Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By xenos
#359480 224v και bihlas κρατάνε όλο το μαγαζί! :thumbsup: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#359509 Kούκλα η GTV, αν μπορούσες να βρεις και τον προφυλακτήρα της facelift με την μεγάλη μάσκα
θα ήταν ακόμα πιο όμορφη. Μακάρι να είναι καθαρό το αυτοκίνητο και να το χαρείς :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#359579
bihlas87 έγραψε:Kούκλα η GTV, αν μπορούσες να βρεις και τον προφυλακτήρα της facelift με την μεγάλη μάσκα
θα ήταν ακόμα πιο όμορφη. Μακάρι να είναι καθαρό το αυτοκίνητο και να το χαρείς :yahoo:


ευχαριστω!!! για τις ευχες αλλα πρεπει να πεισω και τον αρχηγο στην οικογενεια, που λογικα λεει, εχεις ηδη Ιταλικο, με πολλα αλογα κ.λ.π. τι το θες το δευτερο.....!!!??? ομως υπαρχουν ακομα επιχειρηματα.... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#359607 Έχεις ήδη ιταλικό, πιο πολυτελές, πιο δυνατό και πισωκίνητο. Όντως, τι το θες το άλλο; Να ήταν τουλάχιστον ανοιχτό...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#359632 Bαδίζει με πρόγραμμα, μετά την 2.24 τώρα το μπροστοκίνητο και θα ακολουθήσει αυθεντική ιταλική τετρακούνα ονόματα μη λέμε, για να κλείσει με όλα τα είδη της μετάδοσης χωρίς να υπάρχουν ψευροδιλήματα του στύλ Haldex και ναι με αλλά...κλπ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#359675 :yahoo:

Με τις ευχές μου! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#359884 Καλημερα, το οδηγησα εχθες το βραδυ για κανενα μισαωρο στο Μαρουσι, Κεφαλαρι, Μελλισια και επιστροφη στο Alfisti Club, για οσους ξερουν εκει το μερος. οι συνθηκες δεν ηταν ιδανικες (σκοταδι υγρασια).
Το αμαξι ειναι καθαρο, αλλα εμενα δεν μου αφησε την γευση του να θελω να το ξαναοδηγησω. Ισως φταιει η κατοχη και χρηση του Μαζερατι, και οι ανωτερες επιδοσεις του. Θεση οδηγησης και μοτερ μια χαρα, ομως το κιβωτιο εχει ενα θεμα με ολες σχεδον τις ταχυτητες.
Διαβασα και το τεστ των 4Τ του 96 οταν ειχε πρωτοερθει εδω και ελεγε ο ΣΧ το ιδιο ακριβως οτι το ΤΒ δεν κουμπωνει τις ταχυτητες οπως θα επρεπε. Δεν θελω να ειμαι αδικος για το συγκεκριμενο μιας και το παιδι ειπε οτι ο ιδιος δεν το αντιμετωπιζει το προβλημα. Μαλλον εχει συνηθισει να τις αλλαζει με καποιο τρυκ που απλα πρεπει καποιος να μαθει σε συνδιασμο με τον συμπλεκτη, ο οποιος δεν μου φανηκε βαρυς οπως μου ειπε, αλλα εμπλεκει πολυ κοντα στο τερμα της διαδρομης του. Γενικα ειναι διαφορετικος απο του δικου μου. Αυτο συν οτι εχει κανονικα τις ταχυτητες και οχι dogleg, σε διασταυρωσεις σε στενα ξεκινουσα βαζοντας 2α, ενω νομιζα οτι εβαζα πρωτη!!!. Στην πολη μεσα ειναι κουραστικο, περισσοτερο απο το Μαζερατι παντως.
Ενω καθεσαι σωστα και ολα ειναι σε αποσταση σωστη, νοιωθεις κλειστοφοβικα, ειδικα πισω... δεν βλεπεις καλα, αλλα ειδικα και απο τους καθρεπετες. Τα φρενα δεν προλαβαν να ζεσταθουν λογω διαδρομης και ετσι δεν ειδα κατι το ξεχωριστο αλλα επειδη εχει Galfer μια χαρα θα ειναι... Ισως να το ξαναδω μεχρι την Κυριακη, σε φωτεινο περιβαλλον και πιο αδειο δρομο.... σε αναμονη λοιπον...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#359895 Eίναι "δεινοσαυρίσια" η απόκριση του κινητήρα του 2.0TB. Πατάς, πατάς και δεν σου φαίνονται τα 200 άλογα, παρά μόνο στην κατανάλωση. Είναι και πολύ βαρύ το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#359907 Το συγκεκριμένο σασί πάντως φημίζεται για την ρυθμισημότητά του και την τάση να υπερστρέφει ενώ δεν υστερεί και στον ανοιχτό δρόμο. Νεύρο ιδιαίτερο δεν έχει αλλά απλώνει ωραία. Η αλήθεια είναι ότι Maserati παρόντος δυσκολεύει το έργο της Alfa.

