Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#335505 Όντως βλέπω ότι πάνε κοντά στα 4κ. Τι μου έλεγε το χαμένο... :x
Γενικά αυτό τι λέει σε σχέση με monster; Έχει κανένας monster εδώ μέσα να μας πει;

NiTse έγραψε:
xenos έγραψε:
NiTse έγραψε:Πάντως για διασκέδαση στα πλαίσια της πόλης που το θες νομίζω ότι η ιδανικότερη κατηγορία είναι τα μονοκύλινδρα motard.


Δεν θέλω 1κύλινδρα.


Παλιά είχες XT ή θυμάμαι λάθος;


Είχα το 600. Μικρό εύρος, χαμηλή απόδοση, κλπ κλπ κλπ. Δεν θα το ξανα έπαιρνα. Έχει και άλλος ξάδερφος το xtx 660. Δεν με τρελαίνει ούτε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#335519 Shiver 750 1ης γενιας ειχε συμφοιτητής μου στο Πανεπιστήμιο, πολλά ηλεκτρικά προβλήματα για ενα ομορφο μηχανάκι.

Η λογικη μου με τετοια πιο άγνωστα μηχανάκια ειναι να εχει δοκιμαστεί καπου το μοτερ τους π.χ Cagiva Raptor 650.

Μεταξυ Monster και Multi με τον 620,πιο χρηστικό και διασκεδαστικό φαινεται το 2ο.

Μην βιαστεις παντως να βγάλεις το SV απο τη λίστα, δώστου μια 2η ευκαιρία.

Πάντα όρθιος

ΥΓ το G650 με τον δικυλινδρο ειναι καλο μηχανάκι και εύκολα θα διασκεδάσεις.Δύσκολο ομως στα λεφτά σου.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#335736 Ίσως να δοκίμαζες κανά duke 640 2ης γενιάς ή 3ης γενιάς παίζουν στην τιμή που θέλεις. Ο κινητήρας αν και μονοκύλινδρος λογικά θα πρέπει να έχει διαφορά σε σχέση με αυτά που είχες συνηθίσει με το ΧΤ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#335755 Aναξιοπιστα δεν ειναι, αλλα θελουν πολυ τυπικη συντηρηση. Το βασικο ομως επειδη μιλαμε για δεκαετιας μηχανακι ειναι τι εχουν κανει οι προηγουμενοι κατοχοι.
Ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ενα πρωτο χερι και απο κατοχο ψειρα.

Βασικα το μεγαλυτερο προβλημα, το ξαναπα, ειναι το διαθεσιμο κεφαλαιο.
Me 500 παραπανω, θα μπορουσε να δει αυτο για παραδειγμα.
http://www.car.gr/8426665-ktm-950-super-moto-sm
Άβαταρ μέλους
By xenos
#335758
georgetz έγραψε:Shiver 750 1ης γενιας ειχε συμφοιτητής μου στο Πανεπιστήμιο, πολλά ηλεκτρικά προβλήματα για ενα ομορφο μηχανάκι.


dorsoduro και shiver είναι 2κυλ 750 και τα δύο; :hmmm: Ίδιο μοτέρ; :hmmm:

georgetz έγραψε:Μεταξυ Monster και Multi με τον 620,πιο χρηστικό και διασκεδαστικό φαινεται το 2ο.


Μωρέ θέλω να πατάω καλά, δεν θέλω να το ον-οφφ ίσω το θέμα.

georgetz έγραψε:Μην βιαστεις παντως να βγάλεις το SV απο τη λίστα, δώστου μια 2η ευκαιρία.


Το ντυμένο το έχω οδηγήσει και είναι αρκετά σκυφτο και άβολο με τα κλιπονς. Τα γυμνό είναι χάλια άσχημο για μένα. :oops:

georgetz έγραψε:το G650 με τον δικυλινδρο ειναι καλο μηχανάκι και εύκολα θα διασκεδάσεις.Δύσκολο ομως στα λεφτά σου.


Ποιο λες τώρα; Με μπέρδεψες!
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#335759
Νίκος Παππάς έγραψε:Me 500 παραπανω, θα μπορουσε να δει αυτο για παραδειγμα.
http://www.car.gr/8426665-ktm-950-super-moto-sm

Ένα τέτοιο είδα τις προάλλες από κοντά. Σκέτο θωρηκτό είναι ειδικά σε σχέση με την γενικά λεπτή "αθλητική" φιγούρα που έχουν γενικότερα τα ΚΤΜ.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#335762
NiTse έγραψε:Ίσως να δοκίμαζες κανά duke 640 2ης γενιάς ή 3ης γενιάς παίζουν στην τιμή που θέλεις. Ο κινητήρας αν και μονοκύλινδρος λογικά θα πρέπει να έχει διαφορά σε σχέση με αυτά που είχες συνηθίσει με το ΧΤ.


Γρήγορα είναι, αλλά βγάζουν όλα θέματα. Να βρεις τέτοιο από 40άρη είναι ακατόρθωτο. Πολλά τα ρίσκα και 0 χρόνος για ψαξίματα/φτιαξίματα.

Νίκος Παππάς έγραψε:Me 500 παραπανω, θα μπορουσε να δει αυτο για παραδειγμα.
http://www.car.gr/8426665-ktm-950-super-moto-sm


ΚΤΜ, πολλά κυβικά, SM. Ούτε με 1.5 χιλιάρικο δεν το έπαιρνα. :oops: (τέτοιο έχει νομίζω ο ξάδερφός μου τώρα)
Άβαταρ μέλους
By xenos
#335785
Anonymous Founder έγραψε:Shiver και Dorsoduro έχουν ίδιο μοτέρ, ηλεκτρικά, πλαίσιο.


Και σε τι διαφέρουν; Ρε πάνε καλά αυτοί; :lol: :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#335944
xenos έγραψε:dorsoduro και shiver είναι 2κυλ 750 και τα δύο; :hmmm: Ίδιο μοτέρ; :hmmm:


όπως σωστά είπε και ο Hifi, ναι.

xenos έγραψε:Ποιο λες τώρα; Με μπέρδεψες!


Καταλαβαίνω το μπέρδεμα γιατί μας μπέρδεψε όλους η BMW. Το 2ης γενιάς F650 λοιπόν , βασίζεται περισσότερο στο F800 , έχει δικύλινδρο κινητήρα (αντί για τον μονοκύλινδρο της 1ης ) και 800 κυβικά (αντί τα 650 της 1ης ) :lol:

anyway , το μηχανάκι είναι τούτο -> http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... 50gs/2008/
και επιβεβαιώνω οτι είναι πολύ φιλικό, αρκετά πρόθυμο, ευχάριστο στο δρόμο και τα κάνει όλα ! :shifty: :lol:

πρωτύτερα μου ξέφυγε ένα g στην αρχή , mea culpa

xenos έγραψε:Μωρέ θέλω να πατάω καλά, δεν θέλω να το ον-οφφ ίσω το θέμα.


Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι τόσο ψηλό ενώ ο V2 στο διαμήκη, το κάνει και αρκετά
μαζεμένο. Τέλος , και μια "σκαμμένη" σέλα βοηθά πολύ.
π.χ το BMW F650 που σου λέω
Motorcyclenews review έγραψε:F650GS has both a low, novice-friendly seat height (and an even lower 765mm low seat kit is available as an extra)


Το Duc είναι στα 830mm. κι ένα review ->
http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... -620/2005/
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#335976 Ανέβασε λίγο το budget και χτυπά το Ducati monster 695. Παιχνίδι, μανιτζεβελο, ελαφρύ, μοναδικό σχέδιο, βάλτου και termignioni με ταπα και είσαι έτοιμος!
Μόνο μην ζητήσεις χώρους γιατί δεν....


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#336025
xenos έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Shiver και Dorsoduro έχουν ίδιο μοτέρ, ηλεκτρικά, πλαίσιο.


Και σε τι διαφέρουν; Ρε πάνε καλά αυτοί; :s_wacko

Ε, στην εμφάνιση σίγουρα!
Το ένα έχει motard στυλ, το άλλο πιο streetfighter...
Πάντως τα Dorsoduro από κουβέντες που έχω κάνει με κάποιους ΔΙ.ΑΣ μου τα έχουν πει για αξιόπιστα (σε αντίθεση με τα Mana, αλλά λογικό...).
Άρα και τι Shiver δεν θα διαφέρει πολύ.
Τα ηλεκτρικά ίσως είναι ένα θέμα, γιατί είναι λίγο πιο πολύπλοκα από το μέσο μηχανάκι της κατηγορίας. Οπότε ψάξε το πριν.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#336031
Νίκος Παππάς έγραψε:Ανέβασε λίγο το budget και χτυπά το Ducati monster 695. Παιχνίδι, μανιτζεβελο, ελαφρύ, μοναδικό σχέδιο, βάλτου και termignioni με ταπα και είσαι έτοιμος!
Μόνο μην ζητήσεις χώρους γιατί δεν....


< >


+10000

αν είναι να πάρεις ιταλικό ρδελομπου πάρε τουλάχιστον το Monster να το χαρείς, γιατί από Aprilia μόνο τα θηρία RSV, Tuono αξίζουν τον μπελά και από KTM επίσης από 990 και πάνω εκτός αν θέλεις να το παίζεις Στάθης Ψάλτης στις γειτονιές με κανα 640-690 κλπ.