Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#141134
Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.

Από το Moto G


Μπορείς σε σκούτερ να μην έχεις chicken stripes? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#141167
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.

Από το Moto G


Μπορείς σε σκούτερ να μην έχεις chicken stripes? :hmmm:

Εικόνα

send from my cave using smoke signals
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#141180
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.

Από το Moto G


Μπορείς σε σκούτερ να μην έχεις chicken stripes? :hmmm:

Εξαρτάται που κινείσαι, μέσα στην πόλη είναι λογικό να υπάρχουν, αν το βγάζεις εκτός πόλης μπορείς να το πατήσεις όλο το πέλμα και αν μπεις πίστα να το φυτιλιασεις.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By dimik
#141264
Morx έγραψε:Θεμα συνηθειας ειναι, κοιτας εκει που θες να πας.
Φρενο πριν τη στροφη, τοποθετεισαι και συνεχιζεις με ΠΙΣΩ φρενο αν θες να επιβραδυνεις λιγο ακομα και πριν το apex ανοιγεις το γκαζι τοσο, ωστε να διατηρησεις σταθερη την ταχυτητα χωρις να φορτιζεται τοσο το μπροστινο. Το low-side δεν το ελεγχεις, το highside ερχεται ναι μεν απροβλεπτα αλλα αν δεν το παρακανεις εισαι πιο ασφαλης.
Εαν δε, κοιτας και στην εξοδο της στροφης, εκει δηλαδη που θες να πας... ολα γινονται ακομα πιο ευκολα και "αυτοματα".

Το μηχανακι δεν το σηκωσες, ενστικτωδως φρεναρες με το μπροστινο και σηκωθηκε οπως αντιδραει καθε δικυκλο στο μπροστινο φρενο.



Μερικές διορθώσεις αν μου επιτρέπεις :oops:

Κοιτάς γενικά και μακριά ώστε να έχεις ευρύ πεδίο όρασης, απο εκεί και πέρα χωρίς να κουνάς τα μάτια βάζεις σημάδια, σημάδι που θα σπρώξεις το τιμόνι για να στρίψεις, σημάδι για το απεξ και σημάδι για το σημείο εξόδου. Στην ουσία χαράζεις διαδρομή 3ων σημείων, είσοδος-απεξ-έξοδος.
Δοκίμασε να κοιτάς κάπου μακριά στο δωμάτιο και ταυτόχρονα να βάζεις σημάδια αντικείμενα χωρίς να μετακινείς τα μάτια, πολύ πιο γρήγορο απο το να να επικεντρώνεις το βλέμμα σε ένα σημείο κάθε φορά και φυσικά απομακρύνει τον φόβο της ταχύτητας μιας και κοιτάζεις μακριά.

Πριν την στροφή (σημείο που βάζεις δύναμη για γυροσκοπικό στο τιμόνι) πρέπει να έχεις φρενάρει και να έχεις κατεβάσει ταχύτητα-πάρει θέση με το σώμα (αντίθετος ώμος να προσπαθεί να γυρίσει προς τα μέσα στην στροφή αν όχι μισά οπίσθια εκτός σέλας).

Φρένο και στροφή = no no εκτός κι αν είσαι τόσο έμπειρος και κάνεις tailbraking.

Μόλις ξεκινήσεις να πλαγιάζεις και φτάσεις στην επιθυμητή κλίση για να πάρεις την στροφή ανοίγεις γκάζι προοδευτικά και ομαλά για να υπάρχει κατανομή βάρους 40 μπροστά 60 πίσω. Για να κρατήσει σταθερή ταχύτητα η μοτοσυκλέτα στην στροφή χρειάζεται πολύ περισσότερο γκάζι από όσο φανταζόμαστε.

Και στο highside και στο lowside η λύση είναι μια, καλός έλεγχος γκαζιού, στο πρώτο μπορεί να χρειαστεί απλά να το διατηρήσεις σταθερό μέχρι να βρεί πρόσφυση πάλι ο πίσω τροχός αντί για ομαλά ανοιγόμενο και να το γλιτώσεις, στο δεύτερο με άνοιγμα γκαζιού δεν υπάρχει περίπτωση να σου συμβεί σε μια κανονικά συντηρημένη μοτοσυκλέτα.

