Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#180374 Ναι, δεν είναι γνήσιο roadster άσε που υπολείπεται σε ισχύ. Προτείνω να πάρεις του Ντόναλντ αλλά οπωσδήποτε θα πάρεις τροχούς μηδενικού προφίλ από το άλλο το τάργκα.

Ξαφνικά καθίσαμε στα αυγά μας; Γιατί δεν ξέραμε ότι θα είχε και τέλη κυκλοφορίας; Κι αυτά μνημονιακά είναι..... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#180534 Είναι ένα πράγμα να μπορείς να πληρώσεις ένα πάγιο κόστος (τέλη) και ένα τελείως διαφορετικό να το θεωρείς λογικό.
Πχ με τα σημερινά δεδομένα το 660άρι μπορεί να θεωρείται ανεκτό (λολ) αλλά αν βλέπεις μια διάθεση εκ μέρους του Νο1 απατεώνα και κλέφτη (ΕΛ κράτος) να σε χρεώσει 660€ για δίλιτρο, 140€ για ανοιχτό (γιατί όχι; ), 200€ για αμάξι άνω των 150 ίππων (γιατί όχι; ) και άλλα 100€ για μεγάλα ζαντολάστιχα (ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ; ) τότε όχι μόνο κάθεσαι στα αυγά σου αλλά κυκλοφορείς με πατίνι για το γαμώτο.

Δηλαδή άντε και γαμηθείτε μoυνόπανα. :)

ΥΓ: έχω ένα προαίσθημα βέβαια ότι θα υπάρξει μείωση για τα δεκαετίας και άνω, την οποία μπορούν να δουλέψουν με το κλασσικό σύστημα φάκα-τυράκι σε 2-3 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#183036
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#183447 Ο καθένας έχει διαφορετικές προτεραιότητες και χέρια.
Η επιλογή του της τρίλιτρης με ροπές για εύκολη καθημερινή χρήση αλλά και συνολική δύναμη αν χρειαστεί δεν ήταν κακή. Συν όπως δικαιολόγησε το ότι το ΜΧ5 επειδή είναι σχετικά αργό θα έμπαινε στο τριπάκι των βελτιώσεων.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση εμένα είναι γιατί δεν υπήρχαν κι άλλα αυτοκίνητα στις επιλογές του όπως SLK, Z350 και τυχόν άλλα ιαπωνικά άγνωστα σε εμάς, τυχόν αμερικάνικα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#183475 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7099314/

:dizzy: :dizzy:

MONO ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ !!!!! Δεν γινετε μεταβίβαση λόγω απλήρωτων τελών κυκλοφοριας !!


Για 300 ευρώ το -άριστο κατά τ' άλλα βάσει αγγελίας- αμάξι πωλείται μόνο για ανταλλακτικά;
Για βοηθήστε λίγο, τι χάνω; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#183599
NickTG έγραψε:Πόσων ετών τέλη?

Μάλλον αυτό εννοεί. Μπορεί να μην πλήρωσε ποτέ τέλη εκτός από τα πρώτα του 2009 οπότε να οφείλονται 300 Χ 5 = 1.500 €
Άβαταρ μέλους
By xenos
#183623 Θα μπορούσε τότε να πει τιμή πχ 6000 και όταν πας να το δεις να σου πει ότι στην τιμή είναι τα τέλη και να το συμφωνήσεις κάπως επιτόπου. Πιο λογικό.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#183626 Υπάρχει και πρόστιμο αν απλα τα άφησε έτσι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#183767 Δηλαδή κράτησε πινακίδες και δεν πλήρωσε τέλη;;;; :dizzy: Πόσο πια;;;; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#352422 Αν βάλουμε στην άκρη το φορολογικό θα ήταν καλή επιλογή η αγορά της συγκεκριμένης boxster;

https://www.car.gr/8706856-porsche-boxs ... -204p4v-2s
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#352433
panos2171 έγραψε:Αν βάλουμε στην άκρη το φορολογικό θα ήταν καλή επιλογή η αγορά της συγκεκριμένης boxster;

https://www.car.gr/8706856-porsche-boxs ... -204p4v-2s


Του 2001 πρωτη αδεια δεν ειναι σιγουρα...Καθοτι απο το 2000 η βασικη εκδοση απεκτησε 2,7 κινητηρα.
Επισης τα φωτιστικα σωματα μπρος-πισω ειναι της μεταγενεστερης εκδοσης, ή της S, (και παλι, απο το 2000 και επειτα ) κανονικα εχει πορτοκαλι φλας μπρος-πισω.
Τελος περα απο το γνωστο θεμα IMS, καποιοι 2,5αρηδες ειχαν περιπτωσεις με ραγισμενες κυλινδροκεφαλες μεχρι και τα ΜΥ1999.

Επειδη υπηρχε προσωπικο ενδιαφερον, πριν 3 περιπου χρονια (στο τσακ δεν εκανα την συγκεκριμενη κινηση, για μια πολυ καλη περιπτωση, φοβηθηκα τοτε πολυ θεμα IMS. Το εχω μετανιωσει τελικα, μετα απο καλυτερη ενημερωση, αλλα πλεον ειναι αργα...) για boxster 986, θα συνιστουσα ΜΟΝΟ την facelift , οπερ ΜΥ2002 και επειτα, ουσιαστικα απο β' εξαμηνο 2002 πρωτη αδεια.
Ο 2,7 πηγε απο τα 220ps στα 228ps (ελαχιστη διαφορα εδω, αλλα σημαντικη εναντι του 2,5αρη...)
αλλαξαν λιγο σχεδιαση οι προφυλακτηρες, προστεθηκε ντουλαπακι συνοδηγου και το κυριοτερο, αντικατασταθηκε η πισω ζελατινα με κρυσταλο.
Γενικοτερα ειναι η πιο ολοκληρωμενη και απροβληματιστη 986 που εχει παραχθει, με μοναδικο σημειο προσοχης το IMS και αυτο κυριως εαν δεν υπαρχει βιβλιο σερβις με προβλεπομενες αλλαγες λαδιων.
Υπαρχουν παντως συγκεκριμενες διαδικασιες αλλαγης του (IMS) και συνηθως γινονται μαζι με αλλαγη συμπλεκτη, με ενα εξτρα κοστος γυρω στα 500-600 ευρω.
Για μια τετοια περιπτωση σε 986, σημερα πλεον, απ' οτι εχω δει και υπαρχει στην Ελληνικη αγορα, δεν θα πρεπει να υπολογιζεις σε λιγοτερα απο 11-13κ ευρω, για κατι αξιοπρεπες, αλλα κυριως αξιοπιστο, απροβληματιστο στο περασμα του χρονου.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#352444 Άρα porsche και 7-8k € κατά πως φαίνεται δε πάνε μαζί σωστά; Και μάλλον γι αυτό και οι τόσο εξευτελιστικές τιμές που χάζευα στο car εξ ου και η απορία.