Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By elvet
#348195
drdino έγραψε:Πωπω, καλά ήμασταν τόσα χρόνια που φυτοζωούσε η AR και δεν διαβάζαμε για Ιστορίες© κι αγρίους.

Ναι αλλά οταν η Alfa Romeo είχε ενεργητική 4διεύθυνση, οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#348225
nass έγραψε:

Κίκιζας . έγραψε:Anyway, με βαση τα παραπανω λεγομενα σου, προσωπικα θα προτιμουσα ενα καλυτερο premium SUV -σε καινουργιο παντα- υπο την εννοια οτι θα ειναι ο βασικος μεταφορεας της οικογενειας για ενα σημαντικο χρονικο διαστημα και επειτα θα κοιτουσα για σπορ, αφου ηδη μεχρι στιγμης υπαρχει το EVOX για αδρεναλινη.


Δεν πάει έτσι, το πλάνο είναι συνολικό εντός της επόμενης διετίας οπότε αν δώσω 80Κ τώρα για Super Premium SUV δεν υπάρχει "έπειτα" για τουλάχιστον 5 χρόνια.


Aν πχ ισχυει συνολικα το 100κ ευρω (με το EVOx να εχει φυγει...) ενα παραδειγμα το οποιο προσωπικα ΔΕΝ θεωρω συμβιβασμο, θα ηταν η 3λιτρη V6 diesel F-pace (απο 71,600ευρω η εκδοση Prestige με δερμα, xenon, με περιθωριο αλλα 3,500ευρω περιπου για κανα-δυο εξτρα...) ή Macan -εφοσον χωροταξικα σεκαλυπτει- χωρις πολλα εξτρα, με xenon και αεραναρτηση, περιπου στα 75-77κ ευρω και τα ρεστα (22-25κ ευρω) περισσευουν για μια χειροκινητη( :rtfm: ) καλη μτχ Cayman...
(Αν θες με PDK, αναγκαστικα ψαχνεις για fl 987, υπαρχουν ελαχιστες στην αγορα, αν βρεις καμμια ειτε πολυ τυχερος θα εισαι να την προλαβεις, ειτε θα κοστιζει οσο μια 997 4S δεκαετιας... :iconcool: )

nass έγραψε: Γιατί συμβιβασμός ? Επαιρνα GLC με καλό configuration με τα λεφτά αυτά (πριν την ακριβύνουν οι μαλάκες :rant: ), παίρνω Disco Sport και κατά μεγάλη πιθανότητα θα παίρνω και το νέο XC60. Μια χαρά καλύπτουν όλα αυτά τα θέλω και τις ανάγκες μου.
ΟΚ δεν παίρνω Macan, αν αυτό εννοείς συμβιβασμό... αλλά τότε μπορεί να πάρω Cayman μετά, δεν είναι ακριβώς συμβιβασμός αυτό ε ? :metalo: :lol:


Συμβιβασμος στο οδηγοκεντρικο κομματι...Προφανως η GLC ειναι ενα Premium μεσαιο SUV, καλοφτιαγμενο, συγχρονο, με πολυ καλες δυνατοτητες εκτος, ΑΛΛΑ οχι τοσο οδηγοκεντρικο οσο λεγεται οτι ειναι η Macan, αλλα και η -ακομα πιο rear-biased 4κινητη- F-Pace.

Βtw, αυτο με την GLC που λες, μηπως στο Configurator κοιταζες την coupe ενω θες την "απλη" GLC?
Γιατι τα νουμερα που διαβαζα, -πριν/μετα απο τις αυξησεις(?)- ταιριαζουν στις διαφορες που εχουν η GLC 250 με την coupe GLC 250, δηλαδη απο 56κ ευρω περιπου VS απο 61κ ευρω αντιστοιχα...