Πολύ σημαντικό να είσαι σε θέση να κουνήσεις χαλαρά τους αγκώνες πάντα όταν οδηγάς, σφίξιμο στο τιμόνι = κακός έλεγχος στο γκάζι, κακή ισορροπία στην μοτοσυκλέτα.
Επίσης όταν σπρώχνουμε το τιμόνι για να στρίψουμε κοντράρουμε με το αντίθετο πόδι στον μαρσπιέ και το κάνουμε με μια γρήγορη κίνηση ώστε να πάρουμε γρήγορα κλίση και να ανοίξουμε το γκάζι το συντομότερο.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#141269 dimik το ειπα οσο πιο απλα γινοταν πανω στην κουβεντα με τον Μπιχλα.
Ωραιες και οι πιο τεχνικες δικες σου πληροφοριες.
Θα μπορουσα να επεκταθω περισσοτερο αλλα θα το κανω πανω στην κουβεντα, γιατι ειμαι και στη δουλεια! :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#141271
Morx έγραψε:dimik το ειπα οσο πιο απλα γινοταν πανω στην κουβεντα με τον Μπιχλα.
Ωραιες και οι πιο τεχνικες δικες σου πληροφοριες.
Θα μπορουσα να επεκταθω περισσοτερο αλλα θα το κανω πανω στην κουβεντα, γιατι ειμαι και στη δουλεια! :lol:


:thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#141301 Εντάξει ρε παιδιά, το έχω δει και εγώ το twist of the wrist :lol: και έχω διαπιστώσει και κάποια πράγματα
στην πράξη από μόνος μου. Θα γούσταρα πολύ αν ήμουν Αθήνα και μου περίσσευε κανένα φράγκο να
παρακολουθήσω css και να πάρω αέρα πάνω στη μοτό για να ξέρω ότι αν κάποια στιγμή θελήσω να το
''κυνηγήσω'' θα έχω τουλάχιστον κάποιες γνώσεις. Αφ ενός όμως στα 28 θεωρώ ότι είναι λίγο αργά και
αφετέρου στην περιοχή που βρίσκομαι δεν έχει και καμιά διαδρομή της προκοπής. Χαλαρές βολτούλες
να κάνουμε για να παίρνουμε τον αέρα μας και να ξεχνιόμαστε μωρέ, δεν είναι τα καμικαζιλίκια για μένα,
ούτε σούζα δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να κάνω :lol: και με το πίσω φρένο που έχω, ούτε πρόκειται.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#141313
dimik έγραψε:
Morx έγραψε:dimik το ειπα οσο πιο απλα γινοταν πανω στην κουβεντα με τον Μπιχλα.
Ωραιες και οι πιο τεχνικες δικες σου πληροφοριες.
Θα μπορουσα να επεκταθω περισσοτερο αλλα θα το κανω πανω στην κουβεντα, γιατι ειμαι και στη δουλεια! :lol:


:thumbsup:


Σχετικα με το tailbraking, το ανεφερα για την περιπτωση που μπεις με περισσοτερα σε μια στροφη.
Το μπροστα ειναι κινδυνος για lowside ή ανοιγμα τροχιας.
Το πισω, σταθεροποιει τη μοτοσυκλετα και δεν επηρεαζει τοσο αρνητικα το σκηνικο, αρκει να ξερεις τι κανεις.

Τα 3 σημεια χρησιμοποιω και 'γω και πολυ σωστα λες οτι το ολο φρεναρισμα γινεται στο σημειο 1 στην ανοιχτη εισοδο της καμπης, το 2ο ειναι το apex οπου υπο συνθηκες μπαινεις με ουδετερο φορτιο (γκαζι οσο χρειαζεται για διατηρηση τροχιας) ενω σε πιο advanced καταστασεις και εμπειριας, χρησιμοποιεις ακομα φρενα, για να καταληξεις με οσο περισσοτερο γκαζι γινεται στο σημειο 3 τη σωστη εξοδο.

