Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344728
Νίκος Παππάς έγραψε:εχρι περσι ειχε Μιτο, Τζουλιετα. Ηταν αυτα πριμιουμ;


Όσο τα αντίστοιχα Α1 και Α3. Μπορεί όχι στην ποιότητα πλαστικών, αλλά στην μηχανολογία και στον σχεδιασμό δεν υστερούν. Στην δε οδήγηση είναι καλύτερα. Και το όνομα Alfa Romeo έχει ακόμα βαρύτητα.

ΥΓ: Η Mini είναι premium? :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By nass
#344729
Deleted User 1 έγραψε:Δε χρειάζεται να έχεις μαντικές ικανότητες για να προβλέψεις τιμή. Πρωτόν δεν υπάρχει ούτε μία στο μύριο να είναι πιο ακριβή από Merc. Δεύτερον πάλι με μπούσουλα την τιμολογιακή πολιτική της Giulia μπορείς να προβλέψεις με σχετική ακρίβεια ότι θα είναι ελαφρώς φθηνότερη με (ελαφρώς) καλύτερα νούμερα όπως φαίνεται και στον πίνακα από πάνω.


Φταίω εγώ που δεν το έθεσα σωστά: όπως δείχνει και ο πίνακας, η Stelvio 280 δεν είναι ανταγωνιστική της GLC 250 με τα 211 άλογα αλλά της GLC 300 με τα 245 (που δεν έρχεται στην Ελλάδα) και η οποία γενικά σε άλλες αγορές κοστίζει +6 χιλιάρικα από την GLC 250. Οπότε τα 60 που έλεγα πάνε στα 66. Ε ΟΚ κάπου εκεί θα παίζει υποθέτω η Stelvio.

Deleted User 1 έγραψε:Τρίτον οι εκτός δρόμου ικανότητες είναι από ελάχιστες (GLC) έως ανύπαρκτες (X3, Q5) πλην φυσικά του Land Rover που όμως με τη σειρά του έχει αλλού παραχωρήσεις.


Σε αυτό κάνεις λάθος, η GLC έχει αρκετά αξιόλογες (για SUV, μη συγκρίνουμε με Defender) εκτός δρόμου δυνατότητες και μάλιστα και χωρίς αερανάρτηση, απλά με τα 2 off-road πακέτα που λέει ο . Κίκιζας, ένα είναι software και το άλλο προφυλακτήρες με καλύτερες γωνίες και ποδιές, η αερανάρτηση είναι ξεχωριστό πακέτο, που δεν με ενδιαφέρει διότι έχω ακούσει κακά λόγια για την αξιοπιστία της (σε 3-4 χρόνια κανά 3χιλίαρο για αντλία υψηλής).

Το Disco Sport όπου έχω διαβάσει χάνει από κινητήρα και κιβώτιο (ακόμα και αν θεωρήσουμε τις ανησυχίες περί αξιοπιστίας ανυπόστατες). Και όπως και να ΄χει οι εκτός δρόμου δυνατότητες δεν πρέπει να είναι ανύπαρκτες (και γιαυτό δεν παίζουν πρακτικά BMW και Audi) αλλά δεν θα είναι και οι καθοριστικές (ώστε να έχουμε ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο όπως η GLC και να πάρω LR επειδή είναι (?) καλύτερο εκτός δρόμου).

Deleted User 1 έγραψε:Ξανά μπούσουλας η Giulia. Αν έχεις σχηματίσει την εικόνα ότι η Giulia δεν είναι αρκετά premium σε σχέση με A4/3series/C-Class, τότε δεν θα σου κάνει και η Stelvio. Προσωπικά δεν βρίσκω διαφορά. Με την ίδια άνεση θα πέταγα το κλειδί της στο τραπέζι όπως και του Q5.


Δεν πετάω ποτέ κλειδιά και κινητά σε τραπέζια :rtfm: :lol:

Το Premium δεν είναι αντικειμενικό θέμα, είναι θέμα προσωπικής και συνολικής αντίληψης (perception), αναφέρεται συνολικά στη μάρκα και όχι σε συγκεκριμένα μοντέλα (οπότε δεν έχει σχέση η Giulia, την οποία άνετα θα αγόραζα αν έψαχνα σπορ σεντάν) και καθόλου δεν έχει να κάνει με την ποιότητα του αυτοκινήτου. Ε σε ό,τι με αφορά δεν θεωρώ τις Alfa Romeo εξίσου premium με άλλες μάρκες αλλά και σε συνολικό επίπεδο, δε νομίζω ότι ο κόσμος τις θεωρεί (βασικά έχουν μια πολύ κακή εικόνα... άδικα μεν αλλά έτσι είναι).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#344731 Δια με κάλυψε απόλυτα ο Νικοπαππας και εν μέρει ο Belg. Μέχρι να γράψει ο Μπουσσος αποσύρομαι στο σπίτι στη Ραφήνα. One final thought though (κουφαλα Στρατηγακη, ο μπαμπάς όλων είσαι) :
Για πες, μέχρι πόσο μπορεί να φτάσει η ακριβότερη Άλφα Ρομεο τη σήμερον εποχή;
Α, και για πες και κάτι άλλο :Θα αγοράσεις;
Άβαταρ μέλους
By nass
#344733
REALZEUS έγραψε:
nass έγραψε:Επίσης υπενθυμίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι Premium SUV και δεν είμαι σίγουρος ότι η Stelvio είναι Premium στο επίπεδο των υπολοίπων προτάσεων, που έχουν αναφερθεί (Mercedes, JLR, Volvo, Jaguar μέχρι και Maserati έπεσε στο τραπέζι)


