JasonLouk έγραψε:Τόσες σελίδες μετά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί ο nass για εκτός δρόμου χρήση. Ολα τα SUV που συζητάμε για ασφάλτινα τα κόβω.
Disco Sport όχι ασφάλτινο.
Ο nass, αν εννόησα ορθώς, μιλάει για πολύ άσχημο χωματόδρομο (= αγροτικό / αντιπυρική) ο οποίος είναι φτιαγμένος για καθαρόαιμα 4χ4 και Unimog. Οπότε μιλάμε για κροκάλες, νεροφαγώματα, λάσπη, κλίσεις 30 μοιρών κλπ. Δεν μιλάει για εντελώς απάτητο, αν και ένα Disco Sport πάει και σε τέτοιο.
Μιλάω για περάσματα εντός (αγροτικού) δρόμου που δεν μπορώ να κάνω σήμερα κυρίως άνοιξη-φθινόπωρο δηλ. με λάσπη / χιόνι : μεγάλα νεροφαγώματα, μεγάλες κλίσεις, μεγάλες γωνίες, μεγάλοι νερόλακκοι (όλα μεγάλα τέλος πάντων ).
Εχω αναφέρει μερικά παραδείγματα διαδρομών, άνοιξη-φθινόπωρο: πίσω πλευρά Πάρνηθας (ΟΚ απαγορεύεται πλέον), Ζαρούχλα-Φενεός, λίμνη Πλαστήρα-Καρπενήσι, τέτοια.
Αλλά να μη σιχτιρίσω μέχρι να φτάσω εκεί, να 'φχαριστηθώ το ταξίδι και το στριφτερό ασφαλτόδρομο, αλλιώς παίρνω και Niva / Jimny...
Οχι όμως και πίστα... για εκεί θα έχω το άλλο αργαλείο.
Κατάλαβα πάντως τους δρόμους που εννοείς και τότε όντως θέλεις κάτι καλύτερο εκτός από μια Χ3 ή κάτι αντίστοιχο.
Κίκιζας . έγραψε:dimviii έγραψε:εχει προχωρησει η τεχνολογια και στα κεντρομηχανα εκτος από τις 4κινηση,και είναι πιο ευκολα να παιξεις, σε συγκριση με μοτερ εμπρος και γύρω-γύρω κινηση ε?
εχω μεινει πισω ρε γμτ...
...εγω δεν αναφερομαι ΜΟΝΟ στο "παιχνιδι"... Αλλα και στο ΠΩΣ και στο ΤΙ νιωθεις, απο την πληροφορηση που λαμβανεις απο την συγκεκριμενη διαταξη (το ειπε ο Realzeus πριν) αλλα και τα χειριστηρια της. Οχι μονο στην διασκεδαση αλλα και στο επιπεδο-ποιοτητα της πληροφορησης.
Εκει, το κεντρομηχανο και ακομα καλυτερα αν ειναι Porsche (ή Lotus, ποσο μαλλον για Ferrari, Lambo κτλ)
βρισκεται σε πολυ υψηλοτερα επιπεδα, απο καθε ειδους wrc replica...
αρχισες παλι τις σαλτσες με τσιτατα τυπου '' επιπεδο-ποιοτητα πληροφορησης'' που διαβαζεις στους αχρηστους δημσιογραφους?
για να σου φυγει η απορια cayman και boxster s εχει ο ξάδελφος που κανουμε διακοπες κάθε χρονο μαζι,και παμε πολλες φορες και στριβουμε μαζι,ενιοτε και αλλαζωντας αυτοκίνητα.
και για να τελειωνουμε με τις σαχλαμάρες,οσο και φιλικη να εχει γινει μια καυμαν/μποξτερ για κεντρομηχανο,δεν είναι σε καμια περιπτωση φιλικη οσο ένα ΕΒΟ χ.
Το να είναι φιλικο δεν είναι αν θα κανεις κωλιες με 1η και 2η στο κιβωτιο,ειναι αν θα είναι φιλικο όταν θα ξεκολησει με 4 και 5η στο κιβωτιο,η όταν θα πιεζεις σε δυσκολο τερεν(βρεγμενο/γλυστερο) με σοβαρα χλμ και όχι αυτά που βλέπεις στα τεστ μεσα σε πιστες και σε φουρκέτες σε σαγρε οδοστρώματα με πλανα που εχουν γυριστει 10 φορες ώστε να είναι ωραια η κωλια που βλέπεις.
Με 1η και 2η και η Λαμπο των 700 ιππων φιλικη είναι.
REALZEUS έγραψε:Γιατί να πιέζεις σε βρεγμένο;
γιατι να μην πιεσεις?
REALZEUS έγραψε:Κατάλαβα πάντως τους δρόμους που εννοείς και τότε όντως θέλεις κάτι καλύτερο εκτός από μια Χ3 ή κάτι αντίστοιχο.
