Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#96776
bujinkan έγραψε:Ναι νικο αλλά σε μένα υπάρχει ένα αλλά.....Δεν μ'αρέσουν καθόλου οι μηχανές ...Μόνο σκούτερ. Δεν είναι ότι δεν ξέρω να οδηγαω αλλά δεν τις γουστάρω ...διαφωνώ σε αυτό που λες σκούτερ σε απόδοση...

< with smoke signals cause New tapatalk sucks

Περι ορεξεως ουδεις λογος.
Αν οδηγησεις σε σειρα ενα megascooter και μια μοτο αναλογης ιπποδυναμης θα δεις τι λεω.
Δεν εννοω οτι δεν στριβουν - φρεναρουν, το κανουν αλλα με εναν αποκομμενο τροπο.
Η πλακα ειναι οτι ενω υποτιθεται ειναι σπορ δεν δινουν την αισθηση που χρειαζεται για να οδηγησεις σπορ. Με εξαιρεση ισως το SRV.

Δεν ξερω τι εμπειρια εχεις η αν εχεις ηδη σκουτερ και θες πιο μεγαλο αλλα αν δεν, τοτε καλυτερα ενα Χ-ΜΑΧ για αστικες- περιαστικες μετακινησεις.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96780
Νίκος Παππάς έγραψε:
bujinkan έγραψε:Ναι νικο αλλά σε μένα υπάρχει ένα αλλά.....Δεν μ'αρέσουν καθόλου οι μηχανές ...Μόνο σκούτερ. Δεν είναι ότι δεν ξέρω να οδηγαω αλλά δεν τις γουστάρω ...διαφωνώ σε αυτό που λες σκούτερ σε απόδοση...

< with smoke signals cause New tapatalk sucks

Περι ορεξεως ουδεις λογος.
Αν οδηγησεις σε σειρα ενα megascooter και μια μοτο αναλογης ιπποδυναμης θα δεις τι λεω.
Δεν εννοω οτι δεν στριβουν - φρεναρουν, το κανουν αλλα με εναν αποκομμενο τροπο.
Η πλακα ειναι οτι ενω υποτιθεται ειναι σπορ δεν δινουν την αισθηση που χρειαζεται για να οδηγησεις σπορ. Με εξαιρεση ισως το SRV.

Δεν ξερω τι εμπειρια εχεις η αν εχεις ηδη σκουτερ και θες πιο μεγαλο αλλα αν δεν, τοτε καλυτερα ενα Χ-ΜΑΧ για αστικες- περιαστικες μετακινησεις.

Μεγάλη εμπειρία σε σκούτερ 24 χρόνια. αυτή τη στιγμή τα τελευταία 6 Έχω ένα xevo 400cc
αρκετα χιλιόμετρα και σε ταξίδια .παω για κάτι καλύτερο Τώρα ...

< with smoke signals cause New tapatalk sucks
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#96786 Συμφωνώ με το ΝΠ.
Τα Μεγκα-μεγκα σκούτερ ξεφεύγουν από οποιαδήποτε λογική εκτός από πολύ ειδικές περιπτώσεις (πχ να έχεις συγκεκριμένους λόγους να μη μπορείς να οδηγήσεις μοτοσυκλέτα).
Είναι εξαιρετικά ογκώδη και βαριά που τα κάνει δυσχρηστα μέσα στην πολή. Μπορεί να έχουν μεγάλους χώρους αλλά πόσο παραπάνω από ένα Χ-Max με βαλίτσα και το κυριότερο τι θα τους κάνεις;
Υποτίθεται ότι η λογική πίσω από το σκούτερ είναι η ευκολία οδήγησης και η χρηστικότητα μέσα στην πόλη.
Αν θέλω 650 κυβικά για να κάνω ταξίδια για ποιο λόγο να περιοριστώ σε 14ρια ή 15ρια λάστιχα, μικρές διαδρομές αναρτήσεων και τους αντίστοιχους περιορισμούς σε φρένα, μη αναρτώμενη μάζα, πλαίσια κλπ κλπ;
Προσωπικά, βάζω και την παράμετρο της χαζοτουμπίτσας (που σίγουρα θα σου συμβεί) που θα σε πονέσει και οικονομικά ενώ ακόμα και η συντήρησή τους, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, είναι δαπανηρή και δεν επιτρέπει καθόλου DIY (που είναι μέσα στο dna της μηχανής, ό,τι και να πούμε).

