D-Jet έγραψε:dimviii έγραψε:παρα πολυ αυτοκινητο για 5.000. Και παρα πολυ γρηγορο.
Και πάρα πολύ σκόρπιο...
τι εβγαζε Αλεξ? κατι για εμπρος συστημα που ηθελε αλλαγη ειχα ακουσει παντως.Το μοτερ του παντως ειναι αξιοπιστο.
D-Jet έγραψε:dimviii έγραψε:παρα πολυ αυτοκινητο για 5.000. Και παρα πολυ γρηγορο.
Και πάρα πολύ σκόρπιο...
dimviii έγραψε:πριν απο αρκετα χρονια ημουν σε μια ομαδα που ετρεχε πανελληνιο πρωταθλημα για 3 χρονια με williams N3.
Εγω ειχα το γρηγορο service απο ειδικη σε ειδικη, να προλαβαινω το αγωνιστικο στα σημεια που δεν υπηρχε το μεγαλο σερβις με το φορτηγο.
Το γρηγορο σερβις ηταν ενα αλλο βολτας williams που φοραγε την περσινη αναρτηση του αγωνιστικου,το περσινο προγραμμα,εξατμιση,ολα τα συνεμπλοκ απο renault sport κλπ.
πρεπει να ειχα κανει πανω απο 15κ χλμ με αυτο στα 3 χρονια.Το αυτοκινητο κυριολεκτικα πεταγε παντου.
θεματακια με σαζμαν,και πολυ συχνη αλλαγη στα εμπρος φρενα.Μοτερ αριστο,παροτι με αυτο κανανε δοκιμες,και μιλαμε για δοκιμες εκεινης της εποχης,με σλικ πανω, τεζα σε ρυθμο αγωνα,και δεκαδες φορες καθε ειδικη.
tsilis έγραψε:Με τους Γκιοκα - Σαμαρτζη ήσουν εσύ?
Πέταγαν τότε με το Κλιο!
dimviii έγραψε:tsilis έγραψε:Με τους Γκιοκα - Σαμαρτζη ήσουν εσύ?
Πέταγαν τότε με το Κλιο!
αν και καναμε μεχρι και διακοπες μαζι με τον Γκιοκα και τον Σαμαρτζη κατι φεγγαρια,εγω ημουν με τον Αλιφερη-Παναγιωτιδη στην αρχη και με τον συχωρεμενο Βελλη στη συνεχεια σαν συνοδηγο, και τρεξαμε 3 χρονια με το κλιο σαν Ν3. Υποψιν οτι ο Ακης Αλιφερης κατεβασε τους χρονους που ειχε σημειωσει ο Γκιοκας οταν ετρεχε σαν Ν3,σε ολες τις ειδικες.
Πολυ δυνατη κλαση με ανταγωνιστες οπως Ευσταθιου,Ερωτοκριτος,Μαρασλης,Πεταλιδης,Nικολοπουλος κλπ.
Σε κατηφορικη Φτερη ας πουμε, τα κλιο εφταναν σε αποσταση αναπνοης,απο τα φοβερα τοτε εσκορτ cosworth της Ν4.
Το μοτερ που φοραγε ο Γκιοκας σαν Α7 ηταν πυροβολο,φτιαγμενο στον SODEMO.
Πολυ πλακα στους αγωνες, με απιστευτα πειραγματα εκατερωθεν σχετικα με χρονους ειδικων,στοιχηματα τραπεζωματα, παντα στο ιδιο ξενοδοχειο,φαγητο ολοι μαζι κλπ. Ψυχη της παρεας ο μηχανικος του Γκιοκα,ο Καλλιερης. Απιστευτος τυπος,δεν σου εμενε αντερο.
Ερασιτεχνικες ομαδες,που ηταν παρα πολυ σοβαρες,δεν αφηναν τιποτα στη τυχη,με πολυ σωστη προετοιμασια,εξελισαν τα αυτοκινητα αγωνα με αγωνα.
Ειχε γινει και παρουσιαση της ομαδας στους 4τροχους τοτε,αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο τευχος ηταν.
Giuseppe Busso έγραψε:Alfa Romeo 75.
D-Jet έγραψε:Ξεκινώ ένα θεματάκι λίγο να ζεσταθεί το τοπικό των κλασσικών.
Η αγορά των κλασσικών στην πατρίδα έχει πεθάνει μαζί με την ελπίδα για οικονομική ανάκαμψη του μέσου Έλληνα και αποτελείται κατά 90% από σκουπίδια, 5%πανάκριβα αυτοκίνητα και 5% αυτοκίνητα με κάποιο πιθανό ενδιαφέρον. Παράλληλα, όπως το βλέπω το πράγμα στην πιάτσα, δεν βλέπω να γίνονται αντίστοιχες εκπτώσεις στις επισκευές, πιθανολογώ επειδή μάλλον οι μάστορες που μπορούν πραγματικά να κάνουν αυτή τη δουλειά είναι λίγοι και δεν έπαψαν ποτέ να έχουν πελάτες.
Έστω, λοιπόν, ότι δε φοβάσαι και πιστεύεις στην αγορά των ιστορικών ως επένδυση ή, απλά, γουστάρεις να παίξεις με κάτι τα Σ/Κ χωρίς να ξεπαραδιαστείς ή να κινδυνεύεις να θέσεις εκτός χρήσης το καθημερινό σου εργαλείο. Έστω ακόμα, για αρχή-αργότερα κάνουμε και άλλα σενάρια, ότι έχεις να διαθέσεις ένα λογικό μεν σεβαστό δε ποσό για τα ελληνικά δεδομένα, πες 7-8 χιλιάρικα.
Οι επιλογές σου είναι:
- Oldtimer αλλά πιο κοινό ή λιγότερο ενδιαφέρον οδηγικά και πιο ακριβό/δύσκολο στη χρήση (- εώς 1980)
- Yountimer φτηνό αλλά με αρκετά χρόνια μπροστά του για να γίνει αποδεκτό ως ιστορικό ή (1980-1995)
- Future classic, κάνω την πλάκα μου σήμερα και έχει ο Θεός σε καμιά δεκαπενταετία (1995 -)
Ακούω τις σκέψεις και τις προτάσεις σας.
italakias έγραψε:
...Η αλφα 75 που αναφερθηκε μονο σε διλιτρη εκδοση αφου οι αλλες δεν πανε βημα.
Ξέρουμε κάποια επιχείρηση στα ΝΠ κατά προτίμηση πο[…]
2020-2013 ηταν και το κουλαδι ο φεττελ?Πως εγινε […]
είμαι στο 3ο επεισόδιο... το οποίο απαιτεί "[…]
ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ https://[…]
Σε ρωτώ ευθέως, αν ήσουν ο John Elkann και είχες […]
Ο μικρός μου πάλι (11 χρονών) έχει λίγο καιρό που […]