Α γειά σου
Πολλοί εδώ μέσα με "εκτός δρόμου" εννοούν απλά να περάσεις από ένα χωματόδρομο καλοκαίρι άρα (ίσως δικαιολογημένα) λένε "πάρε X3 με 15 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, Q5 με 10 εκατοστά διαδρομή ανάρτησης, Stelvio με 20άρες, F-Pace με 40άρι λάστιχο".
Ομως, έχοντας περάσει από τις μισές ειδικές του ράλι Ακρόπολις επί 25 χρόνια με "ΙΧ" (και το Evo), ξέρω ότι δεν χρειάζεσαι "SUV" για κάτι τέτοιο, όταν λέω "SUV" εννοώ κάτι που μπορεί να κάνει περισσότερα από τόσα.
Είδες πχ. στο άλλο θέμα τη διαδρομή στη Σιθωνία που έλεγε ο kyr80 ε με το Evo πέρασα από εκεί χωρίς πρόβλημα, χαλαρά. ΔΕΝ εννοώ κάτι τέτοιο Ή ίσως εννοώ κάτι τέτοιο τέτοια εποχή που πέρασε ο kyr80 με το Jeep.
REALZEUS έγραψε:Επειδή είναι βρεγμένο.
αφου είναι φιλικο.
Κατα τα αλλα σοβαρο αμαξι με αλματωδη προοδο σε σχεση με τα προηγουμενα μοντελα και σε νορμαλ τιμη για την κατηγορια.
<+
nass έγραψε:REALZEUS έγραψε:Κατάλαβα πάντως τους δρόμους που εννοείς και τότε όντως θέλεις κάτι καλύτερο εκτός από μια Χ3 ή κάτι αντίστοιχο.
Α γειά σου
Πολλοί εδώ μέσα με "εκτός δρόμου" εννοούν απλά να περάσεις από ένα χωματόδρομο καλοκαίρι άρα (ίσως δικαιολογημένα) λένε "πάρε X3 με 15 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, Q5 με 10 εκατοστά διαδρομή ανάρτησης, Stelvio με 20άρες, F-Pace με 40άρι λάστιχο".
Ομως, έχοντας περάσει από τις μισές ειδικές του ράλι Ακρόπολις επί 25 χρόνια με "ΙΧ" (και το Evo), ξέρω ότι δεν χρειάζεσαι "SUV" για κάτι τέτοιο, όταν λέω "SUV" εννοώ κάτι που μπορεί να κάνει περισσότερα από τόσα.
Είδες πχ. στο άλλο θέμα τη διαδρομή στη Σιθωνία που έλεγε ο kyr80 ε με το Evo πέρασα από εκεί χωρίς πρόβλημα, χαλαρά. ΔΕΝ εννοώ κάτι τέτοιο Ή ίσως εννοώ κάτι τέτοιο τέτοια εποχή που πέρασε ο kyr80 με το Jeep.
Τότε nass, μάλλον κοιτάς εντελώς λάθος. Ή μάλλον θέλεις να συνδυάσεις πολλά. Δεν μπορείς να θέλεις τέτοιου είδους off-roading, ΚΑΙ καλό στην άσφαλτο. Ακόμα και πάρεις ένα cayenne, θα χρειάζεται να αλλάζεις λάστιχα.
Βασικά νομίζω ότι εδώ και κάποιες σελίδες, περιγράφεις τις δυνατότητες του Cayenne. Και δεν κατάλαβα το λόγο που δεν αγοράζεις ένα, όταν σκέφτεσαι την αγορά μιας cayman. Εννοώ, σε σχέση με την κοινωνική πρόκληση που δεν θες να προκαλέσεις, για δικούς σου λόγους.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Η κοινωνική πρόκληση μιας Cayman είναι ΙΜΗΟ πολύ μικρότερη από μιας Cayenne. Η τελευταία, καλώς ή κακώς, συμβολίζει (πάντα ΙΜΗΟ) ένα κακό ελληνικό παρελθόν, συνδυασμός Cayenne + Μύκονος + Cohiba με το οποίο δεν είχα σχέση και δεν θέλω, εν έτει 2017, να με μπερδεύουν ότι είχα. Μαλακία-ξεμαλακία, πες ότι είναι βίτσιο... πως λένε "δεν ντρέπεσαι να ρίχνεις τα κλειδιά στο τραπέζι" ε από την ανάποδη
Πάντως επειδή τα cayenne έχουν ξεφτιλιστεί σαν τιμή(τα παλιά), δεν νομίζω ότι προκαλούν περισσότερο από ένα cayman. Προσωπικά θα γυρίσω να χαζέψω κανένα cayman, ποτέ ένα cayenne. Ίσως επειδή μου λείπει και το διθέσιό μου.
Σκέψου όμως λιγο. Δεν είναι κρίμα να μην αγοράζεις αυτό που θέλεις και μπορείς, για το τι θα πει ο περίγυρος;; Στο φινάλε, αν σκεφτεί αρνητικά, δεν αξίζει να είναι περίγυρος. Το 3λιτρο υβριδικό σπέρνει.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας