- 04 Απρ 2015, 12:39
#96786
Συμφωνώ με το ΝΠ.
Τα Μεγκα-μεγκα σκούτερ ξεφεύγουν από οποιαδήποτε λογική εκτός από πολύ ειδικές περιπτώσεις (πχ να έχεις συγκεκριμένους λόγους να μη μπορείς να οδηγήσεις μοτοσυκλέτα).
Είναι εξαιρετικά ογκώδη και βαριά που τα κάνει δυσχρηστα μέσα στην πολή. Μπορεί να έχουν μεγάλους χώρους αλλά πόσο παραπάνω από ένα Χ-Max με βαλίτσα και το κυριότερο τι θα τους κάνεις;
Υποτίθεται ότι η λογική πίσω από το σκούτερ είναι η ευκολία οδήγησης και η χρηστικότητα μέσα στην πόλη.
Αν θέλω 650 κυβικά για να κάνω ταξίδια για ποιο λόγο να περιοριστώ σε 14ρια ή 15ρια λάστιχα, μικρές διαδρομές αναρτήσεων και τους αντίστοιχους περιορισμούς σε φρένα, μη αναρτώμενη μάζα, πλαίσια κλπ κλπ;
Προσωπικά, βάζω και την παράμετρο της χαζοτουμπίτσας (που σίγουρα θα σου συμβεί) που θα σε πονέσει και οικονομικά ενώ ακόμα και η συντήρησή τους, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, είναι δαπανηρή και δεν επιτρέπει καθόλου DIY (που είναι μέσα στο dna της μηχανής, ό,τι και να πούμε).
Κατά τη γνώμη μου είναι ο στάνταρ κύκλος που συμβαίνει εδώ και πολλά πολλά χρόνια και τροφοδοτείται κυρίως από το ιματζ που αποπνέουν παρά την πραγματική τους χρηστικότητα για τον καταναλωτή (οι africa και οι kle, που έγιναν tdm και vstrom και σιγά σιγά γίνονται integra κ.ο.κ.)...
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα μικρότερων διαστάσεων σκούτερ αλλά με επαρκή δύναμη (ένα xmax διαστημικό ή μια βεσπούλα ρετρο, ό,τι γουστάρει ο καθένας) είναι ο καλύτερος συνδυασμός και οι ταξιδιάρηδες καλύτερα να δουν μια, έστω μικρότερη, μοτοσυκλέτα...
Τα τρίτροχα και τα τετράτροχα δεν με έχουν πείσει από πλευράς ποιότητας (μέχρι τώρα...) ως προς τα λεφτά που ζητούν αλλά και φυσικά δεν παρέχουν τη σχετική αίσθηση μοτοσυκλέτας που γουστάρουμε (αλλιώς πάμε και με το αμάξι). Σαν υποκατάστατο σκούτερ τα δέχομαι απολύτως και αν κάποια στιγμή γίνουν φτηνότερα θα μπορούσα να το σκεφτώ (αν και εξακολουθούν μετά από τόσα χρόνια να μου φαίνονται αστεία).
.. ___
../ ___ \
(O\ | /O)