Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#281902 Eιχα την χαρα να τα πουμε και απο κοντα :s_thumbsup , αυτο το project οταν με το καλο τελειωσει, πρεπει να ταξιδεψει εξω, ειτε μεσω καποιων fora της Renault ή ακομα πιο ψαγμενων κατηγοριων σε μηχανολογικο επιπεδο που να αφορα το αυτοκινητο...
Τετοιο ταλεντο και τελειομανια στην πιο μικρη λεπτομερεια, βρισκεις μονο σε αγωνιστικες κατασκευες εργοστασιακης συμμετοχης!
Άβαταρ μέλους
By JBT
#281909 Με φαίνεται συγκλονιστική δουλειά :omg:

Σίγουρα θα υπάρχουν ξένα φόρουμ που θα ασκούνται με τέτοια πράγματα, πρέπει ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ να αναρτηθεί εκεί :superman:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#288486 Αφού έγινε πρώτα μια εξίσωση των βαρών στα κινούμενα μέρη



Και κατασκευάστηκε μια ψύκτρα στο βολάν της μηχανής ( πρωτότυπη εφαρμογή )





O στρόφαλος πήγε και ζυγίστηκε



Έχει γίνει ροϊκή στο καπάκι και ογκομέτρηση των θαλάμων καύσης















Καταργήθηκε το σύστημα εντατήρων του ιμάντα χρονισμού με τον αυτόματο που διαλούσε και τους πλαστικούς εντατήρες με τα μονά ρουλεμάν, και κατασκευάστηκε όλο μεταλλικό με διπλά ρουλεμάν και στο εσωτερικού του αυτόματου αντικαταστάθηκε το κομμάτι από μαλακό ζάμακ υλικό με άλλο από ανοξείδωτο για αντοχή γιατί δεν μας αρέσουν οι βαλβιδόσουπες.













Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#289591 Δεν θα αλλαχτούν τα ελατήρια; Γιατί αυτό είχα καταλάβει τόσο καιρό, αν αλλαχτούν έστω και μόνο τα ελατήρια θέλει honing, ρεκτιφιέ κ.τ.λ.