Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nass
#349021 Οντως έχουν μια μακρινή συγγένεια.
Κατά τα λοιπά επειδή δεν ξέρω αν το "Freelander" σημαίνει κάτι, δεν μου λέει κάτι και η εξίσωση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#349085 Στην πράξη η συγγένεια είναι 5α ξαδέρφια, αλλά ας μην το χαλάσουμε το θεματάκι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#349101 Εγω απλα το εβαλα για να δειξω την συνεπεια του nass στο θεμα μεγεθος.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#349254 @dimviii
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Eιναι προφανες το κολλημα σου και η ταση να προκαλεις συνηθως για το "ποιος την εχει πιο μεγαλη", επειδη κυκλοφορεις με γαργαλημενο 4κινητο κοντα στα 400ps...Oπως επισης και να μειωνεις την συζητηση και συνομιλητη, σε οτι δεν αντιλαμβανεσαι, ή δεν εχεις πληροφορηθει......)

αυτά ολα είναι δικοι σου συνηρμοι,που ουδέποτε αναφερθηκαν ή υπονοηθηκαν στη συζητηση.Κλασικη περιπτωση όταν πετας κοτσανες να στρεφεις αλλου την συζητηση.


...αλοιμονο. Θα κατσω νομιζεις να ψαχνω τα μαργαριταρια που εχεις πεταξει, περι ανυπερβλητης υπεροχης των Ιαπωνικων φτερουγων σε αντιστοιχης εποχης 911 Τurbo, οτι τις οδηγησες(?) εντος/εκτος πιστας και ως...τιτανιομεγιστος πιλοτος εσυ και η παρεα σου τα βγαλατε χρεπια...


Κίκιζας . έγραψε:Aυτα που λεω, τα [u]εχω βιωσει πλεον ηδη εδω και 17 χρονια [/u]τουλαχιστον σε οτι αφορα τις Porsche. Τωρα εαν δεν σου αρεσει ο τροπος που τα λεω, τι να κανουμε, δεν μπορουν να μεινουν ολοι ικανοποιημενοι.
Και επειδη τα γραφομενα μας ειναι σε δημοσια θεα, δεν θεωρω σωστο να γραφω με πεζοδρομιακους ορους, παροτι ετσι μπορει να ειναι πιο αρεστα και κατανοητα σε εσενα.......)


dimviii έγραψε:το διάβασμα τεστ ασχετων δημοσιογραφων, δεν είναι βιωμα,ειναι παπαγαλια.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Κίκιζας . έγραψε: Εξαλλου φαινεται και στην συνεχεια, μιλας για φιλικοτητα ενω εγω μιλησα για πληροφορηση...Ουτε για διαφορα συμπεριφορας στα λιγα και στα πολλα χλμ ειπα κατι. Εσυ το ανεπτυξες αυτο.
Κοντολογις ειναι αυτο που ειπα πριν, οτι δεν νιωθεις (οχι τις επιδοσεις, αδρεναλινη, ξεκολλημα, διορθωση κτλ...)

dimviii έγραψε:Κοντολογίς μολις καταλαβες ότι αυτό που ελεγες δεν ισχυει,το γυρισαμε στη πληροφορηση,κατι για το οποιο δεν συζητάγαμε εδώ,αλλα για το ποιο είναι πιο διασκεδαστικο.
Και διασκεδαστικο δεν είναι περισσοτερο ένα κεντρομηχανο σε συγκριση με το Χ.
δεν μπορεις να χαρακτηρίσεις σε τέτοιες κατασκευες ΄΄διασκεδαση'' ποια κανει καλυτερες κωλιες με 1η και 2η στο κιβωτιο.Αυτα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να διασκεδαζεις με πολύ παραπανω χλμ,και εκει ένα κεντρομηχανο δεν είναι ΄΄διασκεδαστικο''
Είναι σαν να παρεις τον σουπερ ντουπερ υπολογιστη για να τον χρησιμοποιείς μονο για ριξιμο πιασεντζας.
Τι να κανουμε τωρα.


