Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344701
g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;


Όχι βέβαια. Με το προϊόν! :rtfm: Ακόμα δεν μου είπες που υστερεί μια Giulia σε σχέση με μια 3άρα. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#344702
REALZEUS έγραψε:
g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;


Όχι βέβαια. Με το προϊόν! :rtfm: Ακόμα δεν μου είπες που υστερεί μια Giulia σε σχέση με μια 3άρα. :innocent:

Σε εσωτερικό, νομίζω ότι σε πολλά άρθρα, reviews κλπ γράφουν ότι είναι λίγο παρακάτω σε ποιότητα από τους premium ανταγωνιστές της.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344703 Στα ίδια είναι και τα έχω δει και τα δύο. Μη σου πω για τους τριγμούς της δικής μου 3άρας... :svivhaha:

Και επειδή μίλησες για περιοδικά:

Ωστόσο, αυτό που περισσότερο σε εντυπωσιάζει είναι η αίσθηση απτής ποιότητας. Για να έχετε μέτρο σύγκρισης θα αναφέρουμε ότι δεν κοντράρει στις λεπτομέρειες ένα A4, όμως πλέον το αντιμετωπίζει χωρίς συμπλέγματα κατωτερότητας. Πίσω αυτή την αίσθηση βρίσκεται ένα ταμπλό όχι μόνο υψηλής αισθητικής αλλά που ταυτόχρονα θεσπίζει νέα ποιοτικά δεδομένα για την ιταλική σημαία. Τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με μαζική παραγωγή. Το αφράτο υλικό του έχει εξαιρετική υφή, η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι ανώτερη των προσδοκιών ακόμα και στα κρυφά σημεία, ενώ η κονσόλα δαπέδου έχει εντυπωσιακή στιβαρότητα και οι αρμοί περνάνε τις εξετάσεις με καλό βαθμό. Μόνο ένα κομμάτι σκληρού πλαστικού στο πάνελ της πόρτας δεν είναι εξίσου προσεγμένο, όντας κατά βάση το μόνο για το οποίο καλείσαι να κάνεις τα στραβά μάτια.
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... meo-giulia
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#344704 οι δημοσιογραφοι καταλαβαν την ποιοτητα του εσωτερικου σε τεστ :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#344708
REALZEUS έγραψε:
g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;


Όχι βέβαια. Με το προϊόν! :rtfm: Ακόμα δεν μου είπες που υστερεί μια Giulia σε σχέση με μια 3άρα. :innocent:

Στο τι πιστευουν αυτοι που τις βλεπουν Αλεξανδρε.
Μπορει μια AR να ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο μια BMW, ο κοσμος * ομως θα δειξει ως premium την δευτερη, οχι την πρωτη.
Θελει καιρο η AR για να γινει premium.

* Θεωρω πως οταν αναφερομαστε στον ορο "Premium" δεν αναφερομαστε στην απτη ποιοτητα, που μπορει και ενα ΚΙΑ να εχει, αλλα στο κυρος και την πολυτελεια που αποπνεει κατι που συνηθως το κρινουν και τριτοι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#344709
REALZEUS έγραψε:
belgarion έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
bibendum έγραψε:Μια λεξη, κυρος.
Περισσοτερες λεξεις, να πετας το κλειδι στο τραπεζι και να μην ντρεπεσαι.


Γιατί να ντρέπεσαι για οποιοδήποτε αυτοκίνητο; :hmmm:

Για τον ίδιο λόγο που είσαι περήφανος που ειναι premium...


Και γιατί να είσαι περήφανος για ένα αυτοκίνητο; :hmmm:

Ο Τζις λέει πρίμιουμ την Βόλβο και όχι την Άλφα. Ήδη πλακώθηκε στα τσίπρα από ότι φαίνεται. :svivhaha:

