Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#176469
IKE έγραψε:Το Smart Roadster (ειδικά το coupe) είναι πολύ ενδιαφέρον, είμαι περίεργος στην οδήγηση πως θα είναι

Είναι αυτό που πρέπει να είναι. Σβέλτο, όχι του σκοτωμού αλλά πολύ πιο γρήγορο από όσο δείχνουν τα νούμερα (είναι οι αλλαγές, βλέπεις...) με μπόλικο 3-cyl θόρυβο (το κουπε κάνει και ηχείο) και εξαιρετική αίσθηση roadster (πολύ χαμηλό, σφηνωτή θέση οδήγησης, ωραία θέα απο τους θόλους των φαναριων μπροστά). ΟΚ, έχει πολλές τσιπιές με διακόπτες και υλικα από το "όρθιο" και δεν έχει το ξυραφένιο τιμόνι (το μη υδραυλικό είναι λίγο καλύτερο αλλά ΙΜΗΟ δεν αξίζει) αλλά πραγματικά δε σε νοιάζει καθόλου. Το esp βγαίνει αλλά είναι τόσο κοντό το μεταξόνιο που μάλλον δε θέλεις να το βγάλεις. Τα 22 χιλιάρικα που ζητούσαν, βέβαια, για ένα καλό 82άρι ήταν κλεψιά. Σε μτχ με 5-6χιλιάρικα, αν βάλεις και στην άκρη για ένα καινούργιο μοτέρ καλου κακου (αυτά που πουλάνε τώρα έχουν μαζέψει αρκετά χλμ), είναι εξαιρετικό 2ο αυτοκίνητο και θα το αγόραζα εύκολα και πάλι. Ειδικά τώρα που έχει ένα σμαρτάδικο κάθε 2 χιλιόμετρα (εγώ τότε έτρεχα στη Γλυφάδα για σέρβις).
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#176478 Αν είχε και καλύτερο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#176487
D-Jet έγραψε:
IKE έγραψε:Το Smart Roadster (ειδικά το coupe) είναι πολύ ενδιαφέρον, είμαι περίεργος στην οδήγηση πως θα είναι

Είναι αυτό που πρέπει να είναι. Σβέλτο, όχι του σκοτωμού αλλά πολύ πιο γρήγορο από όσο δείχνουν τα νούμερα (είναι οι αλλαγές, βλέπεις...) με μπόλικο 3-cyl θόρυβο (το κουπε κάνει και ηχείο) και εξαιρετική αίσθηση roadster (πολύ χαμηλό, σφηνωτή θέση οδήγησης, ωραία θέα απο τους θόλους των φαναριων μπροστά). ΟΚ, έχει πολλές τσιπιές με διακόπτες και υλικα από το "όρθιο" και δεν έχει το ξυραφένιο τιμόνι (το μη υδραυλικό είναι λίγο καλύτερο αλλά ΙΜΗΟ δεν αξίζει) αλλά πραγματικά δε σε νοιάζει καθόλου. Το esp βγαίνει αλλά είναι τόσο κοντό το μεταξόνιο που μάλλον δε θέλεις να το βγάλεις. Τα 22 χιλιάρικα που ζητούσαν, βέβαια, για ένα καλό 82άρι ήταν κλεψιά. Σε μτχ με 5-6χιλιάρικα, αν βάλεις και στην άκρη για ένα καινούργιο μοτέρ καλου κακου (αυτά που πουλάνε τώρα έχουν μαζέψει αρκετά χλμ), είναι εξαιρετικό 2ο αυτοκίνητο και θα το αγόραζα εύκολα και πάλι. Ειδικά τώρα που έχει ένα σμαρτάδικο κάθε 2 χιλιόμετρα (εγώ τότε έτρεχα στη Γλυφάδα για σέρβις).


Βρε λες? :hmmm:
Το είχα ξεχάσει και μου άρεσε πολύ τότε. Θυμάμαι και το δικό σου!
Με το αυτόματο δεν γίνεται τίποτε? Καμμιά βελτίωση αξιόπιστη στο λογισμικό δεν εχει υπάρξει?
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#176491
tsilis έγραψε:Βρε λες? :hmmm:
Το είχα ξεχάσει και μου άρεσε πολύ τότε. Θυμάμαι και το δικό σου!
Με το αυτόματο δεν γίνεται τίποτε? Καμμιά βελτίωση αξιόπιστη στο λογισμικό δεν εχει υπάρξει?

