Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#201386 Eφοσον συνειδητοποιημενα δεν υπαρχει θεμα χωρων, και μπορεις να περιμενεις μερικους μηνες(?) μεχρι να εισαχθει στην χωρα μας, τοτε MX-5 all the way! :yahoo:

Αν απο την αλλη δεν εισαι και πολυ σιγουρος για επιλογη διθεσιου, τα 25κ ευρω η αληθει ειναι οτι βρισκονται σε ενα...διαχωριστικο σημειο, σε οτι αφορα την δυνατοτητα επιλογης αξιολογου, ποιοτικου, αλλα και οδηγοκεντρικου μικρομεσαιου. Η premium τριπλετα δηλαδη, V40, A3, 1-series, απαιτει σιγουρα κατι παραπανω απο 25κ ευρω για ενα πακετο με ικανοποιητικο επιπεδο εξοπλισμου αλλα και κινητηρα...

Οπερ και συμφωνω τελικα με τα λεγομενα του GB. Καλως/κακως αυτη την στιγμη στο καθοριστικο οριο των 25κ ευρω, το Golf ACT 150 ειναι σε εκνευριστικο, ενοχλητικο βαθμο :lol: , το πιο ολοκληρωμενο μικρομεσαιο που μπορεις να ψωνισεις.
Σιγουρα δεν διακρινεται καπου ξεκαθαρα, -περα απο το χαμηλοτερο βαρος- σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλα ειναι παρα πολυ καλο σε ολα τα επιπεδα. Τουλαχιστον στην εξοπλιστικη εκδοση R-line που μεχρι πρωτινως ερχοταν με αποσυρση-προσφορα απο 22κ ευρω για το manual 150αρι ACT, συγκεκριμενα με εξωτερικο πακετο r-line, σπορ αναρτηση και 17αρες ζαντες, εχει να επιδειξει και καποια σπορτιφ οδικη συμπεριφορα.

Οι νεες Γαλλικες προτασεις (308 , Megane) παροτι δειχνουν αρκετα ενδιαφερουσες, αφενως τιμολογιακα φαινεται να ειναι τσιμπημενες, αφετερου οι γενικοτερες τασεις...Γερμανοποιησης σε οτι αφορα την ποιοτητα, εργονομια, εντος, μαλλον εχουν περασει και στο οδηγικο κομματι, συμφωνα με τις πρωτες διαπιστωσεις δοκιμαστων.
Ενω δηλαδη σε επιπεδο ανεσης, ηχομονωσης, ποιοτητας κυλισης ξεκαθαρα διαπρεπουν, στην αισθηση απο τα χειριστηρια δειχνουν να εχουν απωλεσει την αμεσοτητα και πληροφορηση που ειχαν στις προηγουμενες γενιες τους...Και το χειροτερο ειναι οτι δεν υπαρχουν καποια..αρκουντως σπορ πακετα που να διαμορφωνουν μια σαφως πιο σπορτιφ οδηγικη αισθηση, στα επιπεδα του (Ιταλικου, Γερμανικου) ανταγωνισμου...