Μην ρωτας εμένα, εγώ ενα Renault και ενα Mazda έχω.Για τον πολύ κόσμο η Volvo είναι πιο premium από την Άλφα, για πολλούς λόγους όπως η πολυτέλεια, τα ακριβότερα και λιγότερο προσβάσιμα παλιότερα αυτοκινητα, η ποιότητα και το κυνήγι της ασφάλειας.Για όσους ξέρουμε αυτοκινητικη ιστορία , προφανως η Άλφα Ρομεο είναι πολύ υψηλότερα στην σκάλα, βασικά μόνο η Μερσεντες είναι ψηλότερα, για το επίπεδο που συζητάμε ( μην μπλέξουμε με Φεραρι ,Πορσε κλπ). Όμως για τον πολύ άσχετο κόσμο η Άλφα δυστυχώς δεν είναι premium αλλά αντικείμενο καζουρας
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344715
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο τι πιστευουν αυτοι που τις βλεπουν Αλεξανδρε.
Μπορει μια AR να ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο μια BMW, ο κοσμος * ομως θα δειξει ως premium την δευτερη, οχι την πρωτη.
Θελει καιρο η AR για να γινει premium.


Να δεχτώ αυτό που λες, αλλά εξαρτάται από τον απέναντι. Αν είναι αυτοκινητόφιλος και αρχίζει και σου λέει για Alfetta 159 του 1951 και για Quadrigoflio Oro, θα θεωρήσει την Alfa πιο premium από την BMW. Όπως επίσης μη ξεχνάμε το γέλιο που έπεφτε πριν 20 χρόνια με τους βλαχο-βιοτέχνες με τις Ε34 518. Αν μιλάμε για κύρος καθαρά, πάμε σε Jaguar F Type ή Porsche Macan και τελειώνει το πανηγύρι. Η Maserati είναι ακόμα πιο πάνω, αλλά εκεί ξεφεύγουμε σε τιμή.

@ belgarion my friend: Η Volvo premium? Με τις νεκροφόρες που έβγαζε; :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#344716
REALZEUS έγραψε:Στα ίδια είναι και τα έχω δει και τα δύο. Μη σου πω για τους τριγμούς της δικής μου 3άρας... :svivhaha:

Και επειδή μίλησες για περιοδικά:

Ωστόσο, αυτό που περισσότερο σε εντυπωσιάζει είναι η αίσθηση απτής ποιότητας. Για να έχετε μέτρο σύγκρισης θα αναφέρουμε ότι δεν κοντράρει στις λεπτομέρειες ένα A4, όμως πλέον το αντιμετωπίζει χωρίς συμπλέγματα κατωτερότητας. Πίσω αυτή την αίσθηση βρίσκεται ένα ταμπλό όχι μόνο υψηλής αισθητικής αλλά που ταυτόχρονα θεσπίζει νέα ποιοτικά δεδομένα για την ιταλική σημαία. Τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με μαζική παραγωγή. Το αφράτο υλικό του έχει εξαιρετική υφή, η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι ανώτερη των προσδοκιών ακόμα και στα κρυφά σημεία, ενώ η κονσόλα δαπέδου έχει εντυπωσιακή στιβαρότητα και οι αρμοί περνάνε τις εξετάσεις με καλό βαθμό. Μόνο ένα κομμάτι σκληρού πλαστικού στο πάνελ της πόρτας δεν είναι εξίσου προσεγμένο, όντας κατά βάση το μόνο για το οποίο καλείσαι να κάνεις τα στραβά μάτια.
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... meo-giulia

Όταν μπεις μέσα στην αντιπροσωπεία δεν ακούς τριγμούς όμως και αυτό είναι που μετράει, ειδικά όταν μιλάμε για αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Το άρθρο λέει κομψά το ίδιο με μένα. Ότι δεν είναι στα επίπεδα των άλλων κατασκευαστων premium αυτοκινήτων.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344718 Το άρθρο λέει ότι δεν είναι καλύτερο από Α4, που θεωρείται ίσως το καλύτερο. Όχι ότι είναι χειρότερο όμως από 3άρα. Και στην τελική είναι αστείο να μιλάμε για πλαστικούλια θαρρείς και είναι το σημαντικότερο πράγμα ενός αυτοκινήτου. Το ότι είναι στο επίπεδο των άλλων "premium" αρκεί.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#344720 Ναι Αλεξανδρε, την εποχή του 850 πχ η Βολβο έπαιζε απέναντι σε Μερσεντες και BMW , και στα συγκριτικά της εποχής.Επιπλέον , στην Ελλάδα περιστασιακά μόνο είχε αυτοκίνητα με λογικό κυβισμό γεγονός που τα έκανε σπάνια και απρόσιτα.Άλλωστε ενας από τους λόγους που η Μερκ στην Ελλάδα ήταν το άπιαστο όνειρο ήταν και αυτός,μέχρι το 90 και 190 1.8. Για τον ίδιο λόγο ανήκε στα premium και η Saab,που αν μη τι άλλο σε όλη την Ευρώπη left field θεωρείται ,οχι premium.Αντίθετα η Άλφα κατέστρεψε τόσο το όνομα της από την εποχή της Sud και ύστερα για ποιοτικούς λογους που η ζημιά θα πάρει πολλά χρόνια προϊόντων σαν την εξαιρετικη imo Giulia για να διορθωθει

