Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#349852 Το V-Strom 250 θα το δούμε καλοκαίρι 17, με κινητήρα απο Inazuma , ήπιο , δικύλινδρο, καλό.

Επίσης, το BMW GS310 , με τον καλό , κατα τας γραφάς, μονοκύλινδρο του G310R , με τιμή άγνωστη ακόμα αλλα σίγουρα αυξημένη σε σχέση με τα 4950Ε που ζητά το R.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#349886
xenos έγραψε:Λοιπόν, ας συνεχίσω την ιστορία μου... Έλεγα να πάρω κάτι να γουστάρω λίγο. Γενικά δεν μου αρέσουν τα απωθημένα οπότε είπα να χτυπήσω ένα monsterάκι για όποτε βολτίτσες. :inlove:
Και ξεκινάω... ας δω το 620 (δεν θέλω καρμπς με την καμία). Ζητάνε ότι θέλουν καταρχάς και πολλά είναι παρτάλια. Κάτι ωραία τα είδα να φτάνουν και 4000ε .... :hmmm: με την καμία επίσης...
Να δω κάτι πιο σύγχρονο; Βλέπω 696. Πιο καινούριο, ωραίο κλπ παίζουν 4300+ χωρίς abs εννοείται.
Ωραία, μετά πάει σε 796 (που το λένε όλοι για πολύ καλύτερο λόγω μονόμπρατσου, ψυγείου και δύναμης) αλλά οι τιμές απογειώνονται (7500+), παρότι έκανε 1κ παραπάνω από το 696. Δεν υπάρχουν και πολλά μετάχειρα βέβαια.

Από την μία λέω να δω για το 696. Από την άλλη να περιμένω μπας και κάποια στιγμή κάτσει κανένα 796 (δεν βιάζομαι) σε καλή τιμή (υπέρχλωμο). Από την παράλλη λέω μήπως δεν αξίζει το όλο θέμα. Τέλος βαριέμαι και λέω και να μην πάρω και τπτ να τελειώνω! :ninja:

Γνώμες; :hmmm:

Μείνε στο αρχικό σου σχέδιο για 620. Αφού δεν βιάζεσαι θα βρεθεί κάποιο καλό και αξιοπρεπές με 3.000 3.500 € που θέλεις.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#349922
dimik έγραψε:Δεν είσαι αρκετά ψημένος ακόμα...περίμενε και μάζευε!


Δεν είναι θέμα μαζέματος. Είναι θέμα ορθής κρίσης και επιλογής.

NiTse έγραψε:Μείνε στο αρχικό σου σχέδιο για 620. Αφού δεν βιάζεσαι θα βρεθεί κάποιο καλό και αξιοπρεπές με 3.000 3.500 € που θέλεις.


Δεν ξέρω. Είναι λογικό να δώσω 3κ για 620 αντί για 4+κάτι για 696; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#349936 Αφου κοιτας για monster παρε αυτο που ειναι πιο κοντα στο ποσο που θες να διαθεσεις. Αν μπορεις να δωσεις τα 4+Κ για 696, τοτε 696!
Mε ενα προχειρο ψαξιμο αυτο δειχνει ενδιαφερων

https://www.car.gr/9103958-ducati-monster-696-plus
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#349938 Νομίζω ναι γιατί αυτό δεν σταματάει και μετά όταν θα είσαι στα 4.500 μπορεί να αρχίσεις να κοιτάς για 821 που λέει ο λόγος. Όρισε το [b]udget σχετικά αυστηρά εκεί που θέλεις και προχώρα με αυτό. Ούτως ή άλλως για απωθημένο πρόκειται όπως λες. Θες να πάρεις να λες ότι είχες, να περάσει από τα χέρια σου ιταλικό μηχανάκι. Είναι αυτό που ήθελες ενδεχομένως μικρός και δεν μπορούσες. Οπότε πάρτο για να κάνεις το κέφι σου αλλά γνώμη μου είναι μην ξεφύγεις και πολύ οικονομικά γιατί μπορεί να δεις ότι στην πράξη δεν σου πολυαρέσει ή δεν σου ταιριάζει και να θες να το ξεφορτωθείς με την μικρότερη χασούρα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#349962
Νίκος Παππάς έγραψε:Αφου κοιτας για monster παρε αυτο που ειναι πιο κοντα στο ποσο που θες να διαθεσεις. Αν μπορεις να δωσεις τα 4+Κ για 696, τοτε 696!
Mε ενα προχειρο ψαξιμο αυτο δειχνει ενδιαφερων

https://www.car.gr/9103958-ducati-monster-696-plus


Παίζουν 2 696, το ένα είναι αυτό. Χαζολογόντας όμως βλέπω ότι έχουν δοθεί και κάποια κάτω από 4. Το λέω σαν βάση τιμής, για να μπορούμε να καθορίσουμε πόσο δίνονται τελικά*.

NiTse έγραψε:Νομίζω ναι γιατί αυτό δεν σταματάει και μετά όταν θα είσαι στα 4.500 μπορεί να αρχίσεις να κοιτάς για 821 που λέει ο λόγος. Όρισε το [b]udget σχετικά αυστηρά εκεί που θέλεις και προχώρα με αυτό. Ούτως ή άλλως για απωθημένο πρόκειται όπως λες. Θες να πάρεις να λες ότι είχες, να περάσει από τα χέρια σου ιταλικό μηχανάκι. Είναι αυτό που ήθελες ενδεχομένως μικρός και δεν μπορούσες. Οπότε πάρτο για να κάνεις το κέφι σου αλλά γνώμη μου είναι μην ξεφύγεις και πολύ οικονομικά γιατί μπορεί να δεις ότι στην πράξη δεν σου πολυαρέσει ή δεν σου ταιριάζει και να θες να το ξεφορτωθείς με την μικρότερη χασούρα.