Η διαφορα μηχανης με ενα σκουτερ ως προς την εισοδο στη στροφη ειναι μεγαλη.
Αν με ενα σκουτερ θες να μπεις γρηγορα, φρεναρεις στην εισοδο και συνεχιζεις με πισω φρενο μεχρι και λιγο πριν απο το apex. Εχει αρκετο βαρος πισω και βολευει αρκετα να ριξεις επιπλεον πιεση στο μπροστινο του.
Περα απο αυτο, δε μπορεις να πλαγιασεις αρκετα λογω πλατους ελαστικου αλλα και διαμετρου τροχου.
Στην εξοδο δε βαζει φωτια στην ασφαλτο που και παλι, με τουλαχιστον 60% βαρους στον πισω τροχο + επιπλεον φορτιο απο την επιταχυνση... δυσκολο το highside (εκτος και αν εισαι εντος πολης).

Στα 2 τελευταια σκουτερ, λιγα χλμ με 500αρι και περισσοτερα με 300αρι (ειχα και 50αρακι πιτσιρικας οπως ολοι αλλα δε μετραει αν και του 'χα φορτωσει 30k+ km) ... ξεκιναω απο την αρχη να μαθαινω.
Αν αφησεις στην ακρη την τελειως διαφορετικη γεωμετρια του, δεν εχεις πουθενα να σκαλωσεις προσαγωγους, δεν μπορεις να ριξεις βαρος στο τιμονι, τα φρενα στις μεσαιες κατηγοριες ειναι επιπεδου δεκαετιας '90 και οι αναρτησεις οτι πιο απλο υπαρχει. Fun factor υπαρχει κατα την αποψη μου, μονο οταν τυχαινει να κανεις καζουρα σε καποιον "κουλο" με σαφως ανωτερο μηχανακι επειδη δεν ξερει να στριβει.

Σε οσες μηχανες ειχα ή/και εχω οδηγησει εξαντλησα πολλα απο τα περιθωρια μου σε πιστα, Εγνατια, Ιονια οδο και επαρχιακα στροφιλικια... με tail braking εμπαινα για ενα διαστημα στις εντος πολης βραδινες βολτες σχεδον σε καθε στροφη.
Ηταν οταν σκεφτομουν για supermoto και οδηγουσα naked... :dizzy:
Με κατεβασμα και συμπλεκτη στο σημειο τριβης, με φρενο, με απλο αφημα του γκαζιου και χαμηλη σχεση στο κιβωτιο, οτι να 'ναι κυριολεκτικα

Αν δεν πειραματιστεις και δεν δοκιμασεις, δεν μαθαινεις.


Αυτο για τον μπιχλα χαριν κουβεντας, για να τον δουμε μια μερα να ξυνει μαρσπιε και γονατα.
Εχει απιστευτο κομματι η Εγνατια εκει πανω... να τον δω μια μερα εστω και απο το απεναντι ρευμα να τον καμαρωνω! :metalo:

Α!!!! Μπιχλα, trackday, Serres super duper international worldwide mega circuit ...
Εμπαινε λεμε !!! CSS, να πας!


Υ.Γ.: Δεν εχει εκει γυρω απο την Κομοτηνη μερη να χαρεις το μοτο σου;; Θα με τρελανεις !!!
Να γυρισω σπιτι που δε σερνεται το πισι να σου βαλω 700 διαδρομες που μπορεις να λιωσεις απο την καβλα!
Υ.Γ.2: Ποτε δεν ειναι αργα. Ναι μεν στα 28 δεν κυνηγαμε το απολυτο των επιδοσεων επειδη ο φοβος πλεον φυλαει τα ερμα και εχουμε μια αντιληψη περι ατυχηματων, αλλα practice makes perfect! Μια, δυο, τρεις αν καταλαβεις τα βασικα και το 'κανες. Τελος!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#141322
bihlas87 έγραψε:Εντάξει ρε παιδιά, το έχω δει και εγώ το twist of the wrist :lol: και έχω διαπιστώσει και κάποια πράγματα
στην πράξη από μόνος μου. Θα γούσταρα πολύ αν ήμουν Αθήνα και μου περίσσευε κανένα φράγκο να
παρακολουθήσω css και να πάρω αέρα πάνω στη μοτό για να ξέρω ότι αν κάποια στιγμή θελήσω να το
''κυνηγήσω'' θα έχω τουλάχιστον κάποιες γνώσεις. Αφ ενός όμως στα 28 θεωρώ ότι είναι λίγο αργά και
αφετέρου στην περιοχή που βρίσκομαι δεν έχει και καμιά διαδρομή της προκοπής. Χαλαρές βολτούλες
να κάνουμε για να παίρνουμε τον αέρα μας και να ξεχνιόμαστε μωρέ, δεν είναι τα καμικαζιλίκια για μένα,
ούτε σούζα δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να κάνω :lol: και με το πίσω φρένο που έχω, ούτε πρόκειται.



