνειρα και φιλοδοξίες για να βρεθείς μια μέρα σε κάποια διάσημη αγωνιστική πίστα της Ευρώπης, όπως το Silverstone ή το Μονακό, και πόσω μάλλον να αγωνιστείς εκεί; Θα ζήσεις όλα αυτά τα όνειρα και ακόμα περισσότερα, και θα κρατήσεις αναμνήσεις όπου θα αγωνίζεσαι δίπλα στους καλύτερους στην ιστορία του σπορ, όπως ο Michael Schumacher και ο Fernando Alonso. Κοίτα να διασκεδάσεις κάθε στιγμή.


Όταν παίρνεις τη θέση σου στη σειρά της εκκίνησης για πρώτη φορά το 2002, στο Grand Prix Αυστραλίας με τη Minardi, στα 25 σου, θα μάθεις ότι καμία δοκιμασία δεν πρόκειται να σε τρομάξει ποτέ. Όσο περισσότερο μεγαλώνεις και γίνεσαι πιο σοφός, θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν φορές που θα ήθελες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω και να κάνεις κάποια πράγματα διαφορετικά, αλλά όλα είναι μέρος της συνεχούς εκπαίδευσης και δεν υπάρχει κουμπί rewind!

Το άγχος και η νοσταλγία που αισθάνθηκες όταν μετακόμισες στην Ευρώπη, σαν μικρό ψάρι έξω από τη γυάλα, έχουν εξαφανιστεί τώρα, αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχάσεις τους ανθρώπους που δεν πίστεψαν σε σένα. Δες το θετικά και χρησιμοποίησε αυτήν την αμφισβήτηση για να φουντώσεις τη φωτιά μέσα σου.

Όλες οι δυσκολίες είναι μέρος της διαδρομής. Είτε πρόκειται για επικίνδυνα ατυχήματα - για κάποια φταις και για κάποια όχι- είτε για τεράστιες προκλήσεις κατά τις οποίες μαθαίνεις πώς να κερδίζεις αυτούς που βρίσκονται ψηλά συνέχεια, αποδέξου την αποστολή από την αρχή.

Η μεγαλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι να μη φοβάσαι να χρησιμοποιήσεις τους ειδικούς γύρω σου, από την αρχή ακόμα της καριέρας σου. Σε σχέση με το τεχνικό κομμάτι, προσπάθησε να κερδίζεις όσο το δυνατόν περισσότερα από τα εφόδια που σου προσφέρονται όσο είσαι νέος. Είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις αυτήν την εμπειρία από νωρίς, αλλά όχι αδύνατο.

Θα έχεις πάντα καλή σχέση με τόσο κόσμο με τον οποίο συνεργάζεσαι, αλλά χρησιμοποίησε τις δυνάμεις τους για να βελτιώσεις την απόδοσή σου. Είναι πολύ σημαντικό να βελτιώνεσαι με την εμπειρία, αλλά το να δουλεύεις με πολύ καλό κόσμο θα σε βοηθήσει να γίνεις όσο καλύτερος μπορείς. Θα υπάρξουν άλλοι με περισσότερο ταλέντο, αλλά δεν θα καταφέρουν να κάνουν αυτό που κάνεις, και ίσως να μην κάνουν καριέρα στη F1.


Σίγουρα δεν πρόκειται να κερδίζεις σε κάθε αγώνα και θα βρεις δυσκολίες στην πορεία, τις οποίες θα πρέπει να ξεπεράσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Χρησιμοποίησε κάθε προπόνηση για να κερδίσεις ό,τι περισσότερο μπορείς από τον εαυτό σου και αυτό θα είναι το μυστικό της μεγάλης καριέρας σου. Κράτα την ψυχραιμία σου υπό έλεγχο και να είσαι συγκρατημένος, και στα ψηλά και στα χαμηλά - θα συμβαίνουν με την ίδια συχνότητα.

Μερικές από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας σου θα είναι στη Red Bull Racing. Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο με τη Williams, άδραξε την ευκαιρία και απόκτησε την πιο ειλικρινή και αληθινή σχέση με τον David Coulthard, από τον οποίο έχεις πολλά να μάθεις και να βοηθήσεις να χτίσετε μια ομάδα, ενόσω γίνεστε καλύτεροι φίλοι και έξω από την πίστα.

Στην αρχή, ένα ατύχημα με mountain bike δεν πρόκειται να σε βοηθήσει καθόλου. Θα είσαι εντελώς δεύτερης κατηγορίας και ακατάλληλος για να οδηγήσεις σε GP, καθώς θα είσαι ξαπλωμένος σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου το 2008, αφού έσπασες το πόδι σου πολύ άσχημα κατά τη διάρκεια δικής σου φιλανθρωπικής εκδήλωσης στην Αυστραλία, αλλά η ομάδα σου θα παραμείνει πιστή σε σένα. Ο Dietrich Mateschitz θα σε ηρεμήσει και θα σου πει ότι η Red Bull είναι δίπλα σου, ενώ σου εξασφαλίζει την καλύτερη ιατρική φροντίδα και θα σε βοηθήσει να επανέλθεις έγκαιρα για τη σεζόν του 2009. Η υπομονή του και η αφοσίωσή του θα είναι κάτι που δεν θα ξεχάσεις ποτέ.

