- 14 Ιαν 2017, 21:42
#352433
panos2171 έγραψε:Αν βάλουμε στην άκρη το φορολογικό θα ήταν καλή επιλογή η αγορά της συγκεκριμένης boxster;
https://www.car.gr/8706856-porsche-boxs ... -204p4v-2s
Του 2001 πρωτη αδεια δεν ειναι σιγουρα...Καθοτι απο το 2000 η βασικη εκδοση απεκτησε 2,7 κινητηρα.
Επισης τα φωτιστικα σωματα μπρος-πισω ειναι της μεταγενεστερης εκδοσης, ή της S, (και παλι, απο το 2000 και επειτα ) κανονικα εχει πορτοκαλι φλας μπρος-πισω.
Τελος περα απο το γνωστο θεμα IMS, καποιοι 2,5αρηδες ειχαν περιπτωσεις με ραγισμενες κυλινδροκεφαλες μεχρι και τα ΜΥ1999.
Επειδη υπηρχε προσωπικο ενδιαφερον, πριν 3 περιπου χρονια (
στο τσακ δεν εκανα την συγκεκριμενη κινηση, για μια πολυ καλη περιπτωση, φοβηθηκα τοτε πολυ θεμα IMS. Το εχω μετανιωσει τελικα, μετα απο καλυτερη ενημερωση, αλλα πλεον ειναι αργα...) για boxster 986, θα συνιστουσα ΜΟΝΟ την facelift , οπερ ΜΥ2002 και επειτα, ουσιαστικα απο β' εξαμηνο 2002 πρωτη αδεια.
Ο 2,7 πηγε απο τα 220ps στα 228ps (ελαχιστη διαφορα εδω, αλλα σημαντικη εναντι του 2,5αρη...)
αλλαξαν λιγο σχεδιαση οι προφυλακτηρες, προστεθηκε ντουλαπακι συνοδηγου και το κυριοτερο, αντικατασταθηκε η πισω ζελατινα με κρυσταλο.
Γενικοτερα ειναι η πιο ολοκληρωμενη και απροβληματιστη 986 που εχει παραχθει, με μοναδικο σημειο προσοχης το IMS και αυτο κυριως εαν δεν υπαρχει βιβλιο σερβις με προβλεπομενες αλλαγες λαδιων.
Υπαρχουν παντως συγκεκριμενες διαδικασιες αλλαγης του (IMS) και συνηθως γινονται μαζι με αλλαγη συμπλεκτη, με ενα εξτρα κοστος γυρω στα 500-600 ευρω.
Για μια τετοια περιπτωση σε 986, σημερα πλεον, απ' οτι εχω δει και υπαρχει στην Ελληνικη αγορα, δεν θα πρεπει να υπολογιζεις σε λιγοτερα απο 11-13κ ευρω, για κατι αξιοπρεπες, αλλα κυριως αξιοπιστο, απροβληματιστο στο περασμα του χρονου.