- 09 Σεπ 2016, 10:31
#298339
rocsta έγραψε:georgetz έγραψε:Φοβερή η προηγούμενη E60, σχέδιο , συμπεριφορά στο δρόμο, πολύ καλή για ταξίδι.
Συμφωνώ αλλά με 2 ενστάσεις: τα τετρακύλινδρα 2.0 ή τα εξακύλινδρα 2.2 είναι σχετικά αδύναμα για την καρότσα της Ε60 και τα φρένα τους απαράδεκτα.
ΚΑΡΑΔΙΑΦΩΝΩ όμως
Το 2λιτρο με τους 170 ίππους το είχα λόγω του θείου μου για 40000 χιλιόμετρα και ήταν αμάξι καλά συντηρημένο με προσεκτικές επιλογές σε λάστιχα (16άρες)
Όχι , πρόβλημα επιδόσεων δεν είχε (καλές επιταχύνσεις συγκριτικά με την ελαφρύτερη και πιο ροπάτη C200K ) και τα φρένα επειδή την ΞΕΖΑΝΤΩΝΑ/ΠΟΥΤΣΩΝΑ/ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΣΙΓΚΡΗΣ που και που, στην παράπλευρη επιστροφή απο Τέμπη, απο Αγιά κλπα, δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Πολύ φορτωμένο ίσως ναι να έχει τα θέματα που περιγράφεις , μα δε το δοκίμασα σε τέτοιες συνθήκες
Πραγματικά μειονεκτήματα που παρατήρησα, η υψηλή κατανάλωση με τον 2λιτρο (σε σταμάτα ξεκίνα έβλεπες και 14άρι )
, το θέμα με πολλαπλασιαστές + πλακέτα πίσω φαναριού κούρασε ενώ και η ποιότητα κατασκευής μέσα για αμάξι δεκάδων χιλιάδων ευρώ δεν ήταν η καλύτερη δυνατή ( η συναρμογή ήταν πολύ καλή , τα υλικά όχι τόσο).
ΥΓ η ελαστικότητα του 2λιτρου απο χαμηλές στροφές ενώ παράλληλα η ικανότητα του μέχρι τις 7κ, είναι παροιμιώδης.