nass έγραψε: Μόνο το PDK και να μην είναι άσπρη :rtfm: :lol: είναι οι προϋποθέσεις μου αν πάρω Cayman.
Από εκεί και πέρα εξαρτάται τι βρίσκει κανείς στην αγορά, μεταχειρισμένο θα είναι άρα συμβιβασμός :)
Ή μπορεί και να μην είναι Cayman, αλλά τότε τι ? :hmmm: :iconcool:


To εγραψα πιο πανω...Λογω του οτι το PDK μπηκε στην fl 987 και επειδη λιγες αγοραστηκαν στην μπανανια -συγκριτικα με τις pre fl χειροκινητες- αν βρεις μτχ θα ειναι αρκετα πιο υπερτιμημενες, θα ελεγα και υπερβολικα, ειδικα οταν μπορεις να παρεις το ιδιο ακριβως αυτοκινητο με 10-15κ ευρω λιγοτερα...

Αν παιζεις για μτχ σπορ στα 40κ ευρω η top επιλογη imo ειναι 997 4S, μια κατηγορια πανω απο Cayman S και μαλλον οτι καλυτερο σε σπορ επιλογη για τα λεφτα.
Ειδαλλως σε κατι πιο coupe GT , σε Μ3 Ε92 με DCT αφου εισαι και φαν του διπλοσυμπλεκτου, με το πλεονεκτημα των +2 θεσεων πισω...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#348228 Νασς, μείνε με το Έβο και κράτα τα λεφτά. Κρίση έχουμε, δεν ξέρεις τι γίνεται αύριο και τι θα βρεις μποστά σου. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις οτιδήποτε από αυτά με τα μισά λεφτά και βγάλε σε 3 χρονάκια από σήμερα. :s_cool
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#348245
Anonymous Founder έγραψε:To EVO με πρόγραμμα δεν θα είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από μια Cayman στους ελληνικούς δρόμους;


Πιο γρήγορο ναι, πιο διασκεδαστικό δεν νομίζω. Θεωρώ ότι η Cayman θα αρέσει πολύ στον nass και η "πιουρίλα" της πίσω κίνησης, της ατμόσφαιρας και του μοτέρ στο κέντρο είναι ακαταμάχητη! Το μόνο ερωτηματικό είναι αν θα μείνει ικανοποιημένος από την δύναμη της, ειδικά προερχόμενος από γαργαλημένο Evo. Υπό αυτή την έννοια μια 997 S που προτείνει ο . ίσως είναι προτιμότερη, αν και δεν ξέρω αν ξεφεύγει οικονομικά, όπως και αν τίθεται θέμα τεκμηρίων.


dstou έγραψε:Νασς, μείνε με το Έβο και κράτα τα λεφτά. Κρίση έχουμε, δεν ξέρεις τι γίνεται αύριο και τι θα βρεις μποστά σου.


Και έλεγα ότι είχε αργήσει η οικονομική συμβουλή της ημέρας. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#348250
REALZEUS έγραψε:
Πιο γρήγορο ναι, πιο διασκεδαστικό δεν νομίζω.


γιατι να μην είναι πιο διασκεδαστικο? Πολυ πιο ευκολο να ''διασκεδασεις'' με ένα ΕΒΟ,παρα με ένα κεντρομηχανο.


εντιτ ρε σεις γιατι όταν γραφω την λεξη ΕΒΟ,αυτοματα τηνδιορθωνεικαι το βαζει με κεφαλαια? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#348253 Η διασκέδαση είναι διαφορετική για τον καθένα. Προσωπικά μου αρέσει να ρυθμίζω την ισορροπία του πλαισίου με το γκάζι και αυτό έρχεται πιο φυσικά στα πισωκίνητα. Συν το ότι δεν υπάρχουν αντιδράσεις στο τιμόνι ενώ η ατμόσφαιρα εγγυάται και αμεσότητα στις εντολές του δεξιού ποδιού. Η δε Cayman είναι πολύ φιλική και ας είναι κεντρομήχανη, κάτι που τις προδίδει ακαριαίες αντιδράσεις.
Άβαταρ μέλους
By nass
#348256
Κίκιζας . έγραψε:(Αν θες με PDK, αναγκαστικα ψαχνεις για fl 987, υπαρχουν ελαχιστες στην αγορα, αν βρεις καμμια ειτε πολυ τυχερος θα εισαι να την προλαβεις, ειτε θα κοστιζει οσο μια 997 4S δεκαετιας... :iconcool: )