Δεν έχει σχέση με ταχύτητα ή καμικαζιλίκια, έχει σχέση με σωστή οδήγηση κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες.
Αγόρασα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα στα 30 αν σου λέει κάτι και τώρα πέρα από τις βόλτες σε βουνά και λαγκάδια και τα 4 CSS που παρακολούθησα,βάζω και την στολή για να περάσω μια Κυριακή στην πίστα για τελείως ανέμελη οδήγηση. :metalo:
Σούζα δεν ξέρω να κάνω, έντο δοκίμασα μια φορά με "σχετική" επιτυχία. :lipsealed:

Το CSS γίνεται και Σέρρες.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#141326
bihlas87 έγραψε:Εντάξει ρε παιδιά, το έχω δει και εγώ το twist of the wrist και έχω διαπιστώσει και κάποια πράγματα
στην πράξη από μόνος μου. Θα γούσταρα πολύ αν ήμουν Αθήνα και μου περίσσευε κανένα φράγκο να
παρακολουθήσω css και να πάρω αέρα πάνω στη μοτό για να ξέρω ότι αν κάποια στιγμή θελήσω να το
''κυνηγήσω'' θα έχω τουλάχιστον κάποιες γνώσεις. Αφ ενός όμως στα 28 θεωρώ ότι είναι λίγο αργά και
αφετέρου στην περιοχή που βρίσκομαι δεν έχει και καμιά διαδρομή της προκοπής. Χαλαρές βολτούλες
να κάνουμε για να παίρνουμε τον αέρα μας και να ξεχνιόμαστε μωρέ, δεν είναι τα καμικαζιλίκια για μένα,
ούτε σούζα δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να κάνω και με το πίσω φρένο που έχω, ούτε πρόκειται.

Πως δεν έχει, το βουνό πάνω από την Μαρώνεια είναι γεμάτο διαδρομές. Τον λόφο με την καφετέρια που βλέπει πιάτο την πόλη;
Διαδρομή μέσα σε δάσος !!
Δεν χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα, σωστές γραμμές και συνειδητοποίηση της διαδικασίας φρένο, στρίψιμο,γκάζι.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#141339 Τώρα χαζεύω στο google maps, όντως έχει ψωμί, από τον δρόμο πάνω από τη Μαρώνεια δεν έχω
περάσει ποτέ, ευκαιρία να περάσω και από χωριά που δεν έχω δει ποτέ. Περιμένω και καινούριο
κράνος αύριο, ευκαιρία να κάψουμε καναδυό ντεπόζιτα :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#231778 Οταν η οικογενεια σου σε αγαπαει και δε θελει να σε δει σε κανενα χαντακι! :lol:
Εικόνα

Εικόνα

Εδωσα παραγγελια μιας και τα πετυχα φθηνα απο Θεσ/νικη και ηρθαν για 3ημερο να με δουν κανοντας τα, δωρο! :inlove:


Εντυπωσεις, οταν στρωσει ο ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ και τα τοποθετησω...! :x

Michelin City Grip ... παραλιγο 20.000χλμ :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#231847
Morx έγραψε:Οταν η οικογενεια σου σε αγαπαει και δε θελει να σε δει σε κανενα χαντακι!
Εικόνα

Εικόνα

Εδωσα παραγγελια μιας και τα πετυχα φθηνα απο Θεσ/νικη και ηρθαν για 3ημερο να με δουν κανοντας τα, δωρο! :inlove:


Εντυπωσεις, οταν στρωσει ο ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ και τα τοποθετησω...! :x

Michelin City Grip ... παραλιγο 20.000χλμ :lipsealed:

Μαρκα?

One+2