Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#78720 7500 χλμ σε 5 χρόνια ;;;;;;
Είσαι σίγουρος ότι το χρειάζεσαι ;;;;
Γενικά το εξω δεν κάνει καλο γενικά , αλλά αν δεν βρέχεται και αν δεν το χτυπάει ο ήλιος μην ανησυχείς.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By JBT
#78741 Λες δηλαδή να μην το προχωρήσω;;

Εγώ φταίω που η δουλειά μου είναι δίπλα στο σπίτι μου;; :lol:

Αυτό τώρα βέβαια, γιατί σκοπεύω να αλλάξω και να κάνω 60 χλμ ημερισίως :vava: :s_wacko Να δω εάν θα τη βγάζω με το εργαλείο, μιας και η θέση είναι πραγματικά εγκληματική για τόσα χλμ :s_mad
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#78791 Ώπα μισό, το έχεις το μηχανάκι η Όχι ;
Αν όχι γιατί δεν κοιτάς κάποιο με καλύτερη θέση οδήγησης;
Μια μοτοσυκλέτα 250 κυβικών μπορεί να σε βολέψει καλύτερα.


Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By JBT
#78884 Καινούριο το πήρα το 2010.

Πάλι με τσάκισε τη μέση σήμερα κι ας μην έκανα πολλά χλμ (τι πολλά δηλαδή... Ούτε λίγα δεν ήταν :lol: ).

Θα το άλλαζα άνετα με ένα ΜΡ3 πάντως... Κι ας μην το έχω οδηγήσει το τελευταίο :lol:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#78915 Παρόμοια θέση έχουν όλα αυτά.
Ζώνη μέσης η λύση. Λίγο μπελάς το βάλε βγάλε και το καλοκαίρι θα ιδρωνεις αλλά από το να αλλάξεις μηχανάκι , προτιμότερο

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By JBT
#78972 Παλαιότερα που αραιά και πού οδηγούσα το Χ8 της piaggio (ή κάποιο παρόμοιο δηλαδή) Δεν είχα τέτοια θέματα... Βέβαια ήταν βάρκα-γιαλός, αλλά νταξ :lol:
Άβαταρ μέλους
By arris
#78975
CARυοθραύστης έγραψε:Παλαιότερα που αραιά και πού οδηγούσα το Χ8 της piaggio (ή κάποιο παρόμοιο δηλαδή) Δεν είχα τέτοια θέματα... Βέβαια ήταν βάρκα-γιαλός, αλλά νταξ :lol:


Επειδή έχω και εγω το xmax η αληθεια ειναι οτι πασχει στις αναρτησεις ειδικα για τοσα χλμ που αναφέρεις. Το mp3 δε νομίζω να είναι πολύ καλύτερο. Θα σου πρότεινα να πας σε λίγο μεγαλύτερο scooter σε μεταχειρισμένο όπως Honda Silverwing 600/Suzuki Burgman 400 που είναι αρκετα άνετα.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#79128 Εάν θα έπαιρνα άλλο μηχανάκι, θα ήταν μονάχα 3τροχο ή 4τροχο (https://www.youtube.com/watch?v=trOaiUJ9V5U :inlove: )

Κι από τιμή βέβαια... :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#79144
vagmann έγραψε:Για τα scooters/copia vespa της LML,τι γνωμες εχουμε??? :inlove:

Για τα δίχρονα ψάχνεις (που αυτά ειναι αντίγραφα της Vespa PX και σε κινητήρα/λειτουργία/σασμάν) ή για τετράχρονα (που υπάρχει έκδοση με χειροκίνητο σασμαν, ποδόφρενο κλπ και κινητήρα της LML αλλα και σε αυτόματη έκδοση όπου πρόκειται για συμβατικό scooter που απλώς εμφανισιακά είναι ίδιο με τις βέσπες).

Ποιο απ όλα λοιπόν; :lol:
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#79277
koubeast έγραψε:
vagmann έγραψε:Για τα scooters/copia vespa της LML,τι γνωμες εχουμε??? :inlove:

Για τα δίχρονα ψάχνεις (που αυτά ειναι αντίγραφα της Vespa PX και σε κινητήρα/λειτουργία/σασμάν) ή για τετράχρονα (που υπάρχει έκδοση με χειροκίνητο σασμαν, ποδόφρενο κλπ και κινητήρα της LML αλλα και σε αυτόματη έκδοση όπου πρόκειται για συμβατικό scooter που απλώς εμφανισιακά είναι ίδιο με τις βέσπες).

Ποιο απ όλα λοιπόν; :lol:


Μετα από ψαξιμο καταληγω σε 4Τ αυτοματο στα 150cc του 2015,ή 125/2014 αν δεν βρω χρωμα... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#79312
HighFidelity έγραψε:Το μοτέρ αυτό τι λέει; Και το αυτόματο είναι CVT ή καμιά άλλη πατέντα;

Κλασσική διάταξη σκούτερ είναι.
Δε καταλαβαίνω γιατί κανείς να μην πάρει μια καλή βέσπα px με 1-1.5 χιλιάρικο και να της ρίξει άλλα 500 να την κάνει εμπριμέ ή όπως γουστάρει και να πάει να τα δώσει σε ένα αντίγραφο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5720468/
Το τελευταίο από τα προβλήματά σου με τη βέσπα είναι το δίχρονο μοτέρ της και οι ταχύτητες. Όλα τα άλλα προβλήματα (με αμφίβολη ποιότητα) τα έχει και το "καινούργιο":oops:
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#79360
vagmann έγραψε:Μετα από ψαξιμο καταληγω σε 4Τ αυτοματο στα 150cc του 2015,ή 125/2014 αν δεν βρω χρωμα... :inlove:

Το μοτέρ είναι της Daelim, πρόκειται ουσιαστικά για ενα κοινό σκούτερ με μετάδοση CVT, απλά με την εμφάνιση του κλασσικού, καμία σχέση δηλαδή με την Vespa PX της Piaggio. Δεν υπάρχει ούτε ποδόφρενο, ούτε συμπλέκτης, ούτε ρεζέρβα (το καπάκι στα δεξιά είναι διακοσμητικό) ενώ ο κινητήρας είναι τοποθετημένος όπως στα κοινά σκούτερ. Για το 125 αυτόματο, από κάτοχο είχα μάθει ότι δυσκολευόταν στην κρύα εκκίνηση όταν το άφηνε μέρες χωρίς να το κινήσει και κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει και σε forum του εξωτερικού. Για το 150 δεν έχω άποψη, έχουν αρχίσει να πωλούνται στην Ελλάδα; Ούτε στο site της Ελλην μοτο το βλέπω.
Ουσιαστικά αγοράζεις ένα ινδικό σκούτερ που έχει την εμφάνιση του παλιού.

@Djet

με την αυτόματη CVT που ψάχνει ο vaggman, απλώς αγοράζει ένα αυτόματο σκούτερ, σαν να έπαιρνε πχ ένα άλλο ινδικό/ταιβανέζικο σκουτερ. Δεν θα έχει τη συμπεριφορά της κλασσικής βεσπας (βάρος δεξιά, ποδόφρενο, κατανάλωση 2Τ βενζίνης και λαδιού κλπ). Για την κλασσική αίσθηση πρέπει να πάει στο 2T. Κι εδώ το ερώτημα είναι ότι εάν κάποιος θέλει να πάρει καινούριο και όχι μεταχειρισμένο 2Τ, δίνει τα 1990€ της LML ή τα 3.350€ που ζητάει η Piaggio; Αξίζει την τόσο μεγάλη χρηματική διαφορά η γνήσια Piaggio;
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#79461
koubeast έγραψε:με την αυτόματη CVT που ψάχνει ο vaggman, απλώς αγοράζει ένα αυτόματο σκούτερ, σαν να έπαιρνε πχ ένα άλλο ινδικό/ταιβανέζικο σκουτερ. Δεν θα έχει τη συμπεριφορά της κλασσικής βεσπας (βάρος δεξιά, ποδόφρενο, κατανάλωση 2Τ βενζίνης και λαδιού κλπ). Για την κλασσική αίσθηση πρέπει να πάει στο 2T. Κι εδώ το ερώτημα είναι ότι εάν κάποιος θέλει να πάρει καινούριο και όχι μεταχειρισμένο 2Τ, δίνει τα 1990€ της LML ή τα 3.350€ που ζητάει η Piaggio; Αξίζει την τόσο μεγάλη χρηματική διαφορά η γνήσια Piaggio;


E, όχι ότι δεν φωνίζει και κάποια από τα κλασσικά κουσούρια της βέσπας (λέγε με 10ρηδες τροχούς, το μπροστινό _στην πρώτη βερσιόν κιόλας_ του Κου D'Ascanio, τις καταπληκτικές ντίζες που έτσι και σου κοπούν θέλεις γιόγκι ινδό για να στις ξαναπεράσει, τα κιλάκια της κ.ο.κ). Το ερώτημα δεν είναι πιο από τα δύο καινούργια (που δεν έχει νόημα για εμένα) αλλά γιατί όχι, από τη στιγμή που θέλεις κλασσικούρα, μια καλή μτχ βεσπούλα δεκαετίας (που είναι το ίδιο πράγμα ουσιαστικά) και τα ρέστα παγωτό...
Πάντως,
ενώ είμαι φαν της κλασσικής βέσπας (και της μοντέρνας με τα 1000!! :inlove: ) δε θα κυκλοφορούσα ποτέ με px, γιατί έχει όλα τα κουσούρια αλλά όχι την πανέμορφη κλασσική εμφάνιση των παλιότερων μοντέλων. Oι μοντέρνες βέσπες, από την άλλη, είναι κούκλες (ειδικά το μεγάλο πλαίσιο αλλά και η πρόσφατη πριμαβέρα) και σίγουρα πολύ πιο ασφαλείς και λειτουργικές από τις px...Σε μια πιο πολιτισμένη χώρα το καθημερινό μου όχημα θα ήταν η 300gts με το abs! :inlove: :inlove:
Εικόναhttp://www.piaggiogroup.com/sites/all/files/piaggiogroup/images/vespa_2.png

Δείτε και τι κουκλάρα είναι η πριμαβέρα (αν τα καταφέρετε!) για πιο μικρόσωμους αναβάτες:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#79507 Σας ευχαριστω για τις πολύτιμες αποψεις!
Βασικα δεν θελω να μπλέξω με μτχ original,διοτι δεν διαθετω χρονο/τεχνογνωσια για να κανω ένα rebuild/restoring που εχει φανατικούς οπαδους.Επισης η κοπια,όπως πολύ σωστα γραφτηκε,εχει την εμφανιση,αλλα φαινεται να ειχει αποτιναξει από πανω της τα οποια κουσούρια της παλιας βέσπας καθοτι αυτοματο/καινουριο/εγγυηση/προσιτη τιμη/δισκοφρενο μπροστα,και εχει φανταστικα χρωματα επισης... :inlove:
Επισης ποιος λεει ότι οι προ 1999 original piagio,δεν είναι από το ιδιο εργοστασιο,αν διαβασετε λιγο την ιστορια της εταιρειας? :shifty:

Δυο Links για σκεψη...

http://www.hellinmoto.com/lml#!__lml/η-εταιρία

http://scooternet.gr/news/%CE%B5%CE%B9% ... ellinmoto/