Αν θέλω PDK όλες θα πρέπει να είναι μετά το 2009 οπότε αναγκαστικά οι 997 θα είναι ακριβότερες μιλάμε για 70Κ εδώ

Οι Cayman S του 2009 FL με PDK παίζουν στις 35-40Κ και οι απλές κάπου στις 30Κ εδώ

Αν βγάλουμε από την εξίσωση το PDK, μόνο οι πολύ φτηνότερες 997 είναι στα 35-40Κ και μιλάμε για αυτοκίνητα δεκαετίας+ (2005 ή κάπου εκεί)

Ε δε νομίζω ότι έχει νόημα να πάρω αυτοκίνητο 10-12 ετών με 40Κ ενώ με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω εξίσου γρήγορο αυτοκίνητο 7ετίας.

Κίκιζας . έγραψε:F-Pace.


Φαγώθηκες με την F-Pace :lol: Λέμε ότι για το budget αυτό παίζει μόνο σε diesel και diesel δεν παίρνω :rtfm:

Κίκιζας . έγραψε:Βtw, αυτο με την GLC που λες, μηπως στο Configurator κοιταζες την coupe ενω θες την "απλη" GLC?


Λες να 'κανα τέτοια πατάτα :hmmm: Δε νομίζω αλλά δεν το αποκλείω. Πάντως αυτή τη στιγμή ο configurator δεν παίζει.

Κίκιζας . έγραψε:Αν παιζεις για μτχ σπορ στα 40κ ευρω η top επιλογη imo ειναι 997 4S, μια κατηγορια πανω απο Cayman S και μαλλον οτι καλυτερο σε σπορ επιλογη για τα λεφτα.


Οχι σε αυτά τα λεφτά... Η φτηνότερη 4S έχει 45Κ

Κίκιζας . έγραψε:Ειδαλλως σε κατι πιο coupe GT , σε Μ3 Ε92 με DCT αφου εισαι και φαν του διπλοσυμπλεκτου, με το πλεονεκτημα των +2 θεσεων πισω...


Μπαααα δε νομίζω... μιλάμε για κάτι αρκετά διαφορετικό από ό,τι έχω τώρα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#348257 η καιμαν μπορει να είναι φιλικη για κεντρομηχανο,αλλα δεν θα φτασει ποτε σε φιλικοτητα ένα Χαρι.
άλλο το ένα άλλο το άλλο.
ο ιδιου επιπεδου οδηγος,πολυ πιο ευκολα και πιο ασφαλη θα διασκεδασει με ένα Χαρι παρα με ένα Καιμαν.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#348277
dimviii έγραψε:η καιμαν μπορει να είναι φιλικη για κεντρομηχανο,αλλα δεν θα φτασει ποτε σε edit: ΠΑΝ_ΕΥΚΟΛΙΑ ένα Χαρι.άλλο το ένα άλλο το άλλο.
ο ιδιου επιπεδου οδηγος,πολυ πιο ευκολα και πιο ασφαλη θα διασκεδασει με ένα Χαρι παρα με ένα Καιμαν.


