Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#255185 Νταξει δεν ειμαι και πενβεδακιας τριφτερ. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#255199
dimviii έγραψε:καλοταξιδο Busso!


χαχαχα ευχηθηκα στον Βusso . :lol:

Καλοταξιδο Στεφανε!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#255200
dimviii έγραψε:
dimviii έγραψε:καλοταξιδο Busso!


χαχαχα ευχηθηκα στον Βusso . :lol:

Καλοταξιδο Στεφανε!


Εγώ θα πάρω Alfa Romeo Giulia :rtfm:
Δεν αναγνωρίζω καμία άλλη μάρκα. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#255206
dimviii έγραψε:
dimviii έγραψε:καλοταξιδο Busso!


χαχαχα ευχηθηκα στον Βusso . :lol:

Καλοταξιδο Στεφανε!

Ευχαριστω :thumbsup:
[quote="Giuseppe Bussο]

Εγώ θα πάρω Alfa Romeo Giulia :rtfm:
Δεν αναγνωρίζω καμία άλλη μάρκα. :rtfm:[/quote]
Αφου δε βγαινει το esp σου λενε! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#301476 Σκεφτηκα να δημιουργησω νεο θεμα, αλλα επειδη το ενδιαφερον για αγορα ειναι μεν υπαρκτο αλλα οχι 100% σιγουρο ειπα να συνεχισω πανω στο θεμα του φιλου Deleted User 1, αν φυσικα ο ιδιος δεν εχει προβλημα.

Λοιπον φιλος σκεφτεται την αγορα σουπερμινι, μονο βενζινη, κατα προτιμηση τριθυρου με πανω απο 100 ιππους. Θα ειναι το βασικο αυτοκινητο και για να πηγαινει στη δουλεια (καμια 25 αρια χλμ πηγαινε-ελα) και τις οποιες εκδρομες του.

Το ερωτημα ειναι, να παει σε αγορα καποιου καινουριου με 1000-1200 κυβ.εκ. και 100-120 ιππους ή να παρει ενα τετοιο* και να του μεινουν, ισως, καποια ρεστα;

*Σε περιπτωση που σβηστει ο συνδεσμος, μιλαω για μεταχειρισμενο Audi A1 1.4 TFSI 122.
Άβαταρ μέλους
By fot
#301477 Ας παρει ενα A1 manual και τα ρέστα βενζινη! Αν φυσικα το γουσταρει. Μετα μπορει να δει και φιεστα ecoboost καινουργιο.

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#301575 Αν το κριτήριο δεν είναι αποκλειστικά και μόνο το σήμα στο καπώ, ισχύει ότι λέει ο από πάνω.

Από το να δώσεις ΙΜΟ 12-13Κ και να πάρεις αμάξι 5ετίας με ότι αυτό συνεπάγεται, χίλιες φορές να δώσεις 15-16Κ και να πάρεις κάτι νέο με την εγγύησή του κτλ.

Όχι επειδή το έχω και είμαι ευχαριστημένος (5.000χλμ σε 3 μήνες, αν και το 70% αυτών τα χω κάνει σε 1 μήνα που το είχα στα χέρια μου) αλλά ενδεικτικά:

http://www.car.gr/8181558-peugeot-208-allure-1-2-110hp
http://www.car.gr/7315674-peugeot-208-allure-1-2-110hp
http://www.car.gr/8330854-peugeot-208-allure-110hp

Εννοείται ότι επιλογές υπάρχουν και άλλες. Πχ Yaris 1.3, Clio TCE κτλ. Δυστυχώς δεν έρχεται πια το Corsa 1.0T.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#301590
Deleted User 1 έγραψε:Αν το κριτήριο δεν είναι αποκλειστικά και μόνο το σήμα στο καπώ, ισχύει ότι λέει ο από πάνω.

Από το να δώσεις ΙΜΟ 12-13Κ και να πάρεις αμάξι 5ετίας με ότι αυτό συνεπάγεται, χίλιες φορές να δώσεις 15-16Κ και να πάρεις κάτι νέο με την εγγύησή του κτλ.

Όχι επειδή το έχω και είμαι ευχαριστημένος (5.000χλμ σε 3 μήνες, αν και το 70% αυτών τα χω κάνει σε 1 μήνα που το είχα στα χέρια μου) αλλά ενδεικτικά:

http://www.car.gr/8181558-peugeot-208-allure-1-2-110hp
http://www.car.gr/7315674-peugeot-208-allure-1-2-110hp
http://www.car.gr/8330854-peugeot-208-allure-110hp

Εννοείται ότι επιλογές υπάρχουν και άλλες. Πχ Yaris 1.3, Clio TCE κτλ. Δυστυχώς δεν έρχεται πια το Corsa 1.0T.

