Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#357834 Εικόνα

Για να έχουμε καλό ερώτημα, αυτό το πράγμα είναι street legal; Πώς υποτίθεται ότι περνάει ΚΤΕΟ (πέρα από το προφανή τενεκέ λάδι); :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#357843 Δεν περναει κανονικα ουτε απ εξω.
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#357913 ενοειτε κτεο μονο με λαδι , τωρα το γιατι ?
Γιατι ειναι ενα αμαξι με αριστη οδηγικη συμπερηφορα με εναν κινητηρα αρκετα ευαίσθητο , οποτε παιρνεις το μειονέκτημα το βαζεις στην ακρη και βαζεις εναν αλλον κινητηρα. Το εχω δει και με κινητηρες nissan ...
Προσωπικά δεν θα το εκανα το κοστος ειναι μεγαλο , και το αποτελεσμα αμφιβολο...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#357925 Τι αμφίβολο; Το έχει κάνει ο προηγούμενος κι εύκολα ελέγχεις αν δουλεύει σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι αναβάθμιση, αφού το μοτέρ του Σ2000 είναι όνειρο. Αξιόπιστο κι οικονομικό, προσφέρει δηλαδή αυτά που λείπουν από το 8. Οδηγικά ίσως έχει χάσει μισό κλικ, λόγω βάρους μπροστά.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#357932 Τα 8 χιλιάρικα που ζητάει δεν θα τα σχολιάσει κανένας?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#357964
Dimsabas έγραψε:Τι αμφίβολο; Το έχει κάνει ο προηγούμενος κι εύκολα ελέγχεις αν δουλεύει σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι αναβάθμιση, αφού το μοτέρ του Σ2000 είναι όνειρο. Αξιόπιστο κι οικονομικό, προσφέρει δηλαδή αυτά που λείπουν από το 8. Οδηγικά ίσως έχει χάσει μισό κλικ, λόγω βάρους μπροστά.


ημιμετρα....4g63 πρωτο σταδιο.Ειναι ωραιο να αρχιζει το παντηλικι με 3κ στροφες.
Εστω κομπρεσορα στο σ2κ μοτερ.
Αμα την κανεις την καγκουρια,καντην σωστα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#357972 Αν καταλαβαίνω καλά απο τη συζήτηση , η Mazda έριξε άπειρο χρήμα εδώ και δεκαετίες, αξιοποιησε
τα αποτελέσματα του R&D πάνω στο θέμα του Wankel για να φτιάξει ένα 4θυρο sport coupe ,
με 50/50 ζύγισμα, χαμηλό κέντρο βάρους και προοδευτική συμπεριφορά για να έρθει ο τάδε μηχανικός και να
πει

" ο Wankel έχει αδυναμίες άρα ένα αμάξι που χτίστηκε γύρω απο αυτόν , τον πετάμε και βάζουμε ένα συμβατικό
με ψηλότερο κέντρο βάρους, πιο μεγάλο σε διαστάσεις, πιθανόν πιο βαρύ και με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά
απόδοσης γιατι είναι καλύτερο"

Χάνω κάτι ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#357996 Προσοχή με το μπλοκέ, μπορεί να αργήσει να ξεκολλήσει αλλά θα ξεκολλήσει απότομα. Μην τρομάξεις, με το μπλοκέ θα έχεις καλό έλεγχο αλλά όπως είπαν μην αφήνεις απότομα το γκάζι.
Πρέπει να το μάθεις. Και να μάθεις να οδηγάς πισωκίνητο και να μάθεις να πετάς κώλο. Μετά θα πηγαίνεις με το πλάι όποτε θέλεις (ποια γραμμή και πως θα στρίψεις το τιμόνι, ποιά σχέση, πως θα πατήσεις το γκάζι κλπ).
Τη διασταύρωση του κοσμόπολη τη θυμάμαι, της έχω αφήσει λίγο λαστιχάκι...
Κάντου ένα καλό ψάξιμο/συντήρηση, υγρά φρένων-βαλβολίνες, λάδια, φρένα κλπ να ξέρεις ότι είσαι ασφαλής προτού το ζορίσεις (ζέσταμα πρώτα). Τσέκαρε και τα αμορτισέρ να ξέρεις τι να περιμένεις...
Καλή διασκέδαση, θα περάσεις πολύ ωραία, απλά χρήζει σεβασμού.
Φυσικά κι εγώ σε ζηλεύω, ήταν ένα αυτοκίνητο που τσέκαρε σχεδόν όλα τα κουτάκια μου όταν βγήκε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#358000
georgetz έγραψε:Αν καταλαβαίνω καλά απο τη συζήτηση , η Mazda έριξε άπειρο χρήμα εδώ και δεκαετίες, αξιοποιησε
τα αποτελέσματα του R&D πάνω στο θέμα του Wankel για να φτιάξει ένα 4θυρο sport coupe ,
με 50/50 ζύγισμα, χαμηλό κέντρο βάρους και προοδευτική συμπεριφορά για να έρθει ο τάδε μηχανικός και να
πει

