< Note >
Για να έχουμε καλό ερώτημα, αυτό το πράγμα είναι street legal; Πώς υποτίθεται ότι περνάει ΚΤΕΟ (πέρα από το προφανή τενεκέ λάδι);
Γιατι ειναι ενα αμαξι με αριστη οδηγικη συμπερηφορα με εναν κινητηρα αρκετα ευαίσθητο , οποτε παιρνεις το μειονέκτημα το βαζεις στην ακρη και βαζεις εναν αλλον κινητηρα. Το εχω δει και με κινητηρες nissan ...
Προσωπικά δεν θα το εκανα το κοστος ειναι μεγαλο , και το αποτελεσμα αμφιβολο...
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
Dimsabas έγραψε:Τι αμφίβολο; Το έχει κάνει ο προηγούμενος κι εύκολα ελέγχεις αν δουλεύει σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι αναβάθμιση, αφού το μοτέρ του Σ2000 είναι όνειρο. Αξιόπιστο κι οικονομικό, προσφέρει δηλαδή αυτά που λείπουν από το 8. Οδηγικά ίσως έχει χάσει μισό κλικ, λόγω βάρους μπροστά.
ημιμετρα....4g63 πρωτο σταδιο.Ειναι ωραιο να αρχιζει το παντηλικι με 3κ στροφες.
Εστω κομπρεσορα στο σ2κ μοτερ.
Αμα την κανεις την καγκουρια,καντην σωστα.
τα αποτελέσματα του R&D πάνω στο θέμα του Wankel για να φτιάξει ένα 4θυρο sport coupe ,
με 50/50 ζύγισμα, χαμηλό κέντρο βάρους και προοδευτική συμπεριφορά για να έρθει ο τάδε μηχανικός και να
πει
" ο Wankel έχει αδυναμίες άρα ένα αμάξι που χτίστηκε γύρω απο αυτόν , τον πετάμε και βάζουμε ένα συμβατικό
με ψηλότερο κέντρο βάρους, πιο μεγάλο σε διαστάσεις, πιθανόν πιο βαρύ και με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά
απόδοσης γιατι είναι καλύτερο"
Χάνω κάτι ?
Πρέπει να το μάθεις. Και να μάθεις να οδηγάς πισωκίνητο και να μάθεις να πετάς κώλο. Μετά θα πηγαίνεις με το πλάι όποτε θέλεις (ποια γραμμή και πως θα στρίψεις το τιμόνι, ποιά σχέση, πως θα πατήσεις το γκάζι κλπ).
Τη διασταύρωση του κοσμόπολη τη θυμάμαι, της έχω αφήσει λίγο λαστιχάκι...
Κάντου ένα καλό ψάξιμο/συντήρηση, υγρά φρένων-βαλβολίνες, λάδια, φρένα κλπ να ξέρεις ότι είσαι ασφαλής προτού το ζορίσεις (ζέσταμα πρώτα). Τσέκαρε και τα αμορτισέρ να ξέρεις τι να περιμένεις...
Καλή διασκέδαση, θα περάσεις πολύ ωραία, απλά χρήζει σεβασμού.
Φυσικά κι εγώ σε ζηλεύω, ήταν ένα αυτοκίνητο που τσέκαρε σχεδόν όλα τα κουτάκια μου όταν βγήκε.
georgetz έγραψε:Αν καταλαβαίνω καλά απο τη συζήτηση , η Mazda έριξε άπειρο χρήμα εδώ και δεκαετίες, αξιοποιησε
τα αποτελέσματα του R&D πάνω στο θέμα του Wankel για να φτιάξει ένα 4θυρο sport coupe ,
με 50/50 ζύγισμα, χαμηλό κέντρο βάρους και προοδευτική συμπεριφορά για να έρθει ο τάδε μηχανικός και να
πει
" ο Wankel έχει αδυναμίες άρα ένα αμάξι που χτίστηκε γύρω απο αυτόν , τον πετάμε και βάζουμε ένα συμβατικό
με ψηλότερο κέντρο βάρους, πιο μεγάλο σε διαστάσεις, πιθανόν πιο βαρύ και με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά
απόδοσης γιατι είναι καλύτερο"
Χάνω κάτι ?
καλα δεν ειπαμε ότι θα το καναμε και εμεις εάν το αγοράζαμε.
Βασικα εάν κανεις κατι τετοιο με swap,το κοστος ξεφευγει,οποτε μπαινουν στο παιχνιδι και άλλες επιλογες οπου δεν θα μπεις σε τετοια μονοπατια,που για πολλους είναι δύσβατα.
sknipper έγραψε:Προσοχή με το μπλοκέ, μπορεί να αργήσει να ξεκολλήσει αλλά θα ξεκολλήσει απότομα. Μην τρομάξεις, με το μπλοκέ θα έχεις καλό έλεγχο αλλά όπως είπαν μην αφήνεις απότομα το γκάζι.
Πρέπει να το μάθεις. Και να μάθεις να οδηγάς πισωκίνητο και να μάθεις να πετάς κώλο. Μετά θα πηγαίνεις με το πλάι όποτε θέλεις (ποια γραμμή και πως θα στρίψεις το τιμόνι, ποιά σχέση, πως θα πατήσεις το γκάζι κλπ).
.
δισκατο ή τορσεν εχει το ρχ8?
Dimsabas έγραψε:Τι αμφίβολο; Το έχει κάνει ο προηγούμενος κι εύκολα ελέγχεις αν δουλεύει σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι αναβάθμιση, αφού το μοτέρ του Σ2000 είναι όνειρο. Αξιόπιστο κι οικονομικό, προσφέρει δηλαδή αυτά που λείπουν από το 8. Οδηγικά ίσως έχει χάσει μισό κλικ, λόγω βάρους μπροστά.
Οπως το πες , και το -οτι δεν εχει πλεον a/c
και λειπει και το kit με το kompressor...
Zorz έγραψε:
Για να έχουμε καλό ερώτημα, αυτό το πράγμα είναι street legal; Πώς υποτίθεται ότι περνάει ΚΤΕΟ (πέρα από το προφανή τενεκέ λάδι);
Νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να γίνει νόμιμα, με μελέτη μηχ μηχ αλλά δεν ξέρω αν το έχει καταφέρει κανείς με το ελ δημόσιο.
georgetz έγραψε:Αν καταλαβαίνω καλά απο τη συζήτηση , η Mazda έριξε άπειρο χρήμα εδώ και δεκαετίες, αξιοποιησε
τα αποτελέσματα του R&D πάνω στο θέμα του Wankel για να φτιάξει ένα 4θυρο sport coupe ,
με 50/50 ζύγισμα, χαμηλό κέντρο βάρους και προοδευτική συμπεριφορά για να έρθει ο τάδε μηχανικός και να
πει
" ο Wankel έχει αδυναμίες άρα ένα αμάξι που χτίστηκε γύρω απο αυτόν , τον πετάμε και βάζουμε ένα συμβατικό
με ψηλότερο κέντρο βάρους, πιο μεγάλο σε διαστάσεις, πιθανόν πιο βαρύ και με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά
απόδοσης γιατι είναι καλύτερο"
Χάνω κάτι ?
Διαβάζεται κι αλλιώς: η Mazda είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που επέμεινε στον Wankel και τελικά τον απέρριψε κι αυτός. Γιατί να τον φορτωθώ εγώ;