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#344722
REALZEUS έγραψε:Το άρθρο λέει ότι δεν είναι καλύτερο από Α4, που θεωρείται ίσως το καλύτερο. Όχι ότι είναι χειρότερο όμως από 3άρα. Και στην τελική είναι αστείο να μιλάμε για πλαστικούλια θαρρείς και είναι το σημαντικότερο πράγμα ενός αυτοκινήτου. Το ότι είναι στο επίπεδο των άλλων "premium" αρκεί.

Εμένα σαν καταναλωτή με αφορούν πολύ τα πλαστικουλια πάντως όπως και πολλούς από αυτούς που έχουν να διαθέσουν πόσα τέτοιας τάξης για αυτοκίνητο για αυτό άλλωστε και πουλάνε. Δεν είναι ηλιθιοι όλοι αυτοί να επιλέγουν πχ το audi με το "αναίσθητο" τιμόνι κλπ κλπ απλά έχουν διαφορετικές προτιμήσεις από έναν petrolhead.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344723
belgarion έγραψε:Ναι Αλεξανδρε, την εποχή του 850 πχ η Βολβο έπαιζε απέναντι σε Μερσεντες και BMW , και στα συγκριτικά της εποχής.


Το ίδιο ακριβώς και η AR:

http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... number=551

http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... umber=1526

http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... umber=2920


Στην τελική αυτό που καθορίζει το market positioning ενός προιόντος είναι οι προδιαγραφές του και η τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Left field or not. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#344724
REALZEUS έγραψε:. Και στην τελική είναι αστείο να μιλάμε για πλαστικούλια θαρρείς και είναι το σημαντικότερο πράγμα ενός αυτοκινήτου..


το 99% των υποψηφιων αγοραστων αυτό κοιταει όταν θελει να δει εάν είναι ''ποιοτικο''
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344725 Όσο του κόβει του καθενός Δημήτρη μου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#344726
REALZEUS έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο τι πιστευουν αυτοι που τις βλεπουν Αλεξανδρε.
Μπορει μια AR να ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο μια BMW, ο κοσμος * ομως θα δειξει ως premium την δευτερη, οχι την πρωτη.
Θελει καιρο η AR για να γινει premium.


Να δεχτώ αυτό που λες, αλλά εξαρτάται από τον απέναντι. Αν είναι αυτοκινητόφιλος και αρχίζει και σου λέει για Alfetta 159 του 1951 και για Quadrigoflio Oro, θα θεωρήσει την Alfa πιο premium από την BMW. Όπως επίσης μη ξεχνάμε το γέλιο που έπεφτε πριν 20 χρόνια με τους βλαχο-βιοτέχνες με τις Ε34 518. Αν μιλάμε για κύρος καθαρά, πάμε σε Jaguar F Type ή Porsche Macan και τελειώνει το πανηγύρι. Η Maserati είναι ακόμα πιο πάνω, αλλά εκεί ξεφεύγουμε σε τιμή.

@ belgarion my friend: Η Volvo premium? Με τις νεκροφόρες που έβγαζε; :lol:

Μαζι σου αλλα, δες τα τελευταια χρονια τι φτιαχνει ο ενας και τι ο αλλος. Η Αλφα φετος εβγαλε Τζουλια, Στελβιο. Μεχρι περσι ειχε Μιτο, Τζουλιετα. Ηταν αυτα πριμιουμ; Με την καμμια!

Η Αουντι εχει Α1-2-3-4-5-6-7 και το λουρι της μανας, τα ιδια Μερκα,BMW. Ασε τα suv. Ολα χαρακτηριζονται ως premium και αν θελει η Αλφα να μπει στο κλαμπ πρεπει να φτιαξει γκαμα μοντελων που να το υποστηριζουν.