H μετατροπή γίνεται για να δοκιμάσει τον εαυτό του σε πολύ δύσκολες εργασίες που απαιτούν εκτός από τεχνική και γνώση, φαντασία, προσοχή στη λεπτομέρεια και γνώση γύρω από την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου και για να έχει κάτι μοναδικό που δεν έχει ξαναγίνει πουθενά στον κόσμο από όσο γνωρίζουμε, και γνωρίζουμε πολλά γύρω από τα Clio με πολύχρονες μελέτες σε όλα τα σημεία τους έχοντας όλες τις homologasion και τα σχέδια με τις ενισχύσεις της Renault sport και για τα μοτέρ της και τις αναρτήσεις με όλες τις λεπτομέρειες, τις ανοχές και τους κωδικούς των εξαρτημάτων τους.
Η μελέτη που έκανε πριν ξεκινήσει το εγχείρημα είναι σοβαρή, είναι πλήρης, καλύπτει κάθε λεπτομέρεια από τεχνική άποψη όπως και από πλευράς ασφάλειας.
Η ηλεκτρική εγκατάσταση είναι αυτούσια του Clio 2 RS από εμπρός έως πίσω και από φανάρι σε φανάρι, περιλαμβάνει και την ECU του Clio 2 RS.
Μηχανικά χρησιμοποιεί όλα τα εξαρτήματα του Clio 2 RS με μόνη διαφορά τα μεγαλύτερα φρένα εμπρός - πίσω ( αλλοίμονο ).
Το αυτοκίνητο ήταν παλιό με ταλαιπωρημένη καρότσα, είχε ραγίσματα στα σημεία καταπόνησης και είχε την ατυχία να έχει κακοπέσει σε χέρια μηχανικού / βελτιωτή πασίγνωστου που είχε κόψει με το ψαλίδι της λαμαρίνας και με τροχό σε ορισμένα σημεία την καρότσα για να τοποθετήσει διάφορα εξαρτήματα και τα είχε αφήσει κομμένα κρυμμένα κάτω από τις μοκέττες ( αναρωτιέμαι ποιός πελάτης πλήρωνει και παραλάμβανει αυτή την ποιότητα δουλειάς )
Οι μεταλλικές χοντρές βάσεις του σασί που συγκρατούν της εμπρός γέφυρα ήταν κομμένες από κραδασμούς ( κλασσικό πρόβλημα των Clio που είχουν πολλά χλμ και χρόνια στην πλάτη τους ) και πολλά άλλα σημεία που έπρεπε να διορθωθούν όπως και διορθώθηκαν.
Κολλήθηκε συνολικά η καρότσα με μικρά γαζιά και τοποθετήθηκαν ενισχύσεις από κομμάτια λαμαρίνας πάχους 3mm στην καρότσα γύρω - γύρω από τις πόρτες και μέχρι το παρμπρίζ όπου στην κολώνα Α pilar τοποθετήθηκε κομμάτι σωλήνα χωρίς ραφή ενισχύοντας το σημείο, το - κρυφό - αυτό κλουβί ενισχύει δομικά την καρότσα επιτρέποντας της να δεχθεί τα αυξημένα φορτία του ισχυρότερου κινητήρα.
Το κλουβί ( διαμήκεις ενισχύσεις καλύτερα ) το ονομάζουμε κρυφό γιατί καλύπτεται από τα πλασικά που καλύπτουν τις κολώνες, Τοποθετήθηκε και η εγκάρσια μεταλλική ενίσχυση στον ουρανό που είχε το Clio 2 αλλά όχι το Clio1
Μέσα στα μαρπιέ από φτερό σε φτερό τοποθετήθηκε σωλήνα χωρίς ραφή Φ 50 και δέθηκαν με μια εγκάρσια σωλήνα που τοποθετήθηκε εμπρός από τα πίσω καθίσματα. Στα νεύρα κάτω από τα μαρσπιέ τοποθετήθηκαν κομμάτια λαμαρίνας 3mm για ενίσχυση όλου του σημείου το οποίο είχε ταλαιπωρηθεί από γρύλους και πεζοδρόμια, τα σημεία αυτά είναι ζωτικής σημασίας για την αντοχή της καρότσας στα κάθετα φορτία που δέχονται από τους τροχούς και κλείνουν τον κλωβό που αποτελείται από τα Α/Β/C pillars, καταλαβαίνει κανείς ότι με τα χρόνια, τις στρεβλώσεις και τις σκουριές τα κάτω αυτά σημεία είναι πηγή προβλημάτων και ελαστικότητας.
Επίσης τοποθετήθηκαν ενισχύσεις κάτω από το πάτωμα στα πόδια του οδηγού και συνοδηγού όπως ενισχύσεις στα ράμφη. Για να δεχθεί το ταμπλό και το aircodition από το Clio 2 RS έγιναν μετατροπές στο δεξί μέρος στον καθρέφτη του αυτοκινήτου καθώς και μέσα στα μεταλλικά μέρη του ταμπλό.
Μένει το δέσιμο του μοτέρ, έχει γίνει ροϊκή βελτίωση στο καπάκι, έχει πάει για να ζυγοσταθμιστεί ο στρόφαλος, έχουν ζυγιστεί μπιέλες και έμβολα και έχουν έρθει σε ακρίβεια γραμμαρίου και τα στοιχεία δόθηκαν στο ρεκτιφιέ για την ζυγοστάθμιση του στροφάλου.
Το σαλόνι έχει ολοκληρωθεί όπως και τα ηλεκτρικά ( ανεβάσω αργότερα μέσα στην εβδομάδα φωτό ) και ο Στέφανος ελπίζει μέσα στον χειμώνα να το ολοκληρώσει. Μένουν οι εργασίες από εμένα στα φρένα και στα άκρα του πίσω άξονα αφού θα τοποθετηθεί ο άξονας Clio2 RS, μέχρι και το ρεζερβουάρ του έχει μπεί.
Ακολουθούν οι φωτό από το βάψιμο και την αρχή του μονταρίσματος.
Πατήστε επάνω στις φωτό για μεγέθυνση
images hosting
image hosting
image free hosting
upload picture