Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#197413 Το 500χ το οδηγησα στην εκθεση αυτοκινητου. Ηταν το βενζινοκινητο με τα 140 αλογα. Ενδιαφερον ο ηχος και ενας κινητηρας που δουλευει καλύτερα στις υψηλες στροφες. Ηταν το δικινητο και ειχε 3 προγραμματα οδηγησης. Δοκιμασα το νορμαλ και το σπορ. Στο σπορ ακουγοταν περισσοτερο ο ηχος του κινητηρα, σκληραινε (ισως και λιγο σε ενοχλητικο βαθμο) το τιμόνι αλλα αλλαγη σε αναρτηση, καμια. Πολύ καλό κράτημα. Πιο σκληρο και πιο σπορτιφ απο το κασκαι μας. Μεσα ποιοτικα, αρκετα καλο. Μου πήρε λιγη ωρα για να βρω ολα τα κουμπιά στο τιμόνι τι λειτουργιες ειχε. Το πιο επικο ηταν το G METER!!!

Θα το αγοραζα+

.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#197441 Δε καταλαβαίνω γιατί τέτοια τάση "υποβιβασμού"για τη fiat.Εκτός από τις αποτυχίες που ανέφερθηκαν,αν και η peugeot έχει αρκετές,μιλάμε για εταιρεία η οποία δεν είναι και χθεσινή στη κατηγορία.Το Panda ήταν από τα πρώτα τετρακίνητα μικρά αυτοκίνητα και ουσιαστικά ένας απο τους προγόνους της κατηγορίας των μικρών suv,ενω το 500 αποδεδειγμένα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.Μη ξεχνάμε επίσης οτι το 500x στηρίζεται πάνω στη πλατφόρμα της Guilleta ,ενω ακόμα και στη πίσω αναρτηση φοράει McPherson.Το 2008 στηρίζεται στο 208.
Τώρα για την αξιοπιστία που γράφτηκε μια χαρά τα πάει η Fiat πλέον,σε αντίθεση με τους Γερμανούς και τους Γάλλους.
εδιτ: Επίσης το Bravo που αναφέρθηκε,ήταν φοβερό αυτοκίνητο για την εποχή του.Το είχα 3 χρόνια .Και κράτημα και επιδόσεις στα 1600cc .Εμένα μου είχε βγάλει προβληματα να πούμε την αλήθεια,αλλα το είχα πάρει και μεταχειρισμένο και απο το 1998 έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#197452 Νταξ bravo και stilo ηταν γενικα αδιαφορα αλλα οχι και το Tipo.
Γενικα Corto διαβαζω πολυ απολυτες αποψεις που δεν βασιζονται καπου.
Α και οπως εγραψε και ο kostis20 το 500Χ ειναι μια κατηγορια πανω με οσα αυτο συνεπαγεται...

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197468 Μαλτέζε τι μπάτζετ έχεις;

Υπάρχει ένας νόμος του forum που θέλει όποιον ανοίγει τοπικό στο "Αγορά Συγκρίσεις μοντέλων" να καταλήγει με μπεεμβε μτχ...

:ninja: :ninja: :ninja:

Το 500 πάντως δεν έχει καμία σχέση με το 2008.
Συν το ότι ο μικρότερος κινητήρας του Peugeot θα ζορίζεται αρκετά να φέρει βόλτα το -σχετικά- βαρύ αμάξωμα και άρα μπορεί να έχει χειρότερη κατανάλωση από το Fiat.

ΒΤW στο Clio 1,2 TCE έχουμε 7 μέση κατανάλωση (μετακίνηση στο κέντρο, όχι φοβερά ζορίσματα).
Εσύ;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#197485
EDDIE_147 έγραψε:

...Το 500 πάντως δεν έχει καμία σχέση με το 2008.
Συν το ότι ο μικρότερος κινητήρας του Peugeot θα ζορίζεται αρκετά να φέρει βόλτα το -σχετικά- βαρύ αμάξωμα και άρα μπορεί να έχει χειρότερη κατανάλωση από το Fiat.



