Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#243680 Το captur που παρατέθηκε, είναι νομίζω η καλύτερη επιλογή... Αλλά φεύγεις νομίζω στα λεφτά...

Για το μεταχειρισμένο, σκέψου καλά το e-pop... :iconcool:

ΑΛΛΑ με τα χλμ που γράφεις, μονόδρομο θεωρώ το ντήζελ...


Για το octavia scout 1,8, το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι τεράστιο και ένας φίλος που το πήρε έχει βλαστημίσει την ώρα και τη στιγμή, μιας και του έχει αλλάξει τον αδόξαστο σε βλάβες... σχεδόν σε ότι υπάρχει για να χαλάσει... και η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας είναι... ας πούμε... κάπως... ερασιτεχνική... σταμάτησε να το πηγαίνει εκεί, αλλά αυτό εκεί... συνεχίζει να δημιουργεί προβλήματα. :rant:





Αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς το στρίψιμο του τιράντα, τότε χτύπα ένα captur...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#243690 Ο Jim Clark λέει ότι βολευεται με το μέγεθος πάντα και κάνει 50000 χλμ το χρόνο και προτείνεται μεταχειρισμενο, βενζινοκινητο, τούρμπο,1800 vag, διπλασιου μεγέθους για 3000 λιγότερα από ότι κάνει το καινούργιο πάντα. Τα 3000 θα του τα φάει χαλαρά τον πρώτο χρόνο ( και πολύ λέω) και από εκεί και πέρα θα το πληρώνει, ακριβά

.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#243701 +1000

Όπως είπε και ο Ξενοφών νωρίτερα, 2500€ διαφορά τον χρόνο, μόνο από τα καύσιμα. Τι αξία έχει να δώσεις 12 χιλιάρικα τώρα για ένα Scout βενζίνης, όταν μέσα σε 5 χρόνια θα σου ζητήσει άλλα τόσα;
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#243720
JimClark έγραψε:Σωστη κ η ιδέα του 2.2, αλλά κάνουμε αυτη την κουβέντα για να μειώσουμε πάγια, τελη κτλ.

Το ζήτημα είναι να μειώσεις το κόστος συνολικά και όχι τα πάγια/τέλη συγκεκριμένα κλπ...
Η απαξίωση είναι το πρώτο κόστος που θα πρέπει να σε προβληματίσει.
Η κατανάλωση το δεύτερο και η συχνότητα (και σοβαρότητα) των βλαβών το τρίτο.
Εγώ θα σου πρότεινα το εξής:
Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι εντελώς μέσα στη ζώνη ταξί.
Ρώτα τους ταξιτζήδες, λοιπόν, να σου προτείνουν, που ξέρουν πολύ καλά τί σημαίνει κόστος...
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#243739 Λοιπον ευχαριστώ κ πάλι για τις προτάσεις. Η κοινή λογική λέει να μείνουμε όπως έχουμε και αν σφιξουν τα πράματα να πωληθει ή να γινει κοτετσι ο τιράντας.

Αν τα πράματα γίνουν καλύτερα ή παραμέίνουν έτσι το συζητάμε ξανά.

Κάτσε μη προκύψει και 2ο παιδί είπε μια φωνή και μετά θα "γελάμε".

Όχι οτι αποκλείεται μπαμ η συζήτηση και το ενδεχόμε ο αντικατάστασης αμαξιων, αλλά βάζουμε μια παύση αναμονής.

Στάλθηκε από φάμπλετ Note 3
Άβαταρ μέλους
By dstou
#243756 Το πετρέλαιο είναι μονόδρομος για τέτοιο προφίλ χρήσης. Είναι δε τόσα τα χλμ. που δικαιολογείται και η αγορά αυτοκινήτου με μεγάλη σχετικά διαφορά στην τιμή βενζίνης/πετρελαίου.
Περί Ντάστερ τώρα : Κορυφαία άνεση, ρίχνει και στ' αυτιά σε ότι κινείται. Υπεργαμάουα καθίσματα, καλές τιμές.
Πάμε στα μείον τώρα : Βαβούρα από μοτέρ χαμηλά και από αεροδυναμική πάνω από τα 100, φτωχό εσωτ.
Αξιοπιστία? Είμαι έντονα προβληματισμένος με το 1500 το πετρέλαιο. Χάλασε και το πέμπτο που έχουμε πάρει στα 50.000 χλμ. και αυτό, 5 στα 5 δηλαδής. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#243758 Τέλεια. Στον 1 χρόνο καντήλια ήδη δλδ.... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#243762
JimClark έγραψε:Λοιπον ευχαριστώ κ πάλι για τις προτάσεις. Η κοινή λογική λέει να μείνουμε όπως έχουμε και αν σφιξουν τα πράματα να πωληθει ή να γινει κοτετσι ο τιράντας.

Αν τα πράματα γίνουν καλύτερα ή παραμέίνουν έτσι το συζητάμε ξανά.

Κάτσε μη προκύψει και 2ο παιδί είπε μια φωνή και μετά θα "γελάμε".

Όχι οτι αποκλείεται μπαμ η συζήτηση και το ενδεχόμε ο αντικατάστασης αμαξιων, αλλά βάζουμε μια παύση αναμονής.


Να ευχαριστείς τον Θεό, γιατί σε σκέφτηκα να κάνεις 50Κ τη χρονιά με το τορτελίνι και θα σου έπαιρνα ετήσια κάρτα για τον ΟΣΕ. Δηλαδή σε βάθος 4ετίας αυτό θα έχει μαζέψει 200Κ. Τετρακίνητο. 200Κ. Ουφ...

Εναλλακτική σκέψη: πουλάς την τζαπανίτα στον ελ πατρόν, τον τιράντα στη λαμόγια, αγοράζεις το αρκούδι από τον Κωστή και δίνεις 3K παραπάνω για DS3 ταυτόχρονα με δικαιώματα 2ου γύρου για το ντραφτ. Οι δε Ουόριονς θα δώσουν τον σακάτη Άντριου Μπόγκουτ για Αντετοκούμπο.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#243763 Μπορώ να πάρω και ενα μτχ ποδηλατο του ντιμσαμπα να ανεβοκατεβαινω μουδανιά και με κανω μαγκα με γάμπα διαστάσεων 105 45 18

Στάλθηκε από φάμπλετ Note 3
Άβαταρ μέλους
By JBT
#243770 Δε θυμάμαι ποια μοντέλα, αλλά δεν υπήρχαν κάποια που έρχονται με αέριο από το εργοστάσιο;

Τέτοιο θα έπαιρνα εάν μιλούμε για τόσα χιλιόμετρα... Τα ντιζελ θα χτυπηθούν από το μπουρδελο, είναι πέρα για πέρα αληθινό σενάριο.

Χρειάζεται προσοχή.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#243781
JBT έγραψε:Τα ντιζελ θα χτυπηθούν από το μπουρδελο, είναι πέρα για πέρα αληθινό σενάριο.

Χρειάζεται προσοχή.


:s_yes :s_yes