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση πάντως θα πούλαγα το 2.24 και θα έβαζα σα διαφορά το κόστος της GTV και θα προσπαθούσα να βρω μία Ghibli που είναι σε άλλη κλάση και από τα δύο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#359911
rocsta έγραψε:Eίναι "δεινοσαυρίσια" η απόκριση του κινητήρα του 2.0TB. Πατάς, πατάς και δεν σου φαίνονται τα 200 άλογα, παρά μόνο στην κατανάλωση. Είναι και πολύ βαρύ το αμάξι.


Τωρα που το λες πρεπει να ειναι αυτο, δεν ειχα οδηγησει αλλο παρομοιο για να συγκρινω, ομως ρε γμτ ανεβαινα την ευθεια πριν το Ζηρεινιο στην Κηφισιας και δεν με κολλησε στο καθισμα ουτε και με την τριτη μεσα.. Το παιδι ειπε οτι εχει προγραμμα και βγαζει 220 απο τα 200, ομως ισως και μουφα η ιστορια (ολλανδικο προγραμμα λεει)????. Το βαρος ειναι 1450 κιλα και η μαζερατι 1350 μαμα, με περισσοτερα αλογα και ροπη, ομως η αισθηση πολυ διαφορετικη σε μενα τουλαχιστον.. και ας εχει 135000χλμ και 5 χρονια παλαιοτερη.... του 90

@ Stefan 147, ναι εχεις δικιο, αλλα συναισθηματικα 17 χρονια τωρα με αυτο που εχω και που ξερω την ιστορια του δυσκολα να το αποχωριστω... Ισως με ενα μικρο Joker !!!! το Ghibli να ειναι μονοδρομος.... βρηκα ενα με 17000, αλλα δεν τολμησα, το πηρε ενας μαντρας!!!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#359919
224v έγραψε:Το παιδι ειπε οτι εχει προγραμμα και βγαζει 220 απο τα 200, ομως ισως και μουφα η ιστορια (ολλανδικο προγραμμα λεει)????

Mπα, δεν είναι παπατζής ο Μιχάλης που το έχει. Έκανε πολλές μετρήσεις και πολλές συγκρίσεις με μαμά TB για να βγάλει άκρη.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#359944
Deleted User 1 έγραψε:https://www.car.gr/420190-maserati-ghibli-bi-turbo

Έχω οδηγήσει μία τέτοια και είναι φοβερή και τρομερή! Μιλάμε για σοβαρή δύναμη.


Χωρις ηλεκτρονικα να σε μαζεψουν πιθανον να ειναι λιγο επικινδυνο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#359947 Μιλάμε για Sunday car. Εντελώς αδιάφορα όλα αυτά.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#359950
Deleted User 1 έγραψε:Μιλάμε για Sunday car. Εντελώς αδιάφορα όλα αυτά.


Υπαρχουν πια πολυ καλυτερα Sunday cars με καλυτερα ηλεκτρολογικα και με ηλεκτρονικα σε παρομοιες τιμες. Το βασικο που κοιτας εκτος απο την αποδοση του κινητηρα ειναι το βαρος.