Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#289046 Το xc90 εχει ενα αρνητικο στα ματια μου. Ενω η μουρη του ειναι πολυ ουαω, πισω ειναι οσο συμβατικο δεν παει αλλο.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#293313
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#294018
markvag έγραψε:Άσχετο, αλλά πέρασα χθες με τα πόδια μπροστά από αντιπροσωπεία Volvo...

Πολύ :inlove: το XC90, αλλά επίσης και πολύ γκουμούτσα...

Το S90 πάλι σκέτο :inlove:

Εικόνα
Το οδηγησα πριν μερικες μερες Αμερικη...Τ6 awd με μεταλλικη αναρτηση. Αυτο που ισως ενδιαφερει τον nass ειναι οτι στο sport (γιατι στο eco κινητηρας/κιβωτιο ειναι πολυ ραθυμος), σε σχεση με το XC90 τα 320 αλογα φαινονται πολυ πιο ζωντανα..Στα πιο ελαφρια 60αρια θα παμε σε low-mid 5αρια για το 0-100 λογικα.

Κατα τα αλλα, το αυτοκινητο το χαρακτηριζει ενα πραγμα...ανεση! Μιλαμε οτι στους κρατηρες της Νεας Ορλεανης δεν χαμπαριαζε τιποτα με τις 20" ζαντες. Ισως να φοραγε και την comfort στην Αμερικη, οπως συνηθιζε η Volvo να προσφερει ως βασικη, σε σχεση με την sport στην Ευρωπη. Μειονεκτημα το οποιο δεν φανηκε ιδιαιτερα σε αυτοκινητοδρομο, καποιες πλευσεις του πισω μερους σε χαμηλες ταχυτητες. Δυο πραγματα χρειαζονται οπωσδηποτε ως εξτρα αυτα τα Volvo, τα καθισματα και το Bowers & Wilkins!

Back on topic, τον Οκτωβριο στη Σουηδια γραφτηκε οτι θα παρουσιαστει το νεο XC60 οπως ειχε γινει πριν απο 2 χρονια με το XC90..
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#294022 Όσο όμορφο είναι μπροστά, τόσο απαράδεκτο είναι πίσω. Μοιάζει σαν να εξαντλήθηκε όλη τους η έμπνευση μπροστά και μετά έφτιαξαν πρόχειρα πρόχειρα κάτι και το κότσαραν στο σχέδιο. Αντίθετα το XC90 είναι πιο ισορροπημένο και συνολικά ομορφότερο στα μάτια μου. Τα εσωτερικά και των δύο πάντως είναι εξαιρετικά.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#294032
Deleted User 1 έγραψε:Όσο όμορφο είναι μπροστά, τόσο απαράδεκτο είναι πίσω. Μοιάζει σαν να εξαντλήθηκε όλη τους η έμπνευση μπροστά και μετά έφτιαξαν πρόχειρα πρόχειρα κάτι και το κότσαραν στο σχέδιο. Αντίθετα το XC90 είναι πιο ισορροπημένο και συνολικά ομορφότερο στα μάτια μου. Τα εσωτερικά και των δύο πάντως είναι εξαιρετικά.

Διαφωνω, συμφωνωντας.... :lol: Ασχημο δεν το λες το πισω, ουτε ομορφο, και σιγουρα δεν το εκαναν στο ποδι, μιας και ειναι στα χναρια του concept coupe. Απο κοντα ειναι καλυτερο, και 3/4 ειναι το πιο δυνατο του σημειο. Αυτο που σιγουρα ειναι, ειναι περιεργο. Αλλα, αν εκαναν οτι εκαναν τοσα χρονια, θα το λεγαμε βαρετο. Αν εκαναν οτι κανουν ολοι οι αλλοι, θα λεγαμε αντιγραφει...Επειδη ειναι Σουηδοι :lol: , θελει χρονο να το συνηθισουμε. Οπως με το πρωτο S80 το 1998...
Εικόνα
..εμοιαζε με κανενα?


Το βασικο του προβλημα παντως, στα δικα μου ματια, ειναι η μεγαλη μεταλλικη επιφανεια αναμεσα απο τα φωτα, λογω της μεταφορας της πινακιδας στον προφυλακτηρα..Συνηθως στον προφυλακτηρα ηταν η πινακιδα στα station/SUV και αναμεσα απο τα φωτα στα sedan..τωρα εκαναν το αντιθετο..Και δειχνει καπως περιεργο το προφιλ του στην τριτη κολωνα..
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#294036 ..μεσα παντως ειναι απιθανο! Πολυτελες βεβαια καθολου σπορ, αλλα συγκριτικα τα ανταγωνιστικα μοντελα δειχνουν προχειροδουλειες! Και σε σχεση με το XC90, το design κεντρικης οθονης/αεραγωγων ειναι πιο κοντα στο concept και πολυ πιο ομορφα εκτελεσμενο.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#294077
georgetz έγραψε:Αντικειμενικά νομίζω οτι E-Class 2017 και Lexus GS μέσα, προχειροδουλειές δε τα λες . :lol:

Καλα, καταλαβαινουμε ολοι οτι κανενα δεν ειναι προχειροδουλεια..Ομως συγνωμη αλλα αντικειμενικα (που λεει ο λογος γιατι μιλαμε για αισθητικη) η νεα Ε που αναφερεις ειναι σχεδιαστικα, δυο ορθογωνιες οθονες η μια διπλα στην αλλη, με ενα τετραγωνο σκεπαστρο απο πανω, σε στυλ υποστεγο κι ενα σκασμο κουμπια απο κατω σε πληθωρα αλουμινενιων πλαισιων..Τους (αρκετους) στρογγυλους αεραγωγους στη μεση δεν τους σχολιαζω :dizzy: Και μιλαμε για τοπ εκδοση με εξτρα χιλιαδων ευρω..
Εικόνα

vs

Εικόνα

Προχειροδουλεια δεν ειναι, κιτς ειναι πιο ευστοχος χαρακτηρισμος? Αν δεν ηταν Mercedes θα το ελεγες ομορφο εσωτερικο?
Και ναι, το τιμονι στο Volvo επρεπε να ειναι καλυτερο.
Και το GS δεν το εχω δει :s_dunno
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#294082 Ισχύει για το τιμόνι. Φέρνει σε Panda.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#294290 Αν το δούμε ως οθόνες και που βρίσκονται, τότε και το Volvo χαμένο το έχει με την κεντρική του,
άρα στην πραγματικότητα ψάχνουμε για την καλύτερη δυνατή ενσωμάτωση ενός συστήματος (οθόνης-infotainment))
που αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ και μεγαλώνει διαρκώς σε μέγεθος.

Υπό το πρίσμα αυτό, προτιμώ κι εγώ το Volvo περιμένω όμως και να δω ποιοτικά
πως στέκεται απέναντι στη Mercedes, που εμπειρικά , τυχαίο όνομα για τα εσωτερικά της τουλάχιστον
δεν έχει.

Συμφωνούμε οτι κάποιες λεπτομέρειες είναι όντως πολύ κιτς αλλά διαφωνείς οτι στην πιο απλή του εκδοχή
αυτό το εσωτερικό , π.χ στη C-Class , είναι απο τα ομορφότερα που υπάρχουν ?

Του GS κινείται σε σωστούς άξονες αλλά μάλλον στην επόμενη γενιά θα μεταφραστεί 100% η αρχική σκέψη
για τον εσωτερικό του σχεδιασμό.

Η αρχική μου ένσταση λοιπόν ήταν για το aspect της ποιότητας στη λέξη προχειροδουλειά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#294293 βλέποντας τα 2 εσωτερικά, ναι το μερκ δειχνει πιο όμορφο, το βολβο θυμίζει εσωτερικό από σκάνια, με φιατ πάντα τιμόνι και κάτι καμπύλες.

Στα μάτια μου :vava:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#294576
JimClark έγραψε:βλέποντας τα 2 εσωτερικά, ναι το μερκ δειχνει πιο όμορφο, το βολβο θυμίζει εσωτερικό από σκάνια, με φιατ πάντα τιμόνι και κάτι καμπύλες.

Στα μάτια μου :vava:

Τι επαθαν τα ματια σου ρε συ? :lol:

georgetz έγραψε:Αν το δούμε ως οθόνες και που βρίσκονται, τότε και το Volvo χαμένο το έχει με την κεντρική του,
άρα στην πραγματικότητα ψάχνουμε για την καλύτερη δυνατή ενσωμάτωση ενός συστήματος (οθόνης-infotainment))
που αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ και μεγαλώνει διαρκώς σε μέγεθος.

Υπό το πρίσμα αυτό, προτιμώ κι εγώ το Volvo περιμένω όμως και να δω ποιοτικά
πως στέκεται απέναντι στη Mercedes, που εμπειρικά , τυχαίο όνομα για τα εσωτερικά της τουλάχιστον
δεν έχει.

Συμφωνούμε οτι κάποιες λεπτομέρειες είναι όντως πολύ κιτς αλλά διαφωνείς οτι στην πιο απλή του εκδοχή
αυτό το εσωτερικό , π.χ στη C-Class , είναι απο τα ομορφότερα που υπάρχουν ?

Του GS κινείται σε σωστούς άξονες αλλά μάλλον στην επόμενη γενιά θα μεταφραστεί 100% η αρχική σκέψη
για τον εσωτερικό του σχεδιασμό.

Η αρχική μου ένσταση λοιπόν ήταν για το aspect της ποιότητας στη λέξη προχειροδουλειά. :lol:

Ενω το σχολιο μου αναφεροταν στον σχεδιασμο, κι οχι στην ποιοτητα ή την χρηστικοτητα.

Η C κατ εμε παλι χανει στο οτι η οθονη της φαινεται σαν afterthought οπως στην Α. Στα δικα μου ματια, αισθητικα, στην D τα καλυτερα εσωτερικα με σειρα προτιμησης
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
...για διαφορετικους λογους το καθενα :s_cool



Η καλυτερη εφαρμογη κατα τη γνωμη μου ειναι να ειναι αναδυομενη. Απο το 96 ελεγαν στη Volvo οτι ψηλα στο ταμπλο ειναι η σωστη θεση για να μην παιρνεις το βλεμμα σου απο το δρομο....και το 2011 την εβαλαν χωστη :thumbsdown: οπως η Audi...και η Audi αναδυομενη! :lol: Ομως στα νεο 90ρια οταν ολες οι λειτουργιες ενσωματονωνται σε μια οθονη αφης, δεν γινεται να μην την βαλεις κεντρικα και χαμηλα. Υπαρχει και heads up display και ο διευρυμενος πινακας οργανων για ενδειξεις πλοηγου κτλ ωστε να μην χρειαζεται να κοιτας χαμηλα...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#294602 Σχεδιαστικά επίσης δύσκολο να την πεις πρόχειρο δουλειά ,
αντικειμενικά , καθόσον ξέρεις ότι εργονομικά είναι πολύ καλή πρόταση και με ομοιογένεια απλά πρέπει να καλύψει την αγορά που ζητά κιτς σήμερα.

Από αυτά που παραθέτεις , την Άλφα θα κρατούσα καθόσον η Audi γίνεται
ολοένα και πιο digital και ψυχρή ενώ το εσωτερικό της Jag είναι φθηνό και
το δείχνει. Τουλάχιστον η Άλφα το παλεύει ώστε να μη φανεί.

Θα μπορούσε να είναι και Cadillac βέβαια να πέσει το γέλιο της αρκούδας :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#294618
Zeus έγραψε:Εικόνα


Αντιγράφουν την τιμονάρα μου! :x

Εικόνα