Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#366575
bihlas87 έγραψε:
nass έγραψε:Οταν φεύγει η ουρά πρώτα το αισθάνεσαι στον πισινό :rtfm:

Έχει σκληρύνει λίγο από τη μηχανή, πρέπει να βασίζομαι πρώτα στις άλλες αισθήσεις.
rx8_drifter έγραψε:Ρε μπίχλα, απ τον ηχο περιμένεις να καταλάβεις την υποστροφή? :dizzy: :inlove: :inlove:

Το να το σβήνεις γκαζωμένο νομίζω είναι βασικό στο ροχι, μάλιστα το προτείνουν γενικότερα για όλα τα αμάξια μιας και αποφεύγεις να περνάει άκαφτη στα λάδια (εχουμε καποια γνώμη επ αυτού αλήθεια?)

Είναι συνδιασμός όλων των παραγόντων, αν δεν το ξέρεις ειδικά δεν πρέπει να σου αποσπά τίποτα
την προσοχή, για 5 μοίρες διαφορά μπορεί να έκλαιγα προφυλακτήρα τώρα. Aν ποτέ χτύπα ξύλο τον
χτυπήσω, θα έβαζα άνετα έναν τέτοιο αντί για τον εργοστασιακό
Εικόνα
Aντίγραφο της Mazdaspeed έκδοσης, πολύ ωραίος και ελάχιστα καγκούρικος σε μαύρο.

Δεν θυμάμαι αν μου το είπε ο προηγούμενος ή αν το διάβασα εδώ ή αμ το είδα σε βίντεο,
το θυμήθηκα προχθές και πλέον δεν εκνευρίζομαι κάθε φορά άσε που δεν ταλαιπωρεί και
την μπαταρία. Πολύ σπάνια ανάβει και ένα λαμπάκι που σε εμένα έμοιαζε σαν κλουβί
Εικόνα
Ψυγείο υποτίθεται ότι είναι, θά πάρω ένα μπουκάλι παραφλου αύριο.
Είχες ποτέ RX8 ή είναι τυχαίο το username? Στην Ελλάδα ή την Ολλανδία?
mousatos έγραψε:τώρα για τη ζάντα , μια ζυγοστάθμιση δε θα ήταν άσχημη ιδέα.

Θα τσεκάρω πως πάει στην ευθεία, βλέποντας και κάνοντας.



Αυτή η φωτογραφία από το καντράν είναι του δικού σου?



< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366580
nass έγραψε:Οταν φεύγει η ουρά πρώτα το αισθάνεσαι στον πισινό :rtfm:


+1! Και γενικότερα από το κέντρο ισορροπίας του εγκεφάλου.

Ρε συ Μπίχλα, άλλο το να μην μπορέσεις να το ελέγξεις, αλλά και να μην καταλάβεις κα ότι γυρνάει; :vava:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#366583
dimviii έγραψε:Μπιχλας πρεπει να βρεις από που εχασε το παραφλου.Μην συμπληρώσεις απλα.Εαν δεν δεις καποιο δάκρυσμα από κολλαρα/ψυγεία,πηγαινε σε έναν ψυγεία,να σου πρεσαρει το κύκλωμα να βρειτε από που τα χανει.
Δευτερα μεσημερι θα σε ρωτησω από που εχανε (επειδή εισαι ξεχασιαρης :shifty: )

Δεν είναι μόνιμα αναμμένο, είχε ανάψει για λίγα δευτερόλεπτα εχθές στην Εγνατία και άλλες 2 φορές παλιότερα, τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν. Είναι λίγο δύσκολο να τσεκάρω όλο το σύστημα για διαρροές, έχει δύο ψυγεία δεξιά και αριστερά χαμηλά, πρέπει να βγει ο προφυλακτήρας, θα το σκαλίσω αλλά όχι πριν βρω οδηγίες για να μην σπάσω τίποτα.

Edit: άκυρο, τα ψυγεία λαδιού είναι στο πλάι, το άλλο είναι κανονικά στο κέντρο.

.
Τελευταία επεξεργασία από bihlas87 και 19 Φεβ 2017, 17:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#366585
Nikos! έγραψε:Αυτή η φωτογραφία από το καντράν είναι του δικού σου? < >


Από αυτόματο είναι αυτή και αγγλικό, από τα δεξιά του στροφομέτρου είναι στο δικό μου.

.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#366586
REALZEUS έγραψε:Ρε συ Μπίχλα, άλλο το να μην μπορέσεις να το ελέγξεις, αλλά και να μην καταλάβεις κα ότι γυρνάει; :vava:
Το κατάλαβα αλλά ελαφρώς καθυστερημένα, για δέκατα δευτερολέπτου θα το γλίτωνα.

Πολλαπλή παράθεση στο tapatalk μπορούμε να κάνουμε, ξέρει κανείς?



.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#366589
rx8_drifter έγραψε:Περιττό να σου πώ ότι οδηγάς ένα αυτοκινητιστικό μου απωθημενο :s_roses


Νομίζω πως αυτό το έχουν καταλάβει και οι πέτρες... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#366620 Αυτά να δεις απωθημένο που του έχουν αφήσει

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#366765 Ωχ, ωχ, ωχ, hayabusa_no_limiter_320km/h φάση?
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#366766
rx8_drifter έγραψε:Ρε μπίχλα, απ τον ηχο περιμένεις να καταλάβεις την υποστροφή? :dizzy: :inlove: :inlove:


Υπερστροφή ρε τσομπάνη!

Εικόνα
:rtfm:

Μπίχλα, +1 στον nass. Το αμάξι πρέπει να το οδηγείς flying by the seat of the pants που λένε. Και η εμπειρία με τη μηχανή απεναντίας, θα έπρεπε να σου εξασκήσει περισσότερο αυτό το αισθητήριο. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#366767
Zorz έγραψε:Μπίχλα, +1 στον nass. Το αμάξι πρέπει να το οδηγείς flying by the seat of the pants που λένε. Και η εμπειρία με τη μηχανή απεναντίας, θα έπρεπε να σου εξασκήσει περισσότερο αυτό το αισθητήριο. :iconcool:

Μα την μηχανή, ειδικά εντός πόλης, δεν την έχω ''κυνηγήσει'' ποτέ, σχεδόν 4 χρόνια πέρασαν από
τότε που είχα πάρει το SV και δεν έχω προσπαθήσει ποτέ (ηθελημένα) να παίξω με την ουρά, ούτε
καν έχω προσπαθήσει να κάνω σούζα, το Tuono σηκώνεται και με τρίτη αλλά αν δεν έκανες σούζα
ούτε με ποδήλατο στο δημοτικό που να τολμήσεις τώρα. Είμαι τόσο φλώρος που αν ήμουν σούπερ
ήρωας θα φορούσα την μπέρτα μέσα από το παντελόνι :lol: Σταματημένος είχα πέσει και έκανα να
περπατήσω 3.5 μήνες. Δεν είναι παιχνίδι η μηχανή που ζυγίζει γεμάτη 210 κιλά, το καλοκαίρι μου
πετάχτηκε αμάξι από στενό ενώ είχε stop, έιχε χώμα στην άσφαλτο, μπλόκαρε το μπροστινό με δύο
δάχτυλα στη μανέτα (in brembo we trust) και ξαπλώθηκε με εμένα να πετάγομαι απ τη σέλα, να
προσγειώνομαι όρθιος και να μοιράζω χριστοπαναγίες μια στον οδηγό και μια στη μηχανή που μου
βγήκε η μέση να την σηκώσω και πήρε μπρος μετά από 6 μιζιές από υπερχείληση.

Έτυχε και πήρα ένα αυτοκίνητο με τριπλάσια ιπποδύναμη από αυτό που οδηγούσα πριν από λίγο,
η ασφάλεια του ''κουτιού'' μου επιτρέπει να δοκιμάσω πράγματα που με την μηχανή δεν θα τολμούσα,
ειδικά χωρίς σοβαρό εξοπλισμό. Έτυχε στα 500-600 χιλιόμετρα που του έχω γράψει και μια στραβή
ευτυχώς αναίμακτη, μακάρι όλες να είναι τέτοιες και να δοκιμάζω τις χαρές της πίσω κίνησης με το
μυαλό στο τιμόνι και όχι στις ροκιές που παίζουν στη διαπασών, έχει και πολύ καλό ηχοσύστημα :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#366772 Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, δηλώνω κι εγώ μεγάλος χέστης με την μηχανή, αν και ευτυχώς δεν είχα καμία ατυχία με τη Multi.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#366793 bihla είναι λογικό. Και εγώ στην αρχή δεν καταλάβαινα 100% στην στιγμή που ξεκολλάει, έκανα αργές διορθώσεις και υπερδιορθώσεις. Με τον καιρό πάνε μόνα τους τα χέρια, χωρίς να το σκέφτεσαι. Απλά μην γίνει καμία μλκία μέχρι να φτάσεις εκεί. :)