Δωσε 20κ και παρε το GTI :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#301671 Το μεταχειρισμενο DS3 THP πραγματικα ειναι πολυ δυνατη περιπτωση.

Πολυ ομορφο, γρηγορο, με θεομακρη 6η (νομιζω πανω απο 45 χλμ/1000 σαλ) για οικονομια στο ταξιδι και βεβαια μενουν πολλα ρεστα.
Τα βασικα ερωτηματα ειναι ποσο λαιμαργος ειναι ο 1600αρης σε πιο αστικες μετακινησεις και αν βγαζει προβληματα (ο κινητηρας) γιατι πολλα λενε που βεβαια δεν ξερω αν ισχουν.


Οσον αφορα το μεταχειρισμενο Α1 με τους 122 γιατι οχι; Υπερτιμημενο; Προβληματικος ο 1.4 των 122 ιππων; Δεν εχει χωρους;


Απο καινουρια σε πολυ καλες τιμες δινουν το τριθυρο Ibiza ειτε με τον 1.0 ειτε με τον 1.2 και 110 ιππους. Νομιζω γυρω στα 13500, ισως και λιγοτερα, με το κλειδι στο χερι. Προσωπικα θα προτιμουσα τον 1.2 με την 16βαλβιδη κεφαλη.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#301682
Yugo_para_siempre έγραψε:Το μεταχειρισμενο DS3 THP πραγματικα ειναι πολυ δυνατη περιπτωση.

Πολυ ομορφο, γρηγορο, με θεομακρη 6η (νομιζω πανω απο 45 χλμ/1000 σαλ) για οικονομια στο ταξιδι και βεβαια μενουν πολλα ρεστα.
Τα βασικα ερωτηματα ειναι ποσο λαιμαργος ειναι ο 1600αρης σε πιο αστικες μετακινησεις και αν βγαζει προβληματα (ο κινητηρας) γιατι πολλα λενε που βεβαια δεν ξερω αν ισχουν.


6η -> 50χλμ/1000σαλ
Τελευταια εξορμηση που καναμε -> γυρω στα 400χλμ συνολο, ~200χλμ στους αυτοκινητοδρομους με ταχυτητες οριων + λιγο ακομα αλλα οχι τρελα πραγματα δηλαδη -απλα πολυ σταθερα-, με νορμαλ (οχι νορμαλ αργες, νορμαλ σβελτες αλλα οχι κυνηγι!, απλα καλο ρυθμο) ταχυτητες στις περιηγησεις στα περιξ βγηκε 5.2λ/100χλμ.
Μεση καταναλωση ειναι 7.2-7.3λ/100χλμ, με χρηση μεσα στην Αθηνα μεν, με ενα μικρο ποσοστο σε ΑΟ ή λιγο πιο ανοιχτους δρομους 1-2 φορες τη βδομαδα δε. Αυτα μαλιστα ειναι νουμερα της :inlove: (το 5.2 πχ ειχε βγει με εμενα στο τιμονι) η οποια ειναι και λιγο πιο χυμα στο θεμα της καταναλωσης. Δηλαδη φαινεται μια μικρη διαφορα οταν αλλαζουμε στο τιμονι, στην αυτονομια που εχεις μετα κλπ
Αν καποιος το κυνηγαει, θα καψει, αλλα θα καψει αυτο που θα αντιστοιχει στα 156 αλογαΤΑ. :lol:
Το κιβωτιο γενικως ειναι μακρυ -> η κλιμακωση δεν ειναι κλασικου σπορτιφ προσανατολισμου, ειναι πιο μακρυ (πχ η 2α του φτανει ~105-110 χλμ/ωρα), αλλα η ροπη και η δυναμη ειναι τοση ωστε να μην σε ενοχλει :s_thumbsup

Αλλαξαμε αντλια βενζινης υψηλης πιεσης (High pressure fuel pump, υπαρχει υλικο σε ξενα φορα) πριν λιγο καιρο, μεσα στην εγγυηση. Ειναι ενα θεμα ψιλογνωστο (ειχε αλλαχτει και στην C4 thp στην πολυ αρχη καπου το 2010 στην εγγυηση) αλλα η νεα αντλια ειχε και νεο part number (υποτιθεται εχουν λυσει το θεμα, υποτιθεται γιατι θα δουμε).

Το DS3 που εβαλα απο πανω το ειχα πετυχει πριν καμια βδομαδα στο car, χαζευοντας απλα τι υπαρχει σε αυτα τα hot hatch και μου φανηκε ενδιαφερον. Εχω την εντυπωση οτι ηταν πιο χαμηλη η τιμη του την προηγουμενη φορα που το ειδα επισης... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#301741 Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.

Οσον αφορα την 6η, το εψαξα σε παλιο τευχος των 4Τ και εγραφε 46 χλμ / 1000 σαλ.
Τοσο περιπου το θυμομουν και εγω, αντε να ειναι 46.5 γιατι στον υπολογισμο κανουν καποιες παραδοχες για την παρμορφωση του ελαστικου στο σημειο που παταει, λογω βαρους, και κατ'επεκταση υπολογιζουν μειωμενη διαμετρο ελαστικου. Αν οι παραδοχες διαφερουν λιγο, διαφερει και ο υπολογισμος αλλα οχι σε βαθμο ο ενας να υπολογιζει 46 και ο αλλος 49...

Ακομα και ετσι ταξιδευεις με 120 πραγματικα χλμ/ωρα (λογικα 125-127 κοντερισια) στις 2600 σαλ... :thumbsup:

Οι καταναλωσεις που μου γραφεις ειναι του trip computer ή δικες σου στο βενζιναδικο γιατι στα περισσοτερα το trip ειναι λιγο πιο αισιοδοξο απο την πραγματικοτητα (+ οτι κατι λιγο κλεβουν και οι βενζιναδες).
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#301755 Ειχα την εντυπωση οτι ηταν πολυ κοντα στο 50, αλλα ειναι λιγο πιο κατω.
Βρηκα αυτο εδω περα, αν πατησεις κατω απο το Transmission Specs το tab που λεει Full Specs τα εχει αναλυτικα. Δινει 48χλμ/ωρα στις 1000σαλ της 6ης (αρα το 50 που θυμομουν ηταν λιγο αισιοδοξο μεν αλλα κοντινο) και 110χλμ/ωρα τελικης για την 2α (που αυτο ειναι διαπιστωμενο :lol: )

Για τη συνολικη που σου λεω δεν το κοιταζω πλεον για να το διασταυρωσω και στην αντλια αναλυτικα, αλλα μια εποχη που το μετρουσα για λιγα γεμισματα απο περιεργεια για να δω τι επαιζε πραγματικα η καταναλωση στο TC ηταν 7.2 και στην αντλια εβγαινε ~7.4. Το 7.3 που δινει μπορει να ειναι δηλαδη 7.5; Καπου εκει.

Καπου (ή εδω ή και στο 4τφ) εχω ανεβασει ανα καιρους και φωτο απο καταναλωσεις σε ταξιδια. Ενδεικτικα στο κινητο τωρα βρηκα κι ενα ακομα 5.2λ/100χλμ σε 293χλμ με 92χλμ/ωρα μεση, αυτο πρεπει να ειναι Αθηνα-Κυλληνη λογικα :hmmm: (νομιζω ειχε ανεβει καποια στιγμη αυτη).
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#301766 Για χαλαρο ταξιδι δεν καιει τιποτα!!! :inlove:

:offtopic:
Οσον αφορα την 6η.
Το συγκεκριμενο site το συμβουλευομαι και εγω ΑΛΛΑ, εχει ενα σημαντικο ΑΛΛΑ.
Στον υπολογισμο που κανει βαζει την πληρη-κανονικη διαμετρο των ελαστικων. Δεν λαμβανει υποψη την παραμορφωση λογω βαρους στο κατω μερος τους, οποτε το τελικο αποτελεσμα ειναι μεγαλυτερο απο την πραγματικοτητα.

Για παραδειγμα για το δικο μου Fiat Punto HGT με λαστιχα 185/55/15 δινει οτι η 5η βγαζει 32.6 χλμ / 1000 σαλ.
Οι 4Τ της εποχης εδιναν 31.6, δηλαδη 3.07% μειωση.
Το Drive της εποχης εδινε 31.4, δηλαδη 3.68% μειωση.

Δηλαδη το site το υπολογιζει σωστα με βαση ενα τυπο υπολογισμου που ειχα βρει παλια, δεν τον θυμαμαι απ'εξω αλλα το ειχα υπολογισει και μονος μου και οντως συνεπιπταν τα νουμερα.
Ομως σε αυτον τον τυπο βαζει την πληρη διαμετρο, οποτε βγαινει μεγαλυτερο νουμερο.

Επομενως γυρω στα 46.3 ειναι το πιο λογικο, δηλαδη μια μειωση 3.5% απο τα 48.
:offtopic: