Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#250856
rocsta έγραψε:
rocsta έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Πάντως στην 156 μπορούμε να σε κατευθύνουμε στα πάντα. Και αυτές όμως για να βρεις σε άριστη κατάσταση, θα πρέπει να ψάξεις καλά.

Μα με το μπατζετ που λεμε εδω, παιρνω μια με 500 ευρω και την κανω πιο καινουργια απο καινουργια.

Επίσης, ποιοί είστε;
Σόρρυ για το quote πάνω στο quote, αλλά τώρα το πρόσεξα το "μπορούμε να σε κατευθύνουμε" και έχει περάσει η ώρα για edit.


Μπράβο Rocsta, μου θυμισες τσοχλα από τη γωνία
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#250857
rocsta έγραψε:@belgarion
Με GT πας σε πολύ future classic :P
Προσωπικά όπως μου "κάθεται" η 156 δεν μου κάθεται ούτε η 147, ούτε η GT. 156 - gt έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο, αλλά η 156 είναι 100-150 κιλά ελαφρύτερη. Ξέρω κόσμο βέβαια που προτιμάει 147 ή gt, οπότε περί ορέξεως. Η 156 είναι πιο σταθερή απ' όλα και σαν ευθυγράμμιση έχει τις πιο "ευθείες" γωνίες μπρος πίσω.
Επίσης αν συγκρίνουμε 156 1.8 euro2 με 144ps, είναι αρκετά πιο ψυχωμένο σε αίσθηση και λίγο πιο γρήγορο σε πραγματικές επιδόσεις από το αντίστοιχο φιμωμένο 1.8 euro4 GT.


Ποιοι εμείς; :lol:
Πληθυντικός ευγένειας.

Η 147 έχει κωδικό 937 και η GT έχει 937c(oupe).
Για αυτό μοιράζεται και το ίδιο ταμπλό με την 147.
Η GT σε σχέση με την 156 έχει μεν μεγαλύτερο βάρος, αλλά έχει ήδη τις ενισχύσεις των 3.2 GTA σε όλες τις εκδόσεις.
Η GT με τον 1.8 140 ίππων είναι ένα καπό σε ρεπρίζ από 147 1.6 120άρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#250918 και εγω 156 ευκολα θα διαλεγα.Πιστευω οτι το σχημα της ειναι πολυ πιο καθαρο απο gt και 147. Απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα των τελευταιων δεκαετιων.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#250928
rocsta έγραψε:Η gtvα ειναι πολυ πιο ακριβη, με πολυ πιο δυσευρετα ανταλλακτικα. Ειναι πανεμορφο, αλλα στο δρομο το 156 τη βαζει κατω και της κανει ερωτα για τα γουστα μου.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους




rocsta έγραψε:
JBT έγραψε:Νταξ μην τα παραλεμε...

Θα κάνω μία χοντρική αποτίμηση κόστους μεταξύ gtv 916 και 156:
Έστω ότι θες να πάρεις έτοιμο αμάξι, 156 1ης γενιάς παίρνεις με 4,5k το καλύτερο, ενώ για gtv θέλεις σίγουρα 7-8k.
Αν δεν πάρεις έτοιμο, πάνε να βρεις φανοποιεία από 916 :lipsealed:

Ως προς τη συντήρηση, κατ' αρχάς το 156 είναι πολύ πιο ποιοτικό και δεν έχει βλάβες στα ηλεκτρικά. Eπίσης υπάρχουν ακόμα καινούργια ανταλλακτικά που παράγονται για 156, ενώ για τη gtv έχουν σταματήσει.
Και ενδεικτικά κάποιες τιμές για συγκεκριμένες εργασίες.
Για να συνεφέρεις μια gtv από πίσω ανάρτηση μόνο θέλεις γύρω στο 800άρι :s_whiteflag, όταν στο 156 χρειάζονται 600 για να αλλάξεις τα πάντα. Όχι ότι είναι μικρό κόστος, τεράστιο είναι πάλι, αλλά καμία σχέση με την κουπεδιά.
Αν πάμε σε εξακύλινδρα εκεί ξεφεύγει το κόστος, και σε κάθε αλλαγή ιμάντα κλαις, με 500ρικο για πρωϊνό.

Στο δρόμο εμένα το gtv μου φαίνεται λίγο ιπποποταμάκι, ενώ το 156 15χρονη αθλήτρια ρυθμικής. (Πάρτε και λίγο ΣΧ να γουστάρετε).