" ο Wankel έχει αδυναμίες άρα ένα αμάξι που χτίστηκε γύρω απο αυτόν , τον πετάμε και βάζουμε ένα συμβατικό
με ψηλότερο κέντρο βάρους, πιο μεγάλο σε διαστάσεις, πιθανόν πιο βαρύ και με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά
απόδοσης γιατι είναι καλύτερο"

Χάνω κάτι ? :hmmm:


καλα δεν ειπαμε ότι θα το καναμε και εμεις εάν το αγοράζαμε.
Βασικα εάν κανεις κατι τετοιο με swap,το κοστος ξεφευγει,οποτε μπαινουν στο παιχνιδι και άλλες επιλογες οπου δεν θα μπεις σε τετοια μονοπατια,που για πολλους είναι δύσβατα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#358001
sknipper έγραψε:Προσοχή με το μπλοκέ, μπορεί να αργήσει να ξεκολλήσει αλλά θα ξεκολλήσει απότομα. Μην τρομάξεις, με το μπλοκέ θα έχεις καλό έλεγχο αλλά όπως είπαν μην αφήνεις απότομα το γκάζι.
Πρέπει να το μάθεις. Και να μάθεις να οδηγάς πισωκίνητο και να μάθεις να πετάς κώλο. Μετά θα πηγαίνεις με το πλάι όποτε θέλεις (ποια γραμμή και πως θα στρίψεις το τιμόνι, ποιά σχέση, πως θα πατήσεις το γκάζι κλπ).
.


δισκατο ή τορσεν εχει το ρχ8?
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#358020
Dimsabas έγραψε:Τι αμφίβολο; Το έχει κάνει ο προηγούμενος κι εύκολα ελέγχεις αν δουλεύει σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι αναβάθμιση, αφού το μοτέρ του Σ2000 είναι όνειρο. Αξιόπιστο κι οικονομικό, προσφέρει δηλαδή αυτά που λείπουν από το 8. Οδηγικά ίσως έχει χάσει μισό κλικ, λόγω βάρους μπροστά.


Οπως το πες , και το -οτι δεν εχει πλεον a/c
και λειπει και το kit με το kompressor... :metalo:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#358045
Zorz έγραψε:
Για να έχουμε καλό ερώτημα, αυτό το πράγμα είναι street legal; Πώς υποτίθεται ότι περνάει ΚΤΕΟ (πέρα από το προφανή τενεκέ λάδι); :hmmm:


Νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να γίνει νόμιμα, με μελέτη μηχ μηχ αλλά δεν ξέρω αν το έχει καταφέρει κανείς με το ελ δημόσιο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#358052
georgetz έγραψε:Αν καταλαβαίνω καλά απο τη συζήτηση , η Mazda έριξε άπειρο χρήμα εδώ και δεκαετίες, αξιοποιησε
τα αποτελέσματα του R&D πάνω στο θέμα του Wankel για να φτιάξει ένα 4θυρο sport coupe ,
με 50/50 ζύγισμα, χαμηλό κέντρο βάρους και προοδευτική συμπεριφορά για να έρθει ο τάδε μηχανικός και να
πει

" ο Wankel έχει αδυναμίες άρα ένα αμάξι που χτίστηκε γύρω απο αυτόν , τον πετάμε και βάζουμε ένα συμβατικό
με ψηλότερο κέντρο βάρους, πιο μεγάλο σε διαστάσεις, πιθανόν πιο βαρύ και με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά
απόδοσης γιατι είναι καλύτερο"

Χάνω κάτι ? :hmmm:

Διαβάζεται κι αλλιώς: η Mazda είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που επέμεινε στον Wankel και τελικά τον απέρριψε κι αυτός. Γιατί να τον φορτωθώ εγώ;