- 26 Φεβ 2017, 09:11
#368910
Δεν υπάρχει κάτι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το Honda.
Εξαιρετικές οι Ζ4 και 325, αλλά θα είναι μεγάλο πισωγύρισμα σε σχέση με το S.
Το ίδιο ισχύει και για το ΤΤ, αν και σε λίγο λιγότερο βαθμό αν επιλέξεις το TTS.
Κάπου λοιπόν πρέπει να βάλεις νερό στο κρασί σου:
1) στα κυβικά, ώστε να μπει η Boxster S, το 350Ζ κι η Μ3 στο παιχνίδι.
2) στη χρονολογία, ώστε να μπει το RX7 και κάποια πισωκίνητα Nissan που είναι του 97-98.
3) στο κουπέ της υπόθεσης, ώστε να χωρέσουν οι φτερούγες, που όντως θα σου ταίριαζαν πολύ για να δεις κάτι διαφορετικό.
4) να πας να δοκιμάσεις το μπες βγες σε μια Λίζα, μήπως και δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζεις.
5) να το χωνέψεις ότι έχασες αμάξι κι όχι γυναίκα/μάνα/παιδί και να πάρεις ένα ίδιο.
Αλλιώς, μόνο ένα αυτοκίνητο κάνει όλα όσα θες, με μεγάλο θετικό το ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας κι αρνητικό το ότι είναι ένα μικρό κλικ πίσω οδηγοκεντρικά σε σχέση με το προηγούμενο: RX8 Cosmo. Στην περίπτωσή σου μάλιστα, θα επέλεγα ένα με ζόρικη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, πχ ΤΕΙΝ.
Ή (αφού μιλάμε για τόσο λίγα χιλιόμετρα ετησίως), ίσως έβλεπα και κάποιο από τα τουρμπάτα που κυκλοφορούν.