Κοντολογοις, ΕΓΩ στην παρουσα φαση ΠΟΤΕ δεν μιλησα ΜΟΝΟ για διασκεδαση...
viewtopic.php?f=23&t=1670&start=240#p348300
"...εγω δεν αναφερομαι ΜΟΝΟ στο "παιχνιδι"... Αλλα και στο ΠΩΣ και στο ΤΙ νιωθεις, απο την πληροφορηση που λαμβανεις απο την συγκεκριμενη διαταξη (το ειπε ο Realzeus πριν) αλλα και τα χειριστηρια της. Οχι μονο στην διασκεδαση αλλα και στο επιπεδο-ποιοτητα της πληροφορησης."


Επι του θεματος, απ' οσο αντιλαμβανομαι την τοποθετηση προιοντος της LR , το Disco Sport, ειναι η πιο σπορτιφ προταση στα μεσαια SUV, σε σχεση με το επερχομενο Discovery "σκετο" το οποιο αν δεν κανω λαθος θα ειναι και λιγο μεγαλυτερο(?) σε διαστασεις.
Απο αυτα που βλεπω διαβαζω, το μονο θεμα με το Disco Sport, φαινεται να ειχει να κανει με το 9αρι κιβωτιο, για το οποιο λεγεται οτι ενιοτε "κανει τα δικα του" και γενικοτερα οτι δεν στεκεται στο υψος της κατασκευης.
Αν ισχυει κατι τετοιο, μετα την ακριβη Macan και -λανθασμενα Imo- την απορριπτεα F-pace, λογω diesel,
η επικρατεστερη επιλογη στα 60κ φαινεται να ειναι η GLC με το οffroad pack...

Σιγουρα παντως καλυτερη επιλογη απο το επερχομενο XC60...
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#349266 Γρηγορη, το Porsche Roadshow με το ονομα σου δεν λεει πολλα παντως... Θα σου πει δηλαδη ο Δημητρης οτι πριν 17 χρονια ειχες μια εμπειρια με Porsche, δεν εχεις επι 17 χρονια εμπειρια, και θα εχει και δικιο...

Με την ιδια λογικη, εγω ειμαι εμπειρος στο drift μιας και εχω παρακολουθησει πριν καποια χρονια σεμιναρια κι εχω και διπλωμα (γουαου), ασχετα αν οδηγω μονο fwd και αυτα με το ζορι κανα 50αρι χλμ το μηνα :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#349270
Κίκιζας . έγραψε:Επι του θεματος, απ' οσο αντιλαμβανομαι την τοποθετηση προιοντος της LR , το Disco Sport, ειναι η πιο σπορτιφ προταση στα μεσαια SUV, σε σχεση με το επερχομενο Discovery "σκετο" το οποιο αν δεν κανω λαθος θα ειναι και λιγο μεγαλυτερο(?) σε διαστασεις.
Απο αυτα που βλεπω διαβαζω, το μονο θεμα με το Disco Sport, φαινεται να ειχει να κανει με το 9αρι κιβωτιο, για το οποιο λεγεται οτι ενιοτε "κανει τα δικα του" και γενικοτερα οτι δεν στεκεται στο υψος της κατασκευης.


Ναι το κιβώτιο αλλά και ο παλιός κινητήρας.

Κίκιζας . έγραψε:Αν ισχυει κατι τετοιο, μετα την ακριβη Macan και -λανθασμενα Imo- την απορριπτεα F-pace, λογω diesel,
η επικρατεστερη επιλογη στα 60κ φαινεται να ειναι η GLC με το οffroad pack...


Γιατί ?
Η Macan δεν είναι τόσο ακριβή, οριακά μπαίνει εντός του αυξημένου budget των 80Κ οπότε είναι ένα option.
Δεν ξέρω όμως τίποτα για την off-road απόδοσή της.

Κίκιζας . έγραψε:Σιγουρα παντως καλυτερη επιλογη απο το επερχομενο XC60...


Γιατί ? #2 :)
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#349334 Παντως επειδη μιλαμε για offroad δυνατοτητες και κραζουμε τις light κατασκευες, δειτε που παει, και τι οχηματα ακολουθει το δυσμοιρο το XC60...απλα προφανως, με καταληλα ελαστικα..



..ποσοι κανουν πιο extreme offroading?
Το μοντελο που αντικατεστησε το Disco Sport (freelander II) και το Evoque ειναι EUCD...οπως και το τωρινο XC60..Το πατωμα του Disco Sport ειναι redesign της EUCD..

