- 25 Δεκ 2015, 02:36
#199586
edmond έγραψε:chris
τα αμαξια που προτείνεις δεν εχουν καμία σχέση με ότι θέλει ο πατέρας σου.
με το q3 εχω μια μικρήηηηη εμπειρία και φυσικά εχω να πω τα καλύτερα.
θα πόνταρα όμως και στους έτερους γερμανούς, με ένα μικρό προβάδισμα στην bmw, καθοτι ΙΜΗΟ το "νέο" της προϊοντικό προφίλ είναι άρτια εξελιγμένο, πάντα φυσικά με τις σταθερές της αξίες.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους.
+1
Παντως ειτε ο ενδιαφερομενος καταληξει σε Q3, ειτε στην νεα Χ1, ειτε και στο V40, μετριο αυτοκινητο, ή για να το θεσω καλυτερα, κατωτερο των προσδοκιων δεν θα ειναι κανενα.
Παραυτα κανω μια μικρη αναφορα και στα τρια, εχοντας μια οδηγικη επαφη...
Ξεκινοντας απο την εμφανιση που ειναι αρκετα υποκειμενικος παραγοντας, αλλα και πολλες φορες καθοριστικος για την τελικη επιλογη, θα πω οτι το V40 imo εχει την πλεον ενδιαφερουσα αισθητικη ως CC σε σχεση με τα καπως... ψευδο-hatch Q3 και..."μπαουλέ"X1...
Απο την αλλη το Q3 στην αρχικη αυτη εκδοση των 150ps, με το μικροτερο συγκριτικα βαρος απο τα τρια, μαζι με το φαρδυ πατημα του και τους επισης φαρδυτερους τροχους (235/55/17 στανταρ διασταση), με την ιδιαιτερα ανταγωνιστικη τιμη, και λογω κυβικων, την πολυ καλη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης, φανταζει μαλλον ιδανικη επιλογη.
Αν η μεγιστη εκμεταλλευση χωρων επιβατων και αποσκευων δεν αποτελει πρωτη προτεραιοτητα και εφοσον η εμφανιση του δτν θεωρειται υποδυεστερη εκ των τριων, στα ματια του υποψηφιου προς αγορα, το θεωρω πρωτη επιλογη.
Η επισης βασικη σε κυβισμο, προσθιοκινητη Χ1, μαλλον πρεπει ειναι το πιο ποθητο μικρομεσαιο(?) Crossover-Suv αυτη την στιγμη, σε εμφανιση και οχι μονο. Ξεκαθαρα με τους καλυτερους χωρους απο τα τρια, μαλλον και με λιγο πιο ευχαριστη οδηγικη αισθηση συγκριτικα, παροτι και τα τρια ικανοποιουν σε συνολικο επιπεδο.
Το V40 εχει ενα πολυ ευχαριστο και προσεγμενο εσωτερικο, ειδικα με την διαφορα τιμης σε σχεση με τα δυο Γερμανικα, ως "φορτωμενο" μπορει να βγει καλυτερο σε αυτο που λεμε "feel good factor", κατα την καθημερινη μετακινηση. Αποπνεει γενικοτερα μια αισθηση ασφαλειας και αρχοντιας, νιωθεις οτι η καμπινα του σε απομονωνει λιγο περισσοτερο απο τα αλλα δυο, απο το εξωτερικο περιβαλλον -με την καλη εννοια-.