Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#363377
Νίκος Παππάς έγραψε:Σε ενα Hornet αλλαζεις λαδια καθε 5-6Κ χλμ στα Ducati στα μισα.
Βαλβιδες στο πρωτο καθε 24Κ αν θυμαμαι καλα, στα δευτερα καθε 2 αλλαγες λαδιων. Ιμαντες εχουν γυρω στα 90€ ο ενας και θες δυο! Μαζι με ρυθμιση βαλβιδων δεν θα φτασει το 300αρι;
Επισης μικρο δικτυο εξειδικευμενων καλων επισκευαστων και αυτο ειναι ο μεγαλυτερος ανασταλτικος παραγοντας για εσενα Νικολα. Που θα τρεχεις καθε φορα για σερβις;

Ο xenos το θελει για sunday bike, εσυ για καθημερινο. Αλλη η χρηση, αλλες οι απαιτησεις.



Σωστός, ξέχασα να αναφέρω ότι δεν κάνει για commuter το Monster, για βόλτες τα ΣΚ όμως είναι μούρλια.
Εγώ πχ που κάνω 4-5000χλμ τον χρόνο δεν θα καταλάβαινα μεγάλη διαφορά στην συντήρηση σε σχέση με το Hornet.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#363383 Τώρα θα πει ο xenos ότι συμφωνώ με αυτά που θέλω αλλά δεν πειράζει! :s_tongue
Γιατί τόσο συχνά? Από το επίσημο manual βλέπω αυτό:

Εικόνα

Επίσης για τους ιμάντες που κοίταξα είχα μείνει με την εντύπωση ότι τόσο έχει το ζευγάρι. Ίσως κάνω λάθος βέβαια αλλά ΟΚ δεν θα τα χαλάσουμε για 90€ κάθε 24Κ χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#363391 1. Αναφερει χιλιομετρα και χρονο, δηλαδη λαδια καθε χρονο, ιμαντες καθε δυο ασχετως χιλιομετρων!
Οκ, αν κανεις 5Κ τον χρονο θα αλλαξεις ιμαντες στα 3 χρονια, αλλα μεχρι εκει.
2. Λαδια καθε 12Κ χλμ ΜΟΝΟ σε Honda, Yamaha, Kawasaki και μονο σε μοτερ με χαμηλη αποδοση.
Το λαδι των μοτο κανει και λιπανση κιβωτιου, δεν αντεχει τοσα ο,τι και αν λενε οι κατασκευαστες τουλαχιστον σε περιβαλλον Ελλαδας, ζεστη, σκονη, κινηση. Στην χωρα μας ολοι αλλαζουν λαδια στα μισα χιλιομετρα απο αυτα του μανιουαλ και στα Ducati ακομα πιο συχνα, συνηθως αλλαζουν και ιξωδες απο καλοκαιρι σε χειμωνα.
Αν μπεις στο ducatisti θα δεις κατοχους να κανουν ανακατασκευη μοτερ με 60-80Κ χλμ
Δεν υπαρχει Γιαπωνεζικο που να κανει τοσο νωρις!

Ο ιμαντας μεταδοσης του σκουτερ μου εχει 70€ και θελει αλλαγη καθε 15Κ χλμ. Θεωρω απιθανοαπιθανο να εχει της Ducati 90€ και οι δυο.

Edit.
Οντως εκανα λαθος, εχουν και οι δυο μαζι 90€!
Αλλα, εχει κατι παπαρακια, τεντωτηρες, ραουλα κτλ που δεν ξερω καθε ποτε θελουν αλλαγη αλλα ειδα τιμες 45€ και 70€ το ενα!
http://shop.oemducati.com/en/products/m ... ing-system
Άβαταρ μέλους
By xenos
#363415 Άμα κοιτάζουμε το μάνουαλ οκ! Στο αμάξι κάθε 20κ λάδια και κάθε 40κ κανένα φίλτρο. Άμα το κάνεις στο αμάξι κάντο και στο μηχανάκι.
ΑΛΛΑ όπως σου είπαν, τα ντουκάτι θέλουν πιο συχνά αλλαγή τα λαδάκια. Αφού το έψαξες θα γνωρίζεις ότι είναι αερόψυκτο (ούτε ψυγείο λαδιού δεν έχουν).