Μαζεύεται λίγο αλλά δεν παύει να είναι το φτηνό το πράμα που το τσίμπησαν από το όρθιο.
Δεν είναι τόσο τραγικό όσο το περιγράφουν (δεν ξέρω και τι ακριβώς έψαχναν βέβαια από ένα φτηνό ροντστεράκι).
Αν ψάχνεις το spitfire του 2000 με λιγότερα χαζοπροβληματάκια από το παλιό και πολύ χαμηλά πάγια πάρ'το και βάλε σκληρο καπάκι να το αφήνεις και έξω (το ίδιο εύκολα ανοίγει). Διαφορετικά, αν σκεφτεσαι γκαζια, lsd, custom coilovers κλπ κλπ, μην περιμένεις ότι έχει ούτε την ευελιξία στις μετατροπές ούτε τον κόσμο που κάθεται να ασχοληθεί να το φτιάξει, όπως το ΜΧ5, αλλά ούτε είναι ελίζ να γράφει από μόνο του στην πίστα.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#176546
dimviii έγραψε:μονο που εχει βαλει εξατμιση δουλευει παραπανω πιεση

αυτο πως εξηγείται? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#176552
alexandros.K έγραψε:
dimviii έγραψε:μονο που εχει βαλει εξατμιση δουλευει παραπανω πιεση

αυτο πως εξηγείται? :hmmm:


απο την ελευθερωση της εξαγωγης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#176562 επειδη ελευθερωνεις την εξαγωγη,με πιο ελευθερο συστημα εξατμισης,αυτο βοηθαει το τουρμπο να ανεβαζει παραπανω στροφες και πιεση.Στις μεσαιες στροφες μπορεις να δεις και 0,2-0,4 παραπανω αναλογα ποσο ελευθερη ειναι η εξατμιση απο στενεματα μεσα στα καζανακια, και αναλογα τον καιρο.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#176568 αυτο σκεφτηκα κι εγω , αλλά σκεφτηκα επισης και την wastegate
και οτι ο εγκεφαλος αν δει παραπανω πιεση, θα ριξει την αποδοση και το πραγμα θα "ισοφαρίσει"
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#176573 ουτως η αλλως εχεις διακυμανσεις στην πιεση με τις μεταβολες θερμοκρασιας,ακομα και με μαμα συστημα εξαγωγης.Δεν θα μπορουσε να ειναι τοσο απολυτο.Στο δικο μου υπηρχαν αυτες οι ασφαλιστικες δικλειδες αλλα ηταν πολυ ψηλοτερα απο την πιεση λειτουργιας.Δουλευε στοκ 1,1 σταθερο 1,3 οβερ,με την εξατμιση εγινε 1,2 σταθερο και το οβερμπουστ επαιζε απο 1,5 εως και 1,7(χειμωνας με 0-5 βαθμους,μεγαλη σχεση στο σαζμαν,χαμηλες στροφες=μεγαλα φορτια δλδ).Οι ασφαλιστικες δικλειδες (οπου εκοβε αναφλεξη και ηταν λες και επεφτες σε τοιχο) ηταν στο 1,7 για πανω απο 1 δευτερολεπτο(για να μην ενεργοποιειτε απο spikes της πιεσης για κλασματα του δευτερολεπτου.Με τον επαναπρογραμματισμο αυτες οι δικλειδες μετακομισαν ψηλοτερα(2 μπαρ)
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#176578 αρα ειναι θεμα προγραμματος, δλδ ποσο επιτρεπει ο εγκεφαλος να ανεβει η πιεση και η αποδοση
στο δικο μου μπορει να επιτρεπει ενα 5% και στο δικο σου 15% ας πουμε
τεσπα, θενκς :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#177414 Η φάση παίδες



:vava: :roll: :svivhaha: :inlove: :inlove:

εδιτ
ένα για μένα και ένα για το τζονάκι...

:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#178028 Είχα φτάσει πολύ κοντά στο να πάρω το Smart Roadster Coupe σαν μοναδικό αυτοκίνητο αλλά τελικά απορρίφτηκε διότι
- οδηγάω σχετικά όρθιος και αν και όχι ψηλός όταν κοίταζα αριστερά η οριζόντια κολώνα ήταν ανησυχητικά κοντά και έκοβε και οπτικό πεδίο
- παρά τους 2 χώρους αποσκευών η χωρητικότητα ήταν μικρή και το σχήμα τους άβολο.
- λόγω μεταξονίου, κυβισμού και αναγκών (εποχή που έγραφα πολλά χλμ) δεν κρίθηκε σαν την πιο κατάλληλη αγορά (αντοχή, άνεση, αξιοπιστία, ποιότητα κύλισης)
- ποιότητα κατασκευής-υλικών κλπ προσόντα δυσανάλογα ακριβά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο.
Σαν μτχ ρόουντστερ αν φτηνο και για λίγα χλμ χρήσης και χαβαλέ είναι όντως όμορφο, σχετικά πρακτικό και πολύ μνημονιακό. Και παρκάρει κι εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#179838 Update μετά τις πρώτες δηλώσεις για τα τέλη
Εικόνα
Εικόνα

Αν και το τελευταίο είναι targa :hmmm: