Για τα πρωταθλήματα πίστας, GP2/GP3, IndyCar, WTCC, BTCC, Le Mans και άλλα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#189592 Εμένα με πήρε ο ύπνος! :rant: :s_mad
Έχω ένα κρυολόγημα τελευταία και κοιμάμαι με τις κότες! :sorry:
Άξιζε ο αγώνας λοιπόν;
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#189635 Εξαρτάται. Φαντάζομαι από τη σκοπιά των αμερικάνων, όχι. Μετά από 4 caution στους πρώτους 50 γύρους, ο αγώνας πήγε ήρεμα, είχαμε 120 γύρους σερί με 2 green flag πιτστοπς. Εμένα πάντως μου άρεσε, γιατί ο αρχιλουζεράς κέρδισε και γιατί οι δευτεράντζες, δηλαδή ο Τρούεξ και ο Γκόρντον στην ηλικία που έχει τώρα φάνηκαν πολύ λίγοι σε σύγκριση με τους 2 πρώτους. Κάτι προσπάθησε ο αλυτάρχης να κάνει με μία παντελώς μαϊμού κίτρινη σημαία 10 γύρους πριν το τέλος, αλλά ο Kyle όχι μόνο κράτησε αλλά έκανε και διαφορά σε 5 γύρους.

Αυτή ήταν η ΠΡΩΤΗ νίκη του Kyle μετά από 79 αποτυχίες σε playoff race. Είτε στο παλιό είτε στο καινούργιο chase. Για να καταλάβετε το μέγεθος της λουζερίασης στην κανονική περίοδο (πρώτοι 26 αγώνες κάθε χρονιάς) έχει ποσοστό νικών πάνω από 10% (33 σε περίπου 300 εκκινήσεις) ποσοστό τεράστιο. Και αυτό το ποσοστό στους κρίσιμους τελευταίους αγώνες ήταν 0/79 και τώρα 1/80.

Επίσης ήταν και το πρώτο πρωτάθλημα για την Τογιότα με το Camry.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#189641 To NASCAR είναι εντελώς διαφορετικό πρωτάθλημα, πέραν από τον ανταγωνισμό και τους πάρα πολλούς αγώνες που έχει, τι θεωρείς πως έχει που αξίζει;
Η φάση του oval σου αρέσει; Ποιες είναι οι βασικές αρχές γι' αυτές τις πίστες;
Επειδή τόσο εγώ όσοι και πολλοί άλλοι δεν έχουμε εικόνα, θα θέλατε όσοι έχετε, να γράψετε λίγα λόγια για να μας βάλετε λίγο στο mood; Είναι ευκαιρία να ασχοληθούμε λίγο τώρα που ξεκινά η νεκρή περίοδος του motorsport (μέχρι το Dakar, δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο).
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#189753 Κατ'αρχήν οι αμερικάνοι ότι θεωρούν ότι αξίζει να το πλασάρουν, το πλασάρουν ωραία. Χθες για να τιμήσουν έναν θρύλο του αθλήματος που αποχωρούσε έκαναν τεράστιο σόου. Coreo στις κερκίδες, Χάμιλτον και Αντρέτι (ο κανονικός, όχι κάποιος από τους γιους/εγγονούς/δε συμμαζεύεται) στο πάντοκ για να εκπροσωπηθούν και οι άλλες 2 βασικές μορφές autosports πίστας. Αφιερώματα, παρουσιάσεις κλπ.

Κατά τα άλλα το Νασκαρ είναι κάτι σαν το αμερικάνικο φουτμπολ. Πάρα πολύ στρατηγική, μα υπερβολικά πολύ. Τι θα κάνουν σε κάθε caution, ποτε να πιέσουν, πότε όχι, λάστιχα, ρίσκα, καύσιμα, όλα. Δηλαδή αν πετύχαιναν την πρώτη σεζόν Πιρέλι στη Φ1 θα κοιτούσαν να την κάνουν ακόμα πιο έντονη, με 4 και 5 πιτ τουλάχιστον και λάστιχα 10 γύρων, αντί να ακολουθήσουν τον purist δρόμο της Ευρώπης. Και επειδή οι αγώνες είναι 36 και οι πιθανοί νικητές σε έναν αγώνα μπορεί να φτάνουν και τους 20, καταλαβαίνουμε ότι είναι λογικό και φυσιολογικό να παίρνουν μεγάλα ρίσκα και σε στρατηγική και στην πίστα. Και εγκατάλλειψη να έχουν, έχουν άλλους 35 αγώνες να την καλύψουν. Ο Kyle έχασε 11 αγώνες. Και πρόλαβε να μπει στο chase.

