kantoniou έγραψε:Αυτα;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2858841/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7353647/
Τι κιβωτιο εχει; Εδω γραφει 5άρι, αρα δεν ειναι το CVT του Jazz.
Είναι κλασικο αυτοματο ή με αυτοματοποιημενο συμπλεκτη;
Υπερ οι χωροι και η αξιοπιστια, ενω και παντα μου αρεσε εμφανισιακα (το μεσα). Μειον τα 1.8 και η σχετικα παλια ηλικια.
Το κοκκινο φαινεται καλη περιπτωση, το LPG λεω να μην το τολμησω (γενικα).
Καλησπερα και καλη επιλογη. Αν εμπιστευθουμε wikipedia ειναι "ρομποτικο".
An automated manual transmission, known as i-SHIFT is available for models with 1.4- and 1.8-litre petrol engines. A 2.0-litre i-VTEC (K20Z4) petrol Type-R high-performance version is also available.
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civ ... %29#Europe
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_I-SHIFT
ΟΧΙ. Γενικα βγαζουν χαζα θεματα και αυτο το κιβωτιο δεν μπηκε ποτε σε αλλο αμαξι.
< >
JBT έγραψε:Μισό μισό...
Αυτοκίνητο από Γερμανία...
Που θα φύγει προς εξωτερικό...
Και θα είναι μάλιστα και καλή περίπτωση...
Μισό μισό μισό...
Tschüss
Εξαρτάται....ποιος θα το φέρει και πόσα είσαι διατεθειμένος να δώσεις.
Παιδικός μου φίλος που έχει τα πεθερικά του Γερμανία έφερε Mini S στον αδερφό μου άψογο αλλά του βγήκε και 19.000€ (16500 αγοράστηκε εκεί).
NickTG έγραψε:Λίγο άσχετο με το θέμα αλλά μιας και μιλάμε για αυτόματα το 6αρι DSG βγάζει τα ίδια?
Ναι, εγώ στο 6αρι του Golf άλλαξα πολύδισκο και μεκατρονικ, το 7ρι του Σιροκο δεν έχει κάνει κιχ. Λαχείο τελείως είναι αν και τα τελευταίας κατασκευής δεν είναι όπως τα πρώτα.
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
kantoniou έγραψε:Αυτα;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2858841/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7353647/
Τι κιβωτιο εχει; Εδω γραφει 5άρι, αρα δεν ειναι το CVT του Jazz.
Είναι κλασικο αυτοματο ή με αυτοματοποιημενο συμπλεκτη;
Υπερ οι χωροι και η αξιοπιστια, ενω και παντα μου αρεσε εμφανισιακα (το μεσα). Μειον τα 1.8 και η σχετικα παλια ηλικια.
Το κοκκινο φαινεται καλη περιπτωση, το LPG λεω να μην το τολμησω (γενικα).
Το συγκεκριμένο αυτόματο ονομάζεται i-shift, αλλά πολλοί ιδιοκτήτες το έχουν βαφτίσει i-shit... Μάλλον δεν χρειάζεται να μάθεις κάτι άλλο...
LPG δεν θα έπαιρνα αφενός γιατί δεν θα μπορούσα να ξέρω τι σκατά έχει γίνει στην εγκατάσταση. Επιπλέον, κανείς δεν βάζει lpg για να μην κάνει χλμ... ή έστω λίγοι είναι αυτοί...
Γιατί δεν κοιτάς το σεντάν που είναι μεν πιο συντηριτικό, αλλά έχει πολύ καλύτερη και άνετη ανάρτηση (διπλά ψαλίδια μπρος πίσω, αν δεν απατώμαι...);
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Γιατί δεν κοιτάς το σεντάν που είναι μεν πιο συντηριτικό, αλλά έχει πολύ καλύτερη και άνετη ανάρτηση (διπλά ψαλίδια μπρος πίσω, αν δεν απατώμαι...);
-Δεν μου αρεσει
-Είναι πιο μεγαλο από το 307 SW
-Θελω οπωσδήποτε 5πορτο
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
belgarion έγραψε:Leasing δεν θα αγοραζα
Το Leasing κακως το ανεφερα και το συζητάμε. Ουτε αυτοματο θα υπαρχει, ουτε και εγω εχω προθεση να παρω από λίζινγκ.