Πως φαινεται οτι απο αυτα που λες, δεν εχεις οδηγησει Cayman...
ή αν την εχεις οδηγησει, απλα ΔΕΝ νιωθεις... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#348278 εχει προχωρησει η τεχνολογια και στα κεντρομηχανα εκτος από τις 4κινηση,και είναι πιο ευκολα να παιξεις, σε συγκριση με μοτερ εμπρος και γύρω-γύρω κινηση ε?
εχω μεινει πισω ρε γμτ... :(
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#348296
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:(Αν θες με PDK, αναγκαστικα ψαχνεις για fl 987, υπαρχουν ελαχιστες στην αγορα, αν βρεις καμμια ειτε πολυ τυχερος θα εισαι να την προλαβεις, ειτε θα κοστιζει οσο μια 997 4S δεκαετιας... :iconcool: )


Αν θέλω PDK όλες θα πρέπει να είναι μετά το 2009 οπότε αναγκαστικά οι 997 θα είναι ακριβότερες μιλάμε για 70Κ εδώ


A, ok αν θες οπωσδηποτε PDK, ακομα και σε 997, το κοστουμι ανεβαινει πολυ...Αυτα βεβαια ειναι γουστα, αλλα στα πορσικα τουλαχιστον η μεγιστη πιουριλα ειναι με τα -καταπληκτικα- manual. Δεν το λεω -μονο- εγω, αλλα οι περισσοτεροι ανησυχοι πορσακηδες...

nass έγραψε:Ε δε νομίζω ότι έχει νόημα να πάρω αυτοκίνητο 10-12 ετών με 40Κ ενώ με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω εξίσου γρήγορο αυτοκίνητο 7ετίας.


Ειναι καθαρα θεμα δικης σου προτιμησης, αλλα πχ εξισου γρηγορη η Cayman S με την 997 S/4S ΔΕΝ ειναι.
Περα απο το οτι ειναι μια κατηγορια πανω η 997...

nass έγραψε:Φαγώθηκες με την F-Pace :lol: Λέμε ότι για το budget αυτό παίζει μόνο σε diesel και diesel δεν παίρνω :rtfm:


Φαγωθηκα, γιατι στα μεσαια SUV ειναι οτι πιο οδηγοκεντρικο μαζι με την Macan, -μαλιστα αναφερεται οτι εχει ακομα πιο rear-biased ρυθμισμενη 4κινηση- και γιατι η συγκεκριμενη V6 :rtfm: diesel και εξαιρετικο ηχο παραγει, αλλα και γρηγορη ειναι, -με τερατωδη μαλιστα ροπη 700ΝΜ!- και ολα αυτα με μεση καταναλωση ενος...Golf Tsi...
Eιναι εξαιρετικο value for money και πριν καταληξεις, αλλα και απορριψεις λογω diesel, imo πρεπει να βρεις ενα td καπου εκει στα ταξιδια που κανεις, να την οδηγησεις.
Ειμαι απο αυτους που απεχθανονται τις λαδιερες γενικα, εδω ομως προκειται για απιστευτη περιπτωση, ισως οτι καλυτερο υπαρχει αυτη την στιγμη σε πετρελαιοκινητο SUV...300ps απο 3λιτρο diesel, δεν βρισκεις ευκολα..

nass έγραψε:Λες να 'κανα τέτοια πατάτα :hmmm: Δε νομίζω αλλά δεν το αποκλείω. Πάντως αυτή τη στιγμή ο configurator δεν παίζει.


...μπορει απο βιασυνη, απλως το λεω γιατι τα νουμερα ταιριαζουν. Εντωμεταξυ χαζευα στους 4τροχους Νοεμβριου 2015 την πρωτη δοκιμη της GLC 250 και με αποσυρση ξεκινουσε απο 46κ ευρω... :lipsealed:


nass έγραψε:Οχι σε αυτά τα λεφτά... Η φτηνότερη 4S έχει 45Κ


Οντως, πλεον παιζουν απο 45κ αλλα σε σχεση με τα 40κ ευρω για Cayman S με PDK, ειναι ξεκαθαρα καλυτερη σπορ επιλογη...

nass έγραψε:Μπαααα δε νομίζω... μιλάμε για κάτι αρκετά διαφορετικό από ό,τι έχω τώρα...