Γιατί; Τι παραπάνω έχει ένα Volvo?


Οπως έγραψα και στο Deleted User 1, το "Premium-ness" δεν ορίζεται αντικειμενικά και αναφέρεται συνολικά στη μάρκα. Για μένα η Alfa Romeo είναι σπορ κτλ. αλλά premium δεν είναι.

Ούτε το Volvo είναι όσο premium είναι η Mercedes αλλά σίγουρα είναι πιο premium από την Alfa Romeo (για μένα πάντα, αλλά πιστεύω και στη μεγάλη πλειονότητα). Και επίσης γουστάρω πολύ τη Volvo σαν μάρκα και διαχρονικά και τα τελευταία χρόνια.

Ούτε η Land Rover είναι premium, η Range Rover (ας πούμε οικογένεια) είναι.

Παίζει και η Porsche σε αυτή την κατηγορία, ε ΟΚ να συγκρίνουμε premium-ness Mercedes, Jaguar και Porsche με Alfa Romeo ? :help:

REALZEUS έγραψε:Καταλαβαίνω βέβαια ότι ρόλο παίζει και το off roading, οπότε η Stelvio η οποία μάλλον είναι η καλύτερη από όλα στην άσφαλτο ίσως υστερεί. Σε αυτή την περίπτωση ---> Disco Sport. :iconcool:


Πολύ αυτονόητο θεωρείς το καλύτερο off-road του Land Rover. Θυμίζω ότι το Evoque δεν είναι τίποτα σπουδαίο εκτός δρόμου.
Και σίγουρα δεν είναι το #1 κριτήριο, για να παραβλέψω τη συνολική ποιότητα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#344743 Να πω κάτι προς αποφυγή παρεξηγήσεων.Προσωπικά μου είναι σχεδόν αδιάφορο το θέμα premium όπως το θεωρεί ο μέσος Έλληνας.Αντίθετα με επηρεάζει σαφώς η ιστορία της κάθε εταιρείας καθώς και τα χαρακτηριστικά που διαχρονικά επιδεικνύει όπως και η αγωνιστική ιστορία.Από εκεί και πέρα συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με τον Nass σε ότι έγραψε ,και ουσιαστικά γράφω με βάση τη λογική του μέσου αγοραστή (που όταν μιλάει για premium ουσιαστικά σκέφτεται με το πορτοφόλι και το πουλ μουρ, το mini πχ στο μυαλό κάποιον είναι premium γιατί φωνάζει ότι ο αγοραστής του έσκασε κάποια χιλιάρικα παραπάνω για να πάρει αυτό και όχι ένα φιεστα ή ένα κλιο)
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#344745 Η Alfa Romeo στην πιάτσα, δεν είναι premium, αλλά near-premium.
Τώρα, τι σημασία παίζει αυτό σε κάποιον που γουστάρει τα όποια οχήματα που βγάζει; ΚΑΜΙΑ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#344747
Άβαταρ μέλους
By dimik
#344753
Giuseppe Busso έγραψε:Η Alfa Romeo στην πιάτσα, δεν είναι premium, αλλά near-premium.
Τώρα, τι σημασία παίζει αυτό σε κάποιον που γουστάρει τα όποια οχήματα που βγάζει; ΚΑΜΙΑ.

Όπως δεν έχει καμία σημασία για τον αγοραστή η αγωνιστική ιστορία και το pedigree της φίρμας του αυτοκινήτου που αγοράζει.

Ναταλεμεκιαυτα

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#344757 Ο Μπουσσος όμως δεν λεει αυτό. Και εν πάσει περιπτώσει, εννοείται ότι υπάρχει μια (μικρή) μερίδα πελατών που ψωνιζουν με βάση το αγωνιστικό πεντιγκρι της εταιρείας.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#344762
dimik έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Η Alfa Romeo στην πιάτσα, δεν είναι premium, αλλά near-premium.
Τώρα, τι σημασία παίζει αυτό σε κάποιον που γουστάρει τα όποια οχήματα που βγάζει; ΚΑΜΙΑ.