Για τους ιμάντες ναι είναι χαμηλό το κόστος αν τους αλλάζεις μόνος σου. Οι δε εξειδικευμένοι μηχανικοί ντουκάτι είναι αλμυροί και αυτό γιατί αν το πας όπου να ναι με τις διάφορες μλκιούλες που έχουν... :lipsealed:

εδιτ: όπως είπε και ο dimik, η φάση είναι yolo! Γουστάρεις; Πάρτο! Αλλά είναι σα να προσπαθείς να μας πείσεις ότι παίρνεις rx8 για καθημερινό (ναι δεν παίζει, αλλά αν σου αρέσει εσένα στα @@ σου τι λέμε - αγαπάμε μπίχλα! :inlove: )
Τελευταία επεξεργασία από xenos και 10 Φεβ 2017, 19:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#363417
Νίκος Παππάς έγραψε:δεν αντεχει τοσα ο,τι και αν λενε οι κατασκευαστες τουλαχιστον σε περιβαλλον Ελλαδας, ζεστη, σκονη, κινηση. Στην χωρα μας ολοι αλλαζουν λαδια στα μισα χιλιομετρα απο αυτα του μανιουαλ και στα Ducati ακομα πιο συχνα, συνηθως αλλαζουν και ιξωδες απο καλοκαιρι σε χειμωνα.
Αν μπεις στο ducatisti θα δεις κατοχους να κανουν ανακατασκευη μοτερ με 60-80Κ χλμ
Δεν υπαρχει Γιαπωνεζικο που να κανει τοσο νωρις!



Με αυτό, επειδή το διαβάζω συνέχεια και για τα αυτοκίνητα, διαφωνώ πλήρως.
Δεν έχουμε τίποτα ιδιαίτερες συνθήκες στη χώρα μας.
Σε άλλες περιοχές θα έπρεπε μετά από κάθε 2 βόλτες να αλλάζουν λάδια.
Ούτε τα 80 άλογα από 700 κυβικά τα λες τρελή απόδοση.
Στην τελική θα μπορούσαν απλά να βάλουν την αλλαγή στα μισά χιλιόμετρα. Δεν θα τους στοίχιζε κάτι, ειδικά όταν υπάρχουν άλλες μηχανές που δεν θεωρούνται τόσο ειδικές και αλλάζουν στα μισά ή και λιγότερα.
Ίσως τα βλέπω και εγώ λάθος τι να πω.
Απλά μου κάνουν εντύπωση μερικά που διάβαζα όταν τα συγκρίνω με τα επίσημα της εταιρείας.

Αυτό με τις ανακατασκευές είναι όντως κάτι που πρέπει να ελέγξω.


xenos έγραψε:Άμα κοιτάζουμε το μάνουαλ οκ! Στο αμάξι κάθε 20κ λάδια και κάθε 40κ κανένα φίλτρο. Άμα το κάνεις στο αμάξι κάντο και στο μηχανάκι.
ΑΛΛΑ όπως σου είπαν, τα ντουκάτι θέλουν πιο συχνά αλλαγή τα λαδάκια. Αφού το έψαξες θα γνωρίζεις ότι είναι αερόψυκτο (ούτε ψυγείο λαδιού δεν έχουν).

Για τους ιμάντες ναι είναι χαμηλό το κόστος αν τους αλλάζεις μόνος σου. Οι δε εξειδικευμένοι μηχανικοί ντουκάτι είναι αλμυροί και αυτό γιατί αν το πας όπου να ναι με τις διάφορες μλκιούλες που έχουν... :lipsealed:



Στο αμάξι έτσι το κάνω. Εκτός από το φίλτρο που το αλλάζω μαζί.
Μέχρι τώρα δεν μου έχει χαλάσει κάτι.

Το ότι είναι αεροψυκτο το γνωρίζω, όπως υποθέτω το γνώριζε και η εταιρεία όταν έβγαζε τα διαστήματα για τα σέρβις.

Θα πάρω πάντως και 2-3 τηλέφωνα να ρωτήσω τιμές για μεγάλο σέρβις. Έχω την εντύπωση πως ένας είναι κοντά στη δουλειά μου.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#363423
xenos έγραψε:
εδιτ: όπως είπε και ο dimik, η φάση είναι yolo! Γουστάρεις; Πάρτο! Αλλά είναι σα να προσπαθείς να μας πείσεις ότι παίρνεις rx8 για καθημερινό (ναι δεν παίζει, αλλά αν σου αρέσει εσένα στα @@ σου τι λέμε - αγαπάμε μπίχλα! :inlove: )



