Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By JBT
#253184
Serf έγραψε:Μπλιαχ τι; Το astra;

:lol:


:s_wacko
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#253217
mjacob έγραψε:Εγώ παντως στη θέση σου, και μιας που τωρα κι εγώ με civic είμαι φαντάζομαι ότι θα βρεθώ κάποια στιγμή, θα πήγαινα σε κατι μη-civic μόνο και μονο για την αλλαγή...


παπούτσια είναι !? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#253234 Οδήγησα ένα τέτοιο που λέει η κουλομαρια από πάνω :inlove:

2,2 ντιζελ με αυτόματο. Μιλάμε για αεροπλάνο :s_roses

Πολύ με αρεσε :superman:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#253254
Giuseppe Busso έγραψε:Λοιπόν κάτι που δεν έχει αναφερθεί.
Είδα σήμερα για 2η φορά το καινούριο Opel Astra και έπιασα τον εαυτό μου να του αρέσει πολύ.
Θα πήγαινα να το δω.
Μπήκα λίγο στη σελίδα της Opel και είδα ότι έχει έναν 1.6 diesel με 136 ίππους και τον ίδιο σε biturbo και 160 ίππους!
Για ρίξε μια ματιά.


Eμενα το πισω του μου αρεσει εμφανισιακα, το οποιο για καποιο λογο μου θυμιζει...Γερμανικη Giulietta... :tomato: :lol:
Οδηγικα ομως απο τις πρωτες εντυπωσεις που εχουν δημοσιευθει σε αρθρα, παροτι σιγουρα καλυτερο, ασφαλεστερο, ελαφρυτερο απο τον προκατοχο, λεγεται οτι δεν εχει να προσφερει κατι καλυτερο απο τον μεσο ορο.
Η πιο αξιολογη και ενδιαφερουσα -οδηγικα- εκδοση μεχρι στιγμης λεγεται οτι ειναι με τον 1,600αρη βενζινης, στα 200ps, ο οποιος δεν εχει ερθει ακομα και δεν ειναι και σιγουρο οτι θα τον εισαγουν...
Το diesel μοτερ του ειναι καταπληκτικο απ' οτι λενε, αθορυβο για πετρελαιο και ισχυρο, ηδη το 136αρι, ποσο μαλλον το Biturbo 160, αλλα και παλι και κορυφαιο diesel μοτερ που εχει, στο συνολο ομως ως αυτοκινητο, δεν ειναι πανω απο τον μεσο ορο του ανταγωνισμου...

To civic 120 diesel το βρηκα αρκετα σπορτιφ γενικοτερα στην sport εκδοση με την στανταρ λιγο πιο σφιχτη αναρτηση αν δεν κανω λαθος, αλλα και με το μοτερ του εξισου εξαιρετικο, με την αποδοση του να απλωνεται σε μεγαλο φασμα στροφων για πετρελαιοκινητο... :s_thumbsup
Το 308 115 diesel δεν το εχω οδηγησει, αλλα γενικως διαβαζω τα καλυτερα και σε καποια αρθρα, ειναι η top επιλογη για μικρομεσαιο diesel...Απλως σε σχεση με το civic ειναι εστιασμενο για πιο ανετες μετακινησεις, με αρκετα πιο μαλακες ρυθμισεις στην αναρτηση...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#253270
Κίκιζας . έγραψε:To civic 120 diesel το βρηκα αρκετα σπορτιφ γενικοτερα στην sport εκδοση με την στανταρ λιγο πιο σφιχτη αναρτηση αν δεν κανω λαθος, αλλα και με το μοτερ του εξισου εξαιρετικο, με την αποδοση του να απλωνεται σε μεγαλο φασμα στροφων για πετρελαιοκινητο... :s_thumbsup
Το 308 115 diesel δεν το εχω οδηγησει, αλλα γενικως διαβαζω τα καλυτερα και σε καποια αρθρα, ειναι η top επιλογη για μικρομεσαιο diesel...Απλως σε σχεση με το civic ειναι εστιασμενο για πιο ανετες μετακινησεις, με αρκετα πιο μαλακες ρυθμισεις στην αναρτηση...