Eντυ, η επισημη ιστοσελιδα της Peugeot αναφερει 1090 κιλα για το 1.2/110, οταν στην Fiat κανουν λογο για 1320κιλα για το 1.4/140. Οπως και να εχει ειναι γνωστο οτι το 2008 λογω και του οτι βασιζεται στο σασι του 208, ειναι ελαφρυτερο απο τον ανατγωνισμο.
Ακομα και 100κιλα πραγματικη διαφορα να εχουν υπερ του 2008, τα +30 αλογα του 500Χ στην πραξη ειναι πολυ λιγοτερα, αναλογως και την κλιμακωση κιβωτιου, ισως και να εχουν παρομοιες επιδοσεις...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#197491
EDDIE_147 έγραψε:
Υπάρχει ένας νόμος του forum που θέλει όποιον ανοίγει τοπικό στο "Αγορά Συγκρίσεις μοντέλων" να καταλήγει με μπεεμβε μτχ...

:ninja: :ninja: :ninja:



Πες τα!

Κάτι άλλο συνιστά παραβίαση του κανονισμού! :rtfm: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197498 . ΙΜΟ η μαγική λέξη στο συγκεκριμένο θεματάκι είναι ροπή και από δαύτη νομίζω ότι πάσχει ο 1,2.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#197509
EDDIE_147 έγραψε:. ΙΜΟ η μαγική λέξη στο συγκεκριμένο θεματάκι είναι ροπή και από δαύτη νομίζω ότι πάσχει ο 1,2.


Σε απολυτα νουμερα προφανως, αλλα οπως πολυ καλα γνωριζεις, δεν θα το παρουμε το μοτερ στην μασχαλη :lol: , να το μετρησουμε, το καθενα τοποθετειται σε καποιο αμαξωμα.
Η Peugeot ανακοινωνει 205ΝΜ στις 1,750σαλ και η Fiat 235NM στις ιδιες στροφες.
Αν βαλεις και την διαφορα των λιγοτερων 100+ κιλων υπερ του 2008, την στιγμη που και τα δυο εχουν 6αρι κιβωτιο, μαλλον οι επιδοσεις-δυνατοτητες ειναι πολυ πιο κοντα σε σχεση με την αποκλειστικη διαφορα σε νουμερα ροπης/ισχυος...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 18 Δεκ 2015, 15:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#197510
kostis20 έγραψε:.Μη ξεχνάμε επίσης οτι το 500x στηρίζεται πάνω στη πλατφόρμα της Guilleta ,ενω ακόμα και στη πίσω αναρτηση φοράει McPherson.Το 2008 στηρίζεται στο 208.

Στην πλατφόρμα small του grande punto βασίζονται τα 500x /renegade, στην έκδοση small- US wide.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#197514
Κίκιζας . έγραψε:Ακομα και 100κιλα πραγματικη διαφορα να εχουν υπερ του 2008, τα +30 αλογα του 500Χ στην πραξη ειναι πολυ λιγοτερα, αναλογως και την κλιμακωση κιβωτιου, ισως και να εχουν παρομοιες επιδοσεις...

Με αυτη τη λογικη μπορει "αναλογως την κλιμακωση του κιβωτιου" απ την αναποδη ομως, να ειναι ακομα μεγαλυτερη η διαφορα των 30ps.

Δεν εχω καν μπει μεσα σε κανενα απ τα δυο, αλλα γιατι μιλας στον αερα; Δεν υπαρχουν νουμερα μετρησεων;



sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#197523
mirage έγραψε:Νταξ bravo και stilo ηταν γενικα αδιαφορα αλλα οχι και το Tipo.
Γενικα Corto διαβαζω πολυ απολυτες αποψεις που δεν βασιζονται καπου.
Α και οπως εγραψε και ο kostis20 το 500Χ ειναι μια κατηγορια πανω με οσα αυτο συνεπαγεται...