Απλά προσπαθώ να καταλάβω αν όντως χρειάζονται κάτι παραπάνω ή αν απλά έχει μείνει έτσι από παλιότερα ή επειδή γουστάρουν οι ιδιοκτήτες.
Αλλιώς παίρνω και ένα Gladius! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#363428
NickTG έγραψε:

Με αυτό, επειδή το διαβάζω συνέχεια και για τα αυτοκίνητα, διαφωνώ πλήρως.
Δεν έχουμε τίποτα ιδιαίτερες συνθήκες στη χώρα μας.
Σε άλλες περιοχές θα έπρεπε μετά από κάθε 2 βόλτες να αλλάζουν λάδια.
Ούτε τα 80 άλογα από 700 κυβικά τα λες τρελή απόδοση.
Στην τελική θα μπορούσαν απλά να βάλουν την αλλαγή στα μισά χιλιόμετρα. Δεν θα τους στοίχιζε κάτι, ειδικά όταν υπάρχουν άλλες μηχανές που δεν θεωρούνται τόσο ειδικές και αλλάζουν στα μισά ή και λιγότερα.
Ίσως τα βλέπω και εγώ λάθος τι να πω.
Απλά μου κάνουν εντύπωση μερικά που διάβαζα όταν τα συγκρίνω με τα επίσημα της εταιρείας.

Αυτό με τις ανακατασκευές είναι όντως κάτι που πρέπει να ελέγξω.



Οταν πηρα το ΧΤ 600 το 91 ελεγε αλλαγη λαδιων καθε 5Κ χλμ. Τα αλλαζα καθε 3Κ μαζι με φιλτρο. Αεροψυκτο μοτερ αποδοσης 40 ιππων ηταν, το ducati μπροστα του ηταν πουσαρισμενο με τα 60 αλογα του.
Αλλο τα αυτοκινητα. Εχουν ψυγειο, βαλβολινες για το κιβωτιο και διαλυονται αν φτασουν τις στροφες του Μονστερ :lol: Ιμαντες αλλαζουν στα 60-90Κχλμ

Το ξερεις οτι η ΚΤΜ στα 620-640 ζηταει ανακατασκευη στα 40Κ χλμ; :lipsealed:

Ο αλλος εκανε ανακατασκευη στα 57Κ στο 900ss

Τα DUCATI για να μακροημερευσουν θελουν στοργη και προδερμ :lol: Ειναι σκληρα στην καθημερινη μετακινηση, αβολα για συνεπιβατη και πολλα χιλιομετρα την ημερα, εχουν κραδασμους 2ας ταξης και ειναι λατρευσιμα για τους παραπανω λογους :inlove: Βασιικα οσοι τα αγαπουν το κανουν γιατι ειναι ιδιαιτερα μηχανακια και φυσικα αν τα πας οπως τους αξιζει σε γεμιζουν χαμογελα!

Χιλιες φορες το Gladius που λες, για καθημερινη μετακινηση χιλιομετρων
Άβαταρ μέλους
By Morx
#363447 Τι να πουν και τα Aprilia SXV/RXV ... εκει να δεις Workshop manual να τραβας τα βυζγια σου.

Οσο για το μοτερ ΧΤ600Ε ... θα κλαψεις αν δεις τι θελει για ρυθμισμα και καθαρισμα καρμπυρατερ.
Ενδεικτικα, για να βγουν τα καρμπυρατερ, πρεπει να pivotάρει το μοτερ μπροστα (6 βιδες) αφου βγει το τεποζιτο και τα πλαινα πλαστικα.... Η να ξηλωσεις μπαταρια, φιλτρο αερα, καλωδιομανι, να ξεβιδωσεις φιλτροκουτι και να τα σπρωξεις ολα ενα κλικ πισω ... και παλι ειναι ΟΡΙΑΚΑ.

Μαντεψε για ποια απο τις δυο περιπτωσεις θα ζητησει ο μαστορας περισσοτερα.
Μα για το ducati φυσικα... ασχετο που για το ΧΤ θα φαει τον τριπλασιο χρονο να παιδευτει.

Ξερεις ομως γιατι; Γιατι το ενα απαιτει καποια μικρη εξειδικευση, ενω το αλλο το κανει και ενα 12χρονο πιτσιρικι.