Πρώτα οι ενστάσεις:
1) Το 308 1.6 HDi αποδίδει πλέον 120 ίππους ( http://www.peugeot.gr/media/deliacms/me ... fd99c4.pdf ). Παλιότερα όντως πρέπει να ήταν 115.
2) Το Civic 1.6 Diesel έχει την ίδια ανάρτηση και στις τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Elegance, Sport & η πιο απλή της οποίας το όνομα δε θυμάμαι). Ήταν το 1ο που ρώτησα.

Στα υπόλοιπα συμφωνώ. Το 308 έχει το προβάδισμα (συνυπολογίζοντας και την χαμηλότερη τιμή). Μόνο την ανάρτηση θα ήθελα λίγο πιο σφιχτή, όπως π.χ. του Civic.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#253271
mjacob έγραψε:Εγώ παντως στη θέση σου, και μιας που τωρα κι εγώ με civic είμαι φαντάζομαι ότι θα βρεθώ κάποια στιγμή, θα πήγαινα σε κατι μη-civic μόνο και μονο για την αλλαγή...


Με το σκεπτικό αυτό και μετά από Fiat (των γονιών)-Renault-Alfa Romeo-Toyota-Honda θα έπρεπε να κινηθώ προς Γερμανία μεριά :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#253325
Serf έγραψε:2) Το Civic 1.6 Diesel έχει την ίδια ανάρτηση και στις τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Elegance, Sport & η πιο απλή της οποίας το όνομα δε θυμάμαι). Ήταν το 1ο που ρώτησα.


...ισως τοτε ενδεχομενως να κανει την οποια μικρη διαφορα, η επιλογη των 17αρηδων τροχων στην sport εκδοση, εναντι των 16αρηδων στην απλη/elegance, καθοτι θυμαμαι να εχω διαβασει για λιγο πιο σφιχτη αισθηση
στην sport εκδοση του Civic...

Θεωρω οτι κατι αντιστοιχο θα μπορει να γινεται με -εξτρα- τοποθετηση μεγαλυτερων σε διαμετρο τροχων στο 308, απο τους στανταρ, σιγουρα βεβαια οχι στον βαθμο που προσφερει μια πιο σφιχτη αναρτηση...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#253327 Σφιχτές αναρτήσεις, σπορτιφ/σπορ περιγραφές και σκληρές αναρτήσεις σε μικρομεσαία ντιζελ των 120 αλόγων. Πω.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#253363
Serf έγραψε:Με το σκεπτικό αυτό και μετά από Fiat (των γονιών)-Renault-Alfa Romeo-Toyota-Honda θα έπρεπε να κινηθώ προς Γερμανία μεριά :lol:

Ε... εντάξει δεν θα το πήγαινα απαραίτητα τόσο μακριά, αλλά για να αισθάνεσαι την παρόρμηση να πας προς Γερμανία μεριά, κάτι θα ξέρει το ασυνείδητό σου :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#253390
bibendum έγραψε:Το astra και εμενα μου αρεσει πολυ μεσα-εξω αλλα εχει αποριφθει απο τα πρωτα πρωτα ποστ ως φτηνιαρικο αν θυμαμαι καλα.

Για τα πλαστικά του leon είχα σχολιάσει αν θυμάμαι καλά.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#253391 Στα πόσα βγαίνουν το Πεζό και το Σιβίκ; Έτσι όπως τα βλέπεις εσύ δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#253397
Serf έγραψε:
bibendum έγραψε:Το νεο αστρα σου φανηκε "φτηνιαρικο";


Αναφέρομαι αποκλειστικά στα πλαστικά στο εσωτερικό... είναι πιο σκληρά/ απλά/ δεν ξέρω ποια είναι η σωστή λέξη.