Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#339254 Μπράβο! Πάντα τέτοιες ομορφιές!
Το ΣΚ θα βάλω κι εγώ βόλτα την δική μου, μου έχουν λείψει οι βολτίτσες με την μηχανή (έχασα τον ωραίο φθινοπωρινό καιρό λόγω του αυχένα).
Κούκλα είναι!
Από εξοπλισμό αναβάτη πώς πας; Στο κατάλληλο νήμα, πες λίγο για κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες, να πάρουμε όλοι ιδέες.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#339278 Μορφεα τώρα το είδα!!!

Πάντα όρθιος :)

Θα έχει ενδιαφέρον να μας κανεις μια "σύγκριση" μεταξύ πεμβε και ντουκου, περισσότερο ως προς το τι σου βγάζει το.καθενα.
Προσωπικά ομολογώ ότι με τη μηχανή καναβρικα την χαρά της οδήγησης :)
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#339302
xenos έγραψε:Μίλησα με τον τρελό συνάδελφο με το monster που από 620 έχει βάλει μοτέρ (μόνος του) 820?821? Κάτι τέτοιο μου είπε. Οι πληροφορίες που μου έδωσε είναι:

*το 620 είναι λίγο
*το 695 έχει πολύ καλύτερο μοτέρ αλλά πολύ χειρότερη ποιότητα κατασκευής από το 620

Η πρότασή του; :roll: Multistrada 1000! :lol: :slap:

Κοίτα, όχι επειδή είναι δικό μου, αλλά για τα λεφτά του, είναι εξαιρετικό μηχανάκι.
-Έχει αξιόπιστο μοτέρ, με σωστή συντήρηση, δεν θα πάθει τίποτε. Απλώς έχει κόστος ιμάντες ανά 20Κ και η Ducati θέλει και βαλβίδες ανά 10Κ. Γνώμη μου και γνώμη των συνεργείων, είναι πως άνετα τις πας ανά 20Κ και αυτές, οπότε γλιτώνεις αρκετά έτσι. Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ στο δικό μου βαλβίδα να χτυπάει (είναι διβάλβιδο το μοτέρ).
-Ηλεκτρολογικά δεν έχει πολύπλοκα. Ούτε βγάζουν ζημιές, πέραν από το cluster του κοντέρ-στροφομέτρου, που πρέπει να το προσέχεις στο πλύσιμο. Εμένα μου έβγαλε και εγκέφαλο όμως. Δηλαδή κάηκε η μία έξοδος που στέλνει στον πολλαπλασιαστή. Βρίσκεις μεταχειρισμένο ή after-market με τιμές από 200€ ως κάτι παραπάνω από 300€ αν θέλεις τον Performance. Υπάρχουν και aftermarket με το πρόγραμμα Performance.
-To μόνο που με ενόχλησε αρχικά, αλλά πλέον το έχω συνηθίσει, είναι οι σταθεροί δίσκοι εμπρός (δεν είναι floating). Κάποιες φορές ξεκινάνε και σφυρίζουν. Με ένα δυνατό φρενάρισμα, σταματούν (καθαρίζουν). Αυτό είναι μοναδικό χαρακτηριστικό της Multi πρώτης γενιάς. Πολλοί έχουν αλλάξει εμπρός τροχό από Monster για να απαλλαγούν από αυτό.
-Είναι ελαφριά για τα κυβικά της, έχει συγκεντρωμένο χαμηλά το βάρος, την κάνεις ό,τι θέλεις και μέσα στην πόλη.
-Έχει πρόβλεψη για σχάρα, άρα μπορείς να βάλεις και μπακαζιέρα, όπως μπορείς να βάλεις και κάγκελα για σαμάρια. Έχει και εργοαστασιακές βάσεις και βαλίτσες, αν δεν σου αρέσουν τα σαμάρια. Αλλά μπορείς να την χρησιμοποιείς κάθε μέρα, ή να πας ταξίδι.
-Δεν έχει κεντρικό στάντ (αν το βρεις έξτρα, πάρτο).
-Είναι πολύ ωραία η θέση των εξατμίσεων, δεν ενοχλούν ποτέ, δεν καίνε, αλλά ανεβάζουν τον συνεπιβάτη ψηλά. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.
-Η δική μου πρόταση, δεν είναι η 1000DS. Θα πρότεινα την 1100S. Με τις υπέροχες Ohlins και μπόλικα carbon από το εργοστάσιο. Το κυριότερο: έχει υγρό συμπλέκτη, άρα είναι πιο άνετη στην πόλη. Και πιο ήσυχη.
-Το μειονέκτημα που έχει στην κίνηση στην πόλη, είναι το μοτέρ που είναι αερόψυκτο. Το καλοκαίρι, θα σε ζεστάνει.