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform


Τωρα σχολιο αρνητικο για το επερχομενο XC60 (Μαρτιο 2017) δεν μπορω να καταλαβω που βασιζεται...κρινοντας απο το XC90? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#349428
Billopoulos έγραψε:Γρηγορη, το Porsche Roadshow με το ονομα σου δεν λεει πολλα παντως... Θα σου πει δηλαδη ο Δημητρης οτι πριν 17 χρονια ειχες μια εμπειρια με Porsche, δεν εχεις επι 17 χρονια εμπειρια, και θα εχει και δικιο...

Με την ιδια λογικη, εγω ειμαι εμπειρος στο drift μιας και εχω παρακολουθησει πριν καποια χρονια σεμιναρια κι εχω και διπλωμα (γουαου), ασχετα αν οδηγω μονο fwd και αυτα με το ζορι κανα 50αρι χλμ το μηνα :lol:


Σου απαντησα με π.μ καθοτι ολα αυτα ειναι εκτος θεματος...

@nass

Γιατι:
1) Εφοσον ΔΕΝ θελεις να ξεφυγεις απο την εναλλακτικη του να παρεις και ενα σπορ διθεσιο, δηλαδη το Budget
για το premium suv, να μην ξεπερναει τα 60κ ευρω.
Υπο αυτη την εννοια, imo η GLC -μεχρι στιγμης που μιλαμε- θεωρω οτι ειναι η επικρατεστερη επιλογη, για τις αναγκες-θελω που εχεις θεσει.

2)Παραδοσιακα η Merc εχει πολυ καλες δυνατοτητες στις εκτος δρομου εκδοσεις της, ειτε προκειται για σκληροπυρηνικα μοντελα με υποπολλ/σιασμο σχεσεων, ειτε για premium suv.
Πλεον στα νεα μοντελα, λεγεται οτι τα παραπανω συνδυαζονται με εξαιρετικα χαρακτηριστικα και εντος...δρομου, σε οτι αφορα την οδηγικη αισθηση.
Απο την αλλη, η volvo συγκριτικα, απ' οσο γνωριζω τουλαχιστον δεν εχει τοσο μεγαλη εμπειρια στα εκτος, αλλα ουτε και την πλεον πιο οδηγοκεντρικη αισθηση -για την κατηγορια παντα- που αντιστοιχα φερεται να εχουν τα νεα Suv μοντελα της Merc.
Σιγουρα το μοντελο της Volvo, σε αυτη την κατηγορια, εχει προσεγμενη ποιοτητα κατασκευης, σιγουρα εχει ιδιαιτερο και μοναδικο design, σιγουρα το εσωτερικο αποπνεει μια αισθηση χαλαροτητας, χλιδης και ασφαλειας, σιγουρα τα επιπεδα ενεργητικης-παθητικης ασφαλειας, ειναι εξισου σε πολυ υψηλο βαθμο, ισως και κατα κατι ανωτερα απο την Merc (γνωστη η εμμονη της Volvo με την ασφαλεια αλλωστε), αλλα μεχρι εκει.
Αυτο τουλαχιστον πιστευω εγω και θεωρω οτι και τα επερχομενα συγριτικα θα το δειξουν...
Άβαταρ μέλους
By nass
#349439
Κίκιζας . έγραψε:1) Εφοσον ΔΕΝ θελεις να ξεφυγεις απο την εναλλακτικη του να παρεις και ενα σπορ διθεσιο, δηλαδη το Budget
για το premium suv, να μην ξεπερναει τα 60κ ευρω.


Διάβασε αν θέλεις την 1η δημοσίευση του θέματος :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#349454
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:1) Εφοσον ΔΕΝ θελεις να ξεφυγεις απο την εναλλακτικη του να παρεις και ενα σπορ διθεσιο, δηλαδη το Budget
για το premium suv, να μην ξεπερναει τα 60κ ευρω.