Κατά τη γνώμη μου είναι ο στάνταρ κύκλος που συμβαίνει εδώ και πολλά πολλά χρόνια και τροφοδοτείται κυρίως από το ιματζ που αποπνέουν παρά την πραγματική τους χρηστικότητα για τον καταναλωτή (οι africa και οι kle, που έγιναν tdm και vstrom και σιγά σιγά γίνονται integra κ.ο.κ.)...

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα μικρότερων διαστάσεων σκούτερ αλλά με επαρκή δύναμη (ένα xmax διαστημικό ή μια βεσπούλα ρετρο, ό,τι γουστάρει ο καθένας) είναι ο καλύτερος συνδυασμός και οι ταξιδιάρηδες καλύτερα να δουν μια, έστω μικρότερη, μοτοσυκλέτα...
Τα τρίτροχα και τα τετράτροχα δεν με έχουν πείσει από πλευράς ποιότητας (μέχρι τώρα...) ως προς τα λεφτά που ζητούν αλλά και φυσικά δεν παρέχουν τη σχετική αίσθηση μοτοσυκλέτας που γουστάρουμε (αλλιώς πάμε και με το αμάξι). Σαν υποκατάστατο σκούτερ τα δέχομαι απολύτως και αν κάποια στιγμή γίνουν φτηνότερα θα μπορούσα να το σκεφτώ (αν και εξακολουθούν μετά από τόσα χρόνια να μου φαίνονται αστεία).
Άβαταρ μέλους
By JBT
#96802 Μετά τη σύγκριση σκούτερ-μηχανή τώρα συγκρίνουμε και το σκούτερ-αμάξι;;

κι ένα μικρό τρενάκι έχει 4 ρόδες, σημαίνει ότι συγκρινεται με αμάξι; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96831
D-Jet έγραψε:Υποτίθεται ότι η λογική πίσω από το σκούτερ είναι η ευκολία οδήγησης και η χρηστικότητα μέσα στην πόλη.
Αν θέλω 650 κυβικά για να κάνω ταξίδια για ποιο λόγο να περιοριστώ σε 14ρια ή 15ρια λάστιχα, μικρές διαδρομές αναρτήσεων και τους αντίστοιχους περιορισμούς σε φρένα, μη αναρτώμενη μάζα, πλαίσια κλπ κλπ;

Πρωτα απολα δεν μενω αθηνα αλλα επαρχια οποτε προσωπικα δεν με επηρεαζει αυτο το νεσα στην πολη
τωρα οσον αφορα τις μεγαλες αποστασεις ,ενα ταξιδι μονοημενο η οτιδηποτε σε πληροφορω οτι εχεις λαθος γνωμη για τα σκουτερ
Εσυ με ποιο πιστευεις οτι θα εισαι πιο ανετα και θα κανεις ωραιοτερο ταξιδι
Με ενα africa η με ενα burgman?
Δινω τα συγκεκριμενα δυο διοτι δε ταξιδι που ειχαμε κανει νοτιο ιταλια 10 μηχανες,ο ενας εκ των οποιων ειχε αφρικα το εκανε σκατζα με τον αλλο που ειχε burman για 200 χιλιομετρα και μετα δεν ηθελε να του το δωσει πισω :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#96851
bujinkan έγραψε:Εσυ με ποιο πιστευεις οτι θα εισαι πιο ανετα και θα κανεις ωραιοτερο ταξιδι
Με ενα africa η με ενα burgman?
Δινω τα συγκεκριμενα δυο διοτι δε ταξιδι που ειχαμε κανει νοτιο ιταλια 10 μηχανες,ο ενας εκ των οποιων ειχε αφρικα το εκανε σκατζα με τον αλλο που ειχε burman για 200 χιλιομετρα και μετα δεν ηθελε να του το δωσει πισω :lol:

Nα σου πω εγω που ειχα Africa για 11 χρονια ;;
Δυο ευρωπαικα ταξιδια και καμποσα στην Ελλαδα δικαβαλος και φορτωμενος σαφως με το Αfrica.
Στασεις καθε 250 χιλιομετρα στον Αυτο/μο που γυριζε ρεζερβα η καθε 2 ωρες για τσιγαρακι, ξεμουδιασμα στους επαρχειακους.

Προσεξε τωρα, αν αφησουμε το Africa απεξω αφου δεν φτιαχτηκε για τετοια ταξιδια εχει στενη και σκληρη σελα ( ασχετο που εγω ημουν σιδεροκωλος) και βαλουμε το CBF 1000 στην θεση του ακομα και αυτος που ειχε το Burgman θα προτιμουσε το Χοντα.