Αυτά. :oops:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#339305
morpheus έγραψε:Κατ'αρχήν σας ευχαριστώ όλους ολόψυχα... :oops:
Οι ευχές για τη μηχανή είναι πολύ πιο ιδιαίτερες από αυτές του αυτοκινήτου...
Να είστε όλοι γεροί και ειδικά όσοι οδηγείτε δίκυκλα πάντα όρθιοι...
edmond έγραψε:Το κλασικό συναίσθημα...
Ζηλεύω. :roll:
Καλοτάξιδο μορφέα. :s_bye

Ομολογώ πως πάνε αρκετά χρόνια που είχα να νοιώσω έτσι με όχημα...
Βασικά δεν θυμάμαι ουτε εγώ πότε ήταν η τελευταία φορά που κατέβηκα μετά τα μεσάνυχτα 3 φορές στο γκαράζ απλά για να το δώ... :s_inlove

HighFidelity έγραψε:Μπράβο! Για την επιλογή και για την απόφαση!
Πάντα όρθιος και πάντα με χαμόγελο!
Περιμένουμε κι άλλες φωτο, αλλά και εντυπώσεις.
Με προσοχή πολλή στη αρχή, μην παρασύρεσαι, είναι εντελώς διαφορετικό από το αυτοκίνητο: μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα, αλλά φρενάρει πιο αργά.

Να'σαι καλά... Αν και δεν γνωριζόμαστε έχω την εντύπωση πως είσαι από τους λίγους που μπορούν να με καταλάβουν...
Η επιλογή ήταν εύκολη, παρότι υπήρχαν άλλοι 1-2 ακόμα σοβαροί υποψήφιοι, κάθε φορά που καβαλούσα το Monster πάντα εκεί κατέληγα...
Η απόφαση ήταν δύσκολη... Το έψηνα άσχημα, χρόνια τώρα, άλλα δεν είχα τα άντερα να το κάνω...

Μπορεί να μην γνωριζόμαστε, αλλά μπορούμε να κανονίσουμε ένα καφέ με τις μηχανές κάπου νότια! :metalo:
Ήμουν κι εγώ στην θέση σου όταν πήρα την Multi: μηχανή (δυνατή) μετά από σχεδόν 15 χρόνια που δεν είχα δικιά μου! :ninja: :lipsealed:
Τον πρώτο χρόνο, πήγαινα τρομακτικά συντηρητικά, μια-δυο φορές την είχα ανοίξει μέχρι τα 150, τις άλλες μέχρι 130! :s_crazy
Αστεία νούμερα, αλλά ήθελα να συνηθίσω το γεγονός πως επιταχύνει για πλάκα και ταχύτατα, αλλά φρενάρει σαφώς πιο αργά από την BMW μου... Οπότε, προσοχή, προσοχή, προσοχή! :rtfm:
Επίσης, είναι τόσο μανιτζέβελα τα Ducati, που σε παρασύρουν εύκολα.... Γι' αυτό, προσοχή (πάλι) και καλό εξοπλισμό. Μην τσιγκουνευτείς, δώσε 1000€ σε εξοπλισμό αναβάτη, και αχρείαστος να 'ναι. Επιπλέον προσοχή στο κράνος: μην κοιτάς μόνον νούμερα και προδιαγραφές (εννοείται, θα τα κοιτάξεις και αυτά, απλά δεν φτάνουν), δες και πόσο σε βολεύει. Εγώ μετά το Shoei XR-1100, πήρα το X-lite X1003 και είμαι κατενθουσιασμένος.
:metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#339323 Από ότι διαβάζω μάλλον αρκετοί έχετε θέμα με το φρενάρισμα σας :hmmm:
Πρώτα τσιμπάμε πίσω και μετά μπροστά για εξισορρόπηση της μοτοσυκλέτας, προοδευτικά με 1 μαξ 2 δάχτυλα το μπροστινό :rtfm:

Βέβαια εγώ έχω και combined-ABS οπότε απλά πιέζω την μανέτα με όλη μου την δύναμη :lol: πάντως δεν έχω την αίσθηση ότι φρενάρω χειρότερα από αυτοκίνητο, τουλάχιστον από τα 2 αυτοκίνητα που οδηγώ νομίζω φρενάρω καλύτερα με την μοτοσυκλέτα.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#339326
dimik έγραψε:Από ότι διαβάζω μάλλον αρκετοί έχετε θέμα με το φρενάρισμα σας :hmmm:
Πρώτα τσιμπάμε πίσω και μετά μπροστά για εξισορρόπηση της μοτοσυκλέτας, προοδευτικά με 1 μαξ 2 δάχτυλα το μπροστινό :rtfm:


Αυτο!
Βεβαια το ξερει και το κανει το 20-30% των μοτοσυκλετιστων.

Αυτο που θεωρουν πολλοι ως "χειροτερο" φρεναρισμα των μοτο, μεταφραζεται σε φοβια για πιθανο μπλοκαρισμα. Με προπονηση μαθαινεις να "διαβαζεις" ποτε τα φρενα ερχονται στο οριο.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#339412
HighFidelity έγραψε:Μπορεί να μην γνωριζόμαστε, αλλά μπορούμε να κανονίσουμε ένα καφέ με τις μηχανές κάπου νότια! :metalo:
Ήμουν κι εγώ στην θέση σου όταν πήρα την Multi: μηχανή (δυνατή) μετά από σχεδόν 15 χρόνια που δεν είχα δικιά μου! :ninja: :lipsealed:
Τον πρώτο χρόνο, πήγαινα τρομακτικά συντηρητικά, μια-δυο φορές την είχα ανοίξει μέχρι τα 150, τις άλλες μέχρι 130! :s_crazy
Αστεία νούμερα, αλλά ήθελα να συνηθίσω το γεγονός πως επιταχύνει για πλάκα και ταχύτατα, αλλά φρενάρει σαφώς πιο αργά από την BMW μου... Οπότε, προσοχή, προσοχή, προσοχή! :rtfm:
Επίσης, είναι τόσο μανιτζέβελα τα Ducati, που σε παρασύρουν εύκολα.... Γι' αυτό, προσοχή (πάλι) και καλό εξοπλισμό. Μην τσιγκουνευτείς, δώσε 1000€ σε εξοπλισμό αναβάτη, και αχρείαστος να 'ναι. Επιπλέον προσοχή στο κράνος: μην κοιτάς μόνον νούμερα και προδιαγραφές (εννοείται, θα τα κοιτάξεις και αυτά, απλά δεν φτάνουν), δες και πόσο σε βολεύει. Εγώ μετά το Shoei XR-1100, πήρα το X-lite X1003 και είμαι κατενθουσιασμένος.
:metalo:

Εννοείται πως αν το ψήνεις για βολτούλα και καφέ προς ΝΠ είμαι μέσα.
Κράνος έχω πάρει το Shoei NXR, το είχα ποστάρει πριν κανα 20ημερο αν θυμάσαι...
Θα γράψω στο αντίστοιχο τοπικό και τον υπόλοιπο εξοπλισμό...
Με τις ταχύτητες όντως έτσι είναι... όταν έχουμε συνηθίσει αυτοκίνητο, όσο γρήγορο και αν είναι αυτό, τα 130-150 με τη μηχανή στην αρχή φαίνονται ταχύτητες... :s_crazy
Έχεις απόλυτο δίκιο για την προσοχή, όπως και για το πόσο εύκολα σε παρασύρουν τα ducati...
Πριν ανέβω Αθήνα για τις χειμερινές διακοπές, κυκλοφορούσα για κάνα μήνα στο νησί με ένα kawi ER6N ενός φίλου, για να πάρω τον αέρα την καθημερινής μετακίνησης πριν παραλάβω το τέρας... Ε καμία σχέση...
To ER παρότι λιγότερα κυβικά και ελαφρύτερο, έδινε πολύυυυυ πιο δυσκίνητη και βαριά αίσθηση στο δρόμο...