Tα οβάλ τώρα. Πριν αρχίσω να βλέπω όλους (ή έστω τους περισσότερους) αγώνες της σεζόν είχα την εντύπωση ότι οβαλ = αριστερή στροφή. Αυτό. Ε φυσικά είχα απόλυτο άδικο. Έχει μεγάλη ποικιλία στα οβάλ, τεράστια διαφοροποίηση και στην προσέγγιση και στην απόδοση. Έχει την Daytona που είναι plate restricted και ο αγώνας βγαίνει σε pack πηγαίνοντας όλοι με τελική, έχει και το Μαρτινσβιλ που είναι μισό μίλι πίστα. Δηλαδή 2 στάδια στίβου διαδρομή. Με φρένα στις 2 φουρκέτες και πανικό στο ίσιωμα. Έχει με μεγάλο banking έχει και flat. D-shaped, tri-oval (Pocono), quad-oval, και ότι απόσταση θέλεις από μισό έως 2,5 μίλια (Ιντι, Ντεϊτόνα). Έχει πίστες που περνάς από παντού, τρέχουν 3-wide, έχει και πίστες που δεν περνάς με τίποτα και πρέπει να δουλέψεις το προσπέρασμα 5 και 6 γύρους.

Γενικά χωρίς να είναι η κορωνίδα των autosports είναι ένα ενδιαφέρον και διασκεδαστικό φορμάτ. Ίσως μας ξενίσει εμάς λίγο η απάλευτη διάρκεια και προφανώς οι οδηγοί του είναι πάρα πολύ καλοί σε αυτό που κάνουν και τίποτα άλλο. Κάνεις δε θα πει ποτέ ότι ο Τζίμι Τζόνσον είναι ισάξιο τιμόνι με τον Χάμιλτον, αλλά και αυτοί είναι πολύ ταλαντούχοι οπότε πιστεύω ότι αν ασχολούταν με τα open wheels από μικροί θα έβγαιναν και από κει πρωταθλητές. Γενικά η μετάβαση από το ένα είδος στο άλλο είναι δύσκολη, εκτός από το καθήκι τον Τόνι Στιούαρτ (Smoke) κανείς άλλος δεν μπόρεσε να πάρει τίτλο και στα 2 είδη (πχ Χόρνις, Μοντόγια, Ζακ, Κίμι)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#189795 thanks Corto :s_thumbsup

36 αγωνες? :s_wacko αυτοι καθε εβδομαδα θα τρεχουν,εαν αφαιρεσεις ενα λογικο κενο που θα εχουν αναμεσα στις σαιζον.

κινητηρες? κιλα? ιπποδυναμη?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#189811 Nαι κάθε βδομάδα. Πρέπει να έχει ένα κενό και ένα ΣΚ που γίνεται το all-star race.

Οι κινητήρες είναι V8 σχεδόν 6 λίτρα (5800κάτι), το βάρος είναι αυτό των αυτοκινήτων παραγωγής συν τον έξτρα εξοπλισμό/κινητήρα δηλαδή νομίζω περίπου 1,5 τόνο (3,500 λίμπρες αν θυμάμαι καλά) και η ιπποδύναμη είναι κοντά στα 700. Εκτός από τα superspeedways όπου ο αγώνας γίνεται με plate restriction (γιαυτό και πάνε όλοι σε pack) που είναι κάτω από 500.
Άβαταρ μέλους
By Vasilakis
#190258 Ωραια συνοψη.