:s_crazy
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#250934 Καλη η ρετρολαγνία,156,έρωτες,πορνό αλλά αν τυχόν παιχτεί σπρώξιμο της σκοντάρας* για κάτι παλιότερο είναι αυτοκτονία. Δεκτό το κοφτερό τιμόνι,η μπψυχή αλλά υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα στο αυτοκίνητο όπως η παθητική ασφάλεια .


*αν δεν κάνω λάθος 1.2 tsi με DSG μοντέλος 5ετίας
Άβαταρ μέλους
By JBT
#250938 Kaliteri pa8itiki asfaleia apo tis ALFA den prokeitai na exeis se kanena oxima tou kosmou :rtfm:


























afou 8a einai monima stamatimeno re su :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#250943 Κανονικά θα έπρεπε να προτείνω το 106 ή το 205 που πρότεινε κάποιος άλλος μιας και με ένα 8βάλβιδο ραλλάκι έκανα τα πρώτα οδηγικά μου βήματα και πάντα θα έχει μια θέση στην καρδιά μου. Θα προτείνω όμως κάτι αλλο γαλλικό. Renault clio 1.8 16v. Το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς επίσης φαίνεται καλή λύση αλλά δεν ξέρω κατά πόσο φτάνει ο κινητήρας του για το κάτι παραπάνω. Δεν το έχω οδηγήσει βέβαια για να έχω άποψη. Το καλό με τις γαλλικές προτάσεις είναι ότι υπάρχει πληθώρα αφτερμαρκετ ανταλλακτικών πραγματικά για όλα τα γούστα και βαλάντια. Βέβαια από την προσωπική μου εμπειρία το μπάτζετ που έθεσε ο D-Jet μάλλον δεν φτάνει για να έχεις ένα άριστο αυτοκίνητο. Για σχεδόν όλες τις λυσεις που αναφέρθηκαν. Εκτός κι αν κάποιος μπορει να κάνει τις δουλειές που χρειάζονται μόνος του για να γλυτώσει κάτι.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7206365/
Δε λέω έρωτας η 156 αλλά τούτο εδω είναι για μένα ακόμα καλύτερος λόγος για να αποκτήσεις επαφές με Ιταλικά συνεργεία.
(Η αγγελία ενδεικτική γιατι βαριόμουν να ψάχνω)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#250958
blinkys έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7206365/
Δε λέω έρωτας η 156 αλλά τούτο εδω είναι για μένα ακόμα καλύτερος λόγος για να αποκτήσεις επαφές με Ιταλικά συνεργεία.
(Η αγγελία ενδεικτική γιατι βαριόμουν να ψάχνω)


Ρε μλκς... βαλτοί είστε να με τρελάνετε;;;; :rant:

Τι έρωτας και αυτό το αμάξι... :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#250960
rocsta έγραψε:To κλασσικό αυτοκίνητο, με την έννοια των κλασσικών πινακίδων που βγαίνει μόνο για συνεργείο ή ιστορικούς αγώνες μου φαίνεται λίγο φαρσοκωμωδία. Αλήθεια, ισχύει και σε άλλες χώρες αυτό το "προνόμιο" :lol: :lol: των ιστορικών πινακίδων; Σιγά μην έχω το θηρίο στο γκαράζ και να το βγάζω για να κάνει ιστορικό ράλι με άλλα θηρία στο κλουβί. Όποτε μου αυλώσει θα ήθελα να το καβαλάω και να πάω βόλτα.

Στις περισσότερες πολιτισμένες χώρες υπάρχουν "ιστορικές" πινακίδες μόνο που εκεί ο κόσμος σε αντιμετωπίζει με σεβασμό για αυτό που κάνεις και όχι με φθόνο ή μίσος λες και είσαι εγκληματίας. Τεσπα...
στο θέμα μας τώρα.

@all το θέμα δεν αφορά εμένα αλλά μια γενική τάση της εποχής για αρκετό κόσμο της ηλικίας μου (±40) που ψάχνεται με εναλλακτικές, αφού πλέον δεν μπορεί να επενδύσει σε ΙΧ των 30-40-50χιλιάδων και συνεχώς του σφυρίζουν απο εδώ και από εκεί για future classics, youngtimers "χρηματιστήρια" κλπ. Θα γράψω αργότερα και τη δική μου άποψη.
Βλέπω ότι και οι περισσότεροι εδώ κάνετε την ίδια προσέγγιση στα πράγματα. Κάτι που να έχει χαβαλέ αμεσα και έχει ο Θεός. Δεν είναι αυτό, ωστόσο το ερώτημα...