Για τα φρένα πάντως έχει δίκιο ο HF... Άσχετα με την αίσθηση και την τεχνική, σε απόλυτα νούμερα η μηχανή δεν φρενάρει καλύτερα από αυτοκίνητο... Μια καλή μηχανή από ένα κακό αυτοκίνητο, ναι... Διαφορετικά όχι...

rx8_drifter έγραψε:Μορφεα τώρα το είδα!!!

Πάντα όρθιος :)

Θα έχει ενδιαφέρον να μας κανεις μια "σύγκριση" μεταξύ πεμβε και ντουκου, περισσότερο ως προς το τι σου βγάζει το.καθενα.
Προσωπικά ομολογώ ότι με τη μηχανή καναβρικα την χαρά της οδήγησης :)

Σ'ευχαριστώ πολύ :oops:
Είναι περίεργη και λίγο άτοπη μια τέτοια σύγκριση νομίζω...
Η πενβε αν δεν είναι με το πλάι να κοιτάς παράθυρο και να παίζεις οριακά με γκάζι-τιμόνι, δεν πλησιάζει καν την αίσθηση και την αδρεναλίνη μιας μηχανής... Πόσο δε ενός Monster που μόνο που τ'ακούς σου σηκώνεται η τρίχα...
Γενικά θεωρώ πως είναι ελάχιστα τα τετράτροχα που μπορούν να δώσουν αντίστοιχες δόσεις κ@βλας και σίγουρα όχι τα καθημερινά ευρείας παραγωγής όσο γρήγορα και αν είναι...
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#339586 Μορφέα καλοτάξιδο το εργαλείο και πάντα όρθιος. Πολύ ωραίο. Με το μαλακό στην αρχή και πολύ προσοχή εκεί έξω...

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By nass
#339628
Νίκος Παππάς έγραψε:
dimik έγραψε:Από ότι διαβάζω μάλλον αρκετοί έχετε θέμα με το φρενάρισμα σας :hmmm:
Πρώτα τσιμπάμε πίσω και μετά μπροστά για εξισορρόπηση της μοτοσυκλέτας, προοδευτικά με 1 μαξ 2 δάχτυλα το μπροστινό :rtfm:


Αυτο!
Βεβαια το ξερει και το κανει το 20-30% των μοτοσυκλετιστων.

Αυτο που θεωρουν πολλοι ως "χειροτερο" φρεναρισμα των μοτο, μεταφραζεται σε φοβια για πιθανο μπλοκαρισμα. Με προπονηση μαθαινεις να "διαβαζεις" ποτε τα φρενα ερχονται στο οριο.


Καταρχήν η παραπάνω σειρά δεν είναι θέσφατο, υπάρχουν αναφορές που λένε πρώτα το μπροστά. Θεωρώ ότι η σωστή σειρά είναι πρώτα το πίσω κυρίως επειδή μειώνει τις πιθανότητες μπλοκαρίσματος του πίσω, λόγω μεταφοράς βάρους μπροστά. Νομίζω έτσι λειτουργούν τα συστήματα τύπου CBS.

