bihlas87 έγραψε:nass έγραψε:Οταν φεύγει η ουρά πρώτα το αισθάνεσαι στον πισινό
Έχει σκληρύνει λίγο από τη μηχανή, πρέπει να βασίζομαι πρώτα στις άλλες αισθήσεις.rx8_drifter έγραψε:Ρε μπίχλα, απ τον ηχο περιμένεις να καταλάβεις την υποστροφή?
Το να το σβήνεις γκαζωμένο νομίζω είναι βασικό στο ροχι, μάλιστα το προτείνουν γενικότερα για όλα τα αμάξια μιας και αποφεύγεις να περνάει άκαφτη στα λάδια (εχουμε καποια γνώμη επ αυτού αλήθεια?)
Είναι συνδιασμός όλων των παραγόντων, αν δεν το ξέρεις ειδικά δεν πρέπει να σου αποσπά τίποτα
την προσοχή, για 5 μοίρες διαφορά μπορεί να έκλαιγα προφυλακτήρα τώρα. Aν ποτέ χτύπα ξύλο τον
χτυπήσω, θα έβαζα άνετα έναν τέτοιο αντί για τον εργοστασιακό
Aντίγραφο της Mazdaspeed έκδοσης, πολύ ωραίος και ελάχιστα καγκούρικος σε μαύρο.
Δεν θυμάμαι αν μου το είπε ο προηγούμενος ή αν το διάβασα εδώ ή αμ το είδα σε βίντεο,
το θυμήθηκα προχθές και πλέον δεν εκνευρίζομαι κάθε φορά άσε που δεν ταλαιπωρεί και
την μπαταρία. Πολύ σπάνια ανάβει και ένα λαμπάκι που σε εμένα έμοιαζε σαν κλουβί
Ψυγείο υποτίθεται ότι είναι, θά πάρω ένα μπουκάλι παραφλου αύριο.
Είχες ποτέ RX8 ή είναι τυχαίο το username? Στην Ελλάδα ή την Ολλανδία?mousatos έγραψε:τώρα για τη ζάντα , μια ζυγοστάθμιση δε θα ήταν άσχημη ιδέα.
Θα τσεκάρω πως πάει στην ευθεία, βλέποντας και κάνοντας.
Αυτή η φωτογραφία από το καντράν είναι του δικού σου?
< >