@JL αν κάποια στιγμή σπρώξω τη σκοντάρα, το επόμενο θα είναι μάλλον 210 ή 208 ή 124 κάποιας μορφής (εξακολουθώ να πιστεύω ότι η σκοντάρα δεν είναι και πολύ πιο ασφαλής από αυτά). Αλλά και γενικότερα, όταν γράφω στον τίτλο κιόλας "για χαβαλέ" σκεφτείτε ότι οι άλλοι καβαλάνε μηχανάκια για χαβαλέ όπου η παθητική ασφάλεια είναι άγνωστη λέξη.

@busso Δεν μου αρέσει που θα σε στεναχωρήσω αλλά η 156 δεν είναι ούτε καν future classic (oldtimer και youngtimer δεν είναι σίγουρα)... μπορεί να είναι ομορφη εξωτερικά (υποκειμενικό αυτό) αλλά εχεί πολλές δεκαετίες μέχρι να γίνει (προσωπικά αμφιβάλλω ότι θα προλάβει) ιστορικό αυτοκίνητο. Αν περιμένετε να ακολουθήσει την ιστορία της τζούλιας τότε μάλλον θα περιμένετε πολύ.

Oldtimer: 924, gtv πλαστικιά
youngtimer: 205 gti (που να το βρεις όμως και τι να έχει μείνει από αυτό), A75, MX5, 190E
Future classic: 80 cabriolet, Z3, 406, ΑR 916 κλπ

Δεν βλέπω πολλά oldtimer, όμως... δηλαδή μια καλή φούλβια κουπέ (σε αυτά τα λεφτά παίζουν αρκετές) ή μια 1600-2 ή μια 200/8 σας χαλάνε σαν αυτοκίνητα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#250996
markvag έγραψε:
blinkys έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7206365/
Δε λέω έρωτας η 156 αλλά τούτο εδω είναι για μένα ακόμα καλύτερος λόγος για να αποκτήσεις επαφές με Ιταλικά συνεργεία.
(Η αγγελία ενδεικτική γιατι βαριόμουν να ψάχνω)


Ρε μλκς... βαλτοί είστε να με τρελάνετε;;;; :rant:

Τι έρωτας και αυτό το αμάξι... :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:


παρα πολυ αυτοκινητο για 5.000. Και παρα πολυ γρηγορο.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#251016
dimviii έγραψε:παρα πολυ αυτοκινητο για 5.000. Και παρα πολυ γρηγορο.

Και πάρα πολύ σκόρπιο...
Ορισμός του future classic , ωστόσο.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#251043 Εγώ έχω αυτό για ήπια καθημερινή χρήση.Στρίβει φρενάρει σχεδόν σαν σύγχρονο,δεν έχει ηλεκτρικές ευκολίες και στοίχισε λίγο παραπάνω από το πλαφόν που αναφέρθηκε πιο πάνω.Στα σοβαρά μείον η έλλειψη A/C και ότι τα διπλά δεν καίνε γκαζόζα,όπως πολύ σωστά λέει ο καλός μου Djet.Στα μάτια μου μοιάζει πολύ φρέσκο,πόσο μάλλον τα μεταγενέστερα χρονικά.
Εικόνα
upload an image
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#251049 Τώρα που είδα τη Giulietta μου ήρθε στο μυαλό ο KP, πρέπει λοιπόν ένα σεβαστό ποσό από το budget να του δωθεί προκειμένου να μας κοπιάρει το chip για
να εμφυτευθεί στον εγκέφαλο των συζύγων.Μετά από εκείνο το σημείο επιλογές υπάρχουν πολλές, προσωπικά θα ήθελα τα παρακάτω :

Oldtimer : Alfetta GT / GTV, A 112 Abarth, Fiat 124 Couper / Spider
Youngtimer : 75 Twin spark / Delta HF Turbo / Clio 16V ή Williams (πήγα Διόνυσο με ένα τη Κυριακή και έχω χάσει τον ύπνο μου)
Future Classic : Barchetta (σε πορτοκαλί), 147 Ti
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#251089
mmarkom έγραψε: Clio 16V ή Williams (πήγα Διόνυσο με ένα τη Κυριακή και έχω χάσει τον ύπνο μου)


που να δεις με προγραμμα.αναρτηση,εξατμιση τι κανει.Απο τα λιγα ατμοσφαιρικα που εχω δει να μεταμορφωνονται με προγραμμα(ισως λογω και του αδικαιολογητα χαμηλου μαμα κοφτη )

Εικόνα