Θα ανακάμψεις και θα πάρεις την πρώτη σου position αλλά και νίκη στον αγώνα της F1 στη Γερμανία το 2009, πριν αναδειχθείς νικητής σε ακόμη 8 αγώνες, πριν πανηγυρίσεις ακόμα 12 pole positions και 42 βάθρα, σε σύνολο 215 Grand Prix. Το 2010 θα είναι μια ιδιαίτερη χρονιά, η οποία θα έχει απογοητευτικό φινάλε για σένα, αφού θα έχεις ηγηθεί στη βαθμολογία του πρωταθλήματος με διαφορά 16 πόντων, με μόλις τρεις αγώνες να εκκρεμούν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, αλλά τελικά θα χάσεις τον τίτλο στο καθοριστικό Grand Prix του Abu Dhabi. Να είσαι πολύ περήφανος για τα κατορθώματά σου, καθώς έβαλες τα δυνατά σου και τα πήγες πολύ καλά όλη τη χρονιά. Ο συμπαίκτης σου Sebastian Vettel θα είναι αυτός που τελικά θα κερδίσει τον τίτλο - αλλά πολλές φορές αυτά έχει η ζωή.


Παρόλο που θα είναι μεγάλη απόφαση για εσένα να κρεμάσεις το κράνος της F1 στο τέλος του 2013, είναι σίγουρα η σωστή, καθώς κάτι άλλο θα αναζωπυρώσει τη φωτιά μέσα σου ύστερα από 12 χρόνια στη F1. Μπορεί να μη φανταζόσουν ποτέ ότι θα ξαναγινόσουν μέρος μιας τέτοιας ομάδας μετά το Mans του 1999, αλλά θα υπογράψεις με την Porsche για να τρέξεις στην κατηγορία LMP1 και θα περάσεις τρία εξαιρετικά χρόνια. Θα ξαφνιαστείς με το πόσο πολύ θα σου αρέσει να μοιράζεσαι το αυτοκίνητο και πάλι με teammates – θα δημιουργήσεις εξαιρετικές φιλίες και θα φύγεις με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγών στο ενεργητικό σου.

Στη συνέχεια, παρόλο που θα αισθάνεσαι ακόμα νέος και θα έχεις μεγάλη γνώση και εμπειρία, θα αφήσεις τη θέση του πιλότου για τελευταία φορά. Αποχωρείς ενόσω οδηγείς ακόμα πολύ καλά και το διασκεδάζεις, αλλά είναι η σωστή απόφαση. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο τώρα, αλλά θα έρθει η στιγμή που οι χρόνοι ενός γύρου δεν θα είναι τόσο σημαντικοί για σένα πια.

Τέλος, και ίσως πιο σημαντικό, μην ξεχάσεις ποτέ να φέρεσαι στον κόσμο με σεβασμό, αλλά και να είσαι δίκαιος σε όλη την αγωνιστική σου καριέρα. Πάντα. Ο τρόπος με τον οποίο σε μεγάλωσε η οικογένειά σου δεν πρέπει να αλλάξει ποτέ. Θα θέλεις να αποσυρθείς χωρίς να υπάρχει κάποιος με τον οποίο δεν μπορείτε να σφίξετε χέρια και να ξέρεις ότι όλα έγιναν με τον σωστό τρόπο. Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι όλα τα τρόπαια τα οποία έχεις κερδίσει και έχεις σπίτι σου έχουν κατακτηθεί δίκαια. Μην ξεχάσεις από πού προέρχεσαι Mark. Θα είσαι πάντα ένα χωριατόπαιδο που του αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα.

ΠΗΓΗ
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#335931
ripper έγραψε:Ούτε καν τράβηγμα αυτιού; :sorry:

Και ότι ήμουνα έτοιμος να πιστέψω για τον διαβολικό υπάλληλο που αγνόησε εντολές της ΟΜΑΔΑΣ. Για την εξωφρενική του κίνηση να παλέψει για το πρωτάθλημα. Σα δε ντρέπεται ο αλήτης.



Εικόνα

Μάλλον θα υπερίσχυσε ο racer :svivhaha: μέσα του.
Για αυτό δεν τον στέλνει να οδηγήσει για τον Horner

Πρώτα φορά βλέπω Λύκο να κάνει κοκοκο



Αν δε κάνω λάθος σε κάποια δήλωσή του είπε εμμέσως ότι και αυτός το ίδιο θα κανε αν ήταν αγωνιζόμενος.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#335936 Συγκεκριμένα δήλωσε ότι αμφιταλαντευεται για το αν θα πρέπει να τον τιμωρησουν ή όχι, καθώς από την μία μιλούσε ο αγωνιστικός διευθυντής και από την άλλη "the racer in me".
Φυσικά αυτό το δίλημμα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού από άποψη βαρύτητας βρίσκεται από κάτω από αυτό του Ριτζ (Μπρουκ ή Καρολαιν). :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#336042
H περιοδεία του πρωταθλητή:
...