Ωστόσο καλό είναι να συγκρίνουμε μήλα με μήλα δηλ. τύπο οχήματος (όχι supersport μηχανή με απλό αυτοκίνητο), είδος ελαστικών (τα τυπικά λάστιχα μηχανής είναι πολύ μαλακότερα από τα αντίστοιχα αυτοκινήτου) και, το κυριότερο, ικανότητα οδηγού (τι να λέμε αν 20% των οδηγών μηχανής ξέρουν να φρενάρουν και με τα 2 φρένα ενώ 100% των οδηγών αυτοκινήτου απλά τσαρουχώνουν και αναλαμβάνουν ABS, κατανεμητές πίεσης κτλ. τη δουλειά).
Και επίσης να λαμβάνουμε υπόψη και τις πιθανότητες αποτυχίας ασχέτως άλλων οχημάτων δηλ. ότι ένα αποτυχημένο φρενάρισμα σε αυτοκίνητο οδηγεί σε μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης ενώ το αντίστοιχο σε μηχανή μπορεί να οδηγήσει σε πτώση.

Νομίζω λοιπόν ότι στον πραγματικό κόσμο οι πιθανότητες να φρενάρει ταχύτερα μια μηχανή από ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με ίδιας ικανότητας οδηγό είναι ελάχιστες. Ακόμα και με ABS και στα 2 οχήματα και πάλι τη διαφορά την κάνουν τα 4 λάστιχα με πολλαπλάσια επιφάνεια επαφής. Υπόψην ότι το μικρότερο βάρος της μηχανής δεν παίζει ρόλο στο φρενάρισμα, είναι θέμα τριβής.

Δείτε και εδώ για τι αποστάσεις ακινητοποίησης μιλάμε, πολλά μέτρα περισσότερα από τα ~70 μέτρα των αυτοκινήτων από τα ~130 χλμ.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#339660 Δεν ειπε κανεις οτι η μοτο φρεναρει καλυτερα απο το αυτοκινητο.
Αυτο που ειπαμε ειναι οτι πολλοι δεν γνωριζουν να χρησιμοποιουν σωστα τα φρενα της μηχανης τους, φρεναρουν περισσοτερο με το πισω και λιγοτερο με το μπροστα και αυτο το καταλαβαινεις απο το ποσο συχνα αλλαζουν τακακια. Συνηθως αλλαζεις 2 φορες μπροστα και μια πισω.
Αυτοι οι αναβατες τα αλλαζουν μαζι η χειροτερα πρωτα τελειωνει το πισω τακακι.

Αν ο μεσος αναβατης εκμεταλλευεται το 60-70% της δυναμης πεδησης της μηχανης του και αυτη εχει το +50% της αποστασης ακινητοποιησης ενος αυτοκινητου, ειναι πολυ λογικο να μην φρενααααααρει το ρημαδι. :lol: :lol: :lol:


Οσο για συγκριση μοτο- αυτοκινητου, ειναι ατοπη.
Με τι να συγκρινεις ενα R1; Βαση επιδοσεων; Ανηκει στις 10 πιο γρηγορες μοτο παραγωγης, αν την συγκινεις με τα αντιστοιχα 10 πιο γρηγορα αυτοκινητα παραγωγης, δεν ειναι αδικο, λογω κοστους και του ποσο ευκολο ειναι να δεις ενα R1 και ενα GTR;
Βαση κιλων ανα ιππο; Τα ιδια και χειροτερα. :lol:
Βαση τιμης; Αστο καλυτερα :lol: :lol:

Μονο σαν μπουσουλας για εμας τους μοτοσυκλετιστες να κραταμε αποστασεις ασφαλειας γιατι σε ενα φρεναρισμα πανικου στον δρομο μπορουμε να βρεθουμε ευκολα στο πισω καθισμα του αυτοκινητου μπροστα μας :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#339682
Νίκος Παππάς έγραψε:Αυτο που ειπαμε ειναι οτι πολλοι δεν γνωριζουν να χρησιμοποιουν σωστα τα φρενα της μηχανης τους, φρεναρουν περισσοτερο με το πισω και λιγοτερο με το μπροστα και αυτο το καταλαβαινεις απο το ποσο συχνα αλλαζουν τακακια. Συνηθως αλλαζεις 2 φορες μπροστα και μια πισω.
Αυτοι οι αναβατες τα αλλαζουν μαζι η χειροτερα πρωτα τελειωνει το πισω τακακι.