Τα ducati μια χαρα την παλευουν αν ακολουθας τα προβλεπομενα, οπως και οτιδηποτε.
Ο ιμαντας στη 2ετια ή στα χιλιομετρα ... οκ σεβαστο.
ΑΛΛΕΣ ωρες λειτουργησε ο κινητηρας με 5000χλμ εντος πολης ωστοσο και ΑΛΛΕΣ εκτος. Η μερα με τη νυχτα!
Πολυς κοσμος δεν αντιλαμβανεται αυτη τη διαφορα....
5000χλμ με μωτ 100Kmh ειναι 50 ωρες!
5000χλμ με μωτ 20Κmh ειναι 250ωρες γκαζι-φρενο εντος πολης μαζι με τριβη συμπλεκτη και θερμοκρασιες αυξομειουμενες.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#363457 Χαλάλι τους... !! Ετυχε να οδηγησεις το 550 ??

Δεν ειναι μηχανακι που το αγοραζεις και καταληγεις σε ενα X budget μηνιαιως/ετησιως.
Δεν ειναι καθημερινο και ουτε προκειται να γινει καθημερινο ενα 550 v2 με 70 αλογα...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#363492
Morx έγραψε:5000χλμ με μωτ 100Kmh ειναι 50 ωρες!



Αυτή περίπου θα είναι η χρήση κατά 90% των χιλιομέτρων σε ότι πάρω.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#363540 Route66
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#363546 Για τους φίλτατους που ψάχνουν για ντουκάτια και τα ρέστα, να πω ότι τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους. Αυτά τα εργαλεία, ακόμα και η "οικονομική" σειρά όπως τα μικρά monster παραμένουν εξειδικευμένα εργαλεία. Το κακό με τα μηχανάκια είναι ότι το κόστος συντήρησης δεν πάει ανάλογα με τον όγκο :s_wink

Εξηγούμαι: δεν είναι αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να μαζεύει χιλιόμετρα. Λες σιγά, δικύλινδρο αερόψυκτο είναι, πόσο να κάνει η συντήρησή του; Κι όμως, βάλε ιμάντες, βάλε βαλβίδες, μαζεύεται. Δεν παύουν να είναι γκουρμεδιάρικα μηχανάκια.

Εγώ που δεν είμαι τόσο ψείρας ώστε να το έχω στοργή και προδέρμ, το τελευταίο μηχανάκι μέσα σε ένα χρόνο, το έχω πλύνει 3 φορές κι αυτό με το karcher στη δουλειά :lol: ίσως μεγάλωσα και δεν έχω όρεξη να ασχολούμαι πλέον. Το αβαντάζ είναι όμως, ότι παρά το γεγονός ότι είναι ένα ξενέρωτο honda (ίουουουου) ο μάστορας μου λέει "πριν τις 40 χιλιάδες τζάμπα θα το ανοίξουμε για βαλβίδες". Υπάρχουν στα εξωτερικά με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα που έχουν κάνει μόνο βαλβίδες και τα γαμωπηνία της χόντα. Για κάποιον που κοιτάει ντουκάτι καταλαβαίνω ότι είναι σαν να συγκρίνουμε πουτανέσκα με φιδέ νερόβραστο :lol: Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις :s_wink

Εγώ αυτό που έχω να συμβουλέψω τους φίλους που ψάχνουν για μηχανάκι είναι να δουν για τι χρήση το θέλουν. Πρώτον ένα >250 cc στην πόλη θα σε παιδέψει και θα καίει τα άντερά του, οπότε ένα κομιουτεράκι για τη λάντζα είναι καλύτερο, χωρίς να πέσουμε σε κατηγορία παπιού. Έβλεπα κάτι sr250 μούρλια προηγουμένως. Αν αποφασίσουν ότι θέλουν μηχανάκι για βόλτα, τότε ας κοιτάξουν πρωτίστως σε γιαπωνέζικο. Μην τα σνομπάρετε... βρείτε ένα καλομεταχειρισμένο χόρνετ, φέιζερ ή gsr με abs και κάντε παιχνίδι. Μην μου πει κανένας ότι τα 100 αλογάκια του gsr πχ δεν του φτάνουν... Σίγουρα, το ντουκάτι έχει πιό ποιοτικά περιφερειακά, αλλά με ένα σερβισάκι πηρούνι και ένα αμορτισέρ (σε δεύτερο χρόνο) έχεις καινούριο μηχανάκι.


Και για το εντουράκι λέγαμε πριν, αναγκαστικά ψάχνω ευρώπη γιατί οι γιαπωνέζοι έχουν εγκαταλείψει την κατηγορία από 20ετιας. Αλλιώς wr450 και πάμε για όργωμα :lol: αλλά θέλω δίχρονο...