Τετάρτη 30/11 – Γερμανία
Επιστροφή στην Ευρώπη, τη γενέτειρά του Γερμανία και το Βίσμπαντεν.

...

http://www.newsauto.gr/h-periodia-tou-protathliti/


ωραίος, κατευθείαν βρηκε χρονο κ πέρασε απο τη γενέτειρά του :yahoo:

το ζήτησε κ μόνος μάλιστα να περάσει:



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#336549 Get your black bow tie out, it’s awards season. The FIA and Autosport have had their awards ceremonies honouring the great and the good. So it’s PF1’s turn to honour some of the lesser achievements of 2016. And we do mean lesser.

Dullest Race of the Year Award
For the race during which most fans switched over to watch darts, curling or ‘Cash in the Attic’.
The Grand Prix of Europe*, Baku, Azerbaijan
*Using the Eurovision Song Contest’s definition of Europe

The Alain Prost “My Car Is A Truck” Award
For the driver who hated his F1 machinery the most
Romain Grosjean – Haas. Judges were unanimous that Romain Grosjean’s constant bleating about the balance and particularly the brakes of the new Haas VF-16 made him the winner. Contributions from Grosjean included: “This is the worst car I have driven in a very long, long time.”

The Eddie Irvine ‘Three Wheels on My Ferrari’ Pit-Stop Calamity of 2016 Award
For the pit-stop with the most dire consequences
Daniel Ricciardo, Red Bull, Monaco GP

Worst-Honoured Contract Agreement of 2016
For a signature that meant absolutely nothing
Nico Rosberg – Mercedes
At the end of July, Nico Rosberg signed a two-year extension to his Mercedes contract worth £50 million. The accompanying headline read: ‘Rosberg Extends His Rivalry With Hamilton Till 2018’

The Pastor Maldonado Award
for the driver providing the most work to the team’s fabrication department
Kevin Magnussen, Renault, Spa
Although this was a close run thing with Fernando’s exceptional performance at the Melbourne GP in Australia, where he shook loose most of his McLaren MP4-31, Magnussen edged it for completely destroying his race car at Spa.

The Juan-Pablo Montoya Award
For unnecessary swearing on Team radio
Sebastian Vettel
This was awarded for both his year-round performances, and in particular judges cited the Mexican GP as an outstanding delivery of inappropriate and career-threatening comments.

The Kimi Raikkonen Award
An award given for being Kimi Raikkonen and saying things with withering sarcasm that only Kimi would say:
Kimi Raikkonen on team radio in Singapore: “What do you want me to do in the pits. Go faster?

The Rene Arnoux Award
For consistently ignoring the blue flags and holding up faster drivers
Esteban Gutierrez
In support of the award Daniel Ricciardo said, “Esteban’s my favourite, I love this guy.”

The David Attenborough Award
For the presence of wildlife at an F1 circuit in the face of barriers, mesh fencing, and the absence of accreditation. Previous winners Montreal (Groundhogs), Austria (Reindeer).

Singapore GP
As Max Verstappen said: “There’s a giant lizard on the track – I’m not joking – out of Turn 3…”

Media Section
The Murray Walker Award
The most prestigious award in the media section, this goes to the on-air broadcaster who produces what seems like a normal sentence, then adds a subclause at the end which makes it very funny. Murray’s great strength.
BBC Radio 5’s Jack Nicholls: “Win number 21 for Nico Rosberg puts him ahead of fellow Finns Mika Hakkinen and Kimi Raikkonen, although of course Nico Rosberg is German…”

Nicholls was also responsible for:

BBC Radio 5’s Jack Nicholls: “Hulkenberg came in with front damage, Bottas with rear wheel damage, you don’t have to be Miss Marple to work out what happened there.”

Encouraging Diversity in F1 Award
“Very rarely does the fairy mechanic come out and fix the car on the circuit.”
David Coulthard, C4

The Justifiable Withering Sarcasm Award
“That Renault engine, or that Tag-Heuer unit, as they were calling it before they had a modicum of success.”
Jenny Gow, BBC R5

The Terry’s Chocolate Orange Award
“We gather there’s a black and orange car for Carlos Sainz.”
Ben Edwards, C4 – he meant flag

Stating The Bleedin’ Obvious Award
”Apparently he couldn’t turn left, which is somewhat limiting on an anti-clockwise circuit.”
Ben Edwards C4 – talking about Hulkenberg’s retirement at the US GP:

The Babar Award
“I was trying to do it with elephants, 1 elephant, 2 elephants, 3 elephants and I got to six elephants…”
Allan McNish, BBC R5 – talking about his own personal method for counting the time Nico Rosbeerg needed to serve as a pit-stop penalty. Rosberg was actually stopped for 8.3 elephants.

Andrew Davies


http://www.planetf1.com/news/planet-f1- ... f1-awards/



:s_rofl :s_rofl :s_rofl