Δε νομίζω να υπάρχουν τόσοι πολλοί που φρενάρουν μηχανή περισσότερο με το πίσω... :hmmm:
Άλλωστε δεν χρειάζεται ιδαίτερες γνώσεις, μια φορά να φρενάρει κάποιος με το μπρός και μία με το πίσω καταλαβαίνει πιο κάνει δουλειά και ποιο όχι.
Το αντίθετο θα έλεγα... η πλειοψηφία χρησιμοποιεί μόνο το εμπρός και έχει ξεχασμένο το πίσω...
Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ να φρενάρει κάποιος περισσότερο με το πίσω είναι κανένας φοβισμένος νέος αναβάτης που δίπλωσε μια φορά με το εμπρός και τώρα φυσάει και το γιαούρτι...

Νίκος Παππάς έγραψε:Οσο για συγκριση μοτο- αυτοκινητου, ειναι ατοπη.
Με τι να συγκρινεις ενα R1; Βαση επιδοσεων; Ανηκει στις 10 πιο γρηγορες μοτο παραγωγης, αν την συγκινεις με τα αντιστοιχα 10 πιο γρηγορα αυτοκινητα παραγωγης, δεν ειναι αδικο, λογω κοστους και του ποσο ευκολο ειναι να δεις ενα R1 και ενα GTR;
Βαση κιλων ανα ιππο; Τα ιδια και χειροτερα. :lol:
Βαση τιμης; Αστο καλυτερα :lol: :lol:

Με ότι και να το συγκρίνεις... όσον αφορά στη συντριπτική πλειοψηφία των σύγχρονων αυτοκινήτων, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν χρειάζεται να πας σε αντιστοιχία σούπερκαρ.
Ένα R1 μετριέται κατά μέσο όρο να σταματάει από τα 100χαω στα ~39 μέτρα και ένα ταπεινό Golf 7 1,4tsi πολύ κοντινής αξίας στα ~35μ.
Οπότε καταλαβαίνεις...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#339742 Με γεια, καλοταξιδη. Σαν το ταξίδι με μηχανή, man & machine εναντίων καιρού, δυσκολιών κτλ, δεν υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
By nass
#339861
morpheus έγραψε:Το αντίθετο θα έλεγα... η πλειοψηφία χρησιμοποιεί μόνο το εμπρός και έχει ξεχασμένο το πίσω...


Κοίτα και γω το κάνω σε χαλαρή κίνηση μέσα στην πόλη δεν πολυασχολούμαι με το πίσω :oops:
Οταν όμως χρειάζεται ένα σοβαρό φρενάρισμα, αναλαμβάνει οπωσδήποτε δράση (και η διαφορά είναι θεαματική).

morpheus έγραψε:Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ να φρενάρει κάποιος περισσότερο με το πίσω είναι κανένας φοβισμένος νέος αναβάτης που δίπλωσε μια φορά με το εμπρός και τώρα φυσάει και το γιαούρτι...


Μην ξεχνάς ότι πολλοί νέοι αναβάτες μηχανής (πολύ περισσότερα παλιά, λιγότερο σήμερα με τα σκούτερ) προέρχονται από παπιά, όπου όντως φρενάρεις με το πίσω περισσότερο.

morpheus έγραψε:Ένα R1 μετριέται κατά μέσο όρο να σταματάει από τα 100χαω στα ~39 μέτρα και ένα ταπεινό Golf 7 1,4tsi πολύ κοντινής αξίας στα ~35μ.


Ακριβώς. 4 μεγαλύτερα λάστιχα είναι υπερατού στο φρενάρισμα. Αν είναι και στοιχειωδώς σπορ (όχι αντίστοιχα με τα επιπέδου σλικ συγκριτικά λάστιχα των μηχανών, ας πούμε κάτι σαν Michelin Pilot Sport) τότε η φάση είναι θεαματική υπέρ των αυτοκινήτων.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#339863 Με μηχανές τύπου vstrom transalp κτλ, φρενάρεις σχεδόν αποκλειστικά με το εμπρός, άντε και πίσω για βοήθεια στην ανάγκη.
Στα πιο γρήγορα, πρέπει να μάθεις το πίσω φρενο αν θες να πας γρήγορα,, πίστα η καμία στροφοδιαδρομη