Εννοεις οτι θελεις κατι διαφορετικο ενω η M3 ειναι κοντινο(?) σε στυλ με το EVOX ?, ή οτι ΕΙΝΑΙ κατι διαφορετικο ενω εσυ θελεις κατι πιο κοντινο στο στυλ του EVOX? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#348300
dimviii έγραψε:εχει προχωρησει η τεχνολογια και στα κεντρομηχανα εκτος από τις 4κινηση,και είναι πιο ευκολα να παιξεις, σε συγκριση με μοτερ εμπρος και γύρω-γύρω κινηση ε?
εχω μεινει πισω ρε γμτ... :(


...εγω δεν αναφερομαι ΜΟΝΟ στο "παιχνιδι"... Αλλα και στο ΠΩΣ και στο ΤΙ νιωθεις, απο την πληροφορηση που λαμβανεις απο την συγκεκριμενη διαταξη (το ειπε ο Realzeus πριν) αλλα και τα χειριστηρια της. Οχι μονο στην διασκεδαση αλλα και στο επιπεδο-ποιοτητα της πληροφορησης.
Εκει, το κεντρομηχανο και ακομα καλυτερα αν ειναι Porsche (ή Lotus, ποσο μαλλον για Ferrari, Lambo κτλ)
βρισκεται σε πολυ υψηλοτερα επιπεδα, απο καθε ειδους wrc replica...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#348340
nass έγραψε:1. Ναι έχεις δίκιο απλά δεν είναι η θεαματική αλλαγή χαρακτήρα που είναι ένα κεντρομήχανο.
(Βλέπω, πιστά στην παράδοση του forum, να αρχίσουν να πέφτουν προτάσεις για MR2 :lol: μην πω και για MX5 :s_omg )

Μην πω και για τον παράγοντα "Porsche" (μήπως αρχίσω να ρίχνω και γω κλειδιά στα τραπέζια :lol: )

2.Τι είναι "luxury comfort" ? Jaguar ?

Το "ελάχιστο χώμα" θα το έβαζα περισσότερο από "ελάχιστο" οπότε BMW (= "καθόλου") ή Audi δε νομίζω.
Αλλά βέβαια 90% ασφάλτινο οπότε δεν παίρνω πχ. Land Cruiser :)


1. Τώρα κατάλαβα τι εννοείς εδώ, οκ,έτσι όπως το θέτεις, όντως.

2. Jaguar F-Pace , θεωρείται και καλά οδηγοκεντρικό (lol). Στο luxury comfort εννοώ καμιά Merc απολύτως βασική , χωρίς
AMG ή Sport πακέτα που να περιλαμβάνουν ρυθμίσεις στην ανάρτηση κλπα.

Γιατί όμως θεωρείς οτι BMW και χώμα δεν πάνε καθόλου μαζί ? Μήπως σκέφτεσαι τπτα extreme off-roading , οπότε εκεί πρέπει να προνοήσεις και για αποστάσεις, γωνίες κλπα :hmmm:

3. Αν έχεις όρεξη για κεντρομήχανο , προφανώς κάποια βασική Porsche, υπάρχει και μια καλή Spyder στας αγγελίας

ΥΓ τρελό outsider, αλλά μ'αρέζει -> https://www.car.gr/6532338-infiniti-fx-fx-50s-390-ps

Η πρόταση επίσης του dstou, έχει λογική : ξόδεψε όσο το δυνατόν λιγότερα στην όλη κίνηση, ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει.
Άμα διαβάσεις και τον συμπαθέστατο κατ'τ'άλλα, Βιλιάρδο, (οικονομολόγος) :lipsealed: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#348361
georgetz έγραψε:Γιατί όμως θεωρείς οτι BMW και χώμα δεν πάνε καθόλου μαζί ? Μήπως σκέφτεσαι τπτα extreme off-roading , οπότε εκεί πρέπει να προνοήσεις και για αποστάσεις, γωνίες κλπα


Ε για να το αναφέρει... Γωνίες προσέγγισης-ράμπας-διαφυγής, εδαφική ανοχή και επίσης άρθρωση ανάρτησης παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Οι BMW είναι ψιλοάχρηστες σε αυτόν τον τομέα.