Όπως δεν έχει καμία σημασία για τον αγοραστή η αγωνιστική ιστορία και το pedigree της φίρμας του αυτοκινήτου που αγοράζει.

Ναταλεμεκιαυτα

< >

Συμφωνώ απόλυτα. Επίσης η άλφα ενώ προσπαθεί να κερδίσει κόσμο μέσω του pedigree και των χρόνων στο ρινγκ (και την ψυχή και το πάθος) , η βολβο προσπαθεί να διαφημίσει το ότι είναι κάτι διαφορετικό-σουηδικο, τα τρομερά της εσωτερικά (για μένα το xc90 έχει το καλύτερο εσωτερικό σε καινούργιο αμάξι) και την εμμονή στην ασφάλεια.

Για μένα ως καταναλωτή με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο αυτά που προσφέρει η Βολβο και όχι οι επιδόσεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#344817
Κίκιζας . έγραψε:....Οποτε θελεις να ενεργοποιησω το Mode : απειρα σεντονια αντιπαραθεσης, σε καποιο τοπικο, μου λες... :shifty:
Σε παρακαλώ μην το κάνεις. Όσο ευανάγνωστος είσαι κανονικά τόσο βαρετός και καταστροφέας θεμάτων γίνεσαι όταν μπεις σε αυτό το mode. Ακόμα κι αν κάποιος σου την πει λιγάκι άστο να πέσει κάτω. :)

REALZEUS έγραψε:...Στην τελική αυτό που καθορίζει το market positioning ενός προιόντος είναι οι προδιαγραφές του και η τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Left field or not. :iconcool:
Όχι, τη θέση του την καθορίζει το ίδιο το market, η αγορά, αυτοί που πληρώνουν και που θεωρούν ότι δικαιολογείται να πληρώσουν αυτό το κάτι παραπάνω που δεν έχει απόλυτη σχέση με τις κοινές μετρήσιμες προδιαφραφές


Και για να ξαναμπούμε στο θέμα. Τη Macan τη βρίσκω πολύ μικρή σε σχέση με τα άλλα. Και δεν ξέρω τι πιάνει εκτός δρόμου αλλά η Cayenne/Touareg έκανε πολλά περισσότερα από όσο περιμένει κανείς. Όπου τελικά μετράει το ελαστικό μάλλον περισσότερο από όλα τα άλλα. Range Rover ίσως αλλά LandRover, Alfa Romeo, Jaguar και Maserati, δεν τις βάζω στην ίδια κατηγορία με τα άλλα που λέμε.
Και όλα καλά είναι αλλά δίνουμε μεγάλη σημασία στις προδιαγραφές. Τι κι αν πάει 2-3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα ή πιο αργά στο ring; Νομίζω πιο σημαντική είναι η όλη αίσθηση του εσωτερικού, των καθισμάτων, χειριστηρίων, οδήγησης, χαρά του να ζεις με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και μικρά πράματα όπως ορατότητα, πρακτικότητα, οικονομία. Γιατί αυτά θα σε κερδίσουν όταν δοκιμάσεις σωστά ένα αυτοκίνητο και για αυτά θα δώσεις τα λεφτά σου και όχι για το 0-100 κλπ.
O ενδιαφερόμενος πρέπει να αρχίσει να δοκιμάζει και να εκθέτει εμπειρίες και εντυπώσεις που θα σχολιαστούν, συγκριθούν, απορριφθούν, καταδικαστούν, παρεξηγηθούν και αναλυθούν μέχρι αηδίας ώστε το θέμα αυτό να τα κατοστήσει μέχρι των 3ών Ιεραρχών!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#344818
g8777 έγραψε:Ο Μπουσσος όμως δεν λεει αυτό. Και εν πάσει περιπτώσει, εννοείται ότι υπάρχει μια (μικρή) μερίδα πελατών που ψωνιζουν με βάση το αγωνιστικό πεντιγκρι της εταιρείας.

Για αυτό και συμπλήρωσα τον Busso.
Το ότι υπάρχουν δεν σημαίνει ότι έχει την οποιαδήποτε σημασία στην καθημερινότητα τους, σε αντίθεση με το να οδηγείς σε ένα ωραίο περιβάλλον με ακριβά και όμορφα υλικά.



< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#344819 Καλά τα κριτήρια επιλογής του καθενός είναι διαφορετικά. Για κάθε έναν που θα θαμπωθεί από 362 συστήματα ασφαλείας του Volvo, άλλοι τόσοι θα έχουν στο repeat τον Harris να πηγαινεί με το πλάι μια ολόκληρη πίστα.