Θα μπορούσες να μου πεις μία απόλυτη άποψη; Το ότι η Φίατ προμοτάρει εξαιρετικά τα νέα της μοντέλα και ως εκ τούτου ότι και να έχει βγάλει διαχρονικά παίρνει καλές κριτικές και παίζει δυνατά για COTY είναι αντικειμενικό γεγονός και βασίζεται στην πραγματικότητα. Το ότι το 500Χ είναι 10 εκατοστά μακρύτερο έχοντας τους ίδιους χώρους είναι επίσης αντικειμενικό γεγονός. Το ότι είναι 200 κιλά βαρύτερο επίσης αντικειμενικό είναι. Το ότι θα καίει περισσότερο ο 1.4 με τα 140 από τον τρικύλινδρο 1.2 με τα 110 έτσι και το πόδι πατήσει μέσα κι αυτό αντικειμενικό το βλέπω, ούτως ή άλλως έχουν στις τυποποιημένες 2 λίτρα διαφορά. Κατι άλλο δε θυμάμαι να έγραψα.

Και επί τη ευκαιρία κάτι σημαντικό. To τοπικ λέγεται "Αγορά μπλα μπλα μπλα". Δεν ονομάζεται "ποιο είναι το καλύτερο μικρό SUV". Ούτε "ποιο μοντέλο γαμεί και δέρνει". Οπότε απλά ανάφερα για ποιους λόγους ΕΓΩ (και μόνον εγώ) ο Σταύρος, ο Corto Maltese επέλεξα να καταλήξω στο 2008 αντί του 500Χ. Δεν αφορά το θέμα ποιο μοντέλο είναι καλύτερο (αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα), αφορά το πιο μοντέλο καλύπτει καλύτερα τις δικές μου ανάγκες (τα 140 άλογα ΔΥΣΤΥΧΩΣ πλέον δεν είναι μία από αυτές) και τις δικές μου οικονομικές δυνατότητες στη διάρκεια ιδιοκτησίας του μοντέλου. Σε καμμία περίπτωση δε θυμάμαι να υποτίμησα κάποιο μοντέλο, δεν κατανοώ τις αντιδράσεις. Ή μάλλον δυστυχώς τις κατανοώ και είναι ο λόγος που αποφεύγω τις αυτοκινητιστικές συζητήσεις.

Και μερικές απαντήσεις:
- Στις μετρήσεις η διαφορά υπέρ του 500Χ είναι ελάχιστα δέκατα. 1 με 2. Πραγματικά ελάχιστα έως και στα ίσα τα έχω δει. Δεν έπαιξε πρωτεύοντα ρόλο πάντως, εγκυκλοπαιδικά τα είδα
- Εντι σε μεικτές συνθήκες είμαι λίγο πάνω από τα 7.5. Το δυστύχημα στην κατανάλωση του TCE είναι ότι και εκτός πόλης αν δεν πας ύπνος η κατανάλωση δεν θα πέσει πολύ. Φορτωμένος με ελάχιστη ανηφορική κλίση και θα δεις εύκολα τα 9αρια και τα 10αρια, χωρίς να ανέβεις καν στα 140+
Τελευταία επεξεργασία από Corto Maltese και 18 Δεκ 2015, 17:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#197525 Σταυρο μου φερε την μυγα πισω.

< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#197528 Εικόνα

:)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197530 @maltezos
αυτό είναι το θέμα με τα μικρά turbo.
Διαβάζει ο κόσμος ωραία νούμερα που έχουν βγει σε "εργαστηριακές" συνθήκες και όταν πάνε να τραβήξουν καθημερινά βάρη, αρχίζουν να πίνουν με το καλαμάκι.
Γι' αυτό θα σκεφτόμουνα ότι ίσως ο 1,4 του Fiat να προκύψει πιο οικονομικός από τον 1,2 Peugeot.

Στην τελική αν τα πατήσεις και τα δυο θα πιούν αγλέορα.

Στην όλη εξίσωση πάντως πρέπει να σκεφτείς και το θέμα μεταπώληση όπου η ζυγαριά είναι σαφώς υπέρ του 500...