IKE έγραψε:Το Smart Roadster (ειδικά το coupe) είναι πολύ ενδιαφέρον, είμαι περίεργος στην οδήγηση πως θα είναι
Είναι αυτό που πρέπει να είναι. Σβέλτο, όχι του σκοτωμού αλλά πολύ πιο γρήγορο από όσο δείχνουν τα νούμερα (είναι οι αλλαγές, βλέπεις...) με μπόλικο 3-cyl θόρυβο (το κουπε κάνει και ηχείο) και εξαιρετική αίσθηση roadster (πολύ χαμηλό, σφηνωτή θέση οδήγησης, ωραία θέα απο τους θόλους των φαναριων μπροστά). ΟΚ, έχει πολλές τσιπιές με διακόπτες και υλικα από το "όρθιο" και δεν έχει το ξυραφένιο τιμόνι (το μη υδραυλικό είναι λίγο καλύτερο αλλά ΙΜΗΟ δεν αξίζει) αλλά πραγματικά δε σε νοιάζει καθόλου. Το esp βγαίνει αλλά είναι τόσο κοντό το μεταξόνιο που μάλλον δε θέλεις να το βγάλεις. Τα 22 χιλιάρικα που ζητούσαν, βέβαια, για ένα καλό 82άρι ήταν κλεψιά. Σε μτχ με 5-6χιλιάρικα, αν βάλεις και στην άκρη για ένα καινούργιο μοτέρ καλου κακου (αυτά που πουλάνε τώρα έχουν μαζέψει αρκετά χλμ), είναι εξαιρετικό 2ο αυτοκίνητο και θα το αγόραζα εύκολα και πάλι. Ειδικά τώρα που έχει ένα σμαρτάδικο κάθε 2 χιλιόμετρα (εγώ τότε έτρεχα στη Γλυφάδα για σέρβις).
../ ___ \
(O\ | /O)