Ομοίως και ο ορισμός του premium βγαίνει από την προσωπική συνάρτηση του καθενός και τη βαρύτητα που βάζει σε κάθε συντελεστή. Ψςςςς ούτε seismic τόσο εμπιστημονικά! Μόλις ξύπνησα και βαράει κόφτες ο εγκέφαλος!! :tomato:

Τι εννοώ? Στη δικιά μου συνάρτηση για να βγάλω πόσο premium είναι ένα όχημα, θα μπει και το design με υψηλό συντελεστή, θα μπει η αξιοπιστία, ο χαρακτήρας, η σπανιότητα στο δρόμο, η οδηγική απόλαυση, οι επιδόσεις, ο προσφερόμενος εξοπλισμός κ.α. Οπότε για μένα μία Alfa είναι πολύ πιο premium απ' ότι για τους περισσότερους που στη συνάρτησή τους θα βάλουν το σήμα, το κύρος©, την οικονομία καυσίμου, την πρακτικότητα, το aftersales με μεγαλους συντελεστές.

Επίσης να υπενθυμίσω ότι μπορεί να μιλάμε για ακριβά οχήματα όμως μην ξεχνάμε ότι αυτό που παίρνεις είναι εν τέλει κάτι που κοστίζει 30Κ αμ το διαλέξεις με διαφορετικό πακέτο. Τώρα πόσο premium με όλη τη σημασία της λέξης είναι ένα όχημα των 30Κ εξαρτάται πάλι από τον ορισμό του καθενός. Αν είμασταν 7 χρόνια πίσω που ο Έλλην δεν καταδεχόταν κάτω από Cayenne 3.2 θα συζητάγαμε σε εντελώς άλλη βάση.
Άβαταρ μέλους
By iceman
#344821
bibendum έγραψε:Μια λεξη, κυρος.
Περισσοτερες λεξεις, να πετας το κλειδι στο τραπεζι και να μην ντρεπεσαι.


Πεντάχρονα ειμαστε; μήπως κοιτάμε στα κλεφτά απο το παράθυρο του οδηγού να δούμε και ποσο γράφει το κοντέρ;

Αλήθεια υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται ετσι;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#344858
belgarion έγραψε:
Μην ρωτας εμένα, εγώ ενα Renault και ενα Mazda έχω.Για τον πολύ κόσμο η Volvo είναι πιο premium από την Άλφα, για πολλούς λόγους όπως η πολυτέλεια, τα ακριβότερα και λιγότερο προσβάσιμα παλιότερα αυτοκινητα, η ποιότητα και το κυνήγι της ασφάλειας.Για όσους ξέρουμε αυτοκινητικη ιστορία , προφανως η Άλφα Ρομεο είναι πολύ υψηλότερα στην σκάλα, βασικά μόνο η Μερσεντες είναι ψηλότερα, για το επίπεδο που συζητάμε ( μην μπλέξουμε με Φεραρι ,Πορσε κλπ). Όμως για τον πολύ άσχετο κόσμο η Άλφα δυστυχώς δεν είναι premium αλλά αντικείμενο καζουρας


...αν και εχει αρχιζει και...ξηλωνεται το τοπικο, για να συνενοουμαστε ισως καλυτερα, η λεξη που ελειπε απο την AR και παιζει τον ρολο της ειναι: ΣΥΝΟΧΗ.

Το να εισαι πρωτοπορος, με extravaganza προιοντα για...γαλαζοαιματους τα πρωτα χρονια, μετα για τα επομενα να κανεις πιο προσιτο προιον και για ανωτερη οικονομικη-κοινωνικη ταξη, μεχρι στο σημειο να βρισκεις ξεχασμενα κατσαβιδια σε καινουργιες Sud, επειτα να εχεις δυο τρια μοντελα ευρειας παραγωγης ΜΟΝΟ προσθιοκινητα και μετα απο καμποσα χρονια εσωτερικου διασυρμου ξαφνικα με ενα μοντελο στην σωστη κατευθυνση να θες και να την τοποθετεις με το ετσι θελω στην premium λιγκα, ή "πολυ ψηλοτερα στην σκαλα" ενω επι του πρακτεου, πανω στην συγκριση με τους υπολοιπους δεν μπορει να σταθει ξεκαθαρα στα ισια, ε το εχεις κανει λυσσα.... :whistlink:

Προσωπικα ευχομαι πραγματικα η Stelvio να εχει ακομα πιο προσεγμενη ποιοτητα και συναρμογη στις λεπτομερειες απο την ηδη πολυ καλη Giulia, αλλα μεχρι να βγει στην αγορα η κανονικη παραγωγη, μεχρι να τις δοκιμασουν, συγκρινουν με τον ανταγωνισμο, καλο θα ηταν να μην προτρεχουμε και ας εχουμε -δικαιολογημενα σε ενα βαθμο- καποιοι απο εμας την αμεση αναγκη να δουμε την Ιταλικη φιρμα στην κορυφη, οπως ηταν κυριως στο πρωτο μισο του προηγουμενου αιωνα...