Η αγορά των κλασσικών στην πατρίδα έχει πεθάνει μαζί με την ελπίδα για οικονομική ανάκαμψη του μέσου Έλληνα και αποτελείται κατά 90% από σκουπίδια, 5%πανάκριβα αυτοκίνητα και 5% αυτοκίνητα με κάποιο πιθανό ενδιαφέρον. Παράλληλα, όπως το βλέπω το πράγμα στην πιάτσα, δεν βλέπω να γίνονται αντίστοιχες εκπτώσεις στις επισκευές, πιθανολογώ επειδή μάλλον οι μάστορες που μπορούν πραγματικά να κάνουν αυτή τη δουλειά είναι λίγοι και δεν έπαψαν ποτέ να έχουν πελάτες.
Έστω, λοιπόν, ότι δε φοβάσαι και πιστεύεις στην αγορά των ιστορικών ως επένδυση ή, απλά, γουστάρεις να παίξεις με κάτι τα Σ/Κ χωρίς να ξεπαραδιαστείς ή να κινδυνεύεις να θέσεις εκτός χρήσης το καθημερινό σου εργαλείο. Έστω ακόμα, για αρχή-αργότερα κάνουμε και άλλα σενάρια, ότι έχεις να διαθέσεις ένα λογικό μεν σεβαστό δε ποσό για τα ελληνικά δεδομένα, πες 7-8 χιλιάρικα.
Οι επιλογές σου είναι:
- Oldtimer αλλά πιο κοινό ή λιγότερο ενδιαφέρον οδηγικά και πιο ακριβό/δύσκολο στη χρήση (- εώς 1980)
- Yountimer φτηνό αλλά με αρκετά χρόνια μπροστά του για να γίνει αποδεκτό ως ιστορικό ή (1980-1995)
- Future classic, κάνω την πλάκα μου σήμερα και έχει ο Θεός σε καμιά δεκαπενταετία (1995 -)
Ακούω τις σκέψεις και τις προτάσεις σας.
../ ___ \
(O\ | /O)