Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#79601
vagmann έγραψε:Σας ευχαριστω για τις πολύτιμες αποψεις!
Βασικα δεν θελω να μπλέξω με μτχ original,διοτι δεν διαθετω χρονο/τεχνογνωσια για να κανω ένα rebuild/restoring που εχει φανατικούς οπαδους.Επισης η κοπια,όπως πολύ σωστα γραφτηκε,εχει την εμφανιση,αλλα φαινεται να ειχει αποτιναξει από πανω της τα οποια κουσούρια της παλιας βέσπας καθοτι αυτοματο/καινουριο/εγγυηση/προσιτη τιμη/δισκοφρενο μπροστα,και εχει φανταστικα χρωματα επισης... :inlove:

Πάντως, ίσως θα ήταν καλό, αν δεν έχεις χρόνο-γνώση κ.α. να ασχοληθείς με κλασσικό μηχανάκι να κοιτάξεις και κάτι άλλο, έστω που να ρετροφέρνει διότι, αν εξαιρέσεις το μοτέρ στις τετράχρονες που είναι άλλο πράγμα, όλα τα τα κουσούρια συν την αμφίβολη ποιότητα υλικών και κατασκευής είναι εκεί, μη γελιέσαι. Ωστόσο και πάλι, πέρα από το χαρακτήρα που προσδίδει ως 2Τ, το μοτέρ της βέσπας είναι το λιγότερο από τα προβλήματά σου ως μτχ μιας και είναι πανεύκολο τόσο στη συντήρηση όσο και την ανακατασκευή (και να μην το κάνεις εσύ υπάρχουν άπειρα συνεργεία που το κάνουν σε πολύ χαμήλο κόστος).
Οι σκουριές είναι αυτό που πρέπει να σε ανησυχεί και δεν είμαι σίγουρος ότι η ινδική βέσπα θα είναι καλύτερη μετά από καναδυό χρόνια κυκλοφορίας στο θέμα αυτό...

Επισης ποιος λεει ότι οι προ 1999 original piagio,δεν είναι από το ιδιο εργοστασιο,αν διαβασετε λιγο την ιστορια της εταιρειας? :shifty:

Δυο Links για σκεψη...

http://www.hellinmoto.com/lml#!__lml/η-εταιρία

http://scooternet.gr/news/%CE%B5%CE%B9% ... ellinmoto/

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να πεις... :vava: Ξέρεις πόσες εταιρίες έφτιαχναν βέσπες στην ανατολή για την ντόπια αγορά όπως η LML; Κάποιες από αυτές έφτασαν με άλλο όνομα και στην Ευρώπη... Πχ αυτή:
http://s82.photobucket.com/user/Grover_ ... 4.jpg.html
Δεν είναι κανονική primavera όπως μοιάζει αρχικά αλλά Bajaj Priya...
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#79643 Σεβαστη η αποψη σου και απολυτα λογικη σκεψη,ειναι που εχω κολλησει λιγο,με το πακετο εμφανισης/καινούριας κατάστασης/προσιτης τιμης/της ανεσης ενός (συγχρονου) scooter
Επ ουδενι δε θελω να μπλέξω με μτχ βεσπα,για τους λογους που εγραψα πιο πανω...στην τελικη δεν νομιζω ότι υπαρχει περιπτωση να είναι χειροτερο από μια βεσπα γνησια 20ετιας,μην τρελαθούμε...δεν ηταν και κανενα απροβληματιστο μηχανακι πια...


Επισης ποιος λεει ότι οι προ 1999 original piagio,δεν είναι από το ιδιο εργοστασιο,αν διαβασετε λιγο την ιστορια της εταιρειας? :shifty:
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να πεις... :vava: Ξέρεις πόσες εταιρίες έφτιαχναν βέσπες στην ανατολή για την ντόπια αγορά όπως η LML; Κάποιες από αυτές έφτασαν με άλλο όνομα και στην Ευρώπη... Πχ αυτή:
http://s82.photobucket.com/user/Grover_ ... 4.jpg.html
Δεν είναι κανονική primavera όπως μοιάζει αρχικά αλλά Bajaj Priya...[/quote][/quote]

Μηπως η LML εφτιαχνε για λογαριασμο της piagio,και στην Ευρωπη???Λεμε τωρα χωρις να γνωριζω φυσικα...όπως δεν γνωριζω που φτιαχνει η piagio σημερα τα μηχανάκια της που πουλα σε τιμες made in Italy... :shifty:
Τεσπα θα τις δω και από κοντα συντομα...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#80110 https://www.youtube.com/watch?v=biPYRBIu_rg :eat:

Τι λέτε καβαλάρηδες για τούτο; Είναι μεν αρκετά μικρούτσικο (125cc), αλλά ζυγίζει 160 κιλά (με το ABS) :superman: Κι η τιμή στα 4000 γιουρόπουλα με το ΑΒΣ είναι απίστευτη :s_cool

θα ψάξω για δοκιμή και μάλλον βλέπω την τράμπα να έρχεται...

Μήπως άκουσε κάποιος για μελλοντικό μοντέλο με μεγαλύτερο κινητήρα;
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#80117 Με 125 θα κάνεις 60χλμ την ημέρα ;;
Κουράγιο Έλληνα και καλή τύχη

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By JBT
#80122 Εμ αυτό λέγω κι εγώ ντε :lol: Πιο μεγάλο κινητήρα θέλω.

Εκτός και αν τα χλμ τελικά δεν είναι 60 αλλά γύρω στα 20-25. Ακόμα τπτ δεν είναι σίγουρο...
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#80124 Καλύτερα να σιγουρεψεις τα χιλιόμετρα και μετά να αλλάξεις μηχανάκι. 125 και 60 χλμ ημερησίως σημαίνει γρήγορος θάνατος του σκούτερ. Το δικό μου είναι 2,5αρι δεν θα το εμπιστευομουν για τόσα χλμ την ημέρα, θα έπαιρνα μοτοσυκλέτα 500κεκ.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By JBT
#80127 Ρε συ δόκτωρα είπα ότι το παρήγγειλα κιόλας;; :lol:

Βλέπω έδω κι εκεί τι υπάρχει... Εδώ καλά καλά δεν ξέρω εάν θα μείνουμε εδώ ή θα τα μαζέψουμε για Ελλάδα :omg:

Αλλά νταξ, ειδικά για ελληνικά τερέν, το 3κυκλο με φαίνεται μονόδρομος... :help:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#80129 Έχεις σκεφτεί μήπως μπορεί ταπετσερης να διαμορφώσει την σέλα στα γούστα σου ;
Η ακόμα και αλλαγή αμορτισέρ;;


Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By JBT
#80135 Χωρίς να έχω οδηγήσει 3τροχο, πιστεύω ότι είναι αρκετά πιο ασφαλές από το κλασικό 2τροχο.

Ειδικά για κάποιον σαν εμένα που δεν το έχει καθόλου με τα μηχανάκια, είναι σχεδόν μονόδρομος το πρώτο.

Βέβαια δικαίως θα αναρωτηθείς γιατί δεν πήγα κατευθείαν πχ στο ΜΡ3 τότε που αγόρασα το Χ-ΜΑΧ, αρκούμαι να πω ότι είχανε παίξει εξωγενείς παράγοντες μεγάλο ρόλο... Παμπαρακάτ :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#80384 Το οδήγησα πρόσφατα το tricity στην έκδοση χωρίς abs, το απέκτησε ξάδερφός μου. Χωρίς να έχω οδηγήσει το mp3 (διάβασα ότι πρέπει να προσαρμοστείς σε συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης), το tricity είναι πολύ μικρό και ελαφρύ και δεν διαφέρει καθολου στην οδήγηση σε σχέση με συμβατικό scooter. Ήταν σαν να οδηγώ το pcx. Σε δύναμη μου φάνηκε πιο νωθρό από το pcx (βέβαια δεν πίεσα πολύ, ήταν με λίγα σχετικά χλμ). Το βάρος του δεν ενοχλεί καθόλου, τα φρένα μια χαρά. 3500€ περίπου χωρίς το abs, 4k με abs. Θα το ήθελα κι εγώ 200cc πάντως, με τον ίδιο όγκο. Το βρήκα πολύ ευέλικτο, για την πόλη αξίζει αλλά με τα 125 cc δεν ξέρω πόσο ανταποκρίνεται σε μεγάλες εκτός πόλης αποστάσεις. :oops:
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#92702 Εκπληκτικό :lol:
phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#95324 υπαρχει λογος να παει καποιος για διπλωμα (επεκταση απο αμαξι) Α αντι για Α2
περα απο την μελλοντικη πιθανοτητα να παρει διτροχο με >35kw;
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#95329
egobrain έγραψε:υπαρχει λογος να παει καποιος για διπλωμα (επεκταση απο αμαξι) Α αντι για Α2
περα απο την μελλοντικη πιθανοτητα να παρει διτροχο με >35kw;

Οχι, αλλα απο την στιγμη που μπαινεις στην διαδικασια βγαλε το Α να ξεμπερδευεις.