Οι 17αρες , οι διαδρομες της αναρτησης, η θεση οδηγησης ελαφρως σκυφτη και οχι σαν να βλεπεις τσου -λου στην τηλεοραση, η δυνατοτητα να βοηθησεις την μηχανη με πιεση στα μαρσπιε-ρεζερβουαρ σε πιο απαιτητικες διαδρομες και φυσικα ο κινητηρας ο οποιος μπορει να το κινει ολη μερα με 140-160, δεν αφηνουν πολλα περιθωρια συγκρισης.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96852 Δεν διαφωνώ ότι και με αυτά κανείς ωραίο ταξίδι ...διαφωνώ με τον γενικό αφορισμό των mega scooter. η τεχνολογία προχωράει και έτσι Και αυτά ...Δεν μπορείς να συγκρίνεις πχ το τότε silverwing 600 με τον 13αρι πίσω τροχό με τα σημερινά mega scooter. οπως την οδηγική συμπεριφορά ενός tmax η srv με ένα σκούτερ προ 10ετιας.
Τεσπα το θέμα είναι ότι έχω πριζωθει άσχημα και με βλέπω από Δευτέρα να κατεβαίνω Αθήνα να το κλείσω ......

< with smoke signals cause New tapatalk sucks
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96854
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96859 και μια συγκριση με τα αλλα 2 κορυφαια σκουτερ(αυτο βεβαια δεν ειναι το gt αλλα το σπορτ

Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96866

αχαχαχαχα τωρα το πηρα χαμπαρι αυτο
Τα αγγλικα του τυπου ειναι επικα
Μαθητης του λαππα ηταν? :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#96868
bujinkan έγραψε:Τεσπα το θέμα είναι ότι έχω πριζωθει άσχημα και με βλέπω από Δευτέρα να κατεβαίνω Αθήνα να το κλείσω ......

< with smoke signals cause New tapatalk sucks

να σε ποιούς απευθύνονται τελικά τέτοια μοντέλα.
σε αυτούς που ΑΠΛΑ εχουν πριζωθεί και δεν τους νοιάζει τι και πως. :s_thumbsup
με το καλό ότι και αν αποφασίσεις.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#96869
edmond έγραψε:
bujinkan έγραψε:Τεσπα το θέμα είναι ότι έχω πριζωθει άσχημα και με βλέπω από Δευτέρα να κατεβαίνω Αθήνα να το κλείσω ......

< with smoke signals cause New tapatalk sucks

να σε ποιούς απευθύνονται τελικά τέτοια μοντέλα.
σε αυτούς που ΑΠΛΑ εχουν πριζωθεί και δεν τους νοιάζει τι και πως. :s_thumbsup
με το καλό ότι και αν αποφασίσεις.
τι εννοείς δεν με νοιάζει τι και πώς ?

< with smoke signals cause New tapatalk sucks
Άβαταρ μέλους
By edmond
#96880 γενικά μιλάω μην το παίρνεις προσωπικά.
και αναφέρομαι στο οτι αμα τα βαλεις κατω και δεις ότι αυτά που προφέρει η χ μοτο, τα προσφέρουν και αλλα με τα μισα λεφτα (που λεει ο λογος ετσι?) τοτε η επιλογή της γίνεται πιο πολύ επειδή ετσι απλα μπορεί να αρέσει σε καποιον. συναισθημα? πες το όπως θες.
μην τρελενεσαι, δεν το λεω για κακο. το αντίθετο.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#96885 [quote="bujinkan"][/quote]
Κανένας αφορισμός απλά εμένα προσωπικά μου φαίνονται υπερβολικά σε βαθμό που χάνεται η ουσία πίσω από την εικόνα. Όπως χανόταν άλλωστε και τότε η ουσία με την Αφρικα να κόβει βόλτες στην Αθήνα...
Με απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα των αναρτήσεων και των μικρών τροχών (κι εγώ σκούτερ έχω) στο ταξίδι, τη στιγμή που το οδικό μας δίκτυο πάει από το κακό στο χειρότερο από πλευράς συντήρησης και δεν ξέρεις τι τρύπες θα βρεις σε κάθε στροφή.
Αυτό σχετικά με την τεχνολογία δεν το δέχομαι. Δεν ήταν τεχνολογικοί οι περιορισμοί που είχαμε τόσα χρόνια και τα σκούτερ ήταν μικρότερα απλά δεν υπήρχε (δεν είχε δημιουργηθεί δλδ) η σχετική αγορά.

Αν σου έχει μπει στο μυαλό δε φεύγει με τίποτε οπότε αν πιστεύεις ότι έχεις κάνει το homework σου και όλα βγαίνουν καλά τότε βουρ και καλοτάξιδο! :iconcool:


CARυοθραύστη, με προβληματίζεις... :vava: