- 06 Δεκ 2016, 17:15
#335435
Βλεποντας τα τελευταια βιντεο απο τις ασφαλτινες δοκιμες του Hyundai i20 Coupe WRC παρατηρησα κατι που μπορει να ειναι μονο ιδεα μου. Το γραφω ομως μηπως συμφωνει και καποιος αλλος.
Σε ολων των ειδων τις στροφες, ακομα και στις αργες, αλλα ειδικοτερα στις μετριες προς γρηγορες με αλλαγες πορειας βλεπω οτι η ουρα γλιστρα γλυκα και βοηθαει στην τοποθετηση με τα τεσσερα.
Τα τελευταια χρονια δε θυμαμαι να βλεπω αυτο το φαινομενο σε ασφαλτινες διαδρομες οσο εντονα το βλεπω στα τωρινα βιντεο.
Δηλαδη, χωρις βεβαια να φτανει σε αυτο το επιπεδο, μου θυμιζει τα παλια WRC ειδικα στο διαστημα 1997-2001 που τα εβλεπες να τοποθετουνται και στην ασφαλτο.
Ετυχε να ειναι γλιστερα τα κομματια που εγιναν οι δοκιμες;
Εχει να κανει με τις αλλαγες στα διαφορικα που ισως βοηθουν προς αυτην την κατευθυνση;
Παντως με ολα αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα θα περιμενα ακομα λιγοτερα γλιστρηματα και μου εκανε εντυπωση...