blinkys έγραψε:Με μια γρήγορη ματια στο καρ, ότι ειναι fun to drive σε αυτα τα λεφτά ή έχει τα ίδια χιλιόμετρα με ταξί ή είναι σε άθλια κατάσταση. Προσωπικά δε θα διάλεγα κανενα γαλλικό 15 + χρονών για κάθε μέρα εκτός και αν εχεις όρεξη και χρήμα . Να το δεις λίγο δηλαδή και σαν project όπως είπε καποιος. Εγώ βέβαια αντί για 106 θα πρότεινα 206 . Καλή επιλογή θεωρώ και τα διάφορα Ibiza ή polo. Επίσης αν δεν εχεις θεμα με κυβικά νομίζω ότι βρίσκεις και focus 1.8 που δε σέρνεται σε αυτα τα λεφτά.
συμφωνω εκτος από πολο και ιμπιθα.
EDDIE_147 έγραψε:Αν δηλώνεις ήδη οικονομικό στρίμωγμα άσε στην άκρη το θέμα Alfa Romeo.
Μπορείς να βρεις μια χαρά αμάξι στα λεφτά που λες απλά πρέπει να υπολογίσεις ένα 600άρι minimum για ιμάντες-ψαλίδια (που 99% ο προηγούμενος θα έχει καιρό να αλλάξει).
Θα διαφωνήσω γιατί πλέον δεν έχουμε 2005 όπως όταν τις πήραμε εμείς τις Αλφίτσες. Η συντήρησή της είναι απλούστατη, σηκώνει πολύ DIY και βρίσκεις ανταλλακτικά νέα και μεταχειρισμένα σε αφθονία και σε πολύ καλές τιμές.
Εκείνος ο έρμος που πήρε την 147 του κουμπάρου μου (κοτέτσι χιλιοτρακαρισμένη αλλά με δέρματα, χειριστήρια, ηλιοροφές, 17αρες κτλ) ακόμα τον παίρνει τηλ και τον ευγνωμονεί. Θα ακουστεί γραφικό αλλά πραγματικά το αμάξι είναι σπάνια περίπτωση και το καταλαβαίνεις μόνο όταν το αποχωριστείς ή μέχρι να το αποκτήσεις.
dimik έγραψε:Τίποτα από όλα αυτά... πάρε κι εσύ ένα monster να το ευχαριστηθεις
< >
bitch please.
Καλώς ή κακώς 147=ιμάντες κάθε 3 χρόνια (300 γιούρια μίνιμουμ) και ψαλίδια στα 50-60.000χλμ (300 γιούρια και λίγα λέω).
Αυτά τα κόστη δεν τα έχει ένα ΜΧ.
Για σένα μπορεί να είναι peanuts, για τον άλλο που μετράει το 100άρικο ίσως να μην είναι.
Γι αυτό του είπα αν μπορεί να σηκώσει αυτά τα κόστη --> βουρ.
DIY αλλαγή ιμάντες ας πούμε;
Εγώ σου λέω ότι με 2 κατοσταρικάκια έχεις ΟΕΜ εγκατεστημένους ιμάντες κτλ ΜΕ αντλία νερού. Βρισκεις και φθηνότερα αν ψάξεις. Ομοίως και τα ψαλίδια. Με 3 κατοσταρικάκια έχεις ολοκαίνουριο μπροστινό.
Και βέβαια δεν τα κάνεις όλα μαζί. Αγάλι αγάλι. Να χει κάνει τίποτα κι ο προηγούμενος.
Το ΜΧ γιατί δεν έχει αντίστοιχα κόστη? Ιμάντες δεν έχει? Λαστιχάκια πίσω δε θα χρειάζεται? Η κουκούλα καμιά επισκευή? Συν το μεγάλο πρόβλημα με τους χώρους που ειπώθηκε. Εγώ χωρίς να είμαι πρώτο μπόι, ΔΕΝ χωράω σε ΝΒ. Το τιμόνι βρίσκει σχεδόν στα ποδάρια. Είχαμε πάει προ αμνημονεύτων με το γέρο μου για ένα ελαφρώς μεταχείρο Twins αλλά φύγαμε χωρίς πολλά πολλά.
Εργατικά: 100
Για ψαλίδια-ζαμφορ μάλλον λίγα έβαλα.
Αν το 300 το κάνεις 250 δεν τρέχει και κάτι στα γύφτικα.
Το ΜΧ-5 δεν έχει τέτοια σταθερά κόστη (γνωρίζω από mk1 αλλά δεν νομίζω ότι το 2 θα έχει κάποια πιο κοστοβόρα κατασκευή).
Μεταξύ των 2 η 147 είναι απείρως καλύτερη επιλογή γιατί είναι πολύ πιο πρακτικό σαν όχημα (βάζεις και 2 άτομα μέσα).
Απλά ως πρώην κάτοχος οφείλω να μιλήσω για τα σταθερά κόστη.
Στην τελική να πάρει κάποιος τσίμα τσίμα μια 147 και σε 2 χρόνια να του γίνει κουδούνι επειδή δεν θα έχει να πληρώσει τα κερατιάτικα δεν λέει...
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9078755/
< >
Αυτές οι Alfa Romeo είναι Maserati στη συντήρηση. Αν και εφόσον θέλει κάποιος να την έχει σαν τη δική μου.
ντισκας
EDDIE_147 έγραψε:https://www.car.gr/9018532-mg-mgf-vvc-mk2
ντισκας
Νο fucking way