Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#357021
Morx έγραψε:
Σαν να μπαινεις petrolheads με 1ο ποστ γραφοντας "ΣΠΑΣΤΑ ΜΩΡΗ TOYOTA ΤΡΕΛΑΑΑΑ μαχομενος υπερ του Prius" ....


Το έσωσες στην τελευταία λέξη!!!

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By Morx
#357022
Νίκος Παππάς έγραψε:
Morx έγραψε:
Σαν να μπαινεις petrolheads με 1ο ποστ γραφοντας "ΣΠΑΣΤΑ ΜΩΡΗ TOYOTA ΤΡΕΛΑΑΑΑ μαχομενος υπερ του Prius" ....


Το έσωσες στην τελευταία λέξη!!!

Από το Moto G

Eκει θελω να καταληξω και καλα καταλαβες.
Καλη, χρυση η kawasaki ... λατρης του ZX12 & 636 ... αλλα με το Ζ δεν το σωζεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#357025 Συμφωνούμε. Να προσθέσω οτι το Ζ 750 πρώτης γενιάς είχε πλαίσιο " τσίχλα" και φρένα που ήθελαν βελτίωση. Πόσο καλύτερο να ήταν το 1000 αρι? ΟΕΟ?

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#357092 :lol: .....το ξερα ότι θα σε πονέσει Μorx!!! :metalo:
Συμφωνει ο Ν.Παππάς? .... :lol: ...Και λοιπόν? Δεν αλλάζουν τα νούμερα!!! Κουράγιο. Και φυσικά η kawasaki πάντα έδειχνε τον δρόμο σε επιδόσεις.
Ας έρθουν και τα moto gp στα SB και βλέπουμε Moρξάκι !!!!! :s_coffee

Το Ζ 750 &1000 πρώτης γενιάς δεν εχει σχέση με το 07 και μετά φυσικά σε πλαίσιο φρένα κτλ Άσχετα βέβαια αν τα 400 το 1000ρι τα εκανε σε ενα 11ρι με 122 αλογα!!! :s_roses

Διαλιέχτε!!!!!!!! :s_crazy

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#357135 Όλα καλά είναι μωρέ...
Και η kawa έχει πολύ ωραία εργαλεία, το μόνο τρανταχτό πρόβλημα στα τελευταία μηχανάκια της ήταν το βάρος (το νέο Ζ900 είναι σε καλό δρόμο) άλλα ήταν πάντα πολύ καλό value for money... Μην τα θέλουμε όλα και τσάμπα...
Γενικά από τους Ιάπωνες νομίζω μόνο η Suzuki έχει πάρει την κάτω βόλτα...

In other news σήμερα κάναμε και την πρώτη αλλαγή λαδιών στο Duc... φτάσαμε αισίως τα 1000χλμ... :yahoo: :metalo:
Δυστυχώς όμως έφαγε αρκετή βροχή και έγινε χάλια... :x
Άβαταρ μέλους
By xenos
#357699 Ερώτηση: έχεις ένα μηχανάκι που γνωρίζεις ότι έχει πέσει (λογικό). Εκτός από την αίσθηση του μάστορα, υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να μετρηθεί ότι είναι ίσιο κλπ.;;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#357725 Καλιμπρα. Αλλα εχει κοστος.

Πρακτικος τροπος ειναι να δοκιμασεις αν ψαρευει στα φρενα, να αφησεις το τιμονι σε επιπεδο δρομο να δεις αν τραβαει δεξια-αριστερα (χωρις μπαγκαζιερα πισω) .
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#359335

:svivhaha: :svivhaha: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#360875
xenos έγραψε:Ερώτηση: έχεις ένα μηχανάκι που γνωρίζεις ότι έχει πέσει (λογικό). Εκτός από την αίσθηση του μάστορα, υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να μετρηθεί ότι είναι ίσιο κλπ.;;; :hmmm:

Κοιτας και μετρας τα κενα αναμεσα σε τεποζιτο και χειρολαβες απο τερμα σε τερμα δεξια αριστερα. Και τιμονι να εχει αλλαχτει αν εχει στραβα καλαμια θα υπαρχουν διαφορες.