θα ήταν ακόμα πιο όμορφη. Μακάρι να είναι καθαρό το αυτοκίνητο και να το χαρείς
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
bihlas87 έγραψε:Kούκλα η GTV, αν μπορούσες να βρεις και τον προφυλακτήρα της facelift με την μεγάλη μάσκα
θα ήταν ακόμα πιο όμορφη. Μακάρι να είναι καθαρό το αυτοκίνητο και να το χαρείς
ευχαριστω!!! για τις ευχες αλλα πρεπει να πεισω και τον αρχηγο στην οικογενεια, που λογικα λεει, εχεις ηδη Ιταλικο, με πολλα αλογα κ.λ.π. τι το θες το δευτερο.....!!!??? ομως υπαρχουν ακομα επιχειρηματα....
Με τις ευχές μου!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Το αμαξι ειναι καθαρο, αλλα εμενα δεν μου αφησε την γευση του να θελω να το ξαναοδηγησω. Ισως φταιει η κατοχη και χρηση του Μαζερατι, και οι ανωτερες επιδοσεις του. Θεση οδηγησης και μοτερ μια χαρα, ομως το κιβωτιο εχει ενα θεμα με ολες σχεδον τις ταχυτητες.
Διαβασα και το τεστ των 4Τ του 96 οταν ειχε πρωτοερθει εδω και ελεγε ο ΣΧ το ιδιο ακριβως οτι το ΤΒ δεν κουμπωνει τις ταχυτητες οπως θα επρεπε. Δεν θελω να ειμαι αδικος για το συγκεκριμενο μιας και το παιδι ειπε οτι ο ιδιος δεν το αντιμετωπιζει το προβλημα. Μαλλον εχει συνηθισει να τις αλλαζει με καποιο τρυκ που απλα πρεπει καποιος να μαθει σε συνδιασμο με τον συμπλεκτη, ο οποιος δεν μου φανηκε βαρυς οπως μου ειπε, αλλα εμπλεκει πολυ κοντα στο τερμα της διαδρομης του. Γενικα ειναι διαφορετικος απο του δικου μου. Αυτο συν οτι εχει κανονικα τις ταχυτητες και οχι dogleg, σε διασταυρωσεις σε στενα ξεκινουσα βαζοντας 2α, ενω νομιζα οτι εβαζα πρωτη!!!. Στην πολη μεσα ειναι κουραστικο, περισσοτερο απο το Μαζερατι παντως.
Ενω καθεσαι σωστα και ολα ειναι σε αποσταση σωστη, νοιωθεις κλειστοφοβικα, ειδικα πισω... δεν βλεπεις καλα, αλλα ειδικα και απο τους καθρεπετες. Τα φρενα δεν προλαβαν να ζεσταθουν λογω διαδρομης και ετσι δεν ειδα κατι το ξεχωριστο αλλα επειδη εχει Galfer μια χαρα θα ειναι... Ισως να το ξαναδω μεχρι την Κυριακη, σε φωτεινο περιβαλλον και πιο αδειο δρομο.... σε αναμονη λοιπον...
Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση πάντως θα πούλαγα το 2.24 και θα έβαζα σα διαφορά το κόστος της GTV και θα προσπαθούσα να βρω μία Ghibli που είναι σε άλλη κλάση και από τα δύο.
rocsta έγραψε:Eίναι "δεινοσαυρίσια" η απόκριση του κινητήρα του 2.0TB. Πατάς, πατάς και δεν σου φαίνονται τα 200 άλογα, παρά μόνο στην κατανάλωση. Είναι και πολύ βαρύ το αμάξι.
Τωρα που το λες πρεπει να ειναι αυτο, δεν ειχα οδηγησει αλλο παρομοιο για να συγκρινω, ομως ρε γμτ ανεβαινα την ευθεια πριν το Ζηρεινιο στην Κηφισιας και δεν με κολλησε στο καθισμα ουτε και με την τριτη μεσα.. Το παιδι ειπε οτι εχει προγραμμα και βγαζει 220 απο τα 200, ομως ισως και μουφα η ιστορια (ολλανδικο προγραμμα λεει)????. Το βαρος ειναι 1450 κιλα και η μαζερατι 1350 μαμα, με περισσοτερα αλογα και ροπη, ομως η αισθηση πολυ διαφορετικη σε μενα τουλαχιστον.. και ας εχει 135000χλμ και 5 χρονια παλαιοτερη.... του 90
@ Stefan 147, ναι εχεις δικιο, αλλα συναισθηματικα 17 χρονια τωρα με αυτο που εχω και που ξερω την ιστορια του δυσκολα να το αποχωριστω... Ισως με ενα μικρο Joker !!!! το Ghibli να ειναι μονοδρομος.... βρηκα ενα με 17000, αλλα δεν τολμησα, το πηρε ενας μαντρας!!!
Έχω οδηγήσει μία τέτοια και είναι φοβερή και τρομερή! Μιλάμε για σοβαρή δύναμη.
224v έγραψε:Το παιδι ειπε οτι εχει προγραμμα και βγαζει 220 απο τα 200, ομως ισως και μουφα η ιστορια (ολλανδικο προγραμμα λεει)????
Mπα, δεν είναι παπατζής ο Μιχάλης που το έχει. Έκανε πολλές μετρήσεις και πολλές συγκρίσεις με μαμά TB για να βγάλει άκρη.
Deleted User 1 έγραψε:https://www.car.gr/420190-maserati-ghibli-bi-turbo
Έχω οδηγήσει μία τέτοια και είναι φοβερή και τρομερή! Μιλάμε για σοβαρή δύναμη.
Χωρις ηλεκτρονικα να σε μαζεψουν πιθανον να ειναι λιγο επικινδυνο.
Deleted User 1 έγραψε:Μιλάμε για Sunday car. Εντελώς αδιάφορα όλα αυτά.
Υπαρχουν πια πολυ καλυτερα Sunday cars με καλυτερα ηλεκτρολογικα και με ηλεκτρονικα σε παρομοιες τιμες. Το βασικο που κοιτας εκτος απο την αποδοση του κινητηρα ειναι το βαρος.