Προχθες στο Homestead, ειναι απο τα οβαλ φαινεται που υπαρχουν διακριτα διαφορετικες πιθανες γραμμες. Ο Gordon εμπαινε συνηθως ανοικτα απο το turn-in και ακολουθουσε ανοικτη τροχια οταν ειχε καθαρο αερα, ο Kyle την κλασσικη ανοικτα-κλειστα-ανοικτα σαν apex, ο Harvick συνηθως κατι ενδιαμεσο. Οταν υπαρχε μπροστινος ειτε για θεση ή σαν traffic αν τον επιαναν πριν το turn-in ή αν τον κυνηγουσαν μεσα στην στροφη προσαρμοζουνταν αναλογα με τις περιστασεις. Αλλα μου εκανε εντυπωση ο Larson που περασε 2ος τον Kyle στο τελος και επιανε τον Keselowski μεχρι πριν την τελευταια μαιμου κιτρινη. Αυτοκολλητο με τον τοιχο πηγαινε! Περισσοτερη αποσταση και καταναλωση αλλα με καλυτερη εξοδο και ταχυτητα στην ευθεια και ισως και η ενδεδειγμενη για οσους δεν ειχαν αυτοπεποιθηση με το πισω μερος.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#190678 Πιθανότατα ήταν η καλύτερη γραμμή για μεγάλα στιντ. Αν πρόσεξες από τη μέση των στιντ και έπειτα πετούσε ο Λάρσον, έκανε οικονομία σε λάστιχο με το ελάχιστο δυνατό turn in και χτυπούσε αργά στα στιντ. Αυτό που έλεγα για ρίσκο σε στρατηγικές
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#223023 Ένα πράμα που μ'αρέσει στο NASCAR είναι η ιστορία που γράφουν τα αυτοκίνητα. Όχι οι οδηγοί ή οι ομάδες αλλα τα αμάξια. Έτσι πχ ακόμα και τώρα που το οδηγεί κάποιος Αρικ Αρμιρόλα, βλέπει κάποιος το γαλάζιο 43 του Richard Petty και είναι σα να τρέχει ένα κομμάτι ιστορίας κάθε στιγμή στην πίστα.

Έτσι φέτος το ιστορικό #24 του Τζεφ Γκόρντον άλλαξε χέρια και πήγε στο νέο μεγάλο και ανερχόμενο ταλέντο του σπορ τον 20χρονο Τσέις Έλιοτ. Ο οποίος πήρε και την pole παρεμπιπτόντως.
Άβαταρ μέλους
By the_sigman
#251730 Υοu wont miss a lap they said :s_tongue

Ωραίος αγώνας μέχρι στιγμής :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By the_sigman
#284248

Γεια σου ρε Brad :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#319609 Jimmie Johnson ο πρώτος, περιμένουμε τους άλλους 2. Μετά από 2 χαμένες χρονιές ο πολυνίκης θα είναι στον τελικό του Homestead. Επόμενος αγώνας το Τέξας όπου ο Τζόνσον έχει 4 ή 5 νίκες σερί. Θυμίζω περνάνε οι 3 νικητές και ο πρώτος από τους υπόλοιπους στη βαθμολογία (ή οι 2/3 πρώτοι αν οι νικητές είναι λιγότεροι)
Άβαταρ μέλους
By the_sigman
#319839
Corto Maltese έγραψε:Jimmie Johnson ο πρώτος, περιμένουμε τους άλλους 2. Μετά από 2 χαμένες χρονιές ο πολυνίκης θα είναι στον τελικό του Homestead. Επόμενος αγώνας το Τέξας όπου ο Τζόνσον έχει 4 ή 5 νίκες σερί. Θυμίζω περνάνε οι 3 νικητές και ο πρώτος από τους υπόλοιπους στη βαθμολογία (ή οι 2/3 πρώτοι αν οι νικητές είναι λιγότεροι)

Έχει πολύ καλή πορεία στην Chase, αν και το καλοκαίρι πήγε άσχημα (όπως και όλη η Hendrick)

Kρίμα για τον Tuex πάντως, στον πρώτο γύρο ήταν άψογος και του κόστισε το πρόβλημα στην Talladega. Και φυσικά για τον Larson, με τα θέματα στη Bristol :innocent:

Προβλέψεις. Θα προκριθούν: Johnson (εξασφαλισμένος) + Hamlin (που βρίσκεται σε αυτό το γύρο από κωλοφαρδία, μετά το φινάλε στην Talladega), Harvick (θα περάσει με νίκη στο Phoenix, όπου έχει 6/8 τα τελευταία χρόνια) και Kyle. Πρωταθλητής ο Johnson.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#319896 Αν βγάλεις τον Χάμλιν και βάλεις τον Λογκάνο θα ήταν ο τελικός που θέλω να δω. 3 κατασκευαστές, 4 ιδιοκτήτες ίσως οι καλύτεροι με τους τοπ οδηγούς τους και 4 από τους 6-7 κορυφαίους οδηγούς