Για το όλοι στα λεφτά που λέμε δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι κατάλληλο οπότε εμπρός ή πίσω.
Για πίσω κερδίζει το ΜΧ5 μακράν (με συν το ανοιχτό και μείον τους χώρους) εκτός αν θέλεις πιο αυτοκίνητο οπότε κοιτάς παλιά BMW 3άρα, αρχαίο Starlet, ειδική Corolla.
Για εμπρός παίζουν δυνατά Σαξόραλα σε 1600 και Φιεστα-Φόκους, Πεζώ σε δίλιτρα. Ενδιάμεσα, σε 1800 ίσως Celica αν βρίσκεται.
Αν είσαι ανοιχτός τότε για μένα δεν είσαι έτοιμος ακόμα. Πρέπει να σκεφτείς πως θα το χρησιμοποιείς, τι θέλεις να κερδίσεις από αυτό και πως θα το κάνεις αυτό και με ποιο θα νιώθεις πιο ασφαλής.
Πχ για μένα (προσωπική άποψη που δεν είναι δεσμευτική, απλά σαν παράδειγμα) θέλω οικονομία, αξιοπιστία και μικρές χαρές κάθε μέρα και νιώθω ότι οι κωλίτσες είναι πιο βολικές σε αυτό συν το πλεονέκτημα του ανοιχτού άρα ΜΧ5 (μόνο που τη δεύτερη γενιά δε θέλω να την βλέπω ). Αν όμως είχα σα βασικό σκοπό να πηγαίνω πίστα και να στήσω αυτοκίνητο κατάλληλα ίσως τα μικρά ελαφριά προσθιοκίνητα θα κέρδιζαν.
Θα ήθελα να ήξερα το αντίστοιχο σκεπτικό του ενδιαφερόμενου.