Κοίτα, το 821 είναι πάαααααρα πολύ ακριβό ακόμα (σε 10 χρόνια ίσως).
Σχετικά με το απωθημένο.... δεν με νοιάζει ότι είναι ιταλικό, με νοιάζει ότι μου άρεσε και συνεχίζει να μου αρέσει. Αυτό που κοιτάζω τώρα (και κολλάει με το *) είναι το πόσο αξίζει και πωλείται ένα τέτοιο μηχανάκι για τον λόγο που λες και εσύ. Ότι αν πω τελικα αυτό ήταν και είναι μλκία για μένα, να μην έχω τρελή χασούρα. Ενδεικτικά στο fazer έχασα σε 2.5 χρόνια μόνο 500ευρώ.
Η μλκία είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά μετάχειρα και δεν το έχω ψάξει σε βάθος χρόνου ώστε να γνωρίζω με βεβαιότητα τι αξίζει. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#349967
xenos έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Αφου κοιτας για monster παρε αυτο που ειναι πιο κοντα στο ποσο που θες να διαθεσεις. Αν μπορεις να δωσεις τα 4+Κ για 696, τοτε 696!
Mε ενα προχειρο ψαξιμο αυτο δειχνει ενδιαφερων

https://www.car.gr/9103958-ducati-monster-696-plus


Παίζουν 2 696, το ένα είναι αυτό. Χαζολογόντας όμως βλέπω ότι έχουν δοθεί και κάποια κάτω από 4. Το λέω σαν βάση τιμής, για να μπορούμε να καθορίσουμε πόσο δίνονται τελικά*.


Aυτα που ειναι κατω απο 4Κ, μονο μετα απο ενδελεχη ελεγχο και αφου σου αποδειξουν οτι εχουν κανει ολα οσα οριζει το βιβλιο σερβις!
Συνηθως η χαμηλοτερη τιμη κατι κρυβει, αναλωσιμα που θελουν αλλαγη, μεγαλο σερβις που πρεπει να γινει, κατι.
Καμμια φορα αξιζει να δωσεις λιγα περισσοτερα και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, παρα να το παρεις φθηνο και να κανεις τα μαζεματα μετα εσυ.
Φυσικα το βιβλιο σερβις πρεπει να υπαρτχει αλλα και οι αποδειξεις απο σερβις, αναλωσιμα, ακομα καλυτερα!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#349994
Νίκος Παππάς έγραψε:Aυτα που ειναι κατω απο 4Κ, μονο μετα απο ενδελεχη ελεγχο και αφου σου αποδειξουν οτι εχουν κανει ολα οσα οριζει το βιβλιο σερβις!
Συνηθως η χαμηλοτερη τιμη κατι κρυβει, αναλωσιμα που θελουν αλλαγη, μεγαλο σερβις που πρεπει να γινει, κατι.
Καμμια φορα αξιζει να δωσεις λιγα περισσοτερα και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, παρα να το παρεις φθηνο και να κανεις τα μαζεματα μετα εσυ.
Φυσικα το βιβλιο σερβις πρεπει να υπαρτχει αλλα και οι αποδειξεις απο σερβις, αναλωσιμα, ακομα καλυτερα!


Καλά και τα 2 που σχολιάζουμε στανταράκι δεν έχουν αλλάξει ιμάντες και θέλουν σε λίγο. Δλδ +ένα 300άρι σοτ νερό (χωρίς να γνωρίζω λάστιχα/αλυσιδογράναζα/τακάκια).
Άβαταρ μέλους
By xeno
#350174
Νίκος Παππάς έγραψε:Αν ημουν στην θεση σου θα κοιταγα αυτο,

Εικόνα

οριακα κατω απο 7Κ, παιρνει παζαρι, 10 αλογα παραπανω απο το versys 300, καταναλωση κατω απο 4λιτ/100 και το πιο βασικο: δεν φτιαχτηκε για την αγορα της Ασιας.


Είναι τέλειο και η τιμή του λογική (6950ε νομίζω), ίσως μόνο λίγο βαρύ (195kgr)-και ξαναπάμε έτσι στα μεγάλα.
Άβαταρ μέλους
By NxOxT
#350217 http://www.fortheride.com/goings-on/game-changer/

live η παρουσιαση του καινουριου Street triple, 765cc, 3εις εκδοσεις S,R,RS, 123hp, ABS, TC.

full ohlins και brembo για το RS απο οτι ακουγεται.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By NxOxT
#350224 http://www.motorcyclenews.com/news/new- ... aled-2017/

μονο το πισω ohlins STX και οχι το ΤΤΧ.

τα Μ50 brembo μπροστα ειναι υπερβολη για το μηχανακι.

http://www.motorcyclenews.com/news/new- ... -2017-new/
Τελευταία επεξεργασία από NxOxT και 10 Ιαν 2017, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#350227
NxOxT έγραψε:http://www.fortheride.com/goings-on/game-changer/

live η παρουσιαση του καινουριου Street triple, 765cc, 3εις εκδοσεις S,R,RS, 123hp, ABS, TC.

full ohlins και brembo για το RS απο οτι ακουγεται.

Εικόνα

Το το προηγούμενο ήταν το Νο1 στο τοπ 10 μου, με 2ο το Monster και το νέο όμως είναι ακόμα καλύτερο.

Sent from my A0001 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350233 Αυτό και το Monster είναι έρωτες. Δεν μου αρέσει η τάση να βάζουν την εξάτμιση στο κάτω μέρος.
Βέβαια ο ήχος των ducati είναι στην κορυφή όλων imo.