Διάβασε αν θέλεις την 1η δημοσίευση του θέματος :rtfm:


Την εχω διαβασει... :)

Oπερ και ειπα την προταση μου, συγκεκριμενα συμπληρωσα και την 2η εναλλακτικη δηλαδη:

1) Macan 2λιτρη και κρατας EVO, ή F-pace 3λιτρη V6 diesel ( 300ps, 700NM ροπη :twisted: ) στην θεση της Porsche εφοσον και ΜΟΝΟ, η Macan δεν σε καλυπτει χωροταξικα,

ή

2) GLC με οffroad pack και τα ρεστα μτχ Cayman με PDK

Εσυ τωρα θα με ρωταγες φανταζομαι, την κουρτινα 1 ή την 2? :lol:

Εγω θα ελεγα την 2 εφοσον τα οικονομικα σου στο επιτρεπουν ΑΝΕΤΑ να το κανεις, χωρις συμβιβασμους, περικοπες εξοδων, ή σοβαρη πιθανοτητα αδυναμιας εξυπηρετησης τυχον δανεισμου.
Κατι που εσυ θα ξερεις πολυ καλα και περισσοτερο απο ολους μας.
Αλλιως αν βλεπεις με τους υπολογισμους οτι ειναι οριακο το εγχειρημα/ανοιγμα, για οποιοδηποτε λογο, τοτε την κουρτινα 1...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#349464 Αναφέρθηκε ότι αν κρατηθεί το έβο μάλλον θα υποστεί αναβάθμιση. Σαν εναλλακτική ρωτάω, μπορεί το έβο να αποκτήσει σχετικά εύκολα εκτός δρόμου ικανότητες; Βέβαια premium δεν θα γίνει, ούτε SUV.... Και να προστεθεί το διθέσιο για σπορ βόλτες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#349481
sknipper έγραψε:Σαν εναλλακτική ρωτάω, μπορεί το έβο να αποκτήσει σχετικά εύκολα εκτός δρόμου ικανότητες;


:s_yes

Μπορεί...



:rtfm: :rtfm:

Evo X με σειριακό σασμάν έχεις κι εσύ nass είπαμε, έτσι;;; :innocent: :lol: :lol:


:innocent: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#349482
Κίκιζας . έγραψε:@dimviii


Συζητάμε για το εάν είναι πιο διασκεδαστικο ένα κεντρομηχανο σε συγκριση με το Χ.

[mod]OXI, συζητάμε για το τί αυτοκίνητο/α να πάρει ο nass. Αν ΕΣΕΙΣ συζητάτε για το πιο είναι πιο διασκεδαστικό να το κάνετε αλλού![mod]

Αμολας τις κοτσανες,και μετα μου βαζεις φωτο από πισωμηχανο σε πιστα για να μου δειξεις ότι τι? Ότι εισαι σχετικος και δεν αμολας αρλούμπες?
Ασε μας ρε Γρηγορη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#349486
sknipper έγραψε:Αναφέρθηκε ότι αν κρατηθεί το έβο μάλλον θα υποστεί αναβάθμιση. Σαν εναλλακτική ρωτάω, μπορεί το έβο να αποκτήσει σχετικά εύκολα εκτός δρόμου ικανότητες; Βέβαια premium δεν θα γίνει, ούτε SUV.... Και να προστεθεί το διθέσιο για σπορ βόλτες.


δεν εχεις αρθρωση/διαδρομή αναρτησης,ουτε ελαστικα για τετοια χρηση.Τζαμπα λεφτα,τιποτα αξιοσημειωτο δεν θα καταφερεις.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#349518
Κίκιζας . έγραψε:Επι του θεματος, απ' οσο αντιλαμβανομαι την τοποθετηση προιοντος της LR , το Disco Sport, ειναι η πιο σπορτιφ προταση στα μεσαια SUV, σε σχεση με το επερχομενο Discovery "σκετο" το οποιο αν δεν κανω λαθος θα ειναι και λιγο μεγαλυτερο(?) σε διαστασεις.


Τα μόνα κοινά είναι το όνομα Discovery, το ότι φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο και το ότι μοιάζουν σχεδιαστικά. Κατά τα άλλα δεν έχουν καμία σχέση. Το κανονικό Disco είναι μια κατηγορία πάνω σε μέγεθος και βάρος, με εντελώς διαφορετικό σασί, βαρβάτη τετρακίνηση με 3 διαφορικά, βοηθητικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού και ρυθμιζόμενες αεροαναρτήσεις. Είναι κανονικό 4χ4 παλαιάς σχολής, όχι SUV (έστω και πολύ χωμάτινο) σαν το Sport. Το Sport είναι η συνέχεια του Freelander όπως είπαμε και παραπάνω.