belgarion έγραψε:Στο θέμα diesel vs petrol τώρα.Πιστεύω ότι τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι στο όριο για να αξίζει η αγορά diesel και υπό την προυπόθεση ότι το καύσιμο παραμένει φθηνότερο από την βενζίνη,πράγμα που στην χώρα αυτή μόνο σίγουρο δεν είναι.Πρέπει να υπολογίζεις ότι ένα σύγχρονο diesel μπόρει να βγάλει ακριβές βλάβες που θα εξανεμίσουν το όποιο κέρδος από την διαφορά στο καύσιμο αν δεν κάνει αρκετά χλμ.
Σωστο αυτό με τις βλαβες, που εγραψαν κι αλλοι φιλοι. Γενικα ξεκινησα με μια προτιμηση στη βενζινη, όπως εγραψα, και η ταση των χιλιομετρων που κανω θα είναι πιθανότατα μειωτικη, οποτε μαλλον δεν αξιζει η υπερβαση για να παρω ντιζελ.
belgarion έγραψε:Συγνώμη που βγήκε λίγο σεντόνι αλλά έθεσες πολλά θέματα μαζί
ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ!
kantoniou έγραψε:belgarion έγραψε:Leasing δεν θα αγοραζα
Το Leasing κακως το ανεφερα και το συζητάμε. Ουτε αυτοματο θα υπαρχει, ουτε και εγω εχω προθεση να παρω από λίζινγκ.
Mια χαρά υπάρχουν και αυτόματα και φουλ εξοπλισμοί και ό,τι θες. Συμφωνώ πάντως αν μπορείς να το αποφύγεις.
1. Δεν είναι καλη ιδεα, όπως μου φανηκε κατ' αρχήν, η αγορα αυτοκινητου από το εξωτερικο και θα την αποφυγω. Αλλωστε βλεπω ότι τα μεταχειρισμένα στο autoscout.de δεν είναι φθηνότερα από αντιστοιχα ελληνικα, αρα, αυτά που ερχονται σε καλες τιμες, δεν είναι αντιστοιχα.
2. Το ντιζελ επισης δεν φαινεται να αξιζει τη διαφορα τιμης, όχι τοσο από οικονομικης πλευρας (τα νουμερα για την αποσβεση βγαινουν), οσο από πλευρας αβεβαιότητας (φορολογηση καυσιμου, κοστος βλαβων).
Ερωτήσεις:
Μεταξυ των 2 VAG προτιμω σαφως το ΥΕΤΙ. Δεν είναι όμως ο 1.2-105 αδύναμος για το βαρος, σε σχεση με τον 1.4-122 του Golf;
Πρόβλημα επισης ότι τα ΥΕΤΙ είναι πολύ λιγα. Από την άλλη ετσι δεν μπλέκομαι με πολλες επιλογες, αν καποιο μου κανει το παιρνω και τελος...
Από την άλλη με "τρωει" το Prius, που παντα το συμπαθουσα. Είναι βεβαια στο ιδιο μέγεθος με το 307 SW, οποτε δεν πετυχαινω την πολυποθητη "σμικρυνση". Με 10.000 €, μπορω να παρω οριακα και Prius της 3ης γενιας (1.8). Αξιζει τη διαφορα ή να κοιταζω μονο τα Μκ2 (1.5);
kantoniou έγραψε:Μεταξυ των 2 VAG προτιμω σαφως το ΥΕΤΙ. Δεν είναι όμως ο 1.2-105 αδύναμος για το βαρος, σε σχεση με τον 1.4-122 του Golf;
Για νορμάλ καταστάσεις, πάει ικανοποιητικά. Φουλ φορτωμένο με επιβάτες και μπαγκάζια δεν ξέρω.