dimviii έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:dimviii έγραψε:
Γρηγορη εδώ δεν εχει παπατζοδημοσιογραφους με σαχλαμάρες.
Εδώ γραφουν τα χρονομετρα σε πραγματικες συνθήκες.Οποτε μην ασχολεισε,δεν εχεις φτασει επιπεδο για να εξετάζεις τις διαφορετικες παραμέτρους σε αγωνες.
Tα xρονομετρα γραφουν μια χαρα και σωστα, εσυ βγαζεις συμπερασματα οτι να ναι, απο λανθασμενες συγκρισεις...Το ποιος εχει φτασει σε επιπεδο για να γνωριζει και το κυριοτερο να διαχωριζει τις παραμετρους που εμπλεκονται στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι προφανεστατο...Τετοιες κοτσανες παντως δεν περιμενα απο εσενα...
http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2017
Ειναι δυνατον να εισαι τοσο αφελης? To i20 coupe WRC Του 17' με τον Sordo στα πηδαλια, ειναι δηλαδη χειροτερο-κατωτερο απο το i20 coupe R5 του Kevin επειδη εχει μεινει 4 θεσεις πισω?
Κίκιζας . έγραψε:Ειναι δυνατον να εισαι τοσο αφελης? To i20 coupe WRC Του 17' με τον Sordo στα πηδαλια, ειναι δηλαδη χειροτερο-κατωτερο απο το i20 coupe R5 του Kevin επειδη εχει μεινει 4 θεσεις πισω?
Sordo Dani - Martí Marc έγραψε:"Power steering gone. It went in a corner - flat out in sixth - I went straight off, unbelievable. Very lucky. I cannot drive like this"
Κίκιζας . έγραψε:
Ειναι δυνατον να εισαι ΤΟΣΟ ασχετος?
Μαστορα η αλλη γνωμη δε συνιστα ασχετοσυνη ουτε πειραγμα στον εγκεφαλο.πανω που αρχισε το φορουμ(στα ραλι) να παιρνει τα πανω του δεν υπαρχει λογος να το γαμησουμε να χαλαστουμε και να μην ξαναγραψουμε τιποτα.
< >
Τράκαρε στην απλή ο Meeke κι εγκατέλειψε.Ωραίο αγώνα έκανε..Κι ένα στατιστικό,τα Ford έχουν πάρει 7 ειδικές και 5 το Hyundai.Αν κάνουν το 1-2 τον κόβω να ξεμεθάει σε καμιά βδομάδα τον Wilson (και καλά θα κάνει!)
@bilopoulos
Μα προφανως και καποιο θεμα , ειτε καποια ατυχη στιγμη, προβλημα μηχανικο κ.ο.κ, ηταν αυτο που κρατησε τον sordo πιο πισω απο τον Kevin και φυσικα ενα ΚΑΛΥΤΕΡΟ, γρηγοροτερο συνολικα αυτοκινητο.
Αυτο εθεσα ως παραδειγμα, εκτος αν η κατηγορια R5 ειναι ανωτερη (και ο Kevin απο τον Sordo αντιστοιχα, αν και η ουσια του παραδειγματος μου αφορα κυριως τις δυνατοτητες των αυτοκινητων εν προκειμενω...) απο αυτη των WRC και δεν το εχω καταλαβει...
στο πρωτο πλανο είναι το κλιο(2litro na) με το νουμερο 101 του Poizot
στο 2,45 ο Doumas με 911 rs RGT 4,0l
εδώ είναι οι χρονοι που εκαναν στην ειδικη.
http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2017
εβαλα το κλιο γιατι αυτό ετυχε να βρω σε βιντεο.Υπαρχουν και ταχυτερα 208 r2 στην ειδικη όπως θα δειτε από τους χρονους.
το ιδιο συνεβει και στις άλλες στεγνες ειδικες σημερα.
Πραγματικα ηταν ατυχος, το χτυπημα δε φανηκε δυνατο και εδω που τα λεμε ειδικα στο Μοντε μετα απο τετοια εμφανιση ηταν λαθος που δικαιουταν να μην το πληρωσει τοσο ακριβα...
Ισως το γλιστρημα να εγινε λογω κλαταρισματος, δηλαδη να μην εγινε το κλαταρισμα εξ' αιτιας του χτυπηματος.
Στο 23:50 η 3η σημαντικη στιγμη του Οζιε.
Το χτυπημα φαινεται πολυ πιο δυνατο απο του Νεβιλ και συνεχισε κυριος...
Κριμα και παλι κριμα γιατι θα ξεκινουσε πολυ δυνατα το πρωταθλημα με νικη του Νεβιλ.
https://www.redbull.tv/live/AP-1Q84GQNE ... ampionship
Yugo_para_siempre έγραψε:Στο 22:30 η στιγμη του Νεβιλ.
Πραγματικα ηταν ατυχος, το χτυπημα δε φανηκε δυνατο και εδω που τα λεμε ειδικα στο Μοντε μετα απο τετοια εμφανιση ηταν λαθος που δικαιουταν να μην το πληρωσει τοσο ακριβα...
Ισως το γλιστρημα να εγινε λογω κλαταρισματος, δηλαδη να μην εγινε το κλαταρισμα εξ' αιτιας του χτυπηματος.
οντως πληρωσε πολύ ακριβα,ενα όχι και τοσο μεγαλο γλυστριμα,απλα ηταν ατυχος που εκει βρισκοταν ένα τσιμεντενιο κρασπεδακι σχεδόν μεσα στο δρομο.Ολοι ειχαν τέτοιες στιγμες,αλλοι βγηκαν με 5ες και 6ες σε χωράφια και δεν εγινε τιποτα(Οζιε,Σορδο,Χανινεν) Όλα είναι μεσα στο παιχνιδι όμως,οπως και η τυχη.
Τελικα η γκαντεμια του ηταν ακομα μεγαλυτερη.
Σε ενα σχετικα μικρο γλιστρημα να βρεθει εκει ενα τσιμεντενιο τοιχακι τοσο χαμηλο και με τοσο μικρο μηκος, δε γινονται αυτα τα πραγματα, ελεος...
Andreasdik έγραψε:Στην Citroen κάτι κάνουν λάθος. Ο Breen με το ds3 μπροστά από τα εργοστασιακά .
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν είναι δυνατόν στο πρώτο αγώνα της χρονιάς να βάζεις τον Lefebvre στο καινούριο αυτοκίνητο και τον Breen στο DS3. Δεν λέω ταλαντούχος ο Γάλλος αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχει αποδείξει κάτι για να έχει την θέση που έχει (εκτός του ότι είναι Γάλλος). Ιδιαίτερα μετά το ατύχημα στη Γερμανία πιστεύω δεν πατάει στα πόδια του.
Είχε έξοδο και στο Rallye du Var δηλαδή σε έναν αγώνα χωρίς ουσιαστική πίεση
και στο Monte
με τον ίδιο σχεδόν τρόπο. Για τον Meeke δεν σχολιάζω καν, πάσχει απο σοβαρή έλλειψη διαχείρισης του ρυθμού του.
Στη Citroen οι οδηγοί έπρεπε να είναι Ogier / Breen. Ίσως το 